22.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#آیت_الله_مایک در سقوط هواپیمای نظامی که توسط #طالبان ساقط شد به هلاکت رسید.
توضیحات #استا_حسن_عباسی پیرامون مایک و جنایاتش
@rozaneebefarda
مدعیان گردش آزاد اطلاعات و پیاده نظام ترامپ در ایران پاسخ دهند؟!
واشینگتن(کعبه آمال این جماعت) تا کنون از بیان جزئیات اسقاط هواپیما و مسافرینش طفره رفته است اما حضرات مدعی مخالفت با پنهان کاری، در مقابل این رفتار کدخدای شان روزه سکوت گرفته اند!
بیچاره ها همیشه منتظر دستور می مانند تا بعد از امر ارباب، هشتک بزنند!
@rozaneebefarda
💥تجمع اعتراضی مردم غیور کرمان علیه مواضع غلط ظریف پیرامون مذاکره با آمریکا
🔻متن جالب و قابل تأمل پلاکارد در تجمع اعتراضآمیز مردم #کرمان
🔹 پس از شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دهان هر کسی را که از مذاکره صحبت کند #گِل میگیریم
@rozaneebefarda
عصبانیت عجیب #علی_لاریجانی از منتقدان نمایندگان نااهل مجلس
💥اختصاصی
@rozaneebefarda
🔻🔻🔻
علی آقای لاریجانی در آخرین روزهای ریاست مجلس، با پروپاگاندا به دنبال حمله به منتقدان نمایندگان نااهل مجلس است و افشاگری مفاسد اخلاقی و مالی را سیاه نمایی نام گذارده است!
ایشان باید بداند که مراجع عظام تقلید و عموم روحانیون و همه دلسوزان نظام، وجود نمایندگان نااهل پروندهدار در مجلس شورای اسلامی را مایه ننگ میشمارند و از قوه قضاییه خواستهاند که آنان را به سزای اعمالشان برساند.
حالا این سوال از رییس دوازده ساله مجلس باید پرسیده شود که چگونه ایشان با آن همه ادعا و بودجه خارج از شمول و امکانات متعدد، نتوانسته سیصد نفر آدم را کنترل کند تا اکنون نزدیک به یک سوم اعضای مجلس با چالش رد صلاحیت به دلیل مفاسد سیاسی، اخلاقی و مالی مواجه نشوند؟!
@rozaneebefarda
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥ستایش #سردار_سلیمانی توسط شاعر عرب زبان
@rozaneebefarda
یادداشت موهن عضو انقلابینمای ارشد یک خبرگزاری انقلابی، علیه #جامعه_مدرسین، #آیتاللهیزدی و #حزبالله_حوزه
💥قابل تأمل
@rozaneebefarda
🔻🔻🔻
شلخته، کلیشه، بی ثمر/ گعدهایی به نام اعتراض
🔸صداهای اعتراض به مصاحبه ظریف که بلند شد، حوزویان هم دردمندانه و دلسوزانه به میدان آمدند؛ نوشتند و گفتند از اینکه تحقیر را بر نمی تابند و همه این ها خوب بود تا اینکه باز بی سلیقگی ما در اعتراض، از خواب بیدار شد، کاری تکراری انجام داد و تا اعتراض بعدی مجدد به خواب رفت.
🔹سال هاست هر اتفاق مهم حساسیت و برانگیزی که در این کشور رخ می دهد حوزه و حوزویان به کلیشه ها بسنده می کنند و در حداقل یک فعالیت اعتراضی اجتماعی خاموش می شوند انگار مهم امتثال حداقلی تکلیف است و تداوم اثر بخش، مفهومی نامفهوم در این رفتار اجتماعی ماست.
🔸تجمع در فیضیه با بیانیه خواندن های بی فایده و سخنرانی های طوفانی و کوبنده ای که صدایش از فیضیه خارج نمی شود جز برای سواستفاده ضد انقلاب، شده کلیشه های تکراری ما برای چیزی که در جهان به جنبش اعتراضی و مدنی نام گذاشته می شود.
🔹انتهای سلیقه و نوآوری هم می شود تحصن که اینقدر بی محلی نشان داده می شود تا خودی ها واسطه شوند که آقا تو رو خدا جمعش کنید، طرف مقابل وقعی به ما ننهاد و آبرویمان تا بیشتر نرفته بی صدا بروید کنار.
