🔴خطاب امام زمان عجل الله تعالی فی فرجه الشریف به سیدالشهداء علیهالسلام در زیارت ناحیه مقدسه :
پس از تو احکام الهی تغییر یافت و به احکام دیگری تبدیل شد.
انکار خدا در لایههای زیرین زندگی مردم نمایان شد.
هر کسی از روی هوس خودش، مردم را به راهی بیراهه دعوت کرد.
مردم به فتنههای مختلف دچار شدند و حرفهای باطل مورد پسند قرار گرفت.
.
⚫️فَالْوَیْلُ لِلْعُصاةِ الْفُسّاقِ ، لَقَدْ قَتَلُوا بِقَتْلِک الاِْسْلامَ ، وَ نَقَضُوا السُّنَنَ وَ الاَْحْکامَ، وَ هَدَمُوا قَواعِدَ الاْیمانِ، وَ عادَ کِتابُ اللهِ عَزَّوَجَلَّ مَهْجُوراً ، وَ ظَهَرَ بَعْدَکَ التَّغْییرُ وَالتَّبْدیلُ ، وَ الاِْلْحادُ وَالتَّعْطیلُ ، وَ الاَْهْوآءُ وَ الاَْضالیلُ ، وَ الْفِتَنُ وَ الاَْباطیلُ . . .
#فقه_الامام
#فقه_هدایت
https://eitaa.com/olgou_mashhad
May 11
جلسه 6 فقه البیان .pdf
519.2K
جلسه ششم #فقه_البیان
👌🏻نقطه شروع بحث و گفتوگوی شما باید از موضوعات جهتساز باشد.
❓#موضوعات_جهتساز_یعنی_چه؟؟؟
🔆مدرسه تمدنی بینات👇🏻
https://eitaa.com/joinchat/4163108901C5532d19dd5
هدایت شده از بسلام آمنين
#یادداشت_۸۹
۱۸ مرداد ۱۴۰۱/سال دوم
تحقق پیش بینی تلخ رهبری در مورد حوزه علمیه!
اگر حوزه بخواهد از تحول بگریزد، منزوی خواهد شد اگر نمیرد(امام خامنه ای ۱۳۸۶/۹/۸). شاید مهمترین رکن تحول حوزه: تعیین تکلیف موضوع #جامعیت_اسلام است. چندی پیش آیه الله جوادی آملی هم فرمودند: حوزه یعنی حوزه! هیچ یعنی هیچ! حوزه هیچ کاری با قرآن ندارد. (۱۱ اسفند ۱۴۰۰). امروز رئیس سازمان نظام روانشناسی، در اعتراض به طرح نمایندگان مجلس در خصوص استقلال مرکز مدیریت حوزه علمیه قم، برای صدور مجوز مشاوره #حتی با رویکرد دینی گفته است:روحانیت وظیفه ای بس مهمتر و در سطح بالاتر دارد و نباید او را درگیر اختلالات روانی کرد! و فعلا به صلاح نیست چنین اختیاراتی به حوزه داده شود!! و چرا که نه؟ وقتی خودت بگویی اسلام ربطی و کاری به سلامت جسم ندارد و علم سلامت یعنی پزشکی مدرن، پس باید بپذیری که در امور روحانی هم بیسوادی. شاگرد امام صادق علیهالسلام حتی اگر دهها سال غور در آیات و روایات کرده باشد و «شفاء لِما في الصدور»(٥٧ يونس) خوانده باشد، باز هم باید #مجوز فعالیتش را شاگردان فروید بدهند. ازین درد بگذریم که کلمات نورانی آن پیر سفر کرده راهنمای همیشگی ماست: من قبلاً نیز گفتهام #همه توطئههای جهانخواران علیه ما از جنگ تحمیلی گرفته تا حصر اقتصادی و غیره، برای این بوده است که ما نگوییم اسلام جوابگوی جامعه است و حتماً در مسائل و اقدامات خود از آنان #مجوز بگیریم. ما نباید غفلت بکنیم، واقعاً باید به سمتی حرکت نماییم که تمام رگههای وابستگی کشورمان از چنین #دنیای_متوحشی قطع شود.(صحیفه امام ج۲۱ ص۲۹۰).
