🛑 مراسم وداع با بسیجی شهید مهدی زاهدلویی در قم
🔹دوشنبه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۱
🔹بعد از نماز مغرب و عشاء
🔹حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها، صحن مسجد اعظم
🔹سخنران: استاد علیرضا پناهیان
🔹مداح: حاج سعید حدادیان
#نشر_حداکثری برای برگزاری مراسم باشکوه
رهبر انقلاب: جامعه هنری و ورزشی ما سالم است
🔹جامعه هنری و ورزشی ما سالم است و در آن عناصر مؤمن و با شرف کم نیستند و موضعگیری چند نفر ارزشی ندارد.
🔹تطبیق اینکه موضعگیری آنها عناوین مجرمانه دارد یا نه با قوه قضاییه است ولی از لحاظ عمومی، موضعگیری این افراد ارزشی ندارد و جامعه هنری و ورزشی با این مواضع دشمن شادکن آلوده نخواهد شد.
@Farsna
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب: کسانی که در خیابان فساد و تخریب کردند، قوه قضائیه باید به تناسب مشارکتشان مجازات تعیین و آنها را محاکمه کند.
@Farsna
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خیانت ،آرامش نمیاره
بقیه اپوزیسیون هم غیرممکنه دلشون آروم باشه.
از دربه دری میترسن و جرات برگشتن ندارن.ترجیح میدن همون راه جهنمی رو که داشتن میرفتن ادامه اش بدن.
حتی این خیانت کار هم دلش برا وطنش تنگ میشه👆
🔹فتح قلم🔹
@fatheGhalam
◽ لوح | نامه امیدبخش امام عسکری علیهالسلام
▪️ حضرت آیتالله خامنهای: عدهای از شیعیان فکر میکردند که امام عسکری (علیهالسّلام) از راه پدرانش منصرف شده. امام عسکری(علیهالسّلام) در نامهای به آنها میفرمایند: «نیّت و عزم ما همچنان مستحکم است. ما دلمان به خوشنیّتی و خوشفکری شما آرام است.»؛ ببینید چقدر این نیروبخش است برای شیعیان... این همان ارتباط مستحکم تشکیلاتی است میان امام و پیروانش.
🏴 سالروز شهادت #امام_حسن_عسکری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تصاویر جدید از حمله به کلانتری ۱۶ زاهدان
@Farsna
❇️مدرسه؛اعتراض؛دانش آموزان
🔻سردرگم نشویم؛
باز ماجرا همان ماجرای جدال میان کج روایت و روایت درست است.
✍این روزها با بازگشایی مدارس و با انتشار بعضی ویدئوها یا تصاویر شاهد رفتارهای شگفت انگیز و غافل گیرکننده ی برخی از دانش آموزان هستیم، که برخی نیز توسط معدود معلمان و مدیران ناصالح هدایت می شود.
بنابر وظیفه ای اخیرا در مدرسه حضور داشتم.برای تحلیل درست ماجرا به این چند نکته که حاصل مشاهده ی عینی بنده است توجه بفرمایید👇
۱.فضای هیجانی اخیر با مسدودشدن بعضی از شبکه های اجتماعی تا حدی تعدیل شده ولی چون دانش آموزان جزء اقشاری اند که هر روز با هم سروکار دارند ومثل بزرگترها ملاحظات خاص زندگی ومعیشت و خانواده را هم ندارند و به اقتضای سن شان جنب و جوش بیشتری دارند؛کافی است یک نفر با توجه به محیط خانوادگی اش، هنوز در فضای هیجانی آشوب و اغتشاش نفس بکشد به راحتی آن هیجان را به سایر دوستانش منتقل می کند.
۲.با مشورتی که با برخی از دبیران داشته ام و با توجه مشاهده ی عینی به نظر می رسد ترکیب جریان های فکری رفتاری در بیشتر مدارس چنین باشد.👇
در هر کلاس به طور تقریبی حدودا ۲۰درصد اقلیت انقلابی اند.
