eitaa logo
مشکات اهل بیت (ع)
1.1هزار دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
856 ویدیو
43 فایل
✅ کانال رسمی ▫️نظرات قرآنی ▫️نظرات فقهی ▫️نظرات تاریخی ▫ ️دیدگاهها ◾️سیدحسین موسوی زنجانی 👈 برای عضویت کلیک کنید 🔻🔻 کانال مشکات در ایتا..👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit ارتباط با ادمین @S_A_M15511348
مشاهده در ایتا
دانلود
8.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. در ۵ روایت آمده است وقتی بعضی از اصحاب ائمه وارد حوزه درسی امام (ع) می شدند امام به گوش آن صحابه تذکر می داده که کلاس یک امام معصوم ادامه کلاس انبیای عظام است، باید در این کلاس نظافت و بهداشت رعایت شود و همواره پس از دوش گرفتن (غسل جنابت) وارد شوید، بابررسی ابعاد تاریخی قضیه (که درفقه کمتر ملاحظه می شود) متوجه می شویم که جریان این بوده در آن منطقه گرم بعضی ها پس از نزدیکی با همسرشان فرصت غسل نداشته اند و با بدن عرق کرده و طبعا دارای بوی نامطبوع وارد کلاس می شدند و لذا ائمه (ع) پیش از غسل و دوش گرفتن ورود به کلاس را ممنوع فرموده بوده اند. فقهای عظام باملاحظه این روایات فرمودند پس حرم امام هم محضر امام است و احتیاط کنید درحال جنابت و عادت ماهانه وارد نشوید. ما عرض می کنیم رعایت این احتیاط لازم نیست. چون حرم بمنزله کلاس دارای امام زنده نیست. تنها صفحه رسمی آیت الله موسوی زنجانی در اینستاگرام👇 @mousavi.zanjani.ir کانال مشکات در ایتا.............👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit کانال مشکات در تلگرام👇 https://t.me/mousavizanjany
مسئله ۱۶۷۵-- ادامه مسئله قبل که ابن عربی می گوید دنیا از آخرت بهتر است و قرآن می فرماید نه ! آخرت بهتر است: . و الآخره خیر لمن اتقی. نساء ۷۷. و ولدار الآخره خیر للذین یتقون. انعام ۳۲. و والدارالآخره خیرللذین یتقون اعراف ۱۶۹. و تریدون عرض الدنیا والله یریدالآخره ( ضربه قرآن بر کمر یهود). انفال ۶۷. ارضیتم بالحیاه الدنیا من الآخره . توبه ۳۸ . و فما متاع الحیاه الدنیافی الآخره الا قلیل. توبه ۳۸ . ولاجر الآخره خیر. یوسف ۵۷. ولدار الآخره خیر یوسف ۵۷. و ما الحیاه الدنیا فی الآخره الا متاع . رعد ۲۶. و ( توبیخ ) الذین یستحبون الحیاه الدنیاء علی الآخره. ابراهیم ۳. ولاجر الآخره اکبر . نحل ۴۱ . ولدارالاخره خیر نحل ۳۰ ولنعم دارالمتقین نحل ۳۰. و( توبیخ) ذالک بانهم استحبوا الحیاه الدنیاء علی الآخره. نحل ۱۰۷. وللآخره اکبر درجات و اکبر تفصیلاً. اسرا ۱۷. والدارالآخره نجعلها للذین لایریدون علواً فی الارض .قصص ۸۳ . یا قوم انما هذه الحیاه متاع ،وان الآخره هی دارالقرار. غافر ۳۹. خب معلوم شد ابن عربی بخاطر نبودن معاد و بهشت در تورات ، تمام مقامات آخرتِ ذکر شده در ۱۷ آیه بالا و برتری صریح آخرت بر دنیا را بطور کلی انکار کرد. ادامه در مسئله بعد. مسئله ۱۶۷۶-- ادامه مسئله قبل : گفتیم در تورات تحریف شده آیات معاد را برداشته اند تا یهود بخاطر دنیا طلبی محض مظلومین را بیشتر غارت کند . ابن عربی هم هموار کننده حرکت یهود در جهان