@besalamen_amenin
مدرسه تمدنی بینات
مسئله #مدیریت_شهر یکی از اولویتهای تمدنی ما در مدرسه تمدنی بینات است. به اعتقاد ما مدیران شهری، شه
📢 #مفاهیم_پایه_و_ساختارهای_اساسی_در_شهرسازی_اسلامی_کدام_است؟
قبلا گفتیم که اگر بخواهید یک محله اسلامی را طراحی کنید باید محله و مفاهیم اصلی آن را تعریف نمائید.
در طرح تمدنی محله امام رضا علیه السلام
سه دسته مسئله اصلی داریم:
1⃣مسئله اول، #مفاهیم_پایه در ساخت شهر است👇🏻
مفاهیم پایه مفاهیمی هستند که شهر را براساس آنها ساخته و تصمیمات شهری را براساس آن مفاهیم ارزیابی میکنیم.
❌درست یا غلط بودن تمام تصمیمات شهردار محترم و یا مصوبات شورای شهر براساس مفاهیم پایه ارزیابی میشوند.
2⃣مسئله دوم ساختارهای مورد نیاز برای ساخت شهر هستند👇🏻
🔅در هر شهر باید نُه ساختار و کالبد طراحی شود تا #چالشهای_شهری به حداقل برسند.
3⃣برنامههای اولویتدار در این نُه ساختار👇🏻
👌🏻در فرض تفاهم با مسئولین شهری برای تحقق #طرح_تمدنی_محله_امام_رضاعلیهالسلام، در این نُه کالبد، برنامههای اولویتدار را پیشنهاد خواهیم داد.
#مسائل_اساسی_در_ساخت_محله
#چگونه_یک_محله_اسلامی_بسازیم
#مشهد_آینده | #شهرسازی_اسلامی
#مدیریت_شهری_محله_محور
🔆مدرسه تمدنی بینات👇🏻
https://eitaa.com/joinchat/4163108901C5532d19dd5
هدایت شده از الگوی پیشرفت اسلامی
⚡️خبر ابزار تحریک تفکر است!
👌همانطور که اطلاع دارید: تنظیم خبر بر اساس شاخصه هائی مانند شهرت، فراگیری، مجاورت، بزرگی، عجیب بودن، تازگی و... ارزیابی می شود و خبر در نگاه موجود باید دارای یک یا چند ارزش خبری از میان این شاخصه ها باشد. اما در نگاه الگوی پیشرفت اسلامی خبر را بر اساس میزان تحریک فکر در حوزه های پنج گانه تفکر ارزیابی می نمائیم و خبری که به ارتقای سطح تفکر جامعه منجر نشود؛ خبری مطلوب محسوب نمی گردد.
👌برای تدوین خبر مطلوب، دو صور عام و خاص را باید لحاظ کنیم. صور عام خبر -که شامل دو محور سازه های خبر و روند خبر است- در واقع قواعد شکلی نگارش خبر را تبیین می کند. همچنین صور خاص خبر -که شامل سه محور الگوهای مردمی نشر خبر، الگوهای غریبه نشر خبر و تخصیص الگوهای مدرن نشر خبر است- شکل انتشار خبر را تبیین می کند. (انتشار خبر از یک الگوی واحد تبعیت نمی کند!)
👌سازه های خبر، شاملِ سه اصطلاح ۱- سوال خبر، ۲- اصطلاح خبر و ۳- ارجاع خبر است. این سازه های سه گانه، هر کدام به شکلی تفکر را تحریک می کنند. همچنین روند نگارش خبر باید در سه مرحله تعریف، تصویر و تصمیم ، تصور و تئوریزه شود. این روند سه گانه هر کدام به شکلی تفکر مطرح در خبر را از حالت انتزاعی خارج می کند. (تفکر و خبر کاربردی متکفل پرداختن به این سه محور است)
👌علاوه بر تدوین خبر مبتنی بر اصل تحریک فکر، انتشار یک خبر هم باید بر اساس تحریک فکر باز تعریف شود. انتشار خبر از طریق روابط انسانی، ۱۰ روش مشخص دارد. انتشار خبر از طریق علوم غریبه ۵ روش برجسته دارد و انتشار خبر از طریق رسانه ها را بر اساس قاعده نظام مقایسه تخصیص می زنیم!