۲۰درصد اقلیت خاص هنجار شکن
و ۶۰درصد دانش آموزان افرادی اند که جهت گیری خاصی ندارند اما به شدت تحت تاثیر هیجان و جو روانی اند.
این مشاهده با مقداری تفاوت جزیی احتمالا آیینه ای است از جامعه ی کنونی ما.
⬅️از طرفی در میان همان اقلیت هنجارشکن یک یا دو لیدر اصلی وجود دارد که بقیه بسیار تحت تاثیر آن ها هستند.
۳.برخلاف مقاطع ابتدایی و متوسطه اول که باهوش ترین و درس خوان ترین دانش آموزان تاثیرگذارترین هستند در متوسطه دوم درس خوان ها لزوما در کلاس موثر نیستند.علاوه بر اینکه با وجود یک تجربه ی دو سه ساله زیست مجازی عمده ی تاثیرگذاری در اختیار افرادی است که در رفتار و گفتار جسارت هنجارشکنی بیشتری(به قول بچه ها شجاعت بیشتری)دارند.
۴.دهه هشتادی ها نسلی اند که تقریبا ورودشان به مدرسه یا سال اول و دوم دبستان شان همزمان بوده با دولت نحس و لیبرال روحانی. فضای ولنگار مجازی از کودک هشت نه ساله دیروز یک نوجوان👇
بعضا پرخاشگر،
بسیار کم حوصله که سرعت بالایی دارد وبه شدت عجول است.
جسور و بی رودربایستی
در تعداد کمی از آن ها تخلق به برخی گفتارهای ناپسند مثل فحاشی ها و ناسزاهای کف مجازی( که در آن فضای مجازی زیسته شان یکی از راه های غلبه بر مخالف و نشان دهنده اقتدارشان بوده )دیده می شود
⬅️مسلط بر یک یا دو زبان،هنر،آلات موسیقی اند وآشنا به انواع قابیلت های رسانه.
ویژگی آخر موجب شده که نسل دانش آموزان دهه هشتادی با معلمان و کادری مواجه شوند که دستشان خالی از این مهارت هاست و یا احیانایا عقب ترند.
گاهی دانش آموز برای محک زدن معلم از اصطلاحاتی استفاده می کند که معلم اصلا آن را نشنیده. مثلا اصطلاحاتی مرتبط با تبلیغات خاص پورن یا گیم ها.
این تسلط یا مهارت استفاده از رسانه های نوین به دانش آموز توهم آگاه تر بودنش نسبت به معلم و مربی رو القا می کند و بار جسارت او در مقابل معلم را افزایش می دهد.از طرفی خود معلمان نیز اگر نسبت به فضای زیسته دانش آموز کم اطلاع باشد به دلیل عدم آشنایی با بسیاری از مهارت های نوین، دچار احساس سرخوردگی و عقب افتادن می شود و این احساس را دانش آموز زیرکانه می فهمد ونتیجه اش تضعیف معلم و کادر مدرسه است.
در بعضی از این کلاس ها عموما دانش آموزانی با این ویژگی ها👇
حضور بیشتری در فضای مجازی دارند و به یکی از آلات موسیقی تسلط بیشتری دارند
تسلط بر دو سه زبان دارند +جسارت(با همان تفسیر ذکر شده) بیشتری دارند،
لیدر می شوند و نهایتا با هیاهو و سروصدای بلندتر بقیه اعضای کلاس را هم با خود همراه می کنند.بسیاری از آن ۶۰درصد بینابینی که تاب تحقیرشدن یا تنها ماندن را ندارند با این افراد همراهی می کنند؛برخی نیز صرفا تحت تاثیر قدرت آن ها قرار گرفته و با تحریک شدن احساسات شان در انجام برخی از اشتباهات با آن ها همراهی می کنند.