🔸حد قیامت کار هم می شود یک بیانیه از آیت الله یزدی عزیز یا جامعه عزیز مدرسین که نمی دانم اصلا مردم ایران این عزیزان را می شناسند یا نه چه برسد به اینکه بر اساس بیانیه آن ها بخواهند حرکتی انجام دهند.
🔹عکس های همین تجمع مورخه 7 بهمن ماه در فیضیه را می بینم باورم نمی شود این همه داد و بیداد که حزب الله حوزه ساکت نمی نشیند و غیره برای همین کلیشه شلخته بود. والا صف های شهریه 15 تا 20 هزارتومانی آقایان از این شلوغ تر می شود.
🔸مقابله با انحراف و اعتراض به خطای مسئولان واجب است ولی نه بدین صورت که هم تاثیری نمی گذاریم و هم آبروی خودمان را می بریم.
🔹کجای ایران را توانستیم با این گعده دوستانه فیضیه روشن کنیم و بر کدام ضلع از اضلاع دولت و دولتیان لرزه ای وارد ساختیم که هی بر تکرار این شلخته بی ثمر اصرار دارید؟
🔸اصلا گیرم که تمام حوزویان را در فیضیه جمع کردیم و بیانیه حماسی قرائت شد خب که چه؟
🔹چه هدفی در پس این حرکت ناقص وجود دارد؟ چه سودی از کارهای قبلی گرفتیم که اندکی تغییر در این دروهمی رافع مسئولیت ایجاد نمی کنید؟
🔸مطالبه گری و فعالیت مدنی را چرا بدین صورت لوث می کنیم که نتیجه اش بشود حوزه بدون تاثیر سال های اخیر؟
🔹چرا جریانات حوزوی تمایلی به حرکت سازمان یافته و هدفمند ندارند برخلاف جریانات دانشجویی که به شدت فعال و تاثیرگذار در امر مطالبه گری هستند تا جاییکه مورد عنایت رهبر انقلاب قرار میگیرند؟
🔸در کدام مناسبت تبلیغی که حوزویان حضور فراگیر در جامعه دارند نظمی برای انتقال چنین اعتراضات و مطالبه گری ها شکل گرفته است؟
🔹از نهادهای رسمی حوزه هیچ توقعی ندارم چرا که می دانم درگیر بودجه و نظاره گر دستان کریمانه دولت هستند اما این جریان حزب اللهی که قرار است ساکت ننشیند چرا نمی خواهد رشد کند و بزرگ شود؟
🔸بی شک زمانی که قم به عنوان منزلگاه اندیشه و عقلانیت شیعه در سال های اخیر یک نماینده فرهیخته از قلب حوزه را به مجلس وارد نکرده و ضرورت حضور پررنگ سازمان یافته جریانات حوزوی مستقل از جناح های قدرت طلب درون مجلس شورای اسلامی حس نشده نمی توان توقع داشت اراده و خواست حوزه چندان برد و رنگ و بوی جدیتی داشته باشد.
🔹اگر بناست حوزه بتواند در هر اعتراض خود و در هر واقعه مهم صدایی رسا برآورد که ایران را جذب و مسئولان خاطی را هراسان کند باید درک درستی از بلوک سازی قدرت برای خود در راستای منافع انقلاب و منویات رهبری داشته باشد و مسیر خاص خود را فارغ از جناح بندی ها ترسیم کند.
🔸اینگونه می توان امیدوار بود روزی که اعلام کنیم جمعیتی از طلاب در فیضیه قرار است تحصن کنند نه تنها خاطیان نگران می شوند که مردم عادی نیز گوش فرا می دهند تا ببینند از مهد انقلاب و آزادی خواهی کشور چه صدای حقی بلند میشود.
🔶حاشیه روزنه
این یادداشت نویس تازه کار که چند ماهی است سر و کله اش در حوزه پیدا شده و عرقش خشک نشده برای همه اعاظم قم نسخه میپیچد، دانش آموخته وزارت خارجه و شاگرد ظریف بوده و در برخی ژورنال های اصلاحطلب هم قلم زده و در هلند دوره زیتون را گذرانده،اما طوری موضعگیری میکند که انگار از عقلای قوم و از تئوریپردازان جریان انقلابی است و البته خودش در برخی محافل مدعی شده منتقد ظریف و دولت اعتدال و شاگرد آقاست اما دقیقا در بزنگاه های حساس،یادداشت هایی در حمایت از رویکرد اعتدالگرایان مینویسد (مثل ماجرای بنزین) انشاءالله تصادفا به تحلیل واحد با اینان رسیده است!
