🌀 حمایت از طلاب جانباز و خانواده طلاب شهید فتنههای خیابانی
🔸 طلبه اگر اهل ایثار نبود از همان ابتدا، پا به حوزه علمیه نمیگذاشت. طبعا در این راه، مشقتهای فراوانی هست همانطور که نورانیت و تقرب و ثوابهای فوق العاده نجومی هم هست.
♨️ حوادث مختلف این سالها مثل همیشه ثابت کرد، طلاب حتی از جانشان برای اسلام و انقلاب میگذرند؛
از طلبه مظلوم همدانی که به رگبار آن ظالم کوردل بسته شد، تا امام جمعه کازرون که آنگونه به جفای خنجر قاتلش از پا درآمد تا جنایتی که آن تکفیری در حرم رضوی به پا کرد و دو طلبه را شهید و یکی را جانباز کرد، تا چهار شهید طلبه در فتنهی اخیر از جمله #آرمان_عزیز، همه شواهد مجاهدت و ایثار طلاب است.
🔺 اما طلاب وظیفهای دارند و مسؤولین هم وظیفهای:
❗️با رصد خبرها، خبری از اقدامات حمایتی مراکز مدیریتی حوزه و مرکز خدمات برای حمایت از طلاب جانباز و خانواده طلاب شاهد حوادث اخیر در رسانهها یافت نشد.
از مسئولان محترم این مراکز درخواست میشود اقدامات انجامشده را اعلام بفرمایند تا از طریق رسانه حوزوی مناهج نیز منتشر شود.
♨️ آنچه بیشتر متوجه #مرکز_خدمات است، اخذ حمایت رسمی از #بنیاد_شهید برای طلاب جانباز و خانواده طلاب شهید میباشد؛ اگر مرکز خدمات تلاش کرده و به هر دلیل از سوی بنیاد شهید موانعی هست و نتیجهای حاصل نشده باز هم اعلام کنند تا مطالبهگری لازم صورت بگیرد.
👈🏻 یادمان باشد امثال آرمانها از جان خود گذشتند تا ما طعم آرامش را همچنان بچشیم؛ ما برای آنها چه کردهایم؟!
❇️ منتظر اطلاعرسانی مرکز مدیریت و مرکز خدمات هستیم.
#شهدای_روحانیت
#خانواده_طلاب_شهید
@Manahejj
مناهج 🇵🇸🇮🇷
🌀 فراخوان دوره دهم شناسائی استعدادهای برتر 🔻 دوره دهم شناسایی طلاب استعدادهای برتر مرکز مدیریت حوزه
.
🌀 اصلاح شرط معدل برای گزینش نخبگان تبلیغی و پژوهشی
✅ #خبر_خوب امسال برای پژوهشگران و مبلغین این است که امسال در دو عرصه پژوهش و تبلیغ شرط معدل مانند دورههای قبل نیست و حداقل معدل ۱۴ تعیین شده است.
با این شرط کسانی که در این دو عرصه شرایط استعداد برتر بودن را دارند، میتوانند ثبت نام کنند و این افراد با توجه به امتیازات پژوهشی، تبلیغی و شرایط ثبت نام، بعد از احراز شرایط به مصاحبه دعوت میشوند.
🔹 دهمین دوره فراخوان شناسایی استعداد های برتر از دوازدهم آبان ماه شروع شده است و تا بیست و هفتم آبان ادامه دارد.
🔹 این فراخوان در سه عرصه تحصیل، تبلیغ و پژوهش، برای کلیه مقاطع تحصیلی و در تمامی سطوح صورت می گیرد که در عرصه تحصیل در دو بخش آموزش و تدریس شناسایی انجام میگیرد که با توجه به شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام، #معدل در پذیرش شرط میباشد.
🌐 لینک ثبت نام:
monh.ir
📌 مناهج:
🔸 چندی پیش امام خامنهای در دیدار با نخبگان فرموده بودند شاخص نخبگی را حل مسأله قرار دهند.