پس جمع بندی حقیر:
این هنجارشکنی ها دلیل بر کثرت دانش آموزان هنجارشکن نیست.این ها اقلیت اند ولی خیلی هیاهو دارند.
ادامه نکات در یادداشت های بعدی
ان شاءالله
#دهه_هشتادی
#امنیت
🔹فتح قلم🔹
@fatheGhalam
فتح قلم🖋
❇️مدرسه؛اعتراض؛دانش آموزان 🔻سردرگم نشویم؛ باز ماجرا همان ماجرای جدال میان کج روایت و روایت درست
ادامه یادداشت قبل
❇️اعتراض و دانش آموزان
چه باید کرد:
۱.این ترکیبی که حقیر به ذهنم رسید حالا با تفاوتی در اعدادش، در بین بدنه معلمان هم وجود دارد و این طور نیست که همه معلمان یا حتی بیشتر آن ها هنجارشکن باشند.باید ارتباط گیری با معلمان هم انجام شود.حتی مخالفین.بهترین تبلیغ خوش رویی و تلاش ب ای کمک و جلب اعتماد همکاران است.البته قطعا معدودی هستند که هیچ چیز نرمشان نمی کند خیلی نباید وقت صرفشان شود.با ارتباط گیری با بقیه می شود اثر حرف و عمل این ها را کم کرد.
۲.چون فضای دانش آموزان الان غالبا احساسی و تحت تاثیر یک جنگ روانی تبلیغاتی و پروپاگاندای شدید است،نفرت انباشته ای در دل دارند که دوستان پرهیاهوشان در آن می دمند.حرف زدن از مباحث به شیوه ی سنتی فعلا تا یکی دو هفته جواب نمی دهد.مگر اینکه آن ها از قبل معلم را بشناسند و از او حساب ببرند که در آن صورت مربی یا معلم می تواند همان روزهای اول هم به پاسخ شبهات بپردازد.اما برای معلمان متدینی که احیانا به مدرسه جدید منتقل شدند یا اولین بار هست در مدرسه هستند به نظر حقیر، بهترین کار تا یکی دو هفته فعلا درگیر کردن احساسات خوب بچه هاست.
استفاده از زبان هنری که آن جوّ هنری مسمومی که احساسات شان را تحریک کرده ،بشکند(هنر مسموم همان ترانه هایی که این روزها بین شان غالب شده و حتی آن بچه های بی طرف هم می خوانندش و با شنیدنش پر از نفرت می شوند)
استفاده از فضای هنری و احساسی دانش آموزان بی طرف را درگیر احساس جدید می کند و از نفرت شان کاسته می شود و ظرفیت شنیدن دلایل ما را پیدا می کنند.بعد از ارتباط گیری صمیمانه برگزاری مراسم های دعا و درگیر کردن احساسات خوب بچه ها اثر دارد.البته بازهم با محوریت زبان هنری و زیبا.
بت این ها هنرمندها و سلبریتی ها هستن که از زبان هنر استفاده می کنند مقابله هم باید از همان زبان باشد.
✅با آن ها همدلی بشود.
همدلی با احساسات بچه ها
البته نه به نحوی که تایید حرف های ناصحیح شان شود بلکه به نحوی که حس کنند شما این احساس را درک می کنید .فعلا احساس شان را با خوب بد درست نادرست غلط صحیح من قبول ندارم و این الفاظ ارزش گذاری نکنیم وقضاوت درباره خوب و بدش را به فرصتی که احساسات منفی شان تعدیل بشود موکول کنیم.
✅چاره ای نیست اگر معلم متدینِ تاریخ یا شیمی و ریاضی و ... هستیم و دلمان برای دانش آموزان می سوزد نباید رهاشان کنیم.در ساعاتی که در مدرسه هستیم بخشی را به همدردی با احساسات شان اختصاص دهیم. تا حس کنند حرفشان شنیده می شود البته بهتر است تک تک حرف بزنیم چون با حضور همان اقلیت خاص که صدای بلندی دارند معمولا کار سخت است.