نظر مخاطبان در مورد این یادداشت چیست؟
@rozaneebefarda
بازی با کلمات، اعتبارزدایی از نظام!
حجتالاسلام محمدجواد مهری
@rozaneebefarda
🔻🔻🔻
این برای چندمین بار است، آقای روحانی که بارها در انتخابات مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و ریاستجمهوری در مکانیسم انتخاباتی جمهوری اسلامی تأیید صلاحیت و پیروز انتخابات شده در سخنانی عجیب اعلام کرده است:
انتخابات شکل واقعی در کشور ندارد و جمهوریت نظام در خطر است!
عجیبتر از آن اینکه میگوید:
برخی از واژه رفراندوم خوششان نمیآید و مانع آن میشوند.
فارغ از آنکه بخواهیم اظهارات آقای روحانی را تحلیل کنیم یا از نیات احتمالی در پس آن سخن به میان آوریم.
به دو نکته میتوان اشاره کرد؛ ابتدا تبعات اظهاراتی از این دست، سپس نسبت دولت آقای روحانی با رجوع به خواست عمومی.
اول؛ پر واضح است اولین و بدیهیترین تأثیر بیان این اظهارات بیاعتبار کردن فرایند مردمسالاری دینی و اعمال نظر مردم است؛ در حالی که انتخابات پرتعداد در ایران اسلامی، که از نظر کیفیت حضور و کمیت رجوع به آرا مردم در جهان کمنظیر است، همواره بر اساس نظر امام خمینی(ره) که «میزان رأی ملت است» و تأکید ویژه رهبر معظم انقلاب که «رأی مردم حقالناس است» برگزار شده است و اعتبارزدایی از آن تبعات مختلفی از افزایش تهدیدات خارجی تا ایجاد شکاف اجتماعی و کاهش اعتماد عمومی را در پی خواهد داشت که در این میان هیچکس سود نخواهد کرد و شاید بیش و پیش از همه خود دولت در پیشبرد امور با مشکلات روبهرو خواهد شد.
دوم؛ فارغ از آنکه مردم در هفتههای اخیر نتایج رفراندوم مورد علاقه آقای روحانی، یعنی انتخابات میان دوگانه، مقاومتـ مذاکره را به وضوح نشان دادند، اما جالب است بدانید مسئول اول و اصلی برگزاری رفراندوم خود دولت است، اما گویا ترجیح آقای روحانی این است به جای برگزاری واقعی رفراندوم به استفاده سیاسی و جناحی از کلمه رفراندوم بپردازد؛ البته دولت آقای روحانی با عملکردش در مسئله درخواست از مردم برای انصراف از دریافت یارانه و مخالفت مردم با بالای 95 درصدی خواست دولت نشان داد، اگر رفراندوم هم برگزار شود، عملیاتی شدن آن در این دولت با اما و اگرهای فراوانی روبهرو خواهد بود!
@rozaneebefarda
#معامله_قرن؛ نقطه آغاز پالایش #خط_سازش در جهان اسلام
💥اختصاصی
@rozaneebefarda
🔻🔻🔻
طرح ترامپ با عنوان #معامله_قرن، اکنون رسما رونمایی شده و او به فاصله چند ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، آخرین تلاشهای مذبوحانه را برای رضایت اربابان صهیونیستش به کار بسته است.
محمود عباس که نماد سازشکاری در جبهه مبارزان فلسطینی بود، در اقدامی عجیب از همراهی با اجرای این طرح استعماری امتناع کرده و آن را نماد #خیانت دانسته است!
سایر دولتها و نهادها و سازمانهای اسلامی نیز کمابیش در حال موضعگیری هستند.
به نظر میرسد این اقدام، آمریکا را یک قدم به کشتی آخر با جهان اسلام نزدیک میکند و پالایش نیروهای سازشکار و تسلیم طلب جهان اسلام، ایجاد انسجام منطقهای با محوریت فلسطین و لگدمال شدن رژیم غاصب صهیونیستی، از برکات آن است.
