شکار لحظه های خاص از نگاه دوربین ويژه مصطفی.
#مدرسه_زندگی
#لذت_زندگی_یادگیرانه
#خانه_دوم
@mostafaschool
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ناامـیـد شـــدگان را خـبـــر کنید
ماه امید به رحمت الهی آمد!
#این_الرجبیون
@mostafaschool
@hekmathighschool
17.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به یاد سردار بزرگ اسلام و ایران، قاسم سلیمانی....
#عمو_قاسم
#شهید_سلیمانی
#قهرمان_ملی
#سرود
#محمدی_پور
@mostafaschool
@hekmathighschool
پارت ۳.wav
16.31M
شخصیت بالغ کیست؟
مهرطلب کیست؟
خودشیفتگی چیست؟
آیا ضد اجتماعی ها خطرناکند؟
#دکتر_اندرخورا
#جلسات_رشد
👈وعده ما #دوشنبه ۱۷ دیماه، ساعت ۱۶ تا ۱۸، تالار شهید ابراهیم مدرسه.
#مشاوره
#توانمند_سازی_همگامان
#بخش_سوم
@mostafaschool
@hekmathighschool
سومین دوره #اعتکاف دانش آموزی دبستان #مصطفی و دبیرستان #حکمت
ویژه فرزندان پایه های #چهارم، #پنجم #ششم و #هشتم
#اطلاعیه_شماره_دو
۱-مبلغ ورودی #رزمایش_فرهنگی_اعتکاف به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان را به شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۰۴۹۴۱۴۰۵۶ به نام آقای عباس ابراهیمی واریز فرمایید و رسید آن ارسال بفرمایید.
۲-نذورات نقدی خود را نیز به شماره کارت فوق واریز و اعلام فرمایید.
۳-خانواده های عزیز جهت حفظ امنیت و سلامت غذایی فرزندان حتما در صورت برنامه نذورات جمعی(بامیه، کیک، شیرینی، بیسکویت و ...) حتما از قبل جهت برنامه ریزی بهتر و عدم اسراف به مدیریت مدرسه اطلاع رسانی نمایند .
۴-به هنگام #ورود حتما #پذیرش انجام شود و #بسته #فرهنگی تدارک دیده شده را دریافت نمایند.
۵-جهت اطلاع و رفع نگرانی #همگامان عزیز، در همه اوقات #مربیان، #کادر مدرسه و برخی پدرهای عزیز، #حضور دائمی خواهند داشت.
#اعتكاف
@mostafaschool
@hekmathighschool
ماه رجب، ماه ولایت..mp3
5.03M
🎧 ماه رجب، ماه ولایت و در محضر ولایت نشستن
▫️آثار اخلاقی، سلوکی و معرفتی در محضر ولایت بودن
#ماه_رجب
#نکته_سلوکی
#استاد_یزدان_پناه
@mostafaschool
@hekmathighschool
پارت چهارم .wav
13.95M
چگونه مواجهه با عصبانیت مردان و پسران نوجوان داشته باشیم؟
#دکتر_اندرخورا
#جلسات_رشد
👈وعده ما #دوشنبه ۱۷ دیماه، ساعت ۱۶ تا ۱۸، تالار شهید ابراهیم مدرسه.
#مشاوره
#توانمند_سازی_همگامان
#بخش_چهارم
@mostafaschool
@hekmathighschool
Chamran (1)(2).mp3
5.07M
#ساخت_سرود با تکنولوژی #هوش_مصنوعی ویژه فرزندان عزیزمان در پایه #هشتم کلاس #شهید_چمران.
ترانه این سرود توسط عزیزانمان گفته شده و با هوش مصنوعی در ۳ قالب ساخته شده است.
#سرود_کلاسی
#هشتمی_ها
#فرزندان_شهیدچمران
#هوش_مصنوعی
#شماره_سه
#پاپ
@mostafaschool
@hekmathighschool
۱۱ دی ماه آزمایشگاه
امروز میزبان کلاس سومی ها بودم و آزمایش میعان و چرخه آب رو داشتیم .
