eitaa logo
Modiryar | مدیریار
213 دنبال‌کننده
5.2هزار عکس
800 ویدیو
3 فایل
• پایگاه جامع مدیریت www.modiryar.com • مدیرمسئول دکتر مهدی یاراحمدی خراسانی @mahdiyarahmadi • مشاور @javadyarahmadi • اینستاگرام https://www.instagram.com/modiryar_com • تلگرام telegram.me/modiryar • احراز ارشاد http://t.me/itdmcbot?start=modi
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 مدل چرخه حرفه ای اعضای هیأت علمی و پیامدهای رفتاری آن ✅ امروزه مؤسسات آموزش عالی با چالش‌های زیادی از جمله انتظارهای فزاینده در مورد کیفیت برنامه‌های آموزش عالی مواجه هستند. توسعه حرفه‌ای اعضای ، کلید ارتقای کیفیت آموزش عالی است. ✅ حرفه ای اعضای هیأت علمی به صورت یک مدل یکپارچه مشتمل بر مجموعه عواملی است که در کنار یکدیگر، خودتوسعه ای را امکان پذیر می کنند.   www.modiryar.com @modiryar
🔴 مدل چرخه توانمندی های حرفه ای مورد نیاز در مراحل مختلف فعالیت های اعضای هیأت علمی   www.modiryar.com @modiryar
🔴 مدل مفهومی قابلیت های حرفه ای اعضای هیأت علمی دانشگاه، به عنوان رکن اساسی مراکز آموزشی و پژوهشی به شمار می روند توجه به این جایگاه، به منزله توجه به سرمایهانسانی در سازمان ها است و در صورت توجه به این مهم رسالت سازمان ها و به ویژه سازمان های آموزشی بسیار باکیفیت تر به انجام خواهد رسید. ✅ یکی از عوامل مهم برای حفظ کیفیت خدمات و محصولات دانشگاه می باشد. از آنجاکه در اختیار داشتن اساتید برخوردار از مهارت های سطح بالا، هسته اصلی اثربخشی موسسات آموزش عالی است، بنابراین براییک موسسه آموزش عالی غیرممکن است که در غیاب اعضا هیات علمی بهره مند از علم و دانش، توان، قابلیت حرفه ای، تعهد وانگیزه واقعی بتواند آموزش و پژوهش با کیفیت ارائه کند. ✅ آموزش های دانشگاهی بالاترین سطح آموزشی در هر کشور محسوب می شوند که به موازات توسعه کمی می بایست در جهت ارتقای آنها نیز گام های اساسی برداشت. توجه به کیفیت لازمهپویایی و تمرکز نظام آموزش عالی است و توفیق در این راه اثربخشی و افزایش کارآیی و بهره دوری را به همراه خواهد داشت. ✅ اعضای هیات علمی بزرگترین نقش را در آموزش های عالی ایفا می کنند به همین دلیل توسعه اعضاء هیات علمی در سال های اخیر به یک موضوع مهم در آموزش عالی تبدیل شده است. www.modiryar.com @modiryar
Modiryar | مدیریار
✍ مدل هفت گام در مدیریت فروش #مدل_مفهومی #مدل_مدیریت #پایگاه_جامع_مدیریار www.modiryar.co
🔴 مدل ۷ گام در مدیریت فروش هرکس نسبت به محصول شما کنجکاوی یا علاقه‌ای نشان داد، یک احتمالی است. برای اینکه به این مشتری احتمالی کمک کنید تا درباره خرید از شما تصمیم بگیرد، باید هفت گام زیر را بردارید: 1⃣ ارتباط با مشتری ✅ به محض اینکه نشانه یا سرنخی از علاقه مشتری به محصولتان پیدا کردید برای ارتباط با او کنید. این بخش مهمی از مدیریت فروش است. ممکن است در فروشگاه لوازم خانگی متوجه شوید که یک زوج جوان روی تلویزیون‌های LED‌ تمرکز کرده‌اند. ✅ آنها را زیر نظر بگیرید و با توجه به اینکه کدام محصولات را بیشتر بررسی می‌کنند، علاقه و توان خرید آنها را محک بزنید. بعد از مدت کوتاهی به آنها مراجعه کنید و سعی کنید به عنوان یک به آنها کمک کنید در مورد خریدشان تصمیم بگیرند. ✅ در سازمان‌های بزرگتر موضوع به این سادگی‌ها نیست. سازمان‌های بزرگ از مدیریت ارتباط با مشتری CRM یا Customer Relations Management استفاده می‌کنند و به دقت رفتار و شخصیت مشتریان را زیر نظر می‌گیرند تا خواسته‌ها و سلیقه آنها را بشناسند و در بهترین زمان ممکن تماس بگیرند. 