eitaa logo
متن روضه مقاتل معتبر چهارده معصوم (ع)
1.4هزار دنبال‌کننده
228 عکس
138 ویدیو
32 فایل
🔰 #متن_روضه 🔰 #مقاتل_معتبر_چهارده_معصوم_ع 🔰 #شناخت_شبهات_از_لسان_محققان http://eitaa.com/golvajhehaye_roozeh لینک کانال👆🏻 ارائه صوت ومتن سخرانی ناب از علمای دینی کشور
مشاهده در ایتا
دانلود
4_5814648955799079306.mp3
19.05M
شناسی ۴ انسانها دو دسته هستن : حزب الله ، حزب شیطان‌ حاجیه خانم رستمی فر https://eitaa.com/golvajhehaye_roozeh جهت ادامه مباحث لطفا همراه لینک نشر داده شود ─‌┅═‎‌‌‌‌‌‌༅࿇༅ ❃༅࿇༅❃ ༅࿇༅═‎‌‌‌‌‌‌┅─
4_5814648955799079307.mp3
22.41M
شناسی ۵ 🔥 حمله شیطان از چهار طرف حاجیه خانم رستمی فر https://eitaa.com/golvajhehaye_roozeh جهت ادامه مباحث لطفا همراه لینک نشر داده شود ─‌┅═‎‌‌‌‌‌‌༅࿇༅ ❃༅࿇༅❃ ༅࿇༅═‎‌‌‌‌‌‌┅─
4_5855184620915525919.m4a
13.25M
شناسی (۶) 💥اختلاف ، ترس ، نا امیدی .... از شیطان است💥 حاجیه خانم رستمی فر https://eitaa.com/golvajhehaye_roozeh جهت ادامه مباحث لطفا همراه لینک نشر داده شود ─‌┅═‎‌‌‌‌‌‌༅࿇༅ ❃༅࿇༅❃ ༅࿇༅═‎‌‌‌‌‌‌┅─
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بسم الله الرحمن الرحیم منظور اميرالمؤمنين(ع) از حديث «مَنْ عَرَفَ نَفسَهُ فَقَد عَرَفَ رَبَّهُ» پرسش : منظور اميرالمؤمنين(علیه السلام) از حديث «مَنْ عَرَفَ نَفسَهُ فَقَد عَرَفَ رَبَّهُ» چيست؟پاسخ اجمالی: براى اين کلام امام(ع) چهار تفسير بيان شده است: 1- هر كس بدن جسمانى را بشناسد خدا را مى شناسد. 2-  كسى كه بداند كه مخلوق است علم پيدا مى كند كه خالق و علتى وجود دارد. 3- انسان وقتى نظر به خود مى كند می فهمد که فقير است و منبع بى نيازى وجود دارد که انسان محتاج اوست. 4- كسى كه نفس خود را در اثر رفع موانع و حجاب هاى درونى و بيرونى شناخت، خدا را مشاهده خواهد كرد. : مولى الموحدين و امام العارفين امام علی(عليه السلام) مي فرمايد: «مَنْ عَرَفَ نَفسَهُ فَقَد عَرَفَ رَبَّهُ»(1)؛ (كسى كه خود را شناخت خدايش را شناخته است). براى اين عبارت مي توان چهار تفسير بيان كرد: 1ـ تفسير ظاهرى جسمانى، كه برگشت به برهان نظم در خداشناسى مى كند، يعنى هر كس اين بدن جسمانى و عنصرى را بشناسد خدا را مى شناسد. دستگاه هائى در اين بدن است كه هر يك براى خداشناسى كافى است، چشم را اگر كسى از نظر تشريح و فيزيولوژى بنگرد محال است خدا را نشناسد، اگر به قلب دقيقاً نظر كند بر وجود خدا گواهى مى دهد. می گویند یک قلب مصنوعى را به هزينه اي حدود 30 ميليون تومان ساختند؛ اما فقط پنج، شش روز كار كرد و باز ايستاد. اگر از كار باز نمى ايستاد هم مگر قابل مقايسه با قلب طبيعى بود؟ با قلب مصنوعى بايد آهسته برود آهسته بيايد، نه می توان با آن كوهنوردى کرد و نه کارهای سنگین انجام داد. به سلول هاى بدن بنگر، دانشمندان می گویند: بدن انسان از واحدهائى به نام سلول و ياخته تشكيل شده كه آجرهاى ساختمانى بدن است و به طور متوسط [در بدن هر انسان] ده ميليون ميليارد سلول وجود دارد. اگر بشر بخواهد چيزى درست كند تا كار يك سلول را انجام دهد محاسبه شده كه نياز به شهرى است كه هزاران كارخانه و لابراتوار داشته باشد.(2) آيا وجدان باور مى كند كه طبيعت كور و كر چنين كند؟! 2ـ تفسير دوم اشاره به برهان علت و معلول است. كسى كه آگاه شد كه مخلوق است و معلول، علم پيدا مى كند كه خالق و علتى وجود دارد و در سلسله علل به جائى مي رسد كه ديگر او معلول نيست و علة العلل است و آن تنها خدا است و الّا تسلسل لازم مى آيد كه محال است. 3ـ اشاره به برهان وجوب و امكان و (فقر و غنا) دارد. انسان وقتى نظر به خود مى كند و خود را مى شناسد و می فهمد كه هيچ ندارد و فقير است؛ آگاهى پيدا مى كند كه منبع مستقل و بى نيازى هست كه نيازمند به اوست؛ «يَا أَيُّهَا النَّاسُ أَنْتُمُ الْفُقَرَاءُ إِلَى اللهِ وَ اللهُ هُوَ الْغَنِىُّ الْحَمِیدُ»(3)؛ (اى مردم! شما [همگى] نیازمند به خدایید؛ تنها خداوند است که بى نیاز و ستوده است). @golvajhehaye_roozeh 4ـ سه طريق قبلي، اثبات و آگاهى بر وجود خداوند از طريق استدلال بود و راه چهارم يافتن خداوند از طريق شهود است؛ يعنى كسى كه نفس خود را در اثر رفع موانع و حجاب هاى درونى و بيرونى شناخت، خدا را مشاهده خواهد كرد و بر حاكميت او واقف خواهد شد و همان مى شود كه وقتى به ائمه اطهار(عليهم السلام) مى گفتند آيا خدا را ديده ايد؟ مى فرمودند: «مَا كُنتُ أعبُدُ شَيئاً لَمْ اَرَ لَمْ تَرَهُ الاَبصَارُ بِمُشَاهَدَةِ العَيَانِ وَ لَكِن رَأَتْهُ القُلُوبُ بِحَقَائِقِ الاِيمَانِ»(4)؛ (چيزى را كه نديده باشم، عبادت نمى كنم. ديدگان ظاهرى و چشم هاى سر، او را نمى بينند و لكن قلبها با حقيقت ايمان [و شناخت نفس، او را] خواهند ديد، [با بصر نتوان ديد؛ ولى با بصيرت توان ديد]). اگر كسى خود را شناخت راهى براى شناخت صفات خدا و يافتن آنها پيدا كرده است. «مَنْ عَرَفَ نَفسَهُ بِالعِلمِ وَ القُدرَةِ عَرَفَ رَبَّهُ بِالعِلمِ وَ القُدرَةِ»؛ (اگر با علم و قدرت، خود را شناخت، علم و قدرت خداوند را مى يابد). @golvajhehaye_roozeh وقتى ديد نفس او در صفحه ذهن مى تواند صورت هاى ذهنى را در يك لحظه خلق كند و در لحظه ديگر از صفحه ذهن پاك كند، معنى «كن فيكون» را مى يابد و یقین می کند كه اگر خداوند اراده كند در يك لحظه خلق و در لحظه ديگر محو مى كند. البته ايجاد صور و تشبيه آن به ايجاد مخلوقات، تمثيلي براى فهم مطلب است و گرنه فاصله بین این دو بسيار است. اينها تماماً در صفات الهى است و كسى را به كنه آن ذات پاك راهي نيست، چنان كه حقيقت و ذات نفس و روح بر ما پوشيده است؛ «وَ يَسْأَلُونَكَ عَنِ الرُّوحِ قُلِ الرُّوحُ مِنْ أَمْرِ رَبِّى»(5)؛ (و از تو درباره «روح» سؤال مى کنند، بگو: روح از فرمان پروردگار من است و از علم و دانش، جز اندکى به شما داده نشده است).(6)