و بعد انجام آزمایش کتاب،درخواست آزمایش دیگه ای که خیلی جذاب باشه داشتند که آزمایش آتش سرد رو برای بچه ها انجام دادم که لذت بردند.🔥☺️
سراغ کلاسهای دوم ،چهارم و پنجم رفتم و توضیحاتی در مورد آزمایش های پیش روی کتاب علومشون دادم و خیالشون رو جمع کردم برای تمام آزمایشات تشریف بیارن آزمایشگاه.☺️
#گزارش_روز
#آزمایشگاه
#مدرسه_خلاقیت
@mostafaschool
شکار لحظه های خاص از نگاه دوربین ويژه مصطفی.
#مدرسه_زندگی
#لذت_زندگی_یادگیرانه
#خانه_دوم
@mostafaschool
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
#گزارش_مصور بازارچه پاییزه یلدایی مجتمع مدارس حکمت_مصطفی.
این بازارچه ۲ روزه در چهارشنبه و پنجشنبه ۲۸ و ۲۹ آذر ۱۴۰۳ در حیاط و محوطه داخلی مدرسه برگزار و با استقبال خوبی همراه بود.
#بازارچه_پاییزه_یلدا
@mostafaschool
@hekmathighschool
به نام خدا
گزارش باغبانی پایه دوم 🍀🍀🍀
پس از این که پسر های گلم خودشان به این نتیجه رسیدند که وجود شیر آب در کنار باغچه و استفاده ی زیاد بچه ها از آب و باز گذاشتن شیر آب باعث شده تا باغچه ی شان شرایط خوبی نداشته باشه و بذر هایی که کاشتند هم به خوبی نتیجه نده با من در میان گذاشتند و باهم تصمیم گرفتیم باغچه ی مان را عوض کنیم و وارد باغچه ی جدیدمان شدیم و از آنجایی که باغچه ی جدید هم باز کنار شیر آب بود اما با این تفاوت که این بار فقط کنارش بود و داخل باغچه نبود ولی خوب چاره ای نبود و بهتر از باغچه ی قبل بود. بچه ها با وسایل مربوط به باغبانی ( بیلچه و بذر ها و کمی گل و آبپاش و ...) وارد باغچه ی شان شدند و دست به کار شدند
روز از نو و روزی از نو 😂
ابتدا تصمیم گرفتند که یک گروهبندی انجام بدهند و هر کدام در گروه های خود قرار گرفتند و بعد باغچه را هم گروهبندی کردند و گشتند دنبال چیزی که بتوانند باغچه ها را تقسیم بندی کنند بعد رفتند و گشتند و کاشی ها رو یافتند 😊👌
و بعد با کمک یکدیگر با کاشی ها باغچه را گروهبندی کردند و بعد هر کدام در گروه های خود قرار گرفتند و با بیلچه خاک ها را زیر و رو کردند و بعضی ها هم که بذر های سبزیجات آورده بودند کاشتند و یک نفر از یکی از گروه ها گل آورده بود کاشتند و تعدادی هم مسئول آبیاری بعداز کاشت بودند و سپس همین مراحل کاشتن را تا چند هفته بعد هم ادامه دادند و هر کدام برای گروه خودشان بذر هایی می آوردند و می کاشتند و تعدادی هم آبیاری و....
تا اینکه خوردیم به برف و باران و هوای بسیار سرد که باعث شده بود کمی جلوی رشد خوب و برداشت خوب را بگیرد و همچنان به گفته ی گل پسرها همان مشکل وجود شیر آب در نزدیک باغچه وجود داشت😊
ولی باهمه ی این توضیحات باغچه کمی سبز شد و تعدادی از بذر های کاشته شده هم نتیجه داد ولی طبق مشورتی که باخانم نصرتی عزیز داشتم و در مورد شرایط زمین که هم وجود شیر آب بود و با باز شدنش زمین تبدیل به چاله های کوچک آب میشد و اینکه توپ هایی که با وجود پسرهای فوتبالیست مدرسه وارد باغچه ی مان می شد تصمیم براین شد که یک باغچه ی جدید با فاصله از شیر آب و محل فوتبال عزیزان به ما بدهند.