2⃣ معرفی محصول ✅ مدتی که از ارتباطات شما با مشتری گذشت، می‌توانید محصول مناسبی را به او معرفی کنید. بسته به نوع محصول، این مدت ممکن است از چند دقیقه تا چند سال باشد! برای اینکه بتوانید از پس این کار بر بیایید باید علاوه بر نیازها، خواسته‌ها و سلیقه مشتری را نیز برآورد کنید. یک مشتری تشنه نیاز به نوشیدنی دارد. ولی خواسته او ممکن است آب خنک، چای داغ یا دوغ گازدار باشد! ✅ یک کارآفرین جوان که به دنبال راه‌اندازی یک اینترنتی است شاید یک وبسایت‌ پر از عکس را به یک وبسایت پر از متن ترجیح دهد. در مدیریت فروش حواستان باشد برای اینکه محصول خود را به‌خوبی معرفی کنید باید آن را به‌خوبی بشناسید و با نیازها، خواسته‌ها و سلیقه مشتری مطابقت دهید. 3⃣ مقابله با ترس‌ها ✅ پول دادن، هم درد و هم ترس دارد. خریدن یک به معنی صرف‌نظر کردن از تمام چیزهای دیگر در دنیاست که می‌توان با پول آن خرید! باید این را درک کنید و با مشتری همدلی کنید تا با احساس خوبی که در ارتباطات با شما پیدا می‌کند حاضر شود از پولش بگذرد. ممکن است مشتری سوالات و تردیدهایی را مطرح کند. از قبل آنها را حدس بزنید، فهرست کنید و جواب‌های متقاعد کننده‌ای برای آن پیدا کنید. ✅ به تدریج که با مشتریان محتلف روبرو می‌شوید سوالات و تردیدهای آنها را به این فهرست اضافه کنید. خیلی از وبسایت‌ها بخشی به نام سوالات متداول دارند و پاسخ‌های مناسب برای آنها پیش‌بینی کرده‌اند. علاوه بر این‌ها اگر مشتریان دیگری باشند که از شما تعریف کنند یا رضایت خود را از شما ابراز کرده باشند، به رفع ترس‌ها و تردیدهای مشتریان جدید کمک خواهند کرد. بنابراین بارخوردی از آنان به جدید ارائه کنید. 4⃣ توافق بر سر خواسته‌ها ✅ بعد از اینکه مشتری آرامش خود را به‌دست آورد و به نزدیک شد، خواسته‌هایش را با او مرور کنید تا مطمئن شوید آنها را درست فهمیده‌اید. یک بار دیگر از او تایید بگیرید و بعد از آن محصول را برای تحویل به او آماده کنید. این کار اعتماد بیشتری نسبت به شما فراهم خواهد کرد. در فروش عجله به‌خرج ندهید تا مشتری هراسان نشود. یادتان باشد، پول دادن ترسناک است. در ، این یک مرحله اعتمادساز است. 5⃣ گرفتن پول را ارائه دهید و پول را دریافت کنید. ممکن است فکر کنید فروش تمام شده، ولی این‌طور نیست! از مشتری به‌خاطر خریدش از شما تشکر کنید و به او اطمینان دهید از او پشتیبانی خواهید کرد. این پشتیبانی ممکن است از جنس گارانتی، خدمات پس از فروش یا پاسخگویی به سوالات بعدی او باشد. اگر شرایط اقتصادی اجازه می‌دهد یادگاری یا هدیه کوچکی به مشتری بدهید تا احساس خوبی در او ایجاد کنید. یادتان باشد، فرایند بازاریابی تا آخر فرایند فروش و حتی پس از آن ادامه دارد. 6⃣ فروش جانبی ✅ کسی که به شما پول پرداخت کرده، اعتماد زیادی از خود نشان داده است. همین حالا می‌توانید نسبت به معرفی محصولات جانبی به او اقدام کنید. مثلا کسی که یک کفش شما خریده را راهنمایی کنید که چگونه از کفش خود نگهداری کند و یک واکس به او پیشنهاد بدهید. مدیریت فروش در همینجا پایان یافته است ولی واقعیت این است که مدیریت فروش و گاهی باید به هم کمک برسانند. 7⃣ درخواست معرفی شما به دیگران ✅ از مشتری بخواهید اگر از محصول یا نحوه شما رضایت داشت، شما را به دوستانش معرفی کند. اگر شرایط اجازه می‌دهد از آنان بخواهید خاطره خوش خود را در رابطه با شما در دفترچه‌ای همگانی یا وبسایت شما بنویسند. ✅ هم هتل‌ها، هم فروشگاه‌های این کار را می‌کنند. این کار در فرایند مدیریت فروش گنجانده شده است ولی عملا در حال کمک‌رسانی به اهداف مدیریت بازاریابی است. سیستم فروش در عمل ارتباطات و اشتراکات زیادی با سیستم بازاریابی دارد. www.modiryar.com @modiryar