🔶پی افزود
در وضعیتی که محمود عباس دست رد به آمریکا زده و حتی سعودی های نوکر آمریکا هم برای حفظ ظواهر در جهان اسلام از عادی سازی روابط با اسرائیل امتناع کرده اند، وزیر خارجه ایران اسلامی که پرچم دار مبارزه با آمریکا در منطقه و جهان است، از منتفی نبودن احتمال #مذاکره با آمریکا سخن گفته است!
این جماعت مدعی فهم زبان دنیا، حتی از فهم الفبای موقعیت شناسی فضای بینالمللی هم عاجزند و نمیدانند که حتی سازشکاران هم در چنین شرایطی سینه به سینه آمریکا ایستاده اند.
@rozaneebefarda
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥بازتاب تحقیرآمیز سخنان ظریف در شبکه فاکس نیوز، شبکه محافظهکاران تندروی آمریکا!
🔸مشاور سابق پمپئو: این مصاحبه ظریف «گریه کردن برای کمک» بود.
🔶آقایان غربپرست، تحویل بگیرید! اینگونه جناب ظریف با #دیپلماسی_ذلیلانه ایران رو به تحقیر کشاند. تکرارهای شما علت این #تحقیر_ایرانیان است. آیا شماها با #ایرانی_بودن ملت هم مشکل دارید!!
#نه_مرسی
@rozaneebefarda
از فاطمه(س) اکتفا به نامش نکنیم
درآمدی بر #سیاستورزی_در_سیره_فاطمی
💥اختصاصی
@rozaneebefarda
🔻🔻🔻
🔸چهارده قرن از ماجرای مصیبتبار غصب خلافت امیرالمومنین(ع) و شکستن حرمت بانوی دوعالم حضرت زهرا(س) گذشته است؛ در این سالها اقامه امر فاطمیه در اقصی نقاط جهان با فراز و فرودهایی همراه بوده است.
گاه هفت امامی های فاطمی در مصر به خونخواهی دختر پیامبر(ص) حکومت تشکیل داده اند و پرچم دار احیای شعائر فاطمی و حسینی بوده اند، گاهی آل بویه قهرمان شیعه، با فتح پایتخت خلیفه سنی و سیطره سیاسی بر آنان، مصائب حضرت زهرا(س) را علنی بازگو کرده اند؛ نام فاطمه(س) آنچنان معتبر بوده است که حتی عباسیان هم در برخی ادوار، در بدنامی بنی امیه بدان احتجاج کرده اند!
🔸در تمام اعصار و قرون گذشته اما در محافل فاطمی، آنچه مظلوم و مغفول مانده، سیره سیاسی حضرت ایشان بوده است؛ خطبا بیشتر به ذکر فضائل اخلاقی و مقامات معنوی یا مصائب ایشان بسنده کرده اند و به اقتضای موقعیت سیاسی یا به دلیل تحریف تاریخی، کمتر از سیاستورزی فاطمه(س) سخن گفته شده است.
🔸واقعیت اما چیز دیگری است؛ حضرت برای غصب فدک قیام نکرد، برای هتک حرمت هم، برای وارد آمدن مصائب نیز؛ گرچه همه این موارد دردناک و بی سابقه است اما آنچه اشک ایشان را درآورد، تنها یک چیز بود؛ #غصب_حکومت_اسلامی توسط نا اهلان.
🔸شاهد اینکه برخلاف مشهور روضات و منابر، ماجرای حمله به خانه، مربوط به سه روز اول نیست بلکه به پنجاه یا هفتاد و پنج روز بعد از عروج نبی مکرم(ص) و پس از بازگشت لشکر اسامه بازمیگردد.
🔻این است که وقتی بانو شبانه و در معیت مولا(ع) و حسنین(ع) به منازل بدریون و سایر مهاجر و انصار مراجعه میفرمود یا آن هنگام که در مسیر کاروان ها یا بر سر قبر مقدس پدر اشک می ریخت و افشاگری میفرمود، هنوز مصائب شخصی و ماجرای حمله به خانه اتفاق نیفتاده بود بلکه ایشان در همه این مدت تنها برای یک مصیبت میگریستند و آن از دست رفتن منصب امارت و حکومت اسلامی بود.