♨️ این اقدام جدید حوزه در اصلاح شرط معدل نخبگان تبلیغی و پژوهشی، جهتگیری و آغاز نویی است برای شناسایی #نخبگان_حقیقی و حرکت به سمت حل مسائل حوزه و روحانیت و جامعه و نظام.
🔺 رسانه حوزوی مناهج از این اقدام تقدیر کرده و امیدواریم دیگر تدابیر لازم برای اصلاح شاخص نخبگی و حل مسائل نیز محقق شوند.
〰〰〰〰〰〰
📌 مطالب مرتبط:
🌀 شاخص اشتباه در شناسایی و ارزیابی نخبگان
https://eitaa.com/manahejj/5712
🌀 نخبه تبلیغی
https://eitaa.com/manahejj/5718
#نخبگان
#نخبگان_حقیقی
@Manahejj
📠 انعکاس نظر طلاب و اساتید
🔖 موضوع: امتحان شفاهی و مشکلات پیش روی طلاب
💬 علی آقا:
سلام علیکم و رحمة الله
🔸 مشکلاتی برای طلاب عزیز در مورد امتحان شفاهی پیش آمده است که امیدوارم منعکس کنید و مسؤولین محترم هم ترتیب اثر دهند:
🔺 از یک طرف رشد و پیشرفت تحصیلی طلاب خارج متوقف بر مصاحبه خارج است؛
🔺 و از طرف دیگر ثبت نام مصاحبه خارج به علت حجم زیاد درخواستها برای اخذ نوبت امتحان بسادگی امکانپذیر نیست؛ بگونهای که بعضاً طلاب چند ماه معطلی دارند تا بتوانند امتحان شفاهی بدهند! و کمکهزینه هدفمندی طلاب به دلیل عدم حضور در مصاحبه خارج قطع میشود.
🔺 با توجه به همه این مشکلات ایجادشده برای طلاب، مستدعی است مسئولان امر برای گرفتن امتحان شفاهی علی الخصوص مصاحبه خارج، برنامهریزی و تدبیر جدیدی اتخاذ کنند تا مشکل طلاب حل شود.
♨️ آنچه از ظاهر امر پیداست، این است که با روند فعلی (ثبت نام دو ماه یکبار برای امتحان شفاهی و این حجم از متقاضی که یا مشکل مدرک دارند یا مشکل قطع شهریه و خدمات)، مرکز مدیریت ظرفیت برگزاری امتحان برای همه متقاضیان در بازه زمانی کوتاهمدت را ندارد و طلاب گرفتار میمانند.
❇️ لذا پیشنهاداتی مطرح میگردد:
1️⃣ مرکز مدیریت از اساتید تراز درس خارج کمک بگیرد، تا یا خود ایشان از شاگردانشان امتحان بگیرند؛ یا هر استادی یک یا دو نفر شاگرد مبرزی که به مرحله استادی رسیده را معرفی کند تا آنها از شاگردان استاد امتحان شفاهی بگیرند.
اخذ امتحان بدین نحو، هم مشکل شلوغی امتحان شفاهی را حل میکند و هم این مشکل که طلبه درس خارج یک استاد باید برای امتحان خارج نزد استاد دیگری برود که نمیداند مباحث و مبنای آن استاد خارج چه بوده حل میشود.
2️⃣ به مراکز و مدارس تخصصی و خارج، مجوز برگزاری امتحان شفاهی داده شود.
با تشکر
〰️〰️〰️〰️〰️〰️
📌 مناهج نظرات اعضا را بدون رد یا تأیید منتشر میکند؛ همچنین آمادگی داریم پاسخ مسؤولین را منتشر کنیم.
#نظر_اعضا
#امتحان_شفاهی
@Manahejj
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌀 فرزند روح الله
🎥 مستند شهید سید روح الله عجمیان، بسیجی شهید مدافع امنیت
♨️ اگر این مستند را ندیدهاید، خوب و با دقت نگاه کنید.