اگر بچه ها با معلم یا مربی حرف بزنند ممکن است بخاطر تاثیر آن ناامیدی و غصه ی غالبی که در رسانه ها بهشان القا می شود اشک بریزند و گریه کنند؛قضاوت نکنیم و زود در پی تصحیح فکرشان نباشیم.بگذاریم کنار ما حرف بزنند و همدلی دریافت کنند.
✅دلسوزشان باشیم و بگذاریم دلسوزی مان را ببینند و باور کنند ما هم هوادار زن زندگی آزادی میهن آبادی هستیم.
کم کم به این ارزش ها عدالت و امنیت و معنویت را هم اضافه کنیم و
توضیح و تفسیر مسائل زیر را به روزی که مطمئنیم ارتباط برقرار شده و اعتماد جلب شده موکول کنیم👇
۱.به آن ارزش ها باید عشق عدالت امنیت عزت و معنویت را هم اضافه کنیم.
۲.به آن ها برسانیم که این ارزش ها توسط دزدها ربوده شده اند و باید در پی رهایی شان باشیم.(از زبان هنری استفاده بشود بهتر است)
ودر نهایت دیدگاه مان درباره زن زندگی آزادی میهن آبادی عشق عدالت امنیت معنویت را کم کم ارائه کنیم.البته نه یکباره که مقابله کنند.یعنی پس از جلب همدلی با دانش آموزان و در روزهایی که به ما اعتماد کردند با ارائه ی روایت های متفاوت از یک طرف روایت ضدانقلاب یعنی ر ایت غالبی که آنها شنیده اند را مطرح کنیم و از طرفی روایت یک انقلابی از حقیقت زن آزادی و..را بیان کنیم و نهایت روایتی از حقیقت زن در غرب.اجازه دهیم بچه ها قضاوت کنند.همین قضاوت کردن منجر می شود با روایت ما هم آشنا شوند حتی اگر انتخابش نکنند.و این گام ابتدایی است که بهانه می شود برای انتخاب روایت صحیح.البته باز هم به نظرم اجازه دهیم خودشان "انتخاب "کنند و زود حقیقت را بهشان القا نکنیم. بگذاریم در بین دوگانه هایی که با زبان "هنری" و "جذاب" روایت می کنیم بهترین را انتخاب کنند.چون سن این ها اقتضائاتی دارد .مثل بزرگترها نیستند.
تا حس کنند دارد تحمیلی صورت می گیرد "لجبازی" می کنند و مقابله را انتخاب می کنند.
#امید
🔹فتح قلم🔹
@fatheGhalam
هدایت شده از KHAMENEI.IR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 نماهنگ | امام حسن عسگری(ع)؛ عزیزِ غریب
🏴 رسانه KHAMENEI.IR به مناسبت سالروز شهادت امام حسن عسگری علیهالسلام، نماهنگ "امام حسن عسگری(ع)؛ عزیزِ غریب" را منتشر میکند.
💻 Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چرا رهبر انقلاب از واژه تنبیه استفاده کرد؟
پس از فرمایش های رهبری در بین برخی از نیروهای مومن تردیدهایی ایجاد شد و برخی نیز از ادبیات ایشان دلگیر شدند!
به قول خودشان انتظار داشتن ادبیات رهبری هم ادبیات ۸۸ باشد.
محسن مهدیان این تفاوت را خیلی خوب توضیح داده حتما ببینید👌
#تنبیه
🔹فتح قلم🔹
@fatheGhalam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آخرین فیلم از نیکا شاکرمی ۷ ساعت قبل از کشف جسدش
نیکا شاکرمی دختری است که اخیدا جسدش پیدا شده و سوژه جدید ضدانقلاب است.