اسلام است. نوشته دنیا از آخرت بهتر است. تاکنون ۳۵ آیه آوردیم که دلالت دارد اصل خانه آخرت است فضل ، عظمت آنجا است . اینها آیات معاد است که ابن عربی علیه آنها بخشی از فتوحات را نوشته. و اکنون بیش از ۴۰ آیه هم می آوریم که دلالت دارد در منطق قرآن بر خلاف نظر این عامل یهود دنیا آنقدر پست است اصلاً قابل مقایسه با آخرت نیست. : 👇 اولائک الذین اشتروا الحیاه الدنیا بالآخره./ بقره ۸۶. و زُیّن للذین کفروا الحیاه الدنیاء. بقره ۲۱۲ . وذالک متاع الحیاه الدنیا و الله عنده حسن المآب .آل عمران ۱۴. و ماالحیاه الدنیا الا غرور. آل عمران ۱۸۵. و فلیقاتل فی سبیل الله الذین یشرون الحیاه الدنیا بالآخره. نساء ۷۴ . و قل متاع الدنیا قلیل والآخره خیر. نساء ۷۷ . و یبتغون عرض الحیاه الدنیاء فعندالله مغانم کثیره .نساء ۹۴. ( آیه ای که ابن عربی دشمن آن است). وماالحیاه الدنیا الالعب ولهو. انعام ۳۲. و ماهذه الدنیاء الا لهو ولعب. عنکبوت ۲۹. و ذرالذین اتخذوا دینهم لعبا ولهوا وغرتهم الحیاه الدنیا . انعام ۷۰ . وغرتهم الحیاه الدنیاء انعام ۱۳۰. والذین اتخذوا دینهم لهوا ولعبا وغرتهم الحیاه الدنیاء .اعراف ۵۱. ادامه در مسئله بعد. مسئله ۱۶۷۷--ادامه مسئله قبل : تریدون عرض الدنیا والله یرید الآخره انفال ۶۷ . و ارضیتم بالحیاه الدنیاء من الآخره ؟ توبه ۳۸. و فما متاع حیاه الدنیا فی الآخره الا قلیل. توبه ۳۸. وان الذین لا یرجون لقائنا و رضوا بالحیاه الدنیا واطمانوا بها...یونس۷ . و قال موسی ربنا انک آتیت فرعون و ملائه زینه واموالا فی حیاه الدنیاء . یونس ۸۸ . و فرحوا بالحیاه الدنیا. رعد۲۶ و ماالحیاه الدنیا فی الآخره الامتاع. رعد۲۶. و الذین یستحبون الحیاه الدنیا علی الآخره. ابراهیم ۳. ولدارالآخره خیر نحل ۳۰ ولاتمدن الی ما متعنا به ازواجاً منهم زهره الحیاه الدنیاء. طه ۱۳۱. و ابتغ فیما آتاک الله الدارالآخره. قصص ۷۷ . ولاتغّرنکم الحیاه الدنیاء .لقمان ۳۳ . و فلا تغرنکم الحیاه الدنیا. فاطر۵. انما هذه الحیاه الدنیا متاع الغرور۳۹. و فاعرض عن من تولا عن ذکرنا ولم یرد الا الحیاه الدنیا. محمد۳۶. ووو آیات دیگر که صریح است در اینکه دنیا پیش آخرت پست و بی مقدار است. حالا شما عبارت این آخوند یهودی را بخوانید و تاّمل کنید :(( وان الجنه والنار جائتا خادمتین للدنیا)) فتوحات ج ۳ عربی ص ۳۷۹ سطر ۱۹. یعنی بهشت و جهنم دو خادم دنیا هستند!!. یعنی اعلا علیین و مرافقه الابرار و جنه الماوای و جنات عدن همه در خدمت هتل فرمونت راکفلّرها ، و ایلان ماسکها و جرج سوروسها است. این همان منطق صریح صهیونیسم جهانی است . این عرفان نیست . بمباران اسلام با جنگنده های قلمی یهود است. کانال مشکات در ایتا.............👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit کانال مشکات در تلگرام👇 https://t.me/mousavizanjany