🔺 مراقب باشید فضای احساسی و جگرسوز فیلم، مانع دقت شما در جملات پدر و مادر و خواهر سید روح الله و دقت در وضعیت زندگی آنها نشود.
🔺 از کنار سخنان آنها آسان عبور نکنید، فکر کنید ببینید، این اندیشه، این فرهنگ، این عقاید چگونه در جان این مردم با این شرایط زندگی نشسته است؟
🔺 چگونه یک جوان کارگر حاشیهنشین با چنین عقاید و سبک زندگی رشد میکند؟
چه نکتهای و چه شرایطی او را رشد داده؟
راز مقاومت این مردم چیست؟
فارغ از همه دعواها و گفتگوها و نظرات این و آن فقط به وضعیت این خانواده فکر کنید.
خواهش میکنم فکر کنید.
✅ اگر ندیدید این مستند را حتما حتما وقت بگذارید ببینید.
اصلا ذخیرهاش کنید، دوباره و چندباره نگاه کنید و فکر کنید. با این فیلم قطعا به منبع حکمت الهی متصل خواهیم شد.
🇮🇷 هرکه را صبح شهادت نیست شام مرگ هست
بیشهادت مرگ با خسران چه فرقی میکند...
#فرزند_روحالله
@Ali_Mahdiyan
@Manahejj
📠 انعکاس نظر طلاب و اساتید
🔖 موضوع: هدفمندی / امتحان شفاهی / مشکلات طلاب
💬 حامد:
سلام
🔻 در ادامه ی معضل امتحان شفاهی درس خارج، سیاست یک بام و دو هوای حوزه نسبت به تخصصگرایی است.
🔻 از طرفی مؤسسات تخصصی در حوزه رسمی شده و از طرفی تحصیل در این مؤسسات کان لم یکن شیئا مذکورا است!!
‼️ به این بیان که اگر کسی در یک مؤسسه تخصصی رسمی درس بخواند اصلا سنوات تحصیلی برای او لحاظ نمیشود و از شهریه هدفمند محروم خواهد بود
و سنوات تحصیلی فقط با امتحان شفاهی خارج محاسبه میشود.
🔻 ظرفیت کم امتحان شفاهی، معطلی چند ماهه طلاب، مشکل قطع هدفمندی، تأخیر در اخذ مدرک و ... هم که اصلا نیاز به توضیح ندارد.
در صورتی که براحتی میشود علاج کرد.
〰️〰️〰️〰️〰️〰️
📌 مناهج نظرات اعضا را بدون رد یا تأیید منتشر میکند؛ همچنین آمادگی داریم پاسخ مسؤولین را منتشر کنیم.
#نظر_اعضا
#امتحان_شفاهی
#مراکز_تخصصی
#هدفمندی
@Manahejj
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌀 علامه طباطبایی و صدور انقلاب فرهنگی
🎙 آیت الله جوادی آملی
به مناسبت ایام سالگرد ارتحال علامه طباطبایی قدس سره
@Manahejj
🌀 کارنامهی سی سالهی شورای عالی حوزههای علمیه
📝 پرونده ویژه مناهج
🖋 درآمد / علی مهدوی
🔸 آبانماه ۱۳۷۱ بود که شورای عالی حوزههای علمیه با تأیید امام خامنهای و مراجع عظام تقلید تأسیس شد. شورای عالی با ابتکار عمل جامعه مدرسین آغاز به کار کرد و قرار شد اعضای شورای عالی، از علماء و مدرسین عالیمقام انتخاب شوند؛ برای سیاستگذاری، جهتدهی به ادارهی حوزهی علمیه، و تعیین مدیر حوزه از علمای برجسته و انقلابی و بصیر.
🗓 و امروز دقیقا در سیامین سالگرد تأسیس شورای عالی حوزههای علمیه قرار داریم.
