eitaa logo
مدرسه مصطفی آمل
510 دنبال‌کننده
10.7هزار عکس
1.7هزار ویدیو
33 فایل
مدرسه ی مصطفی، از جمله مدارس تحول گرا با رویکرد تربیتی، مهارتی و آموزشی است. نشانی: آمل، بلوار ولایت، ولایت ۱۶، گل نرگس ۵، دبستان مصطفی تلفن: 01144286760 ۰۹۱۱۲۲۱۴۸۴۰ ارتباط با ادمین: @Ebad_amoli
مشاهده در ایتا
دانلود
🌸به نام خالق زیبایی ها امروز رو با کلاس اولی ها شروع کردم که به کارگاه هنر وخلاقیت اومدن براشون اومدن به کارگاه جذاب بود نقاشی شخصیت کارتونی رو بهشون آموزش دادم هم تصویری و هم ترسیم کردم براشون با توضیحات مربوط ساعت ۱۲ تا ۱۳ نوبت کلاس چهارم الف بود که موضوع نقاشی انتزاعی را تدریس کردم ۱۳ تا۱۴ هم با کلاس چهارم ب هنر داشتم که بحث نقاشی انتزاعی را براشون توضیح دادم و ترسیم کردم و یه نمونه نقاشی ترسیم شده رابرایشون نمایش گذاشتم🌸 @mostafaschool
13.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به نظرتون، یه نظام آموزشی غیرمتمرکز، بهتر می‌تونه به نیازهای متنوع دانش‌آموزان پاسخ بده یا یه نظام آموزشی متمرکز؟ راستی به نظر شما، تو کشوری مثل ایران با این همه تنوع فرهنگی و جغرافیایی، نظام آموزشی متمرکز بهتر جواب می‌ده یا غیرمتمرکز؟ یا شاید ترکیبی از هر دو؟ @mostafaschool @hekmathighschool
یک نفر از های پایه ، و یکی از افطارهای اعتکاف را تقبل فرمودند. تشکر و از تقبل زحمت و قبولی . @mostafaschool @hekmathighschool
کلاسهای زیر از بهمن ماه ، ها صبح تا ظهر ویژه و به صورت مجزا تشکیل می گردد. : (۴بهمن،۱۱بهمن،۱۸ بهمن،۲۵ بهمن ) ۱.صابونسازی مقدماتی(گیاهی) ۴ جلسه ۴۰۰ تومان ۲.صابونسازی پیشرفته(گیاهی) ) ۴ جلسه ۵۰۰ تومان ۳. شامپو سازی گیاهی+ مایع ظرف+مایع دست ) ۴ جلسه ۵۰۰ تومان ۴.رزین و دکوپاژ (ساخت ظرف،جاکلیدی،جاوارمر) ) ۴ جلسه ۴۰۰ تومان برگزاری کلاسها: بلوار ولایت، ولایت ۱۶،گل نرگس ۱،مجتمع مدارس حکمت،آزمایشگاه مدرسه :خانم نصرتی برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر به آی دی زیر پیام دهید @Zahra_nosratii @mostafaschool @hekmathighschool
های فرزندان عزیزمان در مدرسه به سردار دلها، شهید سلیمانی. @mostafaschool
به نام آنکه جان را زندگی داد. طبیعت را به جان پایندگی داد. باغچه کوچک ما به همت و تلاش بچه ها و دستان پربرکت آنها همه جا سبز و زیبا شده و قابل برداشت شده بود یکبار برای گرفتن علف هرز و فایده این کار صحبت کردیم و در مورد ارگانیک بودن محصول واینکه کود و سم بزنیم یا نه .که برف ناگهاني و سرما زیادباعث نگرانی ما شده بود که سرما سبزی هایی که درذهن نقشه های زیادی برای برداشت آن کشیده بودیم آسیب دیده و خراب میشود یا خیر. بعدازبرف و سرما سری به باغچه زدیم سبزی ها خداروشکر سالم مانده بود و بچه ها میتوانستند حاصل زحمت خود را برداشت کنند اما این سرما مانع از رشد خوب سبزی شده بود ودر مورد عوامل موثر رشد گیاهان باهم صحبت کردیم و تاثیر بسیار زیاد نور و گرما خورشید برای رشد گیاهان بازگو شد و در مورد گیاهان گلخانه ای صحبت کردیم و پس از رشدسبزیجات بار اول تربچه برداشت کردیم که البته من حضور نداشتم مسئول باغبانی کلاس رابه خوبی اداره کرد و از فایده سبزیجات بچه ها گفت و گو کردند و تربچه هارا چیدند و پس از شستن دور هم به همراه میان وعده میل کردند بار دیگر هم به حیاط رفته از همه سبزی ها برداشت کردیم (تره،جعفری،گشنیز،شاهی وتربچه )خانم محمدی هم برای برداشت سبزی به کمک ما آمد و در حین آمدن به کلاس خانم محمدی و خانم هاشمی تبار از عطر و بوی سبزی تازه صحبت میکردندوسبزی را شستیم وبچه ها بالذت همراه با میان وعده سبزی را خوردند و تجربه لذت بخشی برای همه ما بود. @mostafaschool