چگونه مدعى هستيم روح و نفس را شناخته ايم در حالى كه محقق كاشانى در «روض الجنان» چهارده قول آورده است كه حقيقت نفس چيست؟ (7) از حالت جسمانى گرفته تا فوق روحانى. كميل يكى از اصحاب خاص اميرالمؤمنين علی(عليه السلام) است، او از يارانى بوده كه چه بسا به او حرف هائى گفته مى شد كه به ديگران گفته نمى شد. وى گويد: به علی(عليه السلام) عرض كردم: «اُرِيدُ اَنْ تُعَرِّفَنِى نَفسِى قَالَ يَا كُمَيلُ وَ أَىُّ الاَنْفُسُ تُرِيدُ اَنْ اُعَرِّفَكَ قُلتُ يَا مُولَاىَ هَل هِىَ اِلَّا نَفسٌ وَاحِدَةٌ قَالَ يَا كُمَيلُ اِنَّمَا هِىَ اَربَعَةٌ اَلنَّامِيَةُ اَلنَّبَاتِيَّهُ وَ الحِسِّيََّةُ الحَيوَانِيَّةُ وَ النَّاطِقَةُ اَلقُدسِيَّةُ وَ الكُلِّيَّةُ الاِلهِيَّةُ وَ لِكُلِ وَاحِدَةٍ مِنْ هَذِهِ خَمسُ قُوىً وَ خَاصِيَتَانِ...»(8)؛ (مى خواهم نفس مرا به من معرفى كني و بشناسانى. فرمودند: اى كميل! كدام يك از نفسها را مى خواهى به تو بشناسانم؟ گفتم: اى مولاى من آيا مگر غير از يك نفس، نفس ديگرى هم هست؟ فرمودند: اى كميل! چهار نفس داريم: ناميه نباتيه ـ حسّیه حيوانيه ـ ناطقه قدسيه ـ كليّه الهيه و هر كدام از اينها پنج قوا و نيرو و دو خصلت دارند....). بى جهت نيست با اينكه موضوع بسيارى از علوم مثل روانشناسى و روانكاوى «انسان» است و با اينكه تشريح فيزيولوژى روى آن صورت گرفته ولى در عين حال انسان موجودى ناشناخته است. بى جهت نيست كه خداوند در خلقت انسان به خود باليده مى فرمايد: «فَتَبَارَكَ اللّهُ اَحسَنُ الخَالِقِينَ»(9)؛ (پس بزرگ و پر برکت است خدایى که بهترین آفرینندگان است!).(10) @golvajhehaye_roozeh : (1). غرر الحكم و درر الكلم‏، تميمى آمدى، عبد الواحد بن محمد، محقق / مصحح: رجائى، سيد مهدى‏، دار الكتاب الإسلامي‏، قم،‏ 1410 قمری‏، چاپ: دوم‏، ص 588، حکمت 301؛ ميزان الحكمة، ري شهري، محمد، تحقيق: دار الحديث، دار الحديث، 1416 قمری، چاپ: اول، ج 6، ص 154. (2). براى توضيح بيشتر مى توان به پيام قرآن‏، مكارم شيرازى، ناصر، تهيه و تنظيم: جمعى از فضلاء، دار الكتب الاسلاميه‏، تهران‏، 1386 شمسی، چاپ: نهم، ج ‏2، ص 68 ـ 72 (پيچيدگى و ظرافت نظام آفرينش) مراجعه نمود. (3). سوره فاطر، آيه 15. (4). بحار الأنوار، مجلسى، محمد باقر بن محمد تقى‏، محقق / مصحح: جمعى از محققان‏، دار إحياء التراث العربي‏، بيروت‏، 1403 قمری‏، چاپ: دوم، ج ‏4، ص 33، باب 5 (نفي الرؤية و تأويل الآيات فيها) از امام صادق(ع) ـ مضمون اين كلام با كمى اختلاف از حضرت على(ع) و امام باقر(ع) نيز نقل شده، رجوع كنيد به ميزان الحكمة، ري شهري، محمد، تحقيق: دار الحديث، دار الحديث، 1416 قمری، چاپ: اول، ج 6، ص 202 و 203. (5). سوره اسراء، آيه 85. (6). در مورد عبارت «من عرف نفسه فقد عرف