#باغبانی
#مدرسه_مهارت
#مهارت_حل_مساله
@mostafaschool
28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کاری از بچه های کلاس اول ایران زیبا هدیه به روح بلند سردار حاج قاسم سلیمانی
ممنون از پسرهای باسوادم🥲
والبته خواهر رهام جان🥰
#شهید_سلیمانی
#اولی_ها
#مدرسه_مهارت
#مدرسه_قرآن_محور_و_دین_بنیاد
@mostafaschool
16.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به یاد سردار بزرگ اسلام و ایران، قاسم سلیمانی....
#شهید_القدس
#شهید_سلیمانی
#قهرمان_ملی
#رضا_بهرام
@mostafaschool
@hekmathighschool
🔴 شانه خالی کردن نظام رسمی از آموزش کاربردی
🔵 اردوان مجیدی
مدارس ماموریت خود را باور ندارند!
چقدر از دانشی که انتقال داده میشود، دانش کاربردی و مورد استفاده واقعی آنها است؟ جامعه چه بهره ای از مدارس میبرد؟
چگونه می توان انتظار داشت 12 تا 20 سال از بهترین دوره زندگی و جوانی افراد جامعه و مفیدترین زمان روزانه آنها را فقط برای کسب 10% تا 20% از توانمندی زندگی واقعی آنها اختصاص دهیم؟
در صورتی که پنجره نگاهمان را به مدرسه عوض کنیم و شاگردان را در مدرسه درگیر عمل و فعالیتهای واقعی کنیم، و نقش معلم را به رویکرد استاد و شاگردی تغییر دهیم، شاگردان هم یادگیری از یکدیگر و نیز از مربی به شکل استاد و شاگردی را خواهند داشت، و هم تجربه در فعالیتهای واقعی را خواهند داشت.
- کنکاشی برای میزان کاربردی بودن آموزش
- مطالبه ما برای کنکاش؛ واهمه نظام آموزش رسمی از نتایج
- دروغ بزرگ
- باور جامعه از نقش مدرسه
- سفسطه در مقابل قاعده 10-20-70
- بافت معیوب نظامی که ماموریت آن را هضم نکرده است!
- ناتوان حتی در دفاع از ته مانده یک ادعای واهی
🔻 مطالعه متن کامل در:
https://farsnews.ir/ArdavanMajidi/1735315438387431345
⬆️ این تحلیلها را دنبال کنید:
https://farsnews.ir/ArdavanMajidi
#اردوان_مجیدی
@mostafaschool
@hekmathighschool
2.92M
#موضوع: رفتارشناسی تربیتی امام هادی علیه السلام
#کلاس_نور
#امام_هادی
#ویژه_برنامه
#شهادت
#استاد_اوحدی
@mostafaschool
@hekmathighschool
پارت ششم.wav
15.84M
آیا تنبیه پسر و دختر ما به یک شکل است؟
چگونه به فرزندمان تذکر دهیم؟
#دکتر_اندرخورا
#جلسات_رشد
👈وعده ما #دوشنبه ۱۷ دیماه، ساعت ۱۶ تا ۱۸، تالار شهید ابراهیم مدرسه.
#مشاوره
#توانمند_سازی_همگامان
#بخش_پنجم
@mostafaschool
@hekmathighschool
مطالعات اجتماعی (حاج علی)
https://eitaa.com/Motaleathajali
کانال آموزش مطالعات اجتماعی فرزندان عزیزمان در پایه پنجم.
نگاه نهایی #مدل_حکمت در آموزش، #خودفراگیری است، اقداماتی از این دست توسط فرزندان، مقدمه ای است بر کسب این مهارت مهم و رسیدن به این توانمندی ارزشمند.
#شاگرد_مربی
#مدرسه_مهارت
#مدرسه_خلاقیت
#چند_سطحی
#پنجمی_ها
@mostafaschool