ظاهرا فوت او هیچ ربطی هم به اغتشاشات ندارد.پدرش فوت شده از خانه بیرون رفته شب هم برنگشته در حالیکه مادرش نگران بوده و با دوستانش تماس گرفته و از آن ها خواسته که به نیکا بگویند برگردد خانه اما او نپذیرفته و به این خانه که در حال ساخت بوده وارد شده.در این ساختمان نیمه کاره تعدادی کارگر ساکن بودند.روز بعد جنازه ی او در حیاط منزل بغلی پیدا می شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این دیگه تاجزده شونه که سالها با نظام مبارزه کرده !اینم آینده براندازی را مثبت نمی بیند.
#اقتدار
#نظام_اسلامی
🔹فتح قلم🔹
@fatheGhalam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💯 #آغاز_ثبتنام
🔰قم میزبان پرمخاطبترین اثر نمایشی کشور
⚜ نمایش بزرگ «فصل شیدایی» ⚜
💠 نمایش فصل شیدایی در قالب روایتی زنده سه فصل انبیا، صدر اسلام و تاریخ معاصر را مرور میکند .
💠 این نمایش از تاریخ انبیا، خلقت انسان، کشتی حضرت نوح(ع)، حضرت ابراهیم(ع) و آتشی که به گلستان تبدیل میشود، بعثت پیامبر(ص)، غدیرخم، مباهله، واقعه آتش زدن در خانه حضرت زهرا(س) و شهادت آن حضرت، واقعه کربلا، ورود امام رضا(ع) به نیشابور، ورود حضرت معصومه(س) به قم، واقعه انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم را به نمایش میگذارد و واقعه ظهور خاتمه کار خواهد بود.
🔻۱۲ لغایت ۲۶ مهرماه - ساعت ۱۹ ( به مدت یک ساعت و ۳۰ دقیقه)
🔻مکان:قم، شهرک قدس، روبروی کوه خضر نبی (ع)، منطقه نمایشگاهی غدیر
🔹 به همت کنگره ملی شهدای استان قم
🔰 برای رزرو ❗️ بلیت رایگان ❗️ این نمایش به سایت namaticket.ir مراجعه نمایید.
فتح قلم🖋
💯 #آغاز_ثبتنام 🔰قم میزبان پرمخاطبترین اثر نمایشی کشور ⚜ نمایش بزرگ «فصل شیدایی» ⚜ 💠 نمایش فصل
اگر این روزها بخاطر حوادث اخیر دلواپس شدید و حال دلتان خوش نیست حتما فصل شیدایی را ببینید.
بسیار عالی👌
بسیار تاثیرگذار است.
حالتان را بهتر می کند.
حتما به دیگران هم توصیه اش کنید.مخصوصا جوان و نوجوان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#زندگی به روایت تصویر
آن #زندگی که براندازها وعده اش را می دهند👆
فیلم مجروح شدن جوان دهه هشتادی در آشوب های قم و شهادت ایشان
⁉️یک دهه هشتادی در جمهوری اسلامی چقدر فرصت داشته جنایت کند که تقاص جنایتش این همه چاقو خوردن باشد!
#فریب
#آشوب
#شهید_امنیت
🔹فتح قلم🔹
@fatheGhalam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥علی علیزاده سالها به کشورش خیانت کرد اما امروز تف می اندازد به خائنینی که دارند به کشورشان خیانت می کنند.
کجایند بعضی از خودی ها که وقت انتخابات یقه چاک می دادند و به صورت شورای نگهبان سیلی می زدند که چرا صلاحیت امثال لاریجانی را احراز نکرده تا مشارکت بشه؟
این روزها را به یاد داشته باشیم که اگر ایام انتخابات دوباره بنا کردند به غرزدن، بهشان یادآوری کنیم کی ها چه کارا کردند؟
🔹فتح قلم🔹
@fatheGhalam
❇️من که توی یک ون فضایی ام.
