🔷 بافت های فرسوده فرصتی عظیم برای #شهرداری
🔸بافت های فرسوده میتواند فرصت بزرگ برای #شهرداری_مشهد باشد تا با کمک آنها علاوه بر رونق #پروژه های #عمرانی و #ترافیکی درآمد خوبی کسب کند.
🔸بافت فرسوده عامل، وکیل آباد، شهدا، عامل و... به دلیل #پروتکل های اداری کاملا در بی تحرکی به سر میبرند.
🔸 #معاونت_اقتصادی، حوزه #شهردار،سازمان بازآفرینی و... همگی متولی بخشی از بافت های فرسوده هستند.
@mashhadresane
🔴بازگشت اتوبوسهای تهران به دهه 60/ پایتخت 9 میلیونی با 2 هزار اتوبوس!
🔷بررسیها نشان میدهد تهران برای بازگشت به شرایط عادی ۶۰۰۰ اتوبوس جدید میخواهد.
🔸از سوی دیگر مشکل حملونقل عمومی و بهویژه اتوبوسها در پایتخت طی سالهای اخیر به حد بسیار نامطلوبی رسیده، بهطوری که نسبت اتوبوس شاغل (درحال خدمترسانی به شهروندان) در سالجاری کمترین مقدار از سال 1368 تاکنون است. همچنین در دهه 1380 درحالی به ازای هر 1900 تهرانی یک اتوبوس فعال وجود داشته که درحالحاضر به ازای هر 4400 تهرانی، فقط یک اتوبوس درحال تردد است.
🔸طبق آمارها، در شاخص نسبت جمعیت به تعداد اتوبوس شاغل، وضعیت فعلی تهران بدترین وضعیت از 1368 تاکنون است.
🔸درحال حاضر تنها 2047 دستگاه #اتوبوس شاغل در #پایتخت وجود دارد که با در نظر گرفتن جمعیت 9 میلیون و 72 هزار نفری شهر #تهران، به ازای هر 4432 ساکن پایتخت یک دستگاه اتوبوس شاغل وجود دارد. با در نظر گرفتن جمعیتی که روزانه از #کرج و اقمار تهران به پایتخت میآیند، قطعا سرانه اتوبوس کمتر و کمتر نیز خواهد شد
@mashhadresane
🔷عجب دورگردونی است این روزگار
حل موقت مشکل مالی #شهرداری در انتظار تأیید #ارجائی!
🔸روز گذشته جمعی از مدیران شهری جلسه ای در #تهران ترتیب دادند تا با کمک مدیرعامل بانک شهر بتوانند حقوق و عیدی کارکنان شهرداری را پرداخت کنند.
🔸اما در این جلسه همزمان با حضور مدیر عامل #بانک_شهر مشاور وِی یعنی سید عبدالله ارجائی شهردار سابق #مشهد نیز حضور پیدا میکند.
@mashhadresane
🔷 روز گذشته در اولین روز تبرئه #شهردار سابق مشهد مدیران شهری جدید در جلسه ای با مدیرعامل بانک شهر مقابل وی قرار گرفتند.
🔸دستور این جلسه مربوط مشکلات مالی شهرداری بود که در زمان مدیریت ارجائی هم آنها حل نشده بود تا میراث مدیریت جدید شهری باشد.
🔸در این جلسه که #قلندر شهردار و محمدی مقدم معاون اقتصادی حضور داشتند تا مسائل شهرداری مشهد حل شود
@mashhadresane
آقای معاون! کجایی؟ دقیقا کجایی ؟
روزی که پوریا محمدیان مقدم به عنوان معاون عمران و حمل و نقل و ترافیک #شهرداری مشهد منصوب شد قرار بود از ارتباطاتِ وی در #پایتخت برای بهبود اوضاع حمل و نقلی مشهد استفاده شود اما تا امروز وضعیت تغییر چندانی نداشته است.
از همان ابتدا گفتیم محمدیان فردی ستادی و حمل و نقلی است و شاید نتواند در شهری که پروژه محور است موفق باشد.
نگاهی داریم به سازمانهای زیر مجموعه این معاونت.
سازمان #عمران : با تغییر مدیرعامل سازمان عمران در عملکرد این سازمان تغییر چندانی احساس نشد، وعدههای مختلف برای شروع و اتمام پروژه ها بی نتیجه بود تا فقط پل دهرود تنها دستآورد این سازمان باشد.
سازمان #تاکسیرانی : عدم نوسازی و البته عدم تعیین تکلیف مدیرعامل .
سازمان #اتوبوسرانی : افزایش سر فاصله رسیدن اتوبوسها و عدم تعیین تکلیف مدیرعامل.
سازمان پایانههای مسافربری: همان سیاست قبل، همان مدیر قبل، همان اتفاقات قبل.
شرکت ساخت #مترو: پول باشد پیشرفت فیزیکی داریم پول نباشد اتفاقی نخواهد افتاد.
شرکت بهرهبرداری : انجام روزمره امورات - #خودکشی در مترو
سازمان ترافیک : همان مدیر عامل، ادامه تلاش برای نصب #آسانسور در تمامی پلهای هوایی
سازمان حمل بار : افتتاح مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین - افزایش مکان پارک مخصوص خودروهای سنگین
#الیت: شاهکاری عجیب در انتصابات بدون رقم خوردن اتفاقی خاص
به نظر شما محمدی مقدم موفق بوده است؟