حجت الاسلام علی کشوری - تبیین اجمالی الگوی تنظیم و انتشار خبر - یک شنبه تاسوعای حسینی ۱۴۴۴ - قم مبارک
#الگوی_تنظیم_خبر
#خبر_و_ارتباطات_آینده
@olgou4
مدرسه تمدنی بینات
جلسه ششم #فقه_البیان 👌🏻نقطه شروع بحث و گفتوگوی شما باید از موضوعات جهتساز باشد. ❓#موضوعات_جهتسا
جلسه 7 فقه البیان .pdf
473.7K
جلسه هفتم #فقه_البیان
👌🏻 مهمترین قاعده در فقه البیان همین قاعده بیان مبتنی بر مکث است و باقی قواعد در حکم مقدمه برای این قاعده هستند.
🔸 #بیان_مبتنی_بر_مُکث
❓#بحث_را_با_چه_ترتیبی_منسجم_کنیم؟
#ثبت_ذهنی یا تصویر
#تحلیل_ذهنی یا تعریف
#پردازش_ذهنی یا تصمیم
🔆مدرسه تمدنی بینات👇🏻
https://eitaa.com/joinchat/4163108901C5532d19dd5
#سازمان_تبلیغات_اسلامی
#میزبان_گفتوگوهای_تمدنی
با سلام و احترام
جلسه کارگروه مطالبهگر الگوی پیشرفت اسلامی
پنجشنبه ۲۷ مرداد ماه
ساعت ۱۶ الی ۱۸
مکان: مشهد، چهاراه مدرس، سازمان تبلیغات اسلامی. طبقه همکف
مباحث این هفته پیرامون
قواعد اصولی #فقه_البیان برگزار خواهد شد.
از عموم برادران علاقهمند به مباحث الگوی پیشرفت دعوت میشود تا ضمن حضور، جلسه هفتم و هشتم مباحث را مطالعه فرمایند.
🔆مدرسه تمدنی بینات👇🏻
https://eitaa.com/joinchat/4163108901C5532d19dd5
هدایت شده از الگوی پیشرفت اسلامی
⚡️نشست تخصصی نقد و بررسی خوانشی از نظریه پیشرفت امام خمینی روز پنج شنبه (۳ شهریور ۱۴۰۱) از ساعت ۱۰ صبح در شهر تهران برگزار می گردد.
#تئوریزه_کردن_انقلاب
@olgou4
مدرسه تمدنی بینات
جلسه هفتم #فقه_البیان 👌🏻 مهمترین قاعده در فقه البیان همین قاعده بیان مبتنی بر مکث است و باقی قواعد
جلسه 8 فقه البیان .pdf
515.7K
سختترین قاعده در بین قواعد فقه البیان، بیان مبتنی بر رفق است.
بیانی که رفق بیشتری دارد، ظرفیت بیشتری از مخاطب را فعال میکند.
#بیان_مبتنی_بر_رفق
@wsti_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 فعالیت دین در تمام گستره زندگی بشر❗️
🔻رهبرانقلاب:
آنچه اسلام مطرح میکند، این است که عرصهی فعّالیّت این دین، تمام گسترهی زندگی بشر است؛ از اعماق قلب او تا مسائل اجتماعی، تا مسائل سیاسی، تا مسائل بینالمللی، تا مسائلی که به مجموعهی بشریّت ارتباط دارد. ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
#جامعیت_اسلام
@wsti_ir
هدایت شده از الگوی پیشرفت اسلامی
⚡️به فضل الهی: کارگاه دو روزه تبیین نظریه فقهی مدیریت شهری محله محور (در مقایسه با رهیافت های نوشهرگرائی) در روزهای پنج شنبه و جمعه (۱۰ و ۱۱ شهریور ۱۴۰۱) در محل دانشگاه امام صادق علیه السلام برگزار می گردد. لطفا پیشخوان این کارگاه را مطالعه بفرمائید:
https://eitaa.com/olgou4/2151
#مدیریت_شهری_محله_محور
#الگوی_ساخت_شهر
#پیشرفت_شهر
@olgou4
مسئولین و مدیران شهری باید پاسخگو باشند که چرا اجازه نمیدهند فقراء هم سهمی در تجارت شهر داشته باشند؟
#کالبد_مکاسب
📢چرا پدیده حاشیه شهر پدید میآید؟
👌🏻 متأسفانه ساختار تجاری شهر با عدم اجاره مکانهای مناسب تجارت، امکان کسب و کار را برای ضعفا در مرکز شهر و بافت پیرامونی حرم مطهر فراهم نکرده است.