مسئله--۱۶۷۸-- روایات کثیره بین الفریقین داریم رسول خدا در سفر معراج از بهشت و جهنم دیدار داشته اند. ابن عربی می گوید چنین فضائی نیست . مسئله ۱۶۷۹-- در سوره الرحمان آمده :(( ومن دونهما جنتان)). ابن عربی می گوید بهشت و جهنم در فضای نفس است و در آخرت وجود خارجی ندارد روز حشر خارج از نفس نیست. مسئله ۱۶۸۰-- در ج ۳ ص ۳۸۰ می گوید : یکی از عرفا گفته‌ ( که حرف خودش است) وجود حق در انسان در این دنیا کاملتر است از وجود حق در انسان در آخرت ..... و انسان در دنیا در صفات اسمائیه اکمل است از آخرت. سپس می نویسد : مرگ در آخرت اعدام شده است.!! یعنی تمام آیات قرآنی گذشته را هیچ حساب نمی کند و خرافی ترین خرافات جهان را هی تکرار می کند.!! مسئله ۱۶۸۱-- در ج ۳ ص ۳۸۱ می نویسد :(( همان طوری که دنیا از فرزندان خودش مراقبت می کند. از (دستورات) خدا مراقبت کنید دنیا مراقب ترین مادر شما است. فکونوا علی اخلاق امکم تسعدوا پس اخلاقتان مثل اخلاق مادرتان که دنیا است باشد تا سعادتمند باشید.)) آفرین !!! خوب آمدی ! آیا از آدم تاکنون پیامبری از بشر خواسته که بفرماید حجت شما اخلاق دنیا است!!؟؟. و یا دقیقاً بر عکس فرموده اند فقط از دستور خدا تبعیت کنید و سنت رسولانش.؟ کدام عاقل تا چه رسد به عارف گفته شما کتب آسمانی و انبیای اللهی را رها کنید تابع اخلاق دنیا باشید جز صهیونیسم.!؟ مسئله ۱۶۸۲-- تمام آیات گذشته مربوط به وجوب اجتناب از غرور ناشی از دنیا می فرمود : فلاتغرّنکم الحیاه الدنیا ( لقمان ۳۳ و فاطر ۵ و آل عمران ۱۸۵ و حدید۲۰ ) دنیا شما را مغرور نکند. ابن عربی می گوید: کونوا علی اخلاق امکم تسعدوا . یعنی مطابق اخلاق مادرتان دنیا ، عمل کنید تا سعادتمند شوید! درست ۱۸۰ درجه بر ضد قرآن. مسئله ۱۶۸۳-- ابن عربی اجتماع بشر در عرصات محشر مطابق آیه ربنا انک جامع الناس لیوم لاریب فیه آل عمران آیه ۹ را در خارج از روح تک تک انسان قبول ندارد . مسئله ۱۶۸۴-- ابن عربی آیه فکیف اذا جمعناهم لیوم لاریب فیه. آل عمران ۲۵ را قبوال ندارد. مسئله ۱۶۸۵-- ابن عربی آیه لیجمعنکم الی یوم القیامه لاریب فیه نساء ۸۷ را قبول ندارد. مسئله ۱۶۸۶-- ابن عربی آیه یوم یجمع الله الرسل مائده ۱۰۹ را قبول ندارد. مسئله ۱۶۸۷-- ابن عربی آیه لیجمعنکم الی یوم القیامه انعام آیه ۱۲ را قبول ندارد‌. مسئله ۱۶۸۸-- ابن عربی آیه یوم نحشرهم جمیعاً انعام ۲۲ را قبول ندارد. مسئله ۱۶۸۹-- ابن عربی آیه: و اشرقت الارض بنور ربها و وضع الکتاب و جیء بالنبیین والشهدا در زمر ایه ۶۹ قبول ندارد. مسئله ۱۶۹۰-- ابن عربی آیه یوم یقوم الناس لرب العالمین در مطففین را قبول ندارد. کانال مشکات در ایتا.............👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit کانال مشکات در تلگرام👇 https://t.me/mousavizanjany
مسئله ۱۶۹۱-- در ج ۳ ص۴۰۷ برای چسباندن افکار اسرائیلی خود به شرع مقدس اسلام روایتی نقل می کند که در هیچ منبعی نیست .و اگر احیاناً پیدا شود از مجعولات صوفی ها است. :(( وقد ورد فی الخبر ما یوئ ید هذا ان الحق اذاتجلی لعباده یوم الزورالاعظم ویرفع الحجاب عن عباده ..... )) دیگر باقی اباطیل را نیاورم. کذب محض است. به نفع تورات. مسئله ۱۶۹۲-- در جلد ۳ ص ۴۰۵ به دروغ به اسم شخص دیگری از مسلمین من غیر مستقیم دعوت می کند لااله الاالله نگویند بجای آن الله الله گویند. یعنی یاهو بگویند که مخفف یَهُوَه یهود است. کانال مشکات در ایتا.............👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit کانال مشکات در تلگرام👇 https://t.me/mousavizanjany