🔴 پنج راهکار عملی در مدیریت بازاریابی www.modiryar.com @modiryar
Modiryar | مدیریار
🔴 پنج راهکار عملی در مدیریت بازاریابی #مدیریت_بازاریابی #پایگاه_جامع_مدیریار www.modiryar.com
🔴 پنج راهکار عملی در مدیریت بازاریابی و کسب‌وکارها برای جلب توجه و حفظ تمرکز مشتریان، از مدل‌های مختلفی استفاده می‌کنند. این مدیران برای انجام تمام فعالیت‌های بازاریابی، هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی می‌کنند. قبلا در مقاله هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی گام‌های آن را توضیح داده‌ایم و توصیه می‌کنیم حتما این مقاله را بخوانید. در ادامه یکی از پرکاربردترین مدل‌های بازاریابی را به شما معرفی می‌کنیم که شامل ۵ راه‌کار عملی است: 1⃣ محصول به‌عنوان یک راه‌حل یکی از محرک‌هایی که باعث جلب توجه و حفظ تمرکز شما می‌شود، نیازهای آنهاست. نیاز مشتری، اولین محرکی است که در جایگاه مدیریت بازاریابی باید روی آن کار کنید. ضروری است که محصول شما بر اساس نیازهای مشتری، طراحی و تولید شده باشد و حداقل یکی از مسائل مهم او را حل کند. توجه داشته باشید که ممکن است مشتری شما به جای یک فرد، یک شرکت یا حتی یک بازار باشد. 2⃣ قیمت‌گذاری هوشمندانه پول دادن برای انسان‌ها کمی دردناک و گاهی ترسناک است. این موضوع توسط و عصب‌شناسان به اثبات رسیده است! بنابراین تبدیل این درد و ترس به یک چیز ضروری، قابل تحمل یا خوشایند، همان انگیزه یا محرکی است که می‌توانید از طریق آن توجه و تمرکز مشتری را به خود جلب کنید. در مدیریت بازاریابی حتما به این موضوع توجه کنید. 3⃣ روابط عمومی و تبلیغات افراد معمولا به محصولاتی توجه می‌کنند که به آنها احساس بیشتری دارند. بازارها اغلب روی کسب‌وکارهایی تمرکز می‌کنند که احساس اعتماد بیشتری به آنها دارند. بنابراین باید محصول شما و خود شما، هر دو از مقبولیت بالایی برخوردار باشید. می‌توانید از طریق روابط عمومی و تبلیغات به این احساسات شکل دهید. هدف این است که دو تا از باورهای مشتریان را به هم نزدیک کنید! یکی باور آنها درباره قیمت عادله و دیگری باور آنها در رابطه با ارزش محصول شما. این دوتا باید به هم نزدیک شوند. باید با آنها حرف بزنید تا متقاعد شوند! پس روابط عمومی داشته باشید. 4⃣ دسترسی آسان به محصول دسترسی آسان به شما، انگیزه یا محرکی است که باعث می‌شود بیشتر از مورد توجه قرار بگیرید. اگر معمولا در دسترس هستید، تمرکز مشتری بر شما بیشتر حفظ خواهد شد. به‌ویژه در مواقع اضطراری اغلب افراد تمایل دارند نیازهای خود را از آشناترین منبع موجود تامین کنند. پس لطفا در دسترس باشید! 5⃣ خوشایند بودن نیز محرک کارآمدی است که باعث می‌شود افراد از بین گزینه‌های مختلف، به شما توجه کنند. ‌استفاده از افراد خوش‌رو و خوش‌صدا، رنگ‌های چشم‌نواز، بوهای متبوع، طرح‌های زیبا و فرایند‌های آسان در هرنوع برقراری ارتباط با مشتری، باعث شکل‌‌گیری این احساس خوب می‌شود. خیلی از وب‌سایت‌های اینترنتی یا پیج‌های اینستاگرام فقط به‌خاطر عکس‌های زیبا مورد توجه عمومی قرار می‌گیرند. www.modiryar.com @modiryar
🔴 بازاریابی همکاری در فروش ✅ از دیگر عناوین این روش بازاریابی، بازاریابی وابسته و یا پورسانتی است؛ بدین ترتیب که، شخص بازاریاب در این روش در قبال دریافت هزینه، فرایند بازاریابی را برای محصول و یا خدمات شخص دیگر، یک وب سایت و یا حتی یک برند انجام می دهد. ✅ گفتنی است در این روش دستمزد دریافتی کاملاً وابسته به عملکرد شخص می باشد، یعنی هرچه بازاریاب به صورت موفق تر عمل کرده و مشتریان بالقوه ی بیشتری را مجاب کند، حقوق بیشتری از صاحبان مشاغل دریافت می کند. www.modiryar.com @modiryar