پ.ن:
اگر آرمان ما توسعه اقتصادی باشد، قطعا #مستضعفین شهر باید زیر چرخ دندههای #توسعه له شوند،
اما اگر بدنبال #پیشرفت همهجانبه هستیم باید سرمایهداران در مسئله #تجارت سهمی برابر با سهم #فقرا و نیازمندان داشته باشند.
#طرح_تمدنی_محله_امام_رضا
#چگونه_یک_محله_اسلامی_بسازیم
#مشهد_آینده | #شهرسازی_اسلامی
#مدیریت_شهری_محله_محور
#کالبد_مکاسب #فقه_المکاسب
@wsti_ir
هدایت شده از عماریار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ آیا بانکهای ما به صورت شرعی عمل میکنند⁉️
🔸 مستند #فاکتور_صوری؛ روایتی جنجالی از ریشهیابی و بررسی یک بیماری عمیق و خطرناک در #اقتصاد ایران به نام #بانکداری اسلامی...
📺 دانلود و تماشا:
🌐 b2n.ir/fktr-s
✅ در #عماریار، با خانواده فیلم ببینید
🆔 @AmmarYar_IR
مدرسه تمدنی بینات
⭕️ آیا بانکهای ما به صورت شرعی عمل میکنند⁉️ 🔸 مستند #فاکتور_صوری؛ روایتی جنجالی از ریشهیابی و بر
به مناسبت روز بانکداری اسلامی!!!!
هدایت شده از مدرسه تمدنی بینات
تغییر در #الگوی_ساخت_بازار،
یکی از هشت اقدام راهبردی در جهت تحقق سه مفهوم تنظیم روابط انسانی، تسخیر شئ پایه و اسماء الهی در #مدیریت_شهری_محله_محور میباشد.
متاسفانه الگوی بخش خصوصی
و الگوی بخش دولتی
بر ضد #روابط_انسانی صحیح
طراحی شده است
به عنوان مثال
۱.فاصله زیاد محیط کار از خانه
۲.اولویت مشاغل استخدامی بر مشاغل غیر استخدامی
۳.عدم رعایت استاندارهای غذای طیب در محل کار
۴.ساعت کاری زیاد
و . . .
لذا الگوی مناسبی برای کسب و کار جمهوری اسلامی نمیباشند.
الگوی تولید مناسب برای جمهوری اسلامی،
#الگوی_تولید_غیرمتمرکز، محلهای و خانگی است.
در الگوی تولید غیرمتمرکز
#کیفیت_بیشتر
#قیمت_ارزانتر
#حفظ_محیطزیست
بهتر تأمين میشود.
پیشران اصلی برای گسترش #کسب_و_کارهای_خانگی را
۱. بازخوانی آموزشهای فقهی مرتبط با کسب و کار
۲. راهاندازی #بازارهای_موقت میدانیم.
از نظر ما حکومتها باید هزینههای تجارت را با ساخت #بازارهای_موقت صفر کنند
و با این اقدام میل به تجارت را عمومی نمایند.
#فقه_المکاسب
#تنظیم_روابط_انسانی
#الگوی_تولید_در_اسلام
#فواید_الگوی_غیرمتمرکز
#مفاهیم_پایه_در_مدیریت_شهری
@wsti_ir
مدرسه تمدنی بینات
تغییر در #الگوی_ساخت_بازار، یکی از هشت اقدام راهبردی در جهت تحقق سه مفهوم تنظیم روابط انسانی، تسخیر
👌🏻#پیشران_اصلی_تولید :
۱.بازخوانی فقه المکاسب
۲.راه اندازی بازار موقت
📢#انعکاس_زیرساختی_در_فقه_نظام_چیست؟!
