eitaa logo
Modiryar | مدیریار
212 دنبال‌کننده
5.2هزار عکس
803 ویدیو
3 فایل
• پایگاه جامع مدیریت www.modiryar.com • مدیرمسئول دکتر مهدی یاراحمدی خراسانی @mahdiyarahmadi • مشاور @javadyarahmadi • اینستاگرام https://www.instagram.com/modiryar_com • تلگرام telegram.me/modiryar • احراز ارشاد http://t.me/itdmcbot?start=modi
مشاهده در ایتا
دانلود
Modiryar | مدیریار
اقتصاد در بخش مراقبت های ویژه دیگر نه می شود پنهان کرد نه لاپوشانی، نه انکار قابل قبول است نه توجیه، اصلاً هم فرقی ندارد که تقصیر دولت و تحریم است یا برجام و مذاکرات. و مردم از شرایط گله دارند و راضی نیستند و اکنون همه این واقعیت تلخ را می دانیم و به گونه ای گرفتار آن شده ایم که حال اقتصاد کشور خوب نیست. سفره مردم کوچک و کوچک تر شده و حتی بسیاری از اقلام مهم نیز از سر سفره ها برداشته شده و سبد کالای خرید خانوار محدود به موارد خیلی خیلی ضروری گردیده است. ▪️این نه زیبندۀ کشور است و نه در شأن مردم صبور و شریف ایران. پس یک بیمار اورژانسی دارد در بخش مراقبت های ویژه که باید قبل از هر چیزی مانع بدتر شدن حال یا مرگش شود و آن «اقتصاد» است. این که جنگ اقتصادی به راه افتاده را قبول داریم، این که تحریم ها ناجوانمردانه به اقتصاد کشور آسیب زده جای انکار ندارد، این که دشمنان سنگ اندازی می کنند چیز جدیدی نیست، ولی این که برخی آقایان می گویند به این دلایل نمی شود خوب زندگی کرد هرگز مورد پذیرش مردم و نخبگان اقتصادی نیست. ▪️فرض کنید و ویژه خواری نبود، آقازادگی و ژن های خوب وجود نداشت، احتکار و اختلاس انجام نمی شد، سلطان چه و چه خلق نمی گردید، وابستگان برخی مسئولین انحصار برخی امور را در اختیار نداشتند، بی کفایتی، بی تدبیری و تنبلی نبود، سیاست های اقتصاد مقاومتی دنبال می شد و همه مسائل را در قالب برجام و خارج کشور دنبال نمی کردیم و ... آیا باز هم شرایط اقتصادی همین گونه بود؟ قطعاً پاسخ این سئوال مشخص است و نیازی به توضیح ندارد. ▪️به هر حال الان در این شرایط قرار گرفته ایم که مسأله معیشت به علاوۀ مسائل ناشی از کرونا روحیه مردم را تضعیف کرده، قدرت خرید آن ها محدود شده، بسیاری از خانواده ها داغدارند و خلاصه نیازمند تحول اساسی برای تغییر اوضاع هستیم. رویکرد اساسی دولت باید «انقلاب اقتصادی» باشد. یعنی کل کابینه باید دغدغه معیشت مردم را درک کنند و برای بهبود اقتصاد کشور راهکار داشته باشند. دیگر زمان نداریم که  برای نظریه پردازی و تلف کنیم همه اعضای کابینه دولت سیزدهم باید پای کار باشند، روحیه جهادی داشته باشند و با تعصب و دغدغه مدیریت نمایند. ▪️این که منتخب در زمان ریاست بر دستگاه قضا و هم چنین آستان قدس وسط میدان بود و پای کار نشان داده است می تواند امیدوار کننده باشد که اعضای کابینه ایشان نیز پشت میزی و انتزاعی نباشند. باور کنید اگر وزیری قیمت نان و برنج و سایر اقلام ضروری مردم را نداند و فارغ از اوضاع اقتصادی کشور خودش زندگی رو به راهی داشته باشد و حال و روز بازار را نداند هرگز نمی تواند درد مردم را بفهمد. البته معیشت و رفاه مردم و سفره رنگین مطابق شأن خانواده ایرانی که حداقل ضروری برگردن دولت است. ▪️امیدواریم با تلاش مجاهدانه مردم تأمین گردد، کشور به سمت شکوفایی و رونق اقتصادی حرکت کند، چرخ تولید بچرخد و کسب و کارها رونق یابد تا کم و کاستی های مردم جبران شود. اگر دولت منتخب ضمن پرهیز از حاشیه ها و امور دست چندم بر توسعه اقتصادی کشور متمرکز شود و با اصلاح و پاکسازی امور، فساد مالی و اداری را از میان بردارد شک نداریم در همین شرایط تحریم اوضاع بسیار بهتر خواهد شد. این ها بخشی از وعده های منتخب مردم در دولت سیزدهم است که قطعاً توانایی و انگیزه ی لازم برای تحقق آن را دارند و می دانیم که می خواهند آن را عملی سازند. 