🔻حتی غصب فیء و فدک و صدقات اختصاصی اهل بیت(ع) هم جنبه سیاسی داشت؛ آنان برای قطع بسط ید اهل بیت(ع) در فریندی خاص به #تحریم_اقتصادی رسیدند و اگر در #خطبه_فدکیه، ماجرای فدک محور قرار گرفته، نباید قیام تاریخی فاطمه(س) را به حرکتی شخصی و مالی تقلیل داد بلکه غصب فدک موقعیتی فراهم کرد برای افشای ماهیت دروغین و شیطانی غاصبان خلافت.
🔹گرچه حضرت امیر(ع) با پیشبینی پیامبر(ص) مأمور به پرهیز از اختلاف در امت بودند اما این اطلاع از نتیجه شوم اقدامات سران جامعه اسلامی هرگز موجب نشد که ایشان کوتاه بیایند بلکه تا آخرین لحظه از همه ابزار مبارزه سیاسی برای بازپسگیری حکومت، استفاده کردند؛ از بردن اهل بیت(ع) به درب منازل صحابی برای #بیعت تا عرضه قرآن املا شده پیامبر(ص) در مسجد نبوی و ایراد خطبه برای جلب توجه مردم، تا دعوت از معارضین و یاران برای قیام که جز چهار نفر کسی حاضر نشد، تا تبدیل منزل ایشان به محل تحصن سیاسی معارضین خلافت غاصبین،از خطبه خوانی شخص ایشان برای روشنگری علیه غاصبان تا امر به افشاگری علیه غاصبان به صحابی حاضر در لشکر اسامه، همه و همه نشان میدهد که مسأله اصلی در مدت حیات کوتاه حضرت زهرا(س) بعد از ارتحال پیامبر(ص)، فقط یک چیز بوده و آن تشکیل #حکومت_اسلامی است.
🔹اکنون با گذشت چهار دهه از استقرار حکومت اسلامی که احیای بی سابقه شعائر فاطمی، تنها یکی از برکات آن است، عدهای پیدا شده اند که فاطمه(س) و فاطمیه(س) را منهای سیاست معنا میکنند؛ اینان اگر دانسته اقدام بدین امر نمودهاند که رسما به مسلک فاسد غاصبین تأسی نمودهاند که فاطمه(س) منهای سیاست را میخواستند.
و اگر جاهلانه در این مسیر قرار دارند که ناخواسته در مسیر تأثیرپذیری از دشمنان فاطمه(س) گام نهاده اند.
@rozaneebefarda
حمله وحشیانه پلیس فرانسه به آتشنشانان بی سلاح و سکوت مرگبار مزدوران رسانهای غرب!
چرا آن خانم و آقای سلیبریتی مثلا حساس و دلسوز حقوق بشر دیگر هشتگ نمیزنند برای دفاع از حقوق این بیچاره ها؟!
خب معلوم است؛ چون آنها رباتی هستند که مغزشان به دست اربابان است!
هر وقت بفرمایند این بدبختها هم شروع به کار میکنند!
بدترین سرنوشت آن است که همه حیثیت افراد به اصطلاح شاخص گروههای مرجع اجتماعی به دست شقی ترین افراد عالم و پست فطرت ترین آنها رقم بخورد؛ از #بن_سلمان_سعودی تا #ترامپ_آدمکش، از #ملکه_مکار_انگلیس تا مکرون رییسجمهور بدکاره #فرانسه!
@rozaneebefarda
کممایه، بیادبانه، تفرقهآمیز/ به نام انقلاب؛ به کام ضدانقلاب
صفحه۱از۲
محمدعلی شیرازی
💥اختصاصی
@rozaneebefarda
🔻🔻🔻
1. چند وقتی است که جریانهای انقلابی به واسطه خوشقلبی و خوشنیتی و بعضا ساده اندیشی برخی نیروهای آن؛ شاهد نفوذی سنگین از ناحیه جریانهای مسئلهدار و برخی جریانهای سیاسی غیرانقلابی شده است. گاه با آدم های مجهول الهویه ای مواجه میشویم که به یکباره سر از قم درمیآورند و در دل جریانهای انقلابی نفوذ میکنند و در مقاطع حساس به تفرقهافکنی یا تضعیف نیروهای انقلابی مشغول میشوند.
مهمترین کاری که جریان انقلابی برای بستن راه #نفوذ میتواند انجام دهد؛ شناخت شاخصهها و تمرکز حداکثری بر آنهاست.