همانطور که پرداختن به یکصدمین سالگشت بازتأسیس حوزه علمیه قم مهم است، سیامین سالگرد تأسیس شورای عالی نیز اهمیت دارد.
سیاستگذاری حدود یکسوم از یک قرنی که از بازتأسیس حوزه قم میگذرد در دستان شورای عالی بوده است.
♨️ با توجه به نقاط قوت و مهم سی سال گذشتهی حوزه، بررسی کارنامه شورای عالی نیز از اهمیت ویژهای برخوردار است.
❇️ نقاط قوتی همچون:
➖ بیشترین جذب طلبه طی تاریخ حوزههای علمیه مربوط به سه دهه گذشته بوده است؛ با توجه به سیر نزولی کاهش جمعیت، شاید طی قرن آتی هم انبوه جذب گذشته تکرار نشود؛
➖ استعدادهای ویژهی علمی، معنوی و انقلابی که طی این سی سال در اختیار حوزههای علمیه بودهاند؛
➖ بیشترین امکانات برای ساخت مدارس علمیه، در سراسر کشور؛
➖ بالاترین سطح ابتکار عمل برای سیاستگذاری و جهتدهی حوزه و روحانیت؛
➖ فقدان تهدیدهایی که در زمان طاغوت یا حتی جنگ تحمیلی متوجه حوزه و روحانیت بود.
🗂 پرونده جدید مناهج را دنبال کنید.
〰️〰️〰️〰️〰️
🗂 #کارنامه_شورای_عالی
#شورای_عالی
@Manahejj
🏴 انا لله و انا الیه راجعون
🌀 شهادت یک طلبه بسیجی در شیراز
👤 دادستان مرکز استان فارس
◾️ امروز در جریان اغتشاشات یک طلبه بسیجی در شیراز به دلیل پرتاب کوکتل مولتوف توسط اغتشاشگران و اصابت به ناحیه سر به بیمارستان منتقل شد که علیرغم تلاش کادر درمان به شهادت رسید.
🌐 تسنیم
@Manahejj
May 11
🌀 جنایتی دیگر از اغتشاشگران | شهادت یک طلبه بیدفاع در شیراز
◼️ حجت الاسلام محمد زارع مؤیدی از روحانیون فعال جهادی و مدافع حرم، ساعتی قبل در مسیر برگشت از مسجد و در راه منزل با پرتاب کوکتل مولوتوف توسط اغتشاشگران به شدت مجروح شد و پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات به فیض شهادت نائل آمد.
#طلبه_شهید
@Manahejj
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌀 حمله اوباش اغتشاشگر به حوزه علمیه شهر ایذه و آتش زدن ساختمان آن
@Manahejj
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌀 خدای سال ۶۰ خدای امسال هم هست
🎥 امام خامنهای
#پایان_مماشات
@Manahejj
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌀 خیلی از خواص در قضایای اخیر مردود شدند
🎥 سید ابراهیم رئیسی
🔹 اینها وظیفه قانونی، اخلاقی و انقلابی خود را در تنویر افکار عمومی انجام ندادند و گفتند از جوسازیها در فضای مجازی میترسیم.
اگر اینطور باشد که مجاهدان راه خدا نباید به میدان میرفتند.
#خطر_سکوت
#جهاد_تبیین
@Manahejj
🌀 سکوت حوزه را بشکنید
🖋 علی مهدوی
🔸 بیش از پنجاه روز است که فتنه ترکیبی پر حجمی علیه ایران اسلامی برپا شده است. فتنهای که آتش تهیه آن از رسانههای مزدور سعودی-صهیونیستی و دستگاه رسانهای سنتکام شعله میکشد و مسلحکردن اغتشاشگران توسط آمریکا و به واسطه فرقههایی همچون کومله تأمین میشود.
🔻 امروز بیشتر از همیشه واضح شده که درگیر جنگ احزاب مدرن و فتنه عظیم بین المللی هستیم؛ جنگی که حتی آلمان و انگلیس و فرانسه هم مستقیما به پشتیبانی آن آمدهاند و به هر شکل ممکن میخواهند آتش اغتشاشات رو به سردی نگذارد و مردم و خصوصا جوانان با آن همراه شوند.