⭕️یکی از بحثهای فقهی مهم در فقه نظام، تبیین ارتباط و انعکاس زیرساختهای نه گانه هدایت در یکدیگر است.
🔆براساس بررسیهای فقهی، زیرساختهای اصلی هدایت نُه مسئله زیر است:
۱.امامت
۲. تزکیه
۳. علم
۴. بیان
۵. نظم
۶. فرقان
۷. عبرت
۸. مکاسب
۹. نفیسبیل
👌🏻هر کدام از این زیرساختها؛ علاوه بر بحثهای درونی آثاری بر سایر زیرساختها دارند.
به عنوان مثال:
✅مسئله امامت، مدیریت تحقق همه زیرساختهای دیگر را بر عهده دارد.
✅مسئله تزکیه، آمادهسازی فرد برای پذیرش و درونیسازی سایر زیرساختها را متکفل است.
✅مسئله علم، به دنبال توصیف سایر زیرساختها و البته توصیف مسائل مرتبط با علم است.
✅مسئله بیان، کیفیت تفاهم و انتقال مفاهیم زیرساختی را تبیین میکند.
✅مسئله فرقان، ارزیابی سایر زیرساختها و چیستی شاخصهای ارزیابی را بحث میکند.
✅مسئله عبرت، تجربههای منفی و مثبت درباره زیرساختها را برجستهسازی میکند.
✅مسئله نظم، زاییده تحقق سایر زیرساختها است و توصیف نظم بدون تصور این زیرساختها ممکن نیست.
✅مسئله مکاسب، خروجی همه زیرساختهای دیگر محسوب میشود.
✅مسئله نفیسبیل به عنوان سپر و محافظ سایر زیر ساختها تلقی میشود.
⭕️فهم #کارکردهای_درونی_زیرساختها و فهم تاثیر زیرساختها بر یکدیگر، اساس نظام فکری فقهی محسوب میشود و میتوان آن را با #نظام_فکری_فلسفی مقایسه کرد.
حجت الاسلام علی کشوری
تبیین معنای انعکاس زیرساختی در فقه نظام
شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱_قم مبارک
#اساس_نظام_فکری_فقهی_چیست؟
#زیرساختهای_هدایت
#نظامسازی_فقهی
https://eitaa.com/olgou_mashhad
#پیشرفت_شهر_را_براساس_چه_شاخصههایی_ارزیابی_کنیم؟
⭕️شاخصههای ارزیابی پیشرفت شهر عبارتند از :
۱. کاهش سفرهای درون شهری
۲. کاهش ساختاری تولید زباله
۳. تنوع در ایدههای مرتبط با تفریح غیرمتمرکز شهری
۴. تناسب کالبد شهر با اصل مترقی تجارت عمومی
۵. میزان استفاده از درختان و درختچههای معطر
۶. ارائه خدمات زیرساختی به شهروندان برای امداد غیرمتمرکز فقرا و...
🔶اینها بخشی از شاخصههای پیشرفت اسلامی در حوزه مدیریت شهری محسوب میشوند.
👌🏻جهتگیری ساختاری این شاخصهها، تحقق تدریجی #محلات_سهگانه_اسلامی است و ذهنیت مدیران شهری و مردم در راستای تحقق #محلات_مستقل، #محلات_وابسته و #محلات_اضطراری هدایت میکند.
پ.ن۱: تحقق #مفاهیم_پایه_شهر_اسلامی وابسته به تحقق و احیای مفهوم فقهی محله است.
پ.ن۲: گفتگو و هماندیشی با حجتالاسلام گلکار
از اساتید موسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلامی پیرامون طرح تمدنی محله امام رضا علیهالسلام
کارگروه الگوی پیشرفت مشهد
پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۱۰ _ قرارگاه ولی امر
#شاخصههای_پیشرفت
#مدیریت_شهری_محله_محور
#طرح_تمدنی_محله_امام_رضا
https://eitaa.com/olgou_mashhad
هدایت شده از مدرسه تمدنی بینات
👌🏻 متأسفانه ساختار تجاری شهر با عدم اجاره مکانهای مناسب تجارت، امکان کسب و کار را برای ضعفا در مرکز شهر و بافت پیرامونی حرم مطهر فراهم نکرده است.