ربّه» مرحوم علامه طباطبائى كلامى دارند كه مى توان آن را در الميزان فى تفسير القرآن، طباطبايى، سيد محمد حسين، دفتر انتشارات اسلامى جامعه مدرسين حوزه علميه قم، قم، 1417 قمری، چاپ: پنجم، ج ‏6، ص 169، (بيان) مطالعه كرد. صاحب ميزان الحكمه نيز كلام ايشان را در ميزان الحكمة، ري شهري، محمد، تحقيق: دار الحديث، دار الحديث، 1416 قمری، چاپ: اول، ج 6، ص 156 آورده است و همچنين در اين باره استاد محمدتقى جعفرى در نهج البلاغه: سخنان علي بن ابيطالب(ع )، جعفرى، محمد تقي، شركت تعاوني كار آفرينان فرهنگ و هنر، تهران، 1386 شمسی، ج 18، ص 148 به بعد بحثى دارند. (7). مستدرك سفينه البحار، نمازى شاهرودى، على‏، جامعه مدرسين‏، قم‏، 1418 قمری‏، چاپ: اول‏، ج ‏10، ص 111، (نفس). (8). همان، ص 113، در ماده «نفس» بعضی هم گفته اند اين تقسيم در اخبار معتبره نيست. (9). سوره مؤمنون، آيه 14. (10). گردآوری از کتاب: اخلاق اسلامى در نهج البلاغه، مكارم شيرازى، ناصر، تهيه و تنظيم: اكبر خادم الذاكرين‏، نسل جوان‏، قم‏، 1385 شمسی، چاپ: اول‏، 1388، ج 2، ص 130. https://eitaa.com/golvajhehaye_roozeh به جهت ادامه مباحث کانال لطفا مطالب همراه لینک نشر داده شود ─‌┅═‎‌‌‌‌‌‌༅࿇༅ ❃༅࿇༅❃ ༅࿇༅═‎‌‌‌‌‌‌┅─
4_5958660879976237532.m4a
12.32M
۲ ❇️وقتی خود حقیقی شناخته نشود .هدف اصلی ناشناخته میماند حاجیه خانم رستمی فر https://eitaa.com/golvajhehaye_roozeh به جهت ادامه مباحث کانال لطفا صوت ها همراه لینک نشر داده شود ─‌┅═‎‌‌‌‌‌‌༅࿇༅ ❃༅࿇༅❃ ༅࿇༅═‎‌‌‌‌‌‌┅─
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_5913539448213082302.mp3
18.61M
🎙 صوت کامل بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار دانش‌آموزان و دانشجویان. ۱۴۰۲/۸/۱۰ 💻 Farsi.Khamenei.ir
4_5863803129924946201.m4a
12.35M
شناسی(۷) ما به دو چیز احتیاج داریم: آرامش ونشاط حاجیه خانم رستمی فر https://eitaa.com/golvajhehaye_roozeh به جهت ادامه مباحث کانال لطفا صوت ها همراه لینک نشر داده شود ─‌┅═‎‌‌‌‌‌‌༅࿇༅ ❃༅࿇༅❃ ༅࿇༅═‎‌‌‌‌‌‌┅─
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
9. غیبت امام.mp3
4.82M
( عجل الله تعالی فرجه ) حجة الاسلام والمسلمین داستان حمّال باربری که پیش خدا آبرو داشت ... ما زبان را نَنْگریم و قال را ما درون را بنگریم و حال را
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_5969770736305310281.m4a
8.04M
۳ ❇️همه موجودات از یک هندسه و نظم درونی برخوردارند حاجیه خانم رستمی فر https://eitaa.com/golvajhehaye_roozeh به جهت ادامه مباحث کانال لطفا صوت ها همراه لینک نشر داده شود ─‌┅═‎‌‌‌‌‌‌༅࿇༅ ❃༅࿇༅❃ ༅࿇༅═‎‌‌‌‌‌‌┅─
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_5877311665359293114.m4a
13.19M