⁉️ اما سؤال اصلی اینجاست؛ دستگاه عظیم حوزه و روحانیت کجای مبارزه با این معرکهی ترکیبی اغتشاشات هستند؟
درست است که حجاب و گشت ارشاد صرفا بهانهای بود برای جرقهی اغتشاشات، اما قرار است تا کی از حوزه صدایی در نیاید و روز به روز صحنه گردانان بیحجابی، گستاختر و دریدهتر شوند و با ایجاد رعب و وحشت برای زنان مؤمنه و محجبه کشور، مارپیچ سکوت و اشتباه محاسباتی ایجاد کنند؟!!
❓اگر بیشترین هجمه در این اغتشاشات به کمک عملیات روانی و رسانهای است، آیا حوزه در عرصه تبیین همچنان باید ساکت باشد و روال عادی همچون قبل از اغتشاشات در حوزه برقرار باشد؟
♨️ آقای جامعه مدرسین، آقای شورای عالی، آقای مدیر حوزه، آقای معاونت تبلیغ حوزه، نسبت شما با واجب فوری جهاد تبیین دقیقا چیست؟ صدور چند بیانیه کلی؟ سخنرانیهای موردی؟ یا حضور فعال و شبانهروزی، وسط معرکهی جهاد تبیین؟!
♨️ بیعملی این روزهای ما گاهی ناخواسته تبادر به انفعال و حرکت به سمت سکولاریزه شدن دارد.
مردم و نخبگان کشور دارند رفتار ما را قضاوت میکنند.
🔻 سازمان حوزه و روحانیت حتما متوجه هست که این ایام بیشترین تمرکز دشمن روی تضعیف ولایت فقیه متمرکز شده است؛ آیا ما نسبت به عواقب این تضعیف اساسی، بیداری و تحرک لازم را داشتهایم؟
آیا خبر از خیزش صهیونیستی عمامهپرانی در کوچه و خیابانها داریم؟
❓حوزه علمیه خواهران و جامعة الزهرا در این فتنه ترکیبی با محوریت سوء استفاده از زنان در کجای ماجرای تبیین گسترده و همه جانبه قرار گرفته است؟!
♨️ آری؛ امروز قوه قضاییه نباید مرعوب جوسازیها شود و قاطعانه و فوری باید احکام مجرمین و محاربین را صادر و اجرا کند؛ اما حوزه علمیه برادران و خواهران کجای این ماجراست برای مطالبهگری و همچنین آمادهسازی فکری و روانی جامعه برای اجرای احکام قاطع قوه قضاییه؟
🔰 امروز جوانان کشور بیش از هر زمان دیگری به گفتگوهای چهره به چهره و دو طرفه نیازمندند؛ کاری که حسب فرمایش رهبر انقلاب، دقیقا وظیفه حوزه و روحانیت است؛ اما حوزه دقیقا کجاست؟
🔻 اگر علم داریم که فردای تجزیهی ایران، فردایی سراسر شوم و تباهی و سیاهی خواهد بود؛ آیا نباید نسبت به روشنگری اذهان مردم اقدام کرد؟ آیا رهبر انقلاب نفرمودند فتنه را فقط باید با روشنگری خاموش کرد؟
🔺 ناگفته نماند همه طلابی که بدون امکانات و آتش به اختیار وارد صحنه جهاد تبیین شدند مأجور هستند؛ اما از سازمان حوزه انتظار است با برنامه و فعال، ظرفیتهای خاموش را سرخط کند.
🔻 امروز هیچ سکوتی جایز نیست و انفعال اهل علم و طلاب و روحانیون و فضلای حوزوی از هر صنف دیگری وزر و وبال و تبعاتش بیشتر است...