اگر حرفت حرف من نباشد،اگر هشتکت لجم را درآورَد؛
اگر آن باشی که نباید؛اگر حجم و رنگ کامنت هایت پست هایم را نپسندد، گفته اند با ون ریپورت یا دستبند بلاک یادت آورم که اینجا کوچه ی تو نیست.
ببخش که تند می شوم،اگر پیرو ام نمی شوی دیگر برای داشتن یک استوری معمولی؛برای آزادی پیج های زندانی،برای احساس آرامش، برای تابش لایک پس از ریپورت های طولانی،به کوچه پس کوچه های من نیا!
عیب من نکن؛ گفته اند یادت آورم که برای پرت نَ شدن به ون ریپورت؛برای پرسه در خیابان لایک ،بدون هشتک من نیا.
به من نگو مقدسات تو فلان!
مگر ندیده ای که سزای آن که گفت،باتومِ فحش و ناسزای بوووووووووووق بود.😌
خلاصه یادت نرود👇
اگر و اگر هزار اگرِ دیگرهم شود، تا لباس هشتک من تنت نکرده ای برای یک پیج ساده هم سراغ من نیا.
اینجا در قلب کهکشانگرام هر کس اختری دارد به قدر هشتکش؛
یعنی به قدر هشتکم.
اینجا من همیشه پُست می دهم؛پُست ها بی لباس مورد پسند من،توی کوچه های پیج نمی شوند.
با این همه ولی می دانی!
قرار است در کهکشان من آزادی ترند شود.این همه #تناقض هم لذت من است.
من که توی یک ون فضایی ام.
من که گشت ارشاد کهکشانگرام مجازی ام.
#گشت_ارشاد_اینستاگرامی
#تناقض
#برای_رفیقم
🔹فتح قلم🔹
@fatheGhalam
یک نمونه کوچک برای آغاز حرف زدن با نوجوان های مدرسه
(جای خالی را پر کنید وحدس بزنید نویسنده کیست و چه تفکری دارد.)👉این یک جمله است که می شود کلی تغییر در آن ایجاد گرد تا نوجوان ترغیب شود.
«در.....(نام سرزمین)اگر اعتقاد به.... داشته باشید و معتقد به ....... باشید،و
💫معتقد باشید وظیفه... است که برایش تلاش کند،💫
شما از حقوق اجتماعی محروم خواهید شد.»
پیرامون این بحث شکل می گیرد که احتمالا اشارههایی به کشور خودمان هم خواهد شد ولی صبور باشید.
در پایان نقطه چین را پر کنید و با برجسته کردن آنچه که در 💫گذاشته شده بدون اینکه جمع بندی یا نتیجه گیری تحمیلی داشته باشید ،برداشت آزاد را از دانش آموزان بخواهید.حتی اگر برداشت شما را نداشته باشند.
چون یکی از گام ها که قبلا عرض شد،رساندن روایت های "دیگر" به گوش نوجوان است تا آن تک روایت فاسد غالب در ذهنش ترک بردارد.
ایده را از یکی از مطالب کانال دکتر شریفی گرفتم.می توانید صرفا به عنوان پی نوشت نام دانشمندانی که صرفا بخاطر اعتقاد به نظریه خلقت و عدم اعتقاد به نظریه تکامل داروین اخراج شدند رو ذکر کنید.خصوصا در کلاس های رشته تجربی
اصل یادداشت دکتر شریفی👇
🔴سخنی با لیبرالهای وطنی! (۱)
🖊احمدحسین شریفی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🔻یکی از «خطاهای بزرگ» علمی و تاریخی یکصد ساله اخیر در کشور ما این است که عدهای گمان میکنند فیلسوفان لیبرال و #فلسفه_سیاسی لیبرالی واقعاً مدافع آزاداندیشی و طرفدار «به رسمیت شناختن» علمی و عملی «مخالفان»اند! با تحقیق عرض میکنم هیچ شاهدی نه در «تاریخ لیبرالیسم» و نه در اندیشه و عمل «تئوریپردازان اصیل لیبرالیسم» و نه در «حکومتهای لیبرالی» برای چنین پنداری نمیتوان اقامه کرد.