مسئله ۱۶۹۳-- در ج ۳ ص ۳۷۹ روایتی از رسول خدا نقل کرده در هیچ منبعی ولو ضعیف پیدا نشد . : (( اذ قال (ص) بل روئی فی صلاه الکسوف یتقدم فی قبلته ثم تاخر تاخراً کثیراً ومدّ یده حین تقدم. فسئل عن ذالک انیّ رئیت النار حین رئیتمونی تاخرت مخافه ان یصیبنی من لحفها ، ورئیت الجنه حین تقدمت وحین مددت یدی. لاقطف منها قطفاً. ولو خرجت به الیکم لاکلتم منه مابقیت.)) مسئله ۱۶۹۴-- توجه ! و مهم ! صوفی ها تابع آیه ۶ از باب ۶ انجیل متی هستند که معتقدند در مقابل ظلم باید تسلیم شد و مخالف آیات قصاص در قرآن . و ابن عربی از دشمنان آیه قصاص ( ولکم فی القصاص حیاه یا اولوالاباب )) هستند. اینک این عنصر دشمن آیات قصاص از پیش خودش روایت ضد قصاص جعل کرده و یا از جاعلی بدست آورده که رسول الله فرموده اگر قاتل قصاص نشود مشکلی نیست خدا می تواند عفو کند و می تواند عذاب کند. خب ! مگر نفس حق الناس نیست. اگر خدا قاتل را عفو کرد حق مقتول چه می شود.؟! حالا فرض می کنیم یک روایت صحیحه است . آیه قصاص را چکنیم؟ پس دیدید این فرد یهودی نفوذی است.! معتقد به قرآن نیست. مراجعه کنید به ج ۳ ص۴۲۳ سطر ۲۱ فتوحات . حدیثی نیست کذب است و کذاب. کانال مشکات در ایتا.............👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit کانال مشکات در تلگرام👇 https://t.me/mousavizanjany
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صحبت های شنیدنی و دفاع جانانه جوان سنی از ایران و شیعیان ! آنها ذهن ما را شستشو داده‌اند... تنها کسانی که از غزه دفاع کردند شیعیان هستند !
مسئله ۱۶۹۵-- --۱-- عمر به قدرت رسانده شد ، و نه اینکه به قدرت رسید. --۲-- یهود کوشش کرد به مسلمین به قدرت رسیده القاء کند هر کسی سهمی از استعداد ارتباط با خدا دارد و حتی می تواند مثل پیامران از خدا دستور بگیرد . حتی حیوان هم سهمی از نبویت دارد تا چه رسد به انسان.(( این نبوت در حیوان هم ساری است)) فتوحات فارسی ج۷ ص۵۳۵. -- ۳-- باز یهود به کودتاچیان سقیفه القاء کرد :(( پیامیران می میرند ارتباط رسمی شان با خدا قطع می شود ،اما ولیّ که صوفی باشد پیامبر همیشه متصل به خدا است. اسلام صوفی زنده است. اسلام فقیه مرده)) فتوحات فارسی ج ۷ ص۵۳۴. --۴-- وارث علم النبوه ،صوفیها هستند ( و نه اهلبیت (ع)) فتوحات فارسی ج ۷ ص ۵۳۳. --۵-- ((خود من ابن عربی در خواب ( مبشره نبوت درجه ۲) با رسول خدا در ارتباط با غسل جنابت و داغ کردن آب غسل در هوای سرد حکم شرعی گرفتم.. )) فتوحات فارسی ج ۷ ص ۵۳۲. --۶-- در خوابی که حکم آب غسل را از رسول خدا گرفتم در همان خواب با احمد ابن حنبل ( با فاصله حدود ۵ قرن پس از احمد) در میان گذاشتم او گفت به بخاری هم از طریق خواب رسول خدا این حکم را رسانده بود. !( آدرس فوق) . --۷-- شخصی بنام فربریّ از بخاری در خواب این حکم را گرفته بوده است و با من هم در خواب در میان گذاشت ، بیدار شدم حکم خدا را در امر داغ کردن آب غسل در هوای سرد به همسرم رساندم و او آب داغ کرد.