🔴 چرخه پیشبرد فروش ✅ برای بهینه سازی موتورهای جستجو و استراتژی های گسترش شبکه های اجتماعی اولین روش هایی است که به ذهن خطور می کند. با وجود اینکه بازاریابان کمی می توانند تحولات ناشی از تغییرات الگوریتم های موتور جستجو و رسانه های اجتماعی را مدیریت کنند، ترفندهایی وجود دارد که بدون این روش ها نیز می توانید به استراتژی هایی دست یابید که در تصمیم گیری مصرف کنندگان تاثیر گزار باشید. ✅ پیش رفت های ثابت ، تبدیل به تاکتیک بقای استانداردی می شود که می تواند باعث بهبود عملکرد کسب و کار آنلاین شما شود. ولی ایجاد یک نمای چشم نواز و انتشار مطالب جذاب در بازه های کوتاه، می تواند در نهایت منجر به اشباع شدن استراتژی شما و دلزدگی مخاطبانتان شود. www.modiryar.com @modiryar
مهارت های اصلی تیم فروش ✅ نقش اصلی یک را نمایندگان فروش بازی می‌کنند. این نماینده‌های فروش هستند که تمام تلاش شما را به ثمر می‌رسانند و درآمد شرکت شما را با فروش محصولات تضمین می‌کنند. ✅ بسیار گسترده هستند و نمی‌توان تک‌تک آن‌ها را نام برد، اما در ادامه به برخی از نکات مهم می پردازیم که شما با رعایت و آموزش آن‌ها به تیم خود، می‌توانید تیم خود را به بهترین شکل خود آماده کنید. ▪فن بیان ▪خوب شنیدن ▪مهارت مذاکره ▪توان نه شنیدن ▪حفظ مشتری وفادار ▪رقابت برای توسعه فردی ▪شناخت محصولات و خدمات ▪فرهنگ خوش خلقی و مثبت اندیشی www.modiryar.com @modiryar
اصول خدمات خوب به مشتریان چیست؟ www.modiryar.com @modiryar
Modiryar | مدیریار
✍ اصول خدمات خوب به مشتریان چیست؟ #پایگاه_جامع_مدیریار www.modiryar.com @modiryar
اصول خدمات خوب به مشتریان چیست؟ چهار اصل کلیدی برای ارائه خدمات خوب و باکیفیت به مشتریان وجود دارد: شخصی سازی شده، شایستگی، راحتی و فعال بودن. این عوامل می‌توانند تأثیر زیادی بر تجربه مشتری داشته باشند. 🔴 اصول خدمات خوب به مشتریان 1⃣ شخصی سازی شده: خدمات خوب به مشتریان همیشه با لمس انسانی شروع می‌شود. شخصی سازی شده به میزان زیادی خدمات مشتری را بهبود می‌بخشد و به مشتریان می‌فهماند که شرکت شما به آن‌ها و مشکلات آن‌ها اهمیت می‌دهد. به جای اینکه خدمات را به عنوان هزینه در نظر بگیرید، آن را فرصتی برای ارتباط بهتر با مشتری خود بدانید. 2⃣ شایستگی: شایستگی را به عنوان عنصری که بیشترین نقش را در یک تجربه خوب مشتری ایفا می‌کند، شناسایی کرده‌اند. یک متخصص پشتیبانی مشتری برای اینکه شایستگی داشته باشد، باید دانش قوی درباره شرکت و محصولات آن و همچنین قدرت رفع مشکلات مشتری داشته باشد. این افراد هرچه دانش بیشتری داشته باشند، توانمندتر می‌شوند. 3⃣ راحتی: مشتریان تمایل دارند از طریق هر کانالی که برایشان راحت‌تر است، با نماینده مشتری در تماس باشند. از طریق کانال‌های ارتباطی که مشتریان شما بیشتر به آن‌ها اعتماد دارند، پشتیبانی ارائه دهید و نحوه تماس با شما را برای مشتریان آسان کنید. 4⃣ فعال بودن: دوست دارند که شرکت‌ها در ارتباط با آن‌ها فعال باشند. اگر یکی از محصولات شما سفارش مجدد داده شده یا وب سایت شما با خرابی مواجه می‌شود، با مشتریان خود تماس بگیرید و مشکل را توضیح دهید. در این شرایط ممکن است مشتری ناراضی باشد اما همین که آن‌ها را در جریان گذاشته‌اید، احساس بهتری نسبت به شما خواهند داشت. www.modiryar.com @modiryar