شناسی(۸) اسلحه های ما درمقابل شیطان🔻 حاجیه خانم رستمی فر https://eitaa.com/golvajhehaye_roozeh به جهت ادامه مباحث کانال لطفا صوت ها همراه لینک نشر داده شود ─‌┅═‎‌‌‌‌‌‌༅࿇༅ ❃༅࿇༅❃ ༅࿇༅═‎‌‌‌‌‌‌┅─
─‌┅═‎‌‌‌‌‌‌═‎‌‌‌‌‌‌༅࿇༅ ❃﷽❃ ༅࿇༅═‎‌‌‌‌‌‌═‎‌‌‌‌‌┅─‌   عرض تسلیت محضر قطب عالم امکان آقا حجت بن الحسن ارواحنا له الفداه بمناسبت شهادت جانگداز و مظلومانه بی بی دو عالم صدیقه کبری انسیه حورا فاطمه زهرا سلام الله علیها عنایت کنید اجماعا صلوات بلندی ختم کنید. (الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ. وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم) @golvajhehaye_roozeh 📌باز نشر مطالب کانال با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد(ص) ─‌┅═‎‌‌‌‌‌‌═‎‌‌‌‌‌‌༅࿇༅ ❃ ༅࿇༅❃ ༅࿇༅═‎‌‌‌‌‌‌═‎‌‌‌‌‌‌┅─
─‌┅═‎‌‌‌‌‌‌═‎‌‌‌‌‌‌༅࿇༅ ❃﷽❃ ༅࿇༅═‎‌‌‌‌‌‌═‎‌‌‌‌‌┅─‌ ✔️ نمونه شروع روضه حضرت زهرا سلام الله علیها با صلوات خاصه👇 اَللّهُمَّ صَلِّ عَلَى الصِّدّيقَةِ فاطِمَةَ الزَّكِيَّةِ حَبيبَةِ حَبيبِكَ وَ نَبِيِّكَ وَ أُمِّ اَحِبّآئِكَ وَ اَصْفِيآئِكَ الَّتِى انْتَجَبْتَها وَ فَضَّلْتَها وَ اخْتَرْتَها عَلى نِسآءِ الْعالَمينَ : خدايا درود فرست بر صديقه <طاهره> فاطمه آن بانوى پاكيزه محبوب دوست و پيامبرت و مادر دوستان و برگزيدگانت آن بانويى كه او را برگزيدى و فضيلت و برتريش دادى بر زنان جهانيان @golvajhehaye_roozeh 📌باز نشر مطالب کانال با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد(ص) ─‌┅═‎‌‌‌‌‌‌═‎‌‌‌‌‌‌༅࿇༅ ❃ ༅࿇༅❃ ༅࿇༅═‎‌‌‌‌‌‌═‎‌‌‌‌‌‌┅─
4_6010295290341360315.mp3
248.1K
👆 @golvajhehaye_roozeh 📌باز نشر مطالب کانال با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد(ص) ─‌┅═‎‌‌‌‌‌‌༅࿇༅ ❃ ༅࿇༅❃ ༅࿇༅═‎‌‌‌‌‌‌┅─
─‌┅═‎‌‌‌‌‌‌═‎‌‌‌‌‌‌༅࿇༅ ❃﷽❃ ༅࿇༅═‎‌‌‌‌‌‌═‎‌‌‌‌‌┅─‌ مناجات 1 __ متن روضه 1 _آقا سلام، روضـه مادر شروع شد _باران اشک های مکرر، شروع شد آجرک الله،،، یا بن الحسن،،، آقا،،،بازم ایام عزای مادرتون زهرای مرضیه،،،شروع شد،،، _آقا اجــازه هســت بخـوانم برایتان _این اتفاق از دم یک در، شروع شد آقا منو ببخشید،،،مصیبت مادرتون زهرای مرضیه،،،از آنجایی شروع شد که،،،هنوز آب غسل پیغمبرخدا خشک نشده،،،یه عده نامرد،،،ریختند درب خانه امیرالمومنین(ع)،،، _این اتفاق از دم یک در، شروع شد یوسف فاطمه،،،امام زمان،،، _تا ریشــه های چــــادر خاکی مادرت _آتش گرفت، روضه معجر شروع شد @golvajhehaye_roozeh نانجیب دومی صدا زد علی بیرون بیا،،،وگرنه خونه رو آتیش میزنم،،، بمیرم برات مادر،،، زهرای مرضیه اومد پشت در،،،فرمود حیا نمیکنی نانجیب،،،میخواهی بدون اجازه وارد بشی،،،، یک نفر صدا زد،،،ای نانجیب،،،مگه نمیدونی،،،این خونه،خونه پیغمبره،،، این ها هم،،، بچه های پیغمبرند،،، اِنَّ فیها فاطِمَه،،، زهرای مرضیه داخل این خونه است،،، نانجیب مگه نمیشنوی،،،صدای دختر پیغمبره،،،هر چی