( حالا این رؤیاهای صادقه در حالت جنابت بوده ،اگر این صهیونیست طاهر بود به معراج می رفت !!) ادامه در مسئله بعد. مسئله ۱۶۹۶-- ادامه مسئله قبل : --۸-- ابن عربی ادامه می دهد :(( تمام مطالب باب ۱۵۵ فتوحات را در همین مبّشره دیده و دارم می نویسم )) ج ۷ فارسی ص۵۳۲ . پس مطالب این باب وحی درجه دو است که بر ابن عربی نازل شده است.!! -- ۹-- این صهیونیست نفوذی در همین باب ص ۵۳۰ تمام فتواهای ضد فتوای اهلبیت و ناشی از قیاس باطل را که ۴ فقیه اهل سنت ابو حنیفه و مالک و شافعی و احمد با جواز حاکم جائرالمستنصر بالله والقاهر بالله صادر کرده اند و بیش از۱۶ هزار فتوای بی سند منتشر نموده اند و در اصفهان بخاطر اختلاف در فتوای بین دو مذهب اهل سنت آنقدر انسان کشته شد که گفتند خون به رکاب اسب رسید ، ابن عربی می گوید همه مطابق آیه ۴۸ مائده (( لکل جعلنا لکم شرع و منهاجاً)) بوده است.!! --۱۰-- در اول باب ۱۵۵ می گوید ( خلاصه) : (( خدا برای خودش اسم نبی انتخاب نکرده است اما اسم ولیّ را برای خود انتخاب کرده با مرگ نبی ، احکام تشریعی شریعت هم رفت و ختم شد. پس احکام صادر شده از فقها از نظر مبداء ریشه اش خوشکید. اما خدا چون ولیّ هم هست پس از کانال ولیّ های زمینی یعنی صوفیها احکام خدا هر لحظه از خدای ولیّ از طریق مبشرات در حال نزول است. ولذا حکم گرم کردن آب غسل را هم بر ابن عربی نازل فرموده است)).!! الالعنه الله علی الکاذبین. مسئله ۱۶۹۷-- علی رغم تفسیر مفصل اهل بیت(ع) از آیه اهل ذکر ( نحل ۴۳ و انبیا۷) که مصداقی جز اهلبیت ندارد، ابن عربی مصداق آن دو آیه را صوفی معرفی می کند. و می گوید چون رسالت صوفی مثل رسالت انبیاء نیست که روزی ختم شود ،لذا همین باب ۱۵۵ را با وحی های جدید لاینقطع دارم می نویسم. :(( فما تکلمنا فی هذا الباب بما تکلمنابه الا بما شاهدناه فی الواقعه.)) ج۳ ص ۴۵۷ . در کربلا فقط و فقط یک روز و نه بیشتر لشکر یزید مشغول کشتن اهلبیت بود. اما یهود با تربیت ابن عربی برای ایجات فتوحات در مکه به نفع یهود آن هم نه با شمشیر و خنجر بلکه با قلم با تکیه بر بی خبری مسلمین با یک لشکر همیشه در حال هجوم متکی بر قلم دارد سر خود قرآن را می بُرد. مسئله ۱۶۹۸-- در باب ۱۵۵ میگوید :(( اگر شافعی چیزی را حلال کرد و ابوحنیفه آنرا حرام کرد هر دو حکم خداست)) .در حالی که قرآن و اهلبیت فرمودند حکم خدا یکی است. اختلاف فقها ناشی از جهل فقها به حکم واقعی است. پس ، از این دفاع ابن عربی از فقهای اهل سنت و حمله او به اهلبیت معلوم شد این مامور ((موساد قبل الموساد)) اختلافش با فقه و فقهای اهل سنت نبوده با اهلبیت بوده است. آن هم با تصریح به این که رسول خدا جز مومنین اصلا اهلبیت ندارد. این (( پاکچون هی)) را باید از نو شناخت و موضع حوزویهای مدافع ابن عربی و مولوی و غزالی و تصوف نیز در قبال صدها مطلب ضد قرآن و هزاران مطلب ضد اهلبیت و سنت رسول الله باید روشن بشود . البته اگر ما تا آخر نقد فتوحات نفَسی داشته باشیم احدی توان دفاع از ابن عربی را نخواهد داشت. کانال مشکات در ایتا.............👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit کانال مشکات در تلگرام👇 https://t.me/mousavizanjany