سواستفاده از راهبرد جذب حداکثری، بدون پایبندی کامل به شاخصههای انقلابیگری، به #جذب_شلخته تبدیل میشود و ثمره جذب شلخته چیزی جز نفوذ و تغییر محاسبات جریان انقلابی در بزنگاه ها نیست.
2. با گذشت بیش از چهل سال از عمر نظام اسلامی، نفوذیهای حوزه نیز بسیار پیچیدهتر شدهاند. به طور مثال نفوذی فلان وزیر یا وکیل یا مسئول خود را در طیف انقلابی جا میکند و برای اینکه اعتماد آنان را جلب کند علیه آن مسئول و حتی دولت نیز نقد تندی مینویسد و وقتی اعتمادها جلب شد، در بزنگاهها زهر خود را میریزد. البته این سیاست؛ جدید هم نیست. انگلستان نیز پس از آنکه منفور بودن خود را نزد ملتها فهمید به ایادی خود دستور داد به ما فحش دهید تا بتوانید در کشورتان اهدافمان را محقق کنید.
3. یکی از مهمترین جریانات نفوذی در حوزه علمیه؛ #عملگراها هستند. بنابراین در سنجش انقلابیگری افراد، باید بر عملکرد آنها تمرکز کرد و نه لزوما گفتار و شعار آنها.
یک شخص عملگرا میتواند تندترین سخنان انقلابی را علیه آمریکا و انگلیس بزند اما دو روز بعد پای میز مذاکره با احمقهای درجه یک آمریکایی بنشیند. یک شخص عملگرا حتی میتواند علیه رئیس حزب و جریان خودش انتقادی تند کند اما در عمل منویات حضرات حزب و جریان را پیاده میکند.
4. کنشگری اجتماعی طلاب انقلابی حوزه علمیه قم هیچگاه مطلوب جریانهای غربگرا و دیکتاتورمآب نبوده است و اساسا #فیضیه برای دیکتاتورها و غربزدهها ترسناک است. آنها خوب میدانند صدایی که از فیضیه؛ ولو از حنجره چند طلبه خالص انقلابی بلند شود به #صدای_ملت تبدیل خواهد شد. فرقی هم نمیکند که تجمعکنندگان فیضیه کم باشند یا زیاد؛ از آن محیط خارج شوند یا نه.
به طور مثال وقتی جمعی از طلاب در خرداد 1354 در فیضیه به اعتراض علیه رژیم پهلوی پرداختند، مأموران دیکتاتور پهلوی به مقابله پرداختند و اجازه ندادند صدای فیضیه بیش از آن بلند شود.
البته همان زمان هم کسانی بودند که فعالیت اجتماعی طلاب و بزرگان انقلابی را #بیثمر میپنداشتند و پروژه #نقزنی در برابر #کنشگری را دنبال میکردند اما فضلای انقلابی به این غرزدنهای ناشی از کمحوصلگی یا کمتدبیری یا غرضورزی اعتنا نکردند و بزرگترین قیام قرن را رقم زدند.
5. روز سهشنبه بار دیگر صدای جمعی خالص از نیروهای انقلابی از فیضیه مقدس بلند شد و البته پیشبینی میشد که این حرکت به مذاق نیروهای غربزده و نفوذیهای آنان خوش نیاید. در این میان دل آشوبه و برآشفتگی عجیب برخی از حامیان رسانهای دولت را شاهد بودیم که رگبار توهین و تهمت را به جریان انقلابی گرفته و از موضعی به ظاهر دلسوزانه، در واقع به سوزاندن سرمایههای اجتماعی جریان انقلاب اقدام کردند.
البته همانطور که پیشبینی میشد قطار جریان ناب انقلابی در ایستگاه محافظهکاران غیرانقلابی یا نفوذی های جریان اعتدال و اصلاحات توقف نکرد و شعار علیه #سازش و #تسلیم_طلبی، از دل فیضیه به قلب تهران و از آنجا به قزوین و کرمان و شیراز و تبریز و اصفهان کشیده شد و رسوایی سراسری را برای غرب اندیشان و برجامیان به دنبال داشت.
اما با این وجود چنانچه به شبهات و ادبیات مسموم این جریان پاسخ داده نشود ممکن است به مرور در تضعیف جریان انقلابی قم مؤثر افتد لذا نکاتی در ذیل به عرض خواهد رسید:
@rozaneebefarda
ادامه👇