🔻«دیکتاتوری علمی و عملی لیبرالیسم» و «حقکشیهای حکومتهای لیبرالی» آشکارتر از آن است که نیازی به اثبات داشته باشد. فیلسوفان و حاکمان لیبرال هرگز «اندیشه» و «دانش» و حتی «رفتار»ی را که خلاف آرمانها و ارزشهای اومانیستی و لیبرالیستی باشد برنتافته و برنمیتابند.
🔶ذکر مصادیق و شواهد این مدعا نیازمند «هفتاد من کاغذ» است.
✔️آیا این دولت فرانسه، مهد #لیبرالیسم، نیست که در سایه حمایت تمامعیار فیلسوفانش، نه تنها اجازه ورود «دختران و زنان محجبه» را به کلاسهای درس نمیدهد؛ بلکه آنان را از ابتداییترین حقوق شهروندی محروم میکند؟!و البته این همه خفقان و دیکتاتوری و ظلم آشکار را «به نام آزادی» و «به افتخار آزادی»! انجام میدهند!
✔️آیا این دولتهای لیبرال غربی نیستند که در سایه تئوریپردازیهای فیلسوفان لیبرال و حمایتهای «سلبرتیهای هنریشان» هرگونه جسارت و توهین را به مقدسات سایر ادیان از جمله «مقدسات اسلامی» تجویز میکنند و مورد حمایت قرار میدهند؟!
✔️آیا این دانشگاههای غربی نیستند که به هیچ کس (تأکید میکنم هیچ کس) اجازه تحقیق درباره «هولوکاست» و بررسی اسناد تاریخی آن را نمیدهند! (و الا به سرنوشت روژه گاروردی، فیلسوف و تاریخپژوه بزرگ فرانسوی، مبتلا خواهد شد. آن هم به نام آزادی و برای آزادی!)
✔️آیا این مراکز دانشگاهی و پژوهشی آمریکایی نیستند که حق حضور در دانشگاهها را از مدافعان «نظریه خلقت» و ناقدان جدی «تئوری تکامل» سلب میکنند؟!
🔹از مدعیان آزادی علمی و پژوهشی در دنیای غرب میپرسم:
جرم دکتر «ویلیام دمبسکی» چی بود که از دانشگاه اخراج شد؟ جز «مخالفت نظری» با «فرضیه تکامل» داروین؟! استادان و دانشمندان بزرگ دیگری مثل
جاناتن ولز (دکترای زیستشناسی مولکولی و سلولی و دکترای مطالعات دینی)؛ ریچارد ون استرن برگ (دکترای زیستشناسی نظری و تکامل مولکولی)؛ کارولین کروکر ( دکترای ایمونوفارماکولوژی) ؛ دیوید برلینسکی ( فوق دکترای ریاضی و زیستشناسی مولکولی)؛ گویلرمو گونزالس(دکترای نجوم)؛ پاول نلسون (دکترای فلسفه)؛ استفان مایر (دکترای تاریخ و فلسفه علم) و مایکل اگنور (دکترای پزشکی از دانشگاه کلمبیا) چه جرم و جنایتی مرتکب شده بودند که از دانشگاه اخراج شدند؟ آیا جز آن بود که اینان با مستندات علمی و ارائه تحقیقات کاملاً آکادمیک، نقدهایی جدی بر «فرضیه #تکامل» داروین وارد کردند و بعضاً دفاعهایی از «نظریه خلقت» بیان کردند؟!