حوزه باید این سکوت منفعلانه را بشکند و بیش از پیش در جنگ شناختی امروز نقش آفرینی کند.
#جامعه_مدرسین
#شورای_عالی
#مرکز_مدیریت
#خطر_سکوت
#حوزه_و_جهاد_تبیین
@Manahejj
🌀 منشور شورای عالی
📝 سنجهی توفیق و عدم توفیق شورای عالی حوزههای علمیه
🔸 تأسیس شورای عالی حوزههای علمیه با ابتکار عملی که جامعه مدرسین به خرج داد بنیان نهاده شد تا ظرفیتهای عظیم حوزههای علمیه به بهرهبرداری مطلوب برسد و از بینظمی پیش از آن خارج شود.
♨️ امام خامنهای در همان زمان (۲۴ آبان ۱۳۷۱) با صدور پیامی، ضمن تقدیر از پایهگذاری این اقدام مبارک، موارد مهمی را متذکر شدند که حاکی از اولویتهای اساسی پیش روی این شورا بود.
✅ از این پیام مهم تاریخی، به عنوان «منشور شورای عالی حوزههای علمیه» میتوان یاد کرد که بررسی وضع موجود حوزههای علمیه با مطالبات سی سالهی ولی فقیه آیت الله العظمی خامنهای دام ظله، نشانگر کارنامه و میزان توفیق و عدم توفیق شورای عالی حوزههای علمیه است.
📋 بخشی از پیام امام خامنهای:
«همین اندازه باید گفت که این اقدام (تأسیس شورای عالی)، قادر است گنجینهی عظیم حوزه را به سطح شایستهای از بهرهدهی برای اسلام و مسلمین برساند که به تحقیق، چندین برابر بهرهدهی کنونی آن (پیش از تأسیس شورای عالی) است...
#شیرینی این اقدام، هنگامی به درستی چشیده میشود که تلخکامی ناشی از بهرهگیرینشدن از همهی ظرفیت این ذخیرهی الهی [در حوزه علمیه] در عین نیاز مبرمی که به آن هست، به درستی حس شده باشد، و چه بسیار بزرگان و پیشگامان و دلسوزانی که در این تلخکامی، زندگی را وداع گفتند.
📌 به مرور به بازخوانی بخشهای مهم این پیام تاریخی (منشور شورای عالی) در مناهج میپردازیم...
🗂 #کارنامه_شورای_عالی
#شورای_عالی
@Manahejj
مناهج 🇵🇸🇮🇷
🌀 سکوت حوزه را بشکنید 🖋 علی مهدوی 🔸 بیش از پنجاه روز است که فتنه ترکیبی پر حجمی علیه ایران اسلامی
🌀 تقریباً هیچ؛ سهم حوزه در این ایام!
🖋 فرهاد فتحی
🔸 یکی از دوستان حوزوی ما، یادداشتی منتشر کرده و در آن، از حوزه و نهادهای حوزوی، گلایه داشته که در این دو ماه اخیر، شما چه کردید و در کجای معادلات این جنگ ترکیبی علیه نظام، دین و وطن بودهاید؟!
🔍 استفهام گلایهآمیز صورتگرفته، از نوع انکاری بود و لذا پاسخ آنهم روشن است: همان کاری که پیشاز این دو ماه نیز میکردند را ادامه دادند!
🔺 البته شاید سؤال این بوده که مجموعه حوزههای علمیه، اساساً پیشاز فتنه جاری، در راستای دفاع از نظام و انقلاب، در میدان عمل، چه اقداماتی را صورت دادهاند؟! که اگر باز بخواهیم صادقانه و بیتعارف پاسخ دهیم؛ میتوانیم بگوییم: تقریباً هیچ!
🚫 اگر مسئولان عزیز، این قضاوت را صحیح نمیدانند، خب بسمالله؛ بفرمایند که در پلتفرمهای ایرانی، نظیر «شاد» که مورد استفاده بیشاز ۱۰ میلیون دانشآموز بوده است و یا «روبیکا» و یا اصلاً همین «ایتا» بهصورت عملی چه فعالیتهایی را در راستای رسالتشان انجام دادهاند؟!