مسئله ۱۶۹۹-- اسلام ن و القلم آورد . و لیتفقهوا فی الدین آورد. لعلکم تتفکرون ، تعلمون ، تشعرون و تعقلون آورد . اما دستانی یک روایت مربوط به دفاع از کیان مسلمین را :(( الخیر معقود فی نواصی الخیل)) یعنی خیر در پیشانی اسبان جنگی است که مربوط به یک مورد بوده آن هم اگر ثابت بشود بوده ،بله آن روایت را تبدیل کردند به یک اصل جهانی برای اسلام !! .و از وسط آن عمر سر درآورد. بجای اینکه بنشیند کلاس درس و جلسه پاسخ به سوالات بگذارد سوار بر خیل شد بجای اینکه از اسلام متفکر ، استاد، مدرس ، مفسر ، محدث ، فقیه ، جامعه شناس ، سیاستمدار بسازد فقط افسر نظامی ساخت آن هم از نوع سعد وقاص اش که کاخی در منطقه عقیق داشت فرعونی. در حالی که عمر رضی الله عن المومنین سرلشکر شد و در بیابان رزمنده . اما دستانی او را محدث الملائکه و دارای مبّشرات ( نبوت درجه ۲ ) ساختند و فتوحات مکیه در مقام پیامبر درجه ۲ سازی از عمر است. کل فتوحات مکیه در صدد فتح مکه یِ اهلبیت با عرفان عمری است. قدرت فقه عمر تابعی از روایات او از رسول خدا (ص) است. ابوهریره در حد متوسط ۳۰۰۰ حدیث دارد عمر ۵۰ حدیث دارند.!! عمر یک شصتم ابوهریره اسلام و فقه بلد بوده. و چون خودش سواد نداشت ابوهریره را شلاق زد و یا تهدید به شلاق کرد اگر یک بار بگوید قال رسول الله . حالا این عمر طبق نص ابن عربی در راس عرفان اسلام است. البته قتل و غارت اهلبیت توسط جبهه عمر مورد تمجید عرفان متعالی!! ابن عربی است!! و سرکوب اهلبیت از اهداف اصلی ابن عربی است. مسئله ۱۷۰۰-- آیات ۲۴۶ تا ۲۵۱ سوره مبارکه بقره نازل شد. این آیات ، هسته اصلی اسلام و در واقع تشیع را در یکجا برای بشر با رساترین عبارت آورد. محتوای این است. --۱-- امت بی امام آواره و اسیر است. --۲-- تعیین پادشاه و امام فقط مخصوص اختیارات خدا است . --۳-- خود پیامبران هم حق تعیین امام ندارند. فقط مامور به ابلاغند. --۴-- پادشاه و امام منتخب خدا ، باید و حتماً همراه خودش آیه و دلیل سکینه آور و یقین آور برای امامت خود از طرف خدا برای امت بیاورد. --۵-- طالوت از طرف خدا امام و پادشاه شد و دارای اشیآء سکینه آور. --۶-- پادشاه و امام منصوب از طرف خدا باید حامل و وارث اشیآء متعلق به نبیّ و انبیاء ماقبل خودش باشد ((.بقیه‌ من آل موسی و آل هارون. فی بنی اسرائیل و بقیه من آل ابراهیم و آل محمد فی بنی اسماعیل.)) باقی در مسئله بعد. کانال مشکات در ایتا.............👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit کانال مشکات در تلگرام👇 https://t.me/mousavizanjany