🔺منبع: ، 🔻سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰، شماره ۸۸۱ www.modiryar.com @modiryar
رسیدن به اهداف با برنامه‌ریزی معکوس   ▪️همه ما آرزوها و اهداف بزرگی برای آینده داریم که لازم است برنامه‌ریزی مناسبی هم برای آن ها داشته باشیم. یکی از روش‌های خیلی ساده و در عین حال کاربردی که به کمک زیادی می‌کند، برنامه‌ریزی به شیوه معکوس هست. اما این روش چگونه است؟ ▪️در این روش از یک هدف بلندمدت در زندگی شروع کرده و به تدریج مراحل رسیدن به این رو به صورت معکوس مشخص می‌کنیم. در واقع با این روش تعیین می‌کنیم که چه کارهایی را باید در چه مدت زمانی انجام دهیم تا به اهداف مان برسیم.   ▪️فقط لازم است با واقع‌بینانه و هوشمندانه کنیم. این شیوه برنامه‌ریزی کمک می‌کند که فعالیت‌های روزانه‌ ما با اهداف بلندمدت زندگی‌ هم‌راستا شود. به عبارت دیگر، با قدم‌های کوچک و منسجم به تغییرات بزرگی در زندگی برسیم. www.modiryar.com @modiryar
چگونگی غلبه بر افکار مزاحم ▪️مطمئناً خیلی از ما دچار و شک به خود هستیم که باعث ناراحتی، کمبود اعتمادبه‌نفس و ناامیدی ما می‌شود. به ویژه اثر این حالت را در مواقعی که کارها درست پیش نمی‌رود و اشتباهی از ما سر می‌زند، بیشتر می‌توانیم حس کنیم. ▪️اما یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای غلبه بر این حالت این است که سعی کنیم افکارمان رو با ذهنیت‌های رشدیافته و مثبتی تغییر بدیم و کنترل کنیم. در نتیجه به مرور احساس بهتری خواهیم داشت و به این واکنش، پیدا می‌کنیم.   ▪️انسان جز اندیشه نیست و ، کیفیت اندیشه و تفکر او را تحت تاثیر قرار می‌دهد. افرادی که با افکار مزاحم روبرو هستند، انرژی مثبت نیستن. شاد زیستن را فراموش کرده و خیلی سریع پرخاشگر می‌شوند. ▪️برای این که با افکار مزاحم مقابله کنیم، باید اصول درست اندیشیدن را یاد بگیریم. باید درست و اصولی فکر کنیم. تکنولوژی فکر را جدی بگیریم و شفاف بیاندیشیم. افراد افکار مزاحم کم تری داشته و روش‌های خلاقانه‌ای برای برون رفت ازچالش‌ها پیدا می‌کنند. www.modiryar.com @modiryar
توسعه فردی چیست؟ ▪️اگر بخواهیم تاریخچه توسعه فردی را ریشه‌یابی کنیم، باید به چند هزار سال قبل و دوران ارسطو برگردیم. ارسطو در اخلاق خود اشاره می‌کند که توسعه فردی در مقوله خرد و شعور جای می‌گیرد و عمل کردن به آن منجر به خوشبختی می‌شود. ▪️قرن‌ها بعد، یک روانشناس آمریکایی به نام سلسله مراتبی از نیازها را مطرح کرد و خوشکوفایی را در راس این سلسله مراتب قرار داد. وی در توصیف خودشکوفایی چنین عنوان کرده است: ▪️« هر چه بیشتر به سمت شخصیتی که فرد باید به آن تبدیل شود و تبدیل شدن به هر آن‌چه فرد قابلیت تبدیل شدن به آن را دارد.» به عبارت دیگر، احساس نیاز برای تبدیل شدن به بهترین ورژن خودمان، بخشی از مسیری است که برای خود شکوفایی و دستیابی به پتانسیل‌های کامل خودمان باید سپری کنیم. ▪️ فرآیند پیوسته‌ای است که هیچ‌گاه به پایان نمی‌رسد. این فرآیند در مراحل اولیه زندگی توسط والدین، معلم‌ها و مربی‌ها شکل داده می‌شود. با وارد شدن به مرحله بزرگسالی، خودآگاهی ما افزایش پیدا می‌کند و به شکل فعالانه‌تری می‌توانیم با برداشتن گام‌های صحیح، قدم در راه توسعه خود بگذاریم. www.modiryar.com @modiryar