🔻این یک حقیقت مستند و آشکار است که «لیبرالیسم» در لوای شعار فریبنده آزادی، بدترین خفقانها را اعمال کرده و میکند! هر اندیشه مخالفی را با بدترین شیوهها به لجن میکشاند! به تعبیر دقیق دکتر شوارتز (از دانشگاه کالیفرنیا) در آمریکا و حکومتهای لیبرالی:
«اگر اعتقاد به خدا داشته باشید و معتقد به نظم ذاتی در جهان باشید، و بر این باور باشید که این وظیفه علم است که برای پیجویی کردن و فهمیدن بهتر آن نظم تلاش کند، شما از حقوق اجتماعی محروم خواهید شد.»
#روشنفکری
🆔eitaa.com/ahmadhoseinsharifi
🌹
بیانیه سازمان پزشکی قانونی درباره علت فوت مهسا امینی
🔹شرح مختصری از گزارش علت فوت مرحومه مهسا امینی ارائه شده به مرجع قضائی که بر اساس پرونده بیمارستانی عمل جراحی کرانیوفارنژیومای مغز در بیمارستان میلاد در سال ۱۳۸۶، پرونده درمانی بیمارستان کسری در زمان منتهی به فوت، شرح معانیه ظاهری جسد و کالبدگشایی، نتایج آزمایشهای سمشناسی و آسیبشناسی، تحقیقات قضایی و کمیتههای کارشناسی متعدد تخصصی و فوق تخصصی تنظیم یافته است به شرح ذیل اعلام میشود:
🔹متوفیه پس از عمل جراحی تومور کرانیوفارنژیومای مغزی در سن ۸ سالگی دچار اختلال در محور مهم هیپوتالاموس ـ هیپوفیز و غدد تحت فرمان آن (از جمله آدرنال و تیروئید) شده است.
🔹به علت این بیماری زمینهای متوفیه تحت درمان با داروهای هیدروکورتیزون، لووتیروکسین و دسموپرسین بوده است.
🔹ایشان در تاریخ ۱۴۰۱/۶/۲۲ ساعت ۱۹:۵۶ بطور ناگهانی دچار افت هوشیاری شده و متعاقب آن بر زمین میافتد که با توجه به بیماری زمینهای، متوفیه توانایی لازم جهت جبران و تطابق با وضعیت ایجاد شده را نداشته، لذا در شرایط مذکور دچار اختلال ریتم قلب و کاهش فشار خون و متعاقب آن کاهش سطح هوشیاری شده که به دلیل انجام عملیات احیای قلبی تنفسی غیرموثر در دقایق حساس اولیه، دچار هیپوکسی شدید و در نتیجه آسیب مغزی شده است.
🔹علیرغم برگشت عملکرد قلبی متعاقب عملیات احیای پرسنل اورژانس، حمایت تنفسی انجام شده کارساز نبوده و با وجود انتقال ایشان به بیمارستان و زحمات کادر درمانی بیمارستان کسری، بیمار به علت نارسايی چند ارگانی (M.O.F) ناشی از هیپوکسی مغزی در تاریخ ۱۴۰۱/۶/۲۵ فوت مینماید.
🔹لازم به ذکر است با استناد به مدارک پزشکی بیمارستانی، بررسی سیتیاسکن مغز و ریه، نتایج معاینه ظاهری جسد و کالبدگشایی، آزمایشات آسیب شناسی، فوت نامبرده ناشی از اصابت ضربه به سر و اعضا و عناصر حیاتی بدن نبوده است.
خودشان بُحران خلق می کنند.
خودشان برای بحران خودساخته،نسخه ی بحرانی می پیچیند.
خودهای بحرانی از راه می رسند و نسخه های بحرانی را اجرا می کنند.
وقتی بحران بزگتری خلق شد نقش مصلح و دلسوز و "نگفتم بحرانی میشه" را خوب بازی می کنند!😒
استاد حیله گری اند.
#خیانت
#دروغ
🔹فتح قلم🔹
@fatheGhalam
تجدید میثاق دختران دبستان غیردولتی هدی دوره دوم با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
#تجدید_عهد
#جمهوری_اسلامی
#ایران_قوی
#حجاب
#دختران_ایران
@dabestanhoda2