💢 در پلتفرمهای خارجی چطور؟! یعنی در «کلابهاوس»، «تویبتر»، «اینستاگرام»، «یوتیوب» و… چه فعالیتی داشتهاند؟!
‼️ اگر بناست فعالیتهای شبانهروزی امثال ما به نام فعالیتهای سازمانی حوزه فاکتور شوند؛ با این توجیه که ما محصول و فرزند حوزه هستیم، بایستی عرض شود که اگر امثال ما با فرمان مدیران حوزه پیش میرفتیم، درحال حاضر نهایتاً در یکی از گروههای ایتا، مشغول بحث با افرادی بودیم که عقاید و ارزشهای ۹۹ درصدمان با یکدیگر یکی است و بهعبارتی همه در یک جبهه قرار داریم و صرفاً پیرامون آن یکدرصد اختلافی که بینمان است، ماهها مشغول بحثهای بیحاصل و فشلکننده با یکدیگر بودیم.
⁉️ پس جامعهٔ هدف و اصلی مخاطبانمان که مشحون از سؤالات اساسی، از خدا تا انقلاب هستند چه میشوند؟! صادقانه و بیتعارف بفرمایید: آیا آنها را رها نکردهاید؟!
#یادداشت_مهمان
🗂 #حوزه_و_جهاد_تبیین
@Manahejj
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌀 حمله کور تعدادی اراذل به مدرسه معصومیه
🔻 شب گذشته تعدادی اراذل مواد محترقه بهسوی مدرسه معصومیه قم پرتاب کردند.
@Manahejj
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌀 حمله کور شب گذشته اراذل به مدرسه معصومیه قم
📌 آیا حوزه همچنان میخواهد ساکت بماند؟
لااقل بعد از عمامهپرانی روحانیون، حمله به مدارس علمیه در نقاط مختلف کشور، شهادت و جانبازی چندتن از طلاب، انتظار این بود حوزه علمیه ساکت نماند.
@Manahejj
🌀 شما میخواهید با چند ترور و انفجار کور، چنین حکومتی را به عقبنشینی وادارید؟!
#ایران_قوی
#جمهوری_اسلامی
@Manahejj
هدایت شده از کرامت و بصیرت
#کرامت_بصیرت
#پرسش_و_پاسخ
❎ اکثر مردم متدین و مذهبی کشور
و جریان حزب الهی و مومن و انقلابی ما از علت مدارا یا مماشات با اغتشاش گران میپرسند و برخی نیروهای انتظامی و امنیتی را به کوتاهی و انفعال متهم میکنند آیا واقعا نیروهای انتظامی و امنیتی در جمهوری اسلامی منفعل و بی تفاوت هستند؟!
🔹 برای پاسخ به این سوال اول باید ببینیم نقشه دشمن چیست؟ چه پازلی طراحی کرده و چه نتیجه ای را می خواهد بگیرد؟ همانطور که می دانیم دشمن با یک برنامه ریزی جامع این اغتشاشات را طراحی و عملیاتی کرد.
1⃣ مرحله اول، تحریک هیجانات و احساسات عمومی با داستان سرایی و ایجاد فضای رسانه ای در خصوص مرگ مهسا امینی بود که با تکرار پروژه کشته سازی سعی در از بین بردن امنیت روانی و قانع کردن مخاطبان رسانه ای خود مبنی بر غیر قابل اعتماد بودن و خونریز بودن جمهوری اسلامی نمود.
2⃣ مرحله دوم با استفاده از جریانهای ضد انقلاب و تجزیه طلب و منافقین اعتراضات را وارد مرحله اغتشاش کرد؛
در این مرحله دشمن یک طرح اولیه و یک طرح پشتیبان را دنبال می کرد؛ طرح اولیه همراه کردن قشر خاکستری جامعه و ایجاد انقلاب رنگی شبیه کاری که در اوکراین و گرجستان اتفاق افتاد بود اما با عدم همراهی اکثریت مردم و پایگاه اجتماعی عظیم جمهوری اسلامی این طرح شکست خورد؛ لذا وارد طرح پشتیبان شد و مرحله سوم را کلید زد.