Modiryar | مدیریار
✍ بازاریابی فلایویل #Flywheel #پایگاه_جامع_مدیریار www.modiryar.com @modiryar
بازاریابی فلایویل   ▪️مدل بازاریابی فلایویل در واقع یک حلقه است که شامل سه مرحلۀ مهم می‌شود:   1⃣ نکته اصلی جلب توجه مردم است نه مجبور کردن آنها! برای همین می توانید از بازاریابی محتوا ، بهینه سازی موتور جستجو یا همان سئو، بازاریابی در رسانه های اجتماعی، تبلیغات استفاده کنید.   2⃣ در مرحله تعامل، با اجازه دادن به خریداران برای تعامل در کانال های مورد علاقه خود، پروسه خرید رو تسهیل کنید. همچنین تمرکز خود را روی شروع تعامل بذارید، نه فقط فروش.   3⃣ و لذت  ▪️شاید در ظاهر اینطور به نظر برسد که شما در یک دارید مشتریان خود را کمک می کنید که به نیازها و اهدافشان برسند اما درواقع دارید به خودتان کمک می کنید چون موفقیت مشتری، یعنی رضایت مشتری و این یعنی موفقیت شما.   ▪️با بهره گیری درست از این ۳ مرحله، یک تجربه مطلوب برای مشتری ایجاد می کند. به عنوان مثال، در مرحله جذب، شما باید بازدید کنندگان را با محتواهای مفید جذب کنید و به صورت همزمان موانعی را که مشتریان در هنگام تلاش برای یادگیری درباره محصولات و خدمات شما با آن برخود می کنند را ازبین ببرید. ▪️برخی از نیروهایی که می توانید در این مرحله ازشون استفاده کنید: سیستم های اتوماسیون، در دسترس بودن در چندین کانال (چت ، پیام رسانی ، تلفن ، ایمیل)، سیستم های بررسی بازخورد مشتری و غیره. ▪️بازاریابی فلایویل همچنین به از بین بردن اصطکاک و مشکلات دست و پا گیر بین تیم های سازمان شما کمک می کند. در مدل قیف فروش، مشتریان اغلب از مرحله بازاریابی تا فروش و جابجا می شوند. این می تواند به یک تجربه مشتری نسبتاً ناخوشایند منجر شود.   ▪️اما در استراتژی ، جذب، تعامل و ایجاد حس رضایت در مشتریان وظیفه تک تک تیم های یک سازمان است. هنگامی که همه تیم های شما در استراتژی بازاریابی هماهنگ عمل می کنند، می توانید یک تجربه جامع تر و لذت بخش تر را برای هر کسی که با تجارت شما ارتباط برقرار می کند ایجاد کنید. www.modiryar.com @modiryar
قانون ۳۳٪ تای لوپز   ▪️آقای سرمایه دار هستند و قانون الگو یا ۳۳٪ را مطرح کرده اند،به اعتقاد ایشان یک فرد موفق وقتش را با ۳ گروه از افراد زیر می گذراند. 1⃣ ۳۳ درصد از وقتتان را کنار افرادی باشید که از شما پایین تر هستند و شما الگوی آنها هستید و می توانید کمکشان کنید،بنابر این حضور شما در کنار آنها باعث حس خوب نسبت به خودتان می شود. 2⃣ ۳۳درصد از وقتتان را با افراد هم سطح خودتان بگذرانید تا بتوانید در کنار آنها رشد کنید و موفق شوید. 3⃣ ۳۳درصد دیگر از وقتتان را کنار افرادی باشید که ۱۰ الی ۲۰ سال جلوتر از شما هستند،نه کسانی که کمی از شما جلوتر هستند! جلوتر بودن اونها از شما باعث می شود معذب باشید اما برای موفقیتتان لازم است که کنارشان باشید. www.modiryar.com @modiryar