eitaa logo
فناوری اطلاعات و توسعه پژوهش ناحیه ۶
1.5هزار دنبال‌کننده
494 عکس
45 ویدیو
164 فایل
🔊کانال اطلاع‌رسانی واحد #فناوری اطلاعات و آمار نیروی انسانی، توسعه پژوهش و آموزش نیروی‌ انسانی مدیریت آموزش‌وپرورش ناحیه ۶ اصفهان 🆔️ shad.ir/ict1730 #شاد 🆔 eitaa.com/ict1730 #ایتا 🌐zil.ink/ict1730
مشاهده در ایتا
دانلود
FilePackage_20250107.zip
292K
📑آخرین سامانه شناسایی معلمان نمونه 💡گزارش تعریف کمیته مدارس ناحیه 6 💡گزارش تعيين مشموليت مدارس ناحيه 6 🆔 @ict1730
شناسایی معلمان نمونه به صورت الکترونیکی در سامانه My.medu.ir انجام می‌شود 🔹«عابدی»، سرپرست معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان: امسال فرایند شناسایی معلمان نمونه زودتر از سال‌های قبل و در بستر پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش «My.medu.ir» انجام می‌شود و باتوجه‌به اینکه مرحله مدرسه‌ای از یکم دی‌ماه آغازشده و تا ۲۲ دی‌ماه پایان می‌پذیرد. 🔹امسال این فرایند زودتر از سال‌های قبل و در بستر پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش «My.medu.ir» انجام می‌شود و باتوجه‌به اینکه مرحله مدرسه‌ای از یکم دی‌ماه آغازشده و تا ۲۲ دی‌ماه پایان می‌پذیرد. 🔹مدیران تمام مدارس با مراجعه به سامانه مذکور از طریق «سکوی هوشمند مدیران» فرصت دارند که با مراجعه به بخش تعیین مشمولیت در سامانه شناسایی معلمان نمونه نسبت به این امر مهم اقدام نمایند و باتوجه‌به اینکه عملکرد معلمان بر فرایند آموزش، تربیت و پرورش دانش‌آموزان تأثیرگذار است بنابراین نظر دانش‌آموزان به‌عنوان یکی از ملاک‌های شناسایی معلمان نمونه مدنظر است و مدیر مدرسه می‌بایست ضمن اطلاع‌رسانی، ترغیب، تشویق و توجیه تمامی دانش‌آموزان و اولیای آنان برای تکمیل نمون‌برگ نظرسنجی، زمینه‌ی مشارکت را در بستر سامانه یادشده فراهم نمایند. ♨️متن کامل خبر را اینجا بخوانید: https://isf.medu.gov.ir/fa/node/263875 🔰 آموزش و پرورش استان اصفهان🔰 | ایتا | سایت | شاد | روبیکا | بله |
⌛️تنها ۳ روز تا مرحله مدرسه‌ای⌛️ 🥇برنامه شناسایی معلمان سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ 🆔 @ict1730
🔰دبیرخانۀ معلم پژوهنده مستقر در آموزش‌وپرورش ناحیه6 استان اصفهان با همکاری پژوهش‌سرای جابرابن حیان ناحیه برگزار می‌کند: ✨✨ جذاب و علمی 🔍📚شروعی دوباره در (تبیین عملی و کاربردی اجرای طرح) 🗣مدرس: روح الله فتح قریب (معلم و مدرس دانشگاه، داور طرح، مؤلف کتاب پژوهش و توسعۀ حرفه‌ای۲"اقدام پژوهی") 📆در ۲ جلسۀ کاربردی: 1⃣اولین جلسه: 🗓 ۲۳ دی‌ماه ۱۴۰۳ ⏰ ساعت ۱۶ تا ۱۸ 2⃣دومین جلسه: 🗓 ۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۳ ⏰ ساعت ۱۶ تا ۱۸ ✅ورود بصورت از لینک: https://www.skyroom.online/ch/famin2isf/research 🔖 حضور 🆓 ویژه کلیۀ علاقمندان حوزۀ پژوهش 🎦 در کانال گروه تحقیق استان و دبیرخانه در 💯دبیرخانۀ استانی معلم پژوهنده مستقر در آموزش‌و‌پرورش ناحیه6 اصفهان👇 📶 shad.ir/edutechisf
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فناوری اطلاعات و توسعه پژوهش ناحیه ۶
✨ارائه سرکارخانم الهام آقابابایی 🥇رتبه بیست‌وهفتُمین برنامه دبیرخانه معلم پژوهنده از استان اصفهان ✅در مراسم از پژوهشگران برتر و استانی 🆔 shad.ir/edutechisf 🆔 eitaa.com/edutechisf
⌛️تنها ۲ روز تا مرحله مدرسه‌ای⌛️ 🥇برنامه شناسایی معلمان سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ 🆔 @ict1730