3⃣ در مرحله سوم به بالا بردن حجم خشونت و تخریب و هتاکی و هنجار شکنی برای ایجاد فضای ناامن و ایجاد رعب و وحشت در فضای جامعه اقدام کرد. قتل های وحشیانه، تخریب اموال عمومی و خصوصی و قاچاق سلاح و مهمات در حجم بالا در این مرحله انجام گرفت.
◀️ ورود به مرحله تشدید خشونت، تخریب و آدم کشی دقیقا به معنای ناامیدی از وقوع انقلاب سریع و همراه شدن قشر خاکستری جامعه است؛ چرا که عدم همراهی مردم با جریان خشن، تخریب گر و آدم کش کاملا واضح است.
⬅️ پس دشمن دنبال چه نقشه ای است؟!!!!!
در حال حاضر دشمن به دنبال ایجاد تله و طراحی جنگ داخلی است؛ زیرا با افزایش خشونت، ترور و نا امنی، مردم برای بازگشت آرامش به دستگاه های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی فشار می آورند و نارضایتی از این دستگاهها بالا می گیرد و همزمان با افزایش فشار افکار عمومی، دستگاههای نظامی و امنیتی صبر راهبردی خود را از دست داده و مجبور به بالا بردن خشونت در مقابله با اغتشاشگران می شوند و این دقیقا ورود به تله جنگ داخلی است.
🔹 افزایش خشونت نیروهای انتظامی و انتشار اخبار و فیلم های آن، باعث مظلوم نمایی و توجیه خشونت متقابل می شود و با بالا گرفتن درگیری، کشور های متخاصم نیز برای ورود به درگیری نظامی، مشروعیت بین المللی به دست می آورند و اینجاست که پروژه ایجاد جنگ داخلی و سوریه سازی ایران با موفقیت انجام می گیرد. جلسات منظم این روزهای نهادهای بین المللی در همین راستا است.
🔹 در حال حاضر صبر استراتژیک نظام نه مماشات است و نه مدارا؛ بلکه پرهیز از ورود در تله ایست که کار گذاشته اند و این صبوری، جز تدبیر رهبر معظم انقلاب نیست؛ همانگونه که فرمانده ارتش چند روز پیش بیان نمود که صبر در برابر اغتشاشگران صرفا با اراده رهبری صورت گرفته و به معنای عدم توانایی نیروهای نظامی نیست.
🔹 دشمن فکر کرده با پهن کردن این تله، می تواند شکار را به چنگ آورد اما کور خوانده چراکه حریف اژدهاست نه یک موش ضعیف!
🔹 لطفاً با دامن زدن به موج لزوم برخورد نیروهای امنیتی و انتظامی، کشور را وارد تله دشمن نکنید.
بهترین راهبرد همین است که نظام در پیش گرفته و آن صبر راهبردی رسانه ای و همزمان مبارزه و دستگیری سریع عوامل اطلاعاتی و میدانی دشمن است تا حربه دشمن کند شده و با تداوم این برخورد هوشمندانه نظام، برای حفظ مهره های اصلی و شبکه جاسوسی خود از ادامه پروژه دست بکشد و عوامل اصلی را از کشور خارج کرده یا مخفی نماید؛ چرا که اگر نتواند به خواسته اش برسد قطعا حفظ مهره های کلیدی و شبکه جاسوسی که سالها برای آن زحمت کشیده اهمیت بالاتری دارد.
#جهادگر_تبیین
✅ دریافت اخبار و موضوعات تحلیلی در کانال کرامت و بصیرت :👇
https://eitaa.com/joinchat/2774532098Cded73a3163