eitaa logo
مشهد رسانه
486 دنبال‌کننده
1هزار عکس
178 ویدیو
0 فایل
پایگاه خبری تحلیلی مشهد رسانه
مشاهده در ایتا
دانلود
🔷چالش های در سال جاری @mashhadresane
🔷 بافت های فرسوده فرصتی عظیم برای 🔸بافت های فرسوده می‌تواند فرصت بزرگ برای باشد تا با کمک آنها علاوه بر رونق های و درآمد خوبی کسب کند. 🔸بافت فرسوده عامل، وکیل آباد، شهدا، عامل و... به دلیل های اداری کاملا در بی تحرکی به سر می‌برند. 🔸 ، حوزه ،سازمان بازآفرینی و... همگی متولی بخشی از بافت های فرسوده هستند. @mashhadresane
🔴بازگشت اتوبوس‌های تهران به دهه 60/ پایتخت 9 میلیونی با 2 هزار اتوبوس! 🔷بررسی‌ها نشان می‌دهد تهران برای بازگشت به شرایط عادی ۶۰۰۰ اتوبوس جدید می‌خواهد. 🔸از سوی دیگر مشکل حمل‌و‌نقل عمومی و به‌ویژه اتوبوس‌ها در پایتخت طی سال‌های اخیر به حد بسیار نامطلوبی رسیده، به‌طوری که نسبت اتوبوس شاغل (درحال خدمت‌رسانی به شهروندان) در سال‌جاری کمترین مقدار از سال 1368 تاکنون است. همچنین در دهه 1380 درحالی به ازای هر 1900 تهرانی یک اتوبوس فعال وجود داشته که درحال‌حاضر به ازای هر 4400 تهرانی، فقط یک اتوبوس درحال تردد است. 🔸طبق آمارها، در شاخص نسبت جمعیت به تعداد اتوبوس شاغل، وضعیت فعلی تهران بدترین وضعیت از 1368 تاکنون است.  🔸درحال حاضر تنها 2047 دستگاه شاغل در وجود دارد که با در نظر گرفتن جمعیت 9 میلیون و 72 هزار نفری شهر ، به ازای هر 4432 ساکن پایتخت یک دستگاه اتوبوس شاغل وجود دارد. با در نظر گرفتن جمعیتی که روزانه از و اقمار تهران به پایتخت می‌آیند، قطعا سرانه اتوبوس کمتر و کمتر نیز خواهد شد @mashhadresane
🔷عجب دورگردونی است این روزگار حل موقت مشکل مالی در انتظار تأیید ! 🔸روز گذشته جمعی از مدیران شهری جلسه ای در ترتیب دادند تا با کمک مدیرعامل بانک شهر بتوانند حقوق و عیدی کارکنان شهرداری را پرداخت کنند. 🔸اما در این جلسه همزمان با حضور مدیر عامل مشاور وِی یعنی سید عبدالله ارجائی شهردار سابق نیز حضور پیدا میکند. @mashhadresane
🔷 روز گذشته در اولین روز تبرئه سابق مشهد مدیران شهری جدید در جلسه ای با مدیرعامل بانک شهر مقابل وی قرار گرفتند. 🔸دستور این جلسه مربوط مشکلات مالی شهرداری بود که در زمان مدیریت ارجائی هم آنها حل نشده بود تا میراث مدیریت جدید شهری باشد. 🔸در این جلسه که شهردار و محمدی مقدم معاون اقتصادی حضور داشتند تا مسائل شهرداری مشهد حل شود @mashhadresane
‌ آقای معاون! کجایی؟ دقیقا کجایی ؟ روزی که پوریا محمدیان مقدم به عنوان معاون عمران و حمل و نقل و ترافیک مشهد منصوب شد قرار بود از ارتباطاتِ وی در برای بهبود اوضاع حمل و نقلی مشهد استفاده شود اما تا امروز وضعیت تغییر چندانی نداشته است. از همان ابتدا گفتیم محمدیان فردی ستادی و حمل و نقلی است و شاید نتواند در شهری که پروژه محور است موفق باشد. نگاهی داریم به سازمان‌های زیر مجموعه این معاونت. سازمان : با تغییر مدیرعامل سازمان عمران در عملکرد این سازمان تغییر چندانی احساس نشد، وعده‌های مختلف برای شروع و اتمام پروژه ها بی نتیجه بود تا فقط پل دهرود تنها دست‌آورد این سازمان باشد. سازمان : عدم نوسازی و البته عدم تعیین تکلیف مدیرعامل . سازمان : افزایش سر فاصله رسیدن اتوبوس‌ها و عدم تعیین تکلیف مدیرعامل. سازمان پایانه‌های مسافربری: همان سیاست قبل، همان مدیر قبل، همان اتفاقات قبل. شرکت ساخت : پول باشد پیشرفت فیزیکی داریم پول نباشد اتفاقی نخواهد افتاد. شرکت بهره‌برداری : انجام روزمره امورات - در مترو سازمان ترافیک : همان مدیر عامل، ادامه تلاش برای نصب در تمامی پل‌های هوایی سازمان حمل بار : افتتاح مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین - افزایش مکان پارک مخصوص خودروهای سنگین : شاهکاری عجیب در انتصابات بدون رقم خوردن اتفاقی خاص به نظر شما محمدی مقدم موفق بوده است؟