🔸 یازدهمین همایش ملی تازه‌های روانشناسی مثبت 💯برگزار كننده: دانشگاه هرمزگان ✨نمایه شده در ISC 📆مهلت ارسال متن كامل مقالات: 26 بهمن 1403 📆تاريخ برگزاری همايش: 2 اسفند 1403 🔰سايت همايش: ppc.hormozgan.ac.ir 🆔 @ict1730
1402-1403.pdf
9.19M
✨نمونه کشوری ۱۴۰۳ 🔹خانم مهین قمی 🔰آموزگار آموزش‌وپرورش اراک 💯دبیرخانۀ استانی معلم پژوهنده مستقر در آموزش‌و‌پرورش ناحیه6 اصفهان👇 🆔 shad.ir/edutechisf 🆔 eitaa.com/edutechisf
اقدام پژوهی برتر کشوری 1402.pdf
1.94M
✨نمونه کشوری ۱۴۰۲ 🔹خانم نگین عابدی 🔰آموزگار آموزش‌وپرورش اراک 💯دبیرخانۀ استانی معلم پژوهنده مستقر در آموزش‌و‌پرورش ناحیه6 اصفهان👇 🆔 shad.ir/edutechisf 🆔 eitaa.com/edutechisf
✔️اقدام پژوهی به منظور آموزشی و آموزشی 🔰یک معلم پژوهنده از حیث اخلاقی و شغلی، خود را متعهد و مسوول به فراهم سازی شرایط مناسب برای نیل به پیشرفت تحصیلی برای همه دانش آموزان می داند. پیشرفت تحصیلی برای همه دانش آموزان، روشن ترین تعریف و مقصد برای مجموعه کوشش‌های ناظر بر اقدام پژوهی و معلم پژوهنده است. گزارش یونسکو(1998) اشاره به این دارد که صِرف آموزش روش‌های تدریس به معلمان برای مقابله با افت تحصیلی کفایت نمی کند، معلمان باید همراه با آموزش‌های شغلی بیاموزند و متعهد شوند که در قِبال پیشرفت تحصیلی دانش آموزان، برای همه دانش آموزان مسوولند وگرنه می توانند هرگونه شکست تحصیلی را به عوامل خارج از مدیریت خود(هوش،استعداد،خانواده و ...) نسبت دهند! 💯پیشرفت تحصیلی برای همه دانش آموزان یعنی، افزایش کیفیت آموزشی و کاهش افت تحصیلی/ یعنی نیل به مدارس و مدارس عاری از شکست تحصیلی! هم نظریه های یادگیری وهم تجربه های جهانی(در چارچوب مدارس اثربخش)، تایید کننده امکان دستیابی به مدارس بدون اتلاف و شکست هستند. 🍃مفهوم مدرسه اثربخش در جهان بازگو کننده مدرسه ای است که برای حذف ابعاد اتلاف آموزشی تلاش می کند. شاید بتوان نظریه یادگیری در حد تسلط بلوم  نظریه پرداز بزرگ تعلیم و تربیت را برجسته ترین و مرتبط ترین نظریه دراین زمینه دانست. 🆔 @edutechisf
💯همۀ دانش آموزان می‌توانند یاد بگیرند! 🔸رویکرد معتبری درآموزش مبنی بر اینکه اکثر دانش‌آموزان می‌توانند آن‌چه را مدرسه باید به آنان بیاموزد یاد بگیرند، تحت‌عنوان «یادگیری درحد تسلط» گسترش یافته است و درحال حاضر، ترجمان‌های گوناگونی از این روش وجود دارد. همۀ این موارد این را اساس کار می‌دانند که اگر روش تدریس و بانظم لازم باشد، و اگر هنگام برخورد با به کمک دانش‌آموز بشتابیم و به او وقت برای یادگیری مطلب را درحدتسلط بدهیم و اگر نوعی مِلاک روشن برای سنجش آنچه یادگیری درحدتسلط می‌دانیم وجود داشته باشد،‌ آن‌گاه اکثریت دانش‌آموزان خواهند توانست به سطح بالایی از نایل آیند. 👆نظریۀ یادگیری آموزشگاهی که کوششی دراین زمینه است، تعداد کمی متغیر را که سبب ایجاد قسمت بزرگی از تفاوت‌های افراد در یادگیری آموزشگاهی می‌شود،‌ معرفی می‌کند؛ ۳ متغیر وابسته به هم که اگر بادقت لازم به آن‌ها توجه شود، آموزشگاه‌ها قادر خواهند شد به سمت یک نظام آموزشی خالی از اشتباه قدم بردارند. این سه متغیر عبارتنداز: ✔️میزان تسلط دانش‌آموز بر پیش‌‌نیازهای مربوط به یادگیری موردنظر ✔️میزان انگیزشی که دانش‌آموز برای یادگیری دارد(یا می‌تواند داشته باشد) ✔️میزان تناسب روش آموزشی با شرایط و ویژگی‌های دانش‌آموز 🆔 @edutechisf