گفتند داخل این خونه بچه های پیغمبره،،،اما اون بی حیا اعتنا نکرد،،،صدا زد،،، وَاللَّهِ لأَحْرِقَنَّ عَلَيْكُمْ بخدا قسم خونه رو به آتیش میکشم (: تاریخ الطبری، ج 2، ص 233) اگرچه دختر پیغمبر باشه،،،خونه رو با اهلش به آتیش میکشم،،،خدایا همه جا رسمه،،،هر کی بابا از دست میده،،،مردم براش دسته گل می برند،،،اما مدینه بجای دسته گل،،،نانجیب اشاره کرد،،،هیزم ها رو بیارید،،،خونه رو آتیش بزنید،،، ای وای،،، ای وای،،،مردم مدینه دارند نگاه میکنند،،،یدفعه ببینند،،،شعله های آتش بلند شد،،، _تا ریشــه های چــــادر خاکی مادرت _آتش گرفت، روضه معجر شروع شد @golvajhehaye_roozeh یا صاحب الزمان،،،منو ببخشید آقا،،،مادرتون زهرا پشت در ایستاده،،،نميذاره این نامردها وارد بشن،،، امانانجیب حیا نکرد،،،آنچنان با لگد به این در زد،،،صدای ناله مادر بلند شد،،، یا ابتاه،،،یا رسول الله،،، هکَذا کانَ یُفْعَلَ بِحَبیبَتِکَ بابا یا رسول الله ببین،،،با دخترت چه کردند،،، پهلوم رو شکستند _فریادهای مـــادر پهلو شکســـته ات _تا شد فشار در دو برابر، شروع شد سادات منو ببخشید،،، همينجا بود صدای ناله مادرتون بلند شد،،، یا فِضَّةُ خُذینی فَقَدْ قُتِلَ وَ اللَّه ما فی اَحْشائی مِن الْحَمْل (، ج 8، ص 230)ِ فضه بیا بخدا محسنم رو کشتند،،، _کاش وقت در شکستن پای دشمن می شکست _تا کــــه میـــــخ در نشــــــان پهلوی زهرا نبود _کاش یک تن بود درآنجا ومی گفت این سخن _کشـــتن شـش ماهه پاداش ذی القــربی نبود یا صاحب الزمان،،، اگر اینجا محسن شش ماهه رو،،، بین در دیوار کشتند،،، کربلا هم یک شش ماهه ای رو،،، روی دستهای باباش پرپر کردند،،، آماده ای بگم یا نه،،، ابی عبدالله نگاه کرد،،،دید علی اصغرش،،،داره روی دستهاش جان میده،،، «فَذُبحَ الطِفل مِنَ الوَرید إلَی الوَرید أو مِنَ الاُذُنِ إلَی الاُذُن» گوش تا گوش علی رو دریدند،،، _الا ای تیــر با من قطـع کـردی گفتگـویـش را _لب من بر لبش بود و تو بوسیـدی گلویش را _درست آندم که حلق تشنه ی او راتوبوسیدی _تبسم کرد و زهــرا مـــادرم بوسید رویـش را علی اصغرم،،،یه بار ديگه چشمات رو باز کن پسرم،،، من آوردمت اینجا،،، سیرابت کنم،،، حالا جواب مادرت رو چی بگم،،،پاشو ببین مادرت منتظره،،،چطوری جنازه ات رو برگردونم علی اصغر،،،هر کجا نشستی ناله بزن،،، ای غریب حسین،،، _حس کرد ناز بوســـــه ی تیر ســـه شعبه را _بیدار شد ز خواب و دوباره به خواب رفت الا لعنه الله علی القوم الظالمین @golvajhehaye_roozeh 📌باز نشر مطالب کانال با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد(ص) ─‌┅═‎‌‌‌‌‌‌═‎‌‌‌‌‌‌༅࿇༅ ❃ ༅࿇༅❃ ༅࿇༅═‎‌‌‌‌‌‌═‎‌‌‌‌‌‌┅─
4_6001155522626061187.mp3
2.48M
👆 __ @golvajhehaye_roozeh 📌باز نشر مطالب کانال با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد(ص) ─‌┅═‎‌‌‌‌‌‌༅࿇༅ ❃ ༅࿇༅❃ ༅࿇༅═‎‌‌‌‌‌‌┅─