مسئله ۱۷۰۱-- --۷-- طالوت ، امام و پادشاه خدا پسند ، خودش فقیر بود و فقر حاکم در فهم درد فقرا کمک است. --۸-- سرمایه داران آن جامعه از حاکم شدن یک فرد از قشر فقرا ناراحت شده معترض شدند. --۹-- داود جوان در داخل لشکر طالوت فرمانده لشکر کفر جالوت را کشت. --۱۰-- خدا به داود بخاطر قتل جالوت درجه داد. --۱۱-- درجه داود بخاطر قتل جالوت ، نبوت و‌ پادشاهی و امامت بود. --۱۲-- عدد رزمندگان طالوت در کنار داود ۳۱۳ نفر بود . --۱۳-- اهلبیت فرمودند : ۳۱۳ نفر فوق در بدر تعیین شدند، و همراه امام زمان (عج) هم ۳۱۳ نفر تعیین شده هستند. --۱۴-- از کل لشکر طالوت فقط ۳۱۳ نفر برای خدا فقر را حتی در جنگ تحمل کردند. باقی خوردند و نوشیدند. --۱۵-- تمام بندهای بالا آیه قرآن است. و علی (ع) مطابق ۶ آیه بالا امام و پادشاه امت شد. باقی در مسئله بعد. مسئله ۱۷۰۲-- ادامه مسئله قبل . یهود پیام آیات فوق را فهمید و کودتای سقیفه را مدیریت کرد و عمر را به قدرت رساند و گشت آیه ۶ تا ۱۰ تواریخ ایام اول باب ۲۲ در عهد عتیق را آماده کرد و سپس اکیبی را فرستاد پیش عمر. گفتند مطابق عهد عتیق ( بر خلاف آیات ۲۴۶ تا ۲۵۱ سوره بقره ) نه تنها داود با قتل جالوت درجه نگرفت بلکه سقوط هم کرد. علی هم مثل داود آدم کش بود ولو در راه حق لذا از علی خلیفه نمی شود باید در شورای ۶ نفره قدرت را بدهی به عثمان و او هم داد به عثمان. ( شرح ابن ابی الحدید جلد۱۲ صفحه ۸۱) و ابن عربی هم در فتوحات مکیه جلد۳ ص ۶۲۵ سطر۴ گفت :(( عرفان من هم بر مبنای این جریان یهود بنا شده است -- ان تفطنت -- ، اگر متوجه این رمز کودتائی بشوی! )) ولذا دشمن سر سخت ولایت علی(ع) است . و مولوی هم در مثنوی در دفتر چهارم قصه مسجد اقصی به صراحت به گوش جهانیان رساند که عرفان او هم بر مبنای این قسمت از فرهنگ یهود بنا شده است. کانال مشکات در ایتا.............👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit کانال مشکات در تلگرام👇 https://t.me/mousavizanjany
‏مؤسسه فرانسوی CCFD-Terre Solidaire در گزارش خود آمار غارت و دزدی دیکتاتورهای جهان را منتشر نموده که در آن محمدرضا پهلوی با ۳۵ میلیارد دلار اختلاس (معادل ۱۵۸ میلیارد و ۵۸۰ میلیون دلار به نرخ ۲۰۲۴) رکورددار اختلاس در تاریخ جهان است. 👉 @roshangarii 🚩
مشئله ۱۷۰۳-- در باب ۱۵۵ می نویسد : (( وکل فی هذه الامه شرع مطهر.)) تمام فتاوای اهل سنت حتی دو فتوای متضاد همه مطابق شریعت است. یکی فتوا داده مرتد فطری را باید کشت دیگری نوشته نباید کشت . هر دو شرع انور است!! اکنون سوال : دلیل این فتواهای ابن عربی چیست؟ پاسخ داده شبها خود خدا به خود من تعلیم داده است. خوب ابن عربی چه چیزی را ویران کند که بشود نابودی دین اسلام.!!؟؟ اگر یک فردی از یک روستائی بنام اندلس بیاید و بگوید من هر چه می گویم خدا تعلیم داده و ما بگوئیم این فرد روستائی راست می گوید این شیخ اکبر ما است خب ! ما چکار کنیم که از این باور بیشتر و بدتر اسلام را نابود کند ؟؟ که یک فرد مجهول الهویه مدافع فرعون و متوکل از اروپا بیاید و بگوید تمام کتاب من جلد دوم قرآن است.! و ما بگوئیم بله راست می گوید این کملّ است و شیخ اکبر.!!؟؟ ابن عربی ای که ۵۰۰ روایت نقل می کند که نصفش قطعاً جعلی است و در هیچ کتابی نیست ، خب ( اگر مکاشفاتش درست باشد که شاهد ندارد ) این روایت های غیر موجود که دروغ است . ما سر این مار دارای هزار سر و هزار نوع زهر را هر جا گیر بیاوریم با تمام پیرامون مسمومش با دلیل ، با متانت ، با احترام ، با تواضع ، با حفظ حرمت محترمین . اعزّاء ،و مکرَّمین انشاالله خواهیم کوبید. مسئله ۱۷۰۴-- تقریباً سیاسی ترین زیارت ، زیارت وارث است. چون میگوید : وارث انبیاء ، ائمه اثنی عشری (ع) هستند. با این رمز کل یهود و نصارا وارث نخواهند بود. همین که مفاتیح الجنان مرحوم شیخ عباس رفت زیر چاپ در چاپخانه به زیارت وارث دست برده بودند. که در مفاتیح فریاد شیخ عباس بلد شده است. و چون در سوره اعراف آیه ۱۶۹ آمده :((فخلف من بعدهم خلف ورثوا الکتاب)) و در سوره نمل آیه ۱۶ آمده :((و ورث سلیمان داود)). و در سوره مومنون آیه ۱۰ آمده :(( اولئک هم الوارثون)) و در سوره قصص آیه ۵ آمده (( ونجعلهم الوارثین)). و در سوره ص آیه ۶ آمده :(( ویرث من آل یعقوب )) و در سوره اعراف آیه ۱۰۰ آمده :(( اولم یهد للذین یرثون الارض)) ، مخصوصاً در سوره مومنون آیه ۱۰۱ آمده :(( ان الارض یرثها عبادی الصالحون)) با تکیه بر روایات متواتره در تفسیر آیات فوق معلوم شده وارث تمام جهان اهلبیت است. ابن عربی تمام هّم و غمّ خود را صرف کرد در بیش از حدود یکصد مورد گفت وارث انبیا ، صالحین ، و اولیاء فقط ما هستیم. اول عمر است بعد احمد ابن حنبل سپس ابن عربی. این ماموریت یهود است. مسئله ۱۷۰۶-- در اول باب ۱۵۷ می گوید ابلیس (( ممن کان یستعمل فی الرساله . فهو رسول)) شیطان در مسیر رسالت مورد استعمال و استفاده شده و او رسول است. یعنی چه !؟ چه کسی گفته؟! منبع کجا است؟ چه چیزی را از چه کسی به چه کسی برساند ؟؟! ارسال کننده کیست؟ طرف ابلاغ کیست؟ پاسخ این است طبق رسالت یهود باید عنوان رسول هم مورد توهین واقع شود. مسئله ۱۷۰۷-- در باب ۱۶۱ می گوید (( بعثت درجه ۲ خودم که داشتم پیغمبر رتبه ۲ می شدم مسافر بودم در محرم سال ۵۹۷ بود ، داشت اوامر حق بطور متوالی بر من نازل می شد، و سفراء ( فرشته ها) خیلی کوشش می کردند به حضور من شرفیاب بشوند.)) اما ما معترض هستیم ، برای اینکه چرا حضرت حق و فرشته ها به ابن عربی نفرمودند حدود ۵۰۰ روایت را دروغ نقل کردی؟! دروغ بد است ، فرعون که نور چشمت است بد است.،؟! کانال مشکات در ایتا.............👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit کانال مشکات در تلگرام👇 https://t.me/mousavizanjany
7.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در منطق اسلام ایمان مقوله ای نیست که با تحمیل در قلب کسی مستقر شود. اگر مسلمانی ایمان به ارث رسیده از والدین مسلمانش را کافی و قانع کننده تشخیص ندهد و از اسلام خارج شود تا آزادانه درباره ادیان تحقیق کند و هر کدام از ادیان جامع تر بود به آن ایمان آورد چنین مرتدی محکوم به اعدام نیست. بلکه مصداق انسان معرفی شده در آیات ۷۶ تا ۷۸ سوره انعام است .بله اگر مرتد میشود تا با مسلمین بجنگد، بعنوان مصداق محارب اعدام می شود ولو اینکه مرتد ملی باشد. که والدینش مسلمان نبوده اند. کانال مشکات در ایتا.............👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit کانال مشکات در تلگرام👇 https://t.me/mousavizanjany