پ.ن:
اگر آرمان ما توسعه اقتصادی باشد، قطعا #مستضعفین شهر باید زیر چرخ دندههای #توسعه له شوند،
اما اگر بدنبال #پیشرفت همهجانبه هستیم باید سرمایهداران در مسئله #تجارت سهمی برابر با سهم #فقرا و نیازمندان داشته باشند.
#طرح_تمدنی_محله_امام_رضا
#چگونه_یک_محله_اسلامی_بسازیم
#مشهد_آینده | #شهرسازی_اسلامی
#مدیریت_شهری_محله_محور
#کالبد_مکاسب #فقه_المکاسب
@wsti_ir
هدایت شده از مدرسه تمدنی بینات
📢 #مخاطب_یا_کاربر؟
❌رسانههای امروزی مفهوم تخاطب و مخاطب را به مفهوم کاربر تنزل دادهاند.
⭕️در همه گفتوگوها اولین نکته رعایت #ظرفیت_مخاطب است.
اگر این نکته رعایت نشود تاثیرگذاری بر قلب به حداقل خواهد رسید.
✅مخاطب آنگاه مخاطب شما خواهد بود؛ که قلب او را آماده کنید و #شرایط_پذیرش_خبر را در او آماده کرده باشید.
👌در تمامی رسانهها، به دلیل اینکه همه در حال #تولید_محتوا هستند و با سرعت آن را نشر میدهند؛ به تدریج اقبال مخاطب به خبر کاهش مییابد.
⚠️ اساساً در تئوریهای رسانهای موجود، تصویر درستی از چگونگی آمادهسازی مخاطب به محور #قلب وجود ندارد!
#فقه_البیان
#بیان_مبتنی_بر_ظرفیت
@wsti_ir
هدایت شده از الگوی پیشرفت اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 گزارش سیمای اصفهان از نشست تخصصی الگوی فقهی تحلیل و تجویز دواء /یک شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - مدرسه علمیه حاجی کلباسی - اصفهان
❓نقد ۴ مفهوم اصلی فارماکولوژی کاتزونگ
❓اصناف ۱۱ گانه دواء بر اساس روش تحقیق فقهی
❓ارائه تحلیل جدید از عملکرد مجاری استعمال دواء
❓معرفی برخی از عملکردهای دوائی ۱۰۰ گانه
❓پیشنهاد ترویج و آموزش دواهای جامع در میان مردم به وزارت بهداشت؛ به عنوان اولین گام پیشگیری از بیماری
#الگوی_فقهی_تحلیل_دواء
#معرفی_عملکردهای_دوائی
#نقد_فارماکولوژی_کاتزونگ
@olgou4
📋جدول فقهی تسخیر در مقایسه با جدول تناوبی عناصر
🔹#جدول_تسخیر، جدول مطالعات شئ پایه از حیث سببیت است.
🔸لازم به ذکر است که #جدول_مندلیف اطلاعات بشر در مورد اشیاء را صحیح و کامل ارتقا نمیدهد.
📌مهمترین دلیل تولید فساد در عالم، تسخیر اشیاء به محوریت عناصر است.
#جدول_فقهی_تسخیر
#جدول_تناوبی_عناصر
https://eitaa.com/olgou_mashhad
مدرسه تمدنی بینات
📋جدول فقهی تسخیر در مقایسه با جدول تناوبی عناصر 🔹#جدول_تسخیر، جدول مطالعات شئ پایه از حیث سببیت است
تبیین ارکانی از جدول فقهی تسخیر (۲).pdf
5.65M
🗞دومین گزارش راهبردی مدرسه فقهی هدایت با موضوع #تبیین_جدول_فقهی_تسخیر در مقایسه با جدول تناوبی عناصر/ ۱۸۳ صفحه
📝بیان اشکالات مطالعات عنصر پایه
📕تبیین نقشه جامع مطالعات شئ پایه
📋معرفی ۱۹ محور #جدول_تسخیر
📚با استناد به (۱۱۴ آیه) و (۵۱۲ روایت)
#جدول_فقهی_تسخیر
#جدول_تناوبی_عناصر
#نقشه_جامع_مطالعات_شئ_پایه
@wsti_ir