animation.gif
5.29M
🌸یا خَیْرَ الْمَسْئولینَ🌸 به نام خداوند متعال. امروز یکشنبه ۱۶ دی ماه زود به همراه چندتا از بچه های چهارم ب رفتیم داخل باغ و شروع به چیدن سبزیجات کردیم گذشته از اینکه حاصل چیدن دست رنج لذت بخشه😊،ولی عطر طعم سبزی باغ یه چیز دیگست . نمیدونی چقدر لذت بخشه حس خوب چیدن این سبزی ها🍀؟ سبزی هارو چلق چلق با قیچی به همراه بچه ها چیدیم .سبزی خوردن که شامل (تره ،شاهی،گشنیزوتربچه )بود درسبد ریختیم .وبعد از پاک کردن به همراه بچه ها آن ها راشستیم. به سبزی کوکو رسیده بود.ابتدا سبزی هارا پاک کردیم وشستیم وبه صورت ریز خرد کردیم وباتخم مرغ وسیب زمینی وپیاز رنده شده مخلوط کردیم .بعداز داغ شدن روغن ،مایه کوکو را درون تابه ریختیم وکم کم درحال سرخ شدن بود .صدای جلزوولز سرخ شدن وبوی این سبزی های ارگانیک حس اشتها وهیجان وانتظار را برای همه ی مدرسه به ارمغان آورد بود.همه جستجوگر و کنجکاو شده بودن .بعد از ۱۵ دقیقه کوکوهای دایره ای شکل ما همچون قرص ماه 🌕درون ظرف چیده شدند وآماده بود تا وارد میدان خوردن شود. آری لحظه شیرین انتظار بچه ها فرارسید باهیاهوی زیادی از پله ها پایین👬 آمدیم به سمت حیاط دویدیم ،مثل زندانی های فراری. ادامه دارد.... @mostafaschool
نادعلی نژاد پنجمی ها همچنان فعال و پرانرژی و خلاقانه. عمیقا از چنین اتفاق مهمی در کلاس که محصول یک مدل پیشرو، نگاه تحولگرایانه حکمت به شاگردان، تلاش مربی دلسوز و کاربلد، صبوری همگامان در اعتماد به راه، اعتقاد و التزام و ایستادگی مجریان به اجرای مدل تحولی حکمت است، خوشحالیم. چنین اتفاق مهمی هم‌اکنون با شیبی تند در پایه چهارم مدرسه هم در حال رخ دادن است.... توجه داشته باشیم چندسطحی یعنی همین که برخی استعدادهای اینچنینی بشکفند و خود را بنمایانند. @mostafaschool
کودکانی که با فشار والدین به انضباط وادار میشوند به طور معمول سرکش و مسأله آفرین خواهند بود و در برابر بزرگسالان مقاومت میکنند و به جهت فشارهای دوران کودکی، از آنان انتقام میگیرند. از دیدگاه روانشناسی امروز، انضباط زوری پاسخ «موقت» میدهد؛ ولی در آینده مشکلات جدی را پدید خواهد آورد. این گونه کودکان در غیاب والدین قوانین را میشکنند؛ پس محدودیتها را باید به نرمی و با مهربانی و عطوفت به کودکان بیاموزید تا با ایمان و از روی اعتقاد، بدانها عمل کنند. در صورتی که عامل واداشتن کودک به پذیرش محدودیت ها و تن دادن به قانون ، اقتدار والدین یا اقتدار گروه ، مربی و اجتماع باشد، به طور معمول زیر بار نمیرود و اگر هم به جهت اهرم فشار به آن تن دهد، با برداشته شدن فشار، قانون را نقض خواهد کرد؛ اما اگر محدودیت برای کودک، مطلوبیت فردی داشته باشد، حتی در غیاب والدین و بدون اهرم فشار نیز به آن عمل خواهد کرد. @mostafaschool