eitaa logo
کتابخانه نقد تصوف و عرفان🕸صفیر شیطان🕸
523 دنبال‌کننده
378 عکس
85 ویدیو
104 فایل
📚اولین کتابخانه دیجیتال نقد تصوف و عرفان 🌟معرفی آثار تخصصی و دانلود رایگان جستجو بر اساس مولف، موضوع،زبان، قرن 🛡 تلگرام: 🆔 https://telegram.me/safiresheytan 🛡 ایتا: 🆔 https://eitaa.com/safiresheytan وبلاگ: 🌐 http://safiresheytan.blogfa.com/
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🤡 🔻عابدی گندم به آسیا برد . آسیابان کار بسیار می داشت و به او نپرداخت . عابد در خشم شد گفت : 📛 اگر گندمِ مرا زودتر از دیگران آرد نکنی نفرین می کنم که خرت، سنگ گردد! آسیابان گفت: 🔸اگر تو را نزد خدا چنین جایگاهی هست دیگر چرا خرِ مرا سنگ می گردانی⁉️ 🔹چرا آن نکرده ای که دعا کنی گندمت آرد گردد تا نیاز به آمدن به آسیا نداشته باشی... 🆔 @safiresheytan🕸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
gahname-5-www.nooralsadegh.ir.pdf
681.9K
‍ 📒 🏵فصلنامه شماره ۵ 📆 تاریخ چاپ ؛ شهریور ۱۳۸۶ 🌸✨ ویژه نیمه شعبان ۱۴۲۸ ✨🌸 ✅ آسیب شناسی ملاقات ( بررسی معنی تکذیب مشاهده امام زمان ) 🔸سید ‌و ظاهر سازی اش 🚫 پیامدهای اجتماعی ظهور مدّعیان و نقل پی در پی و درکتاب ها ومنابر چیست⁉️ 💠 در عصر امامان: 👈ابو محمد [اولین مدّعی بابیت و ازاصحاب امام حسن عسکری علیه السلام] 👈محمد بن نصیر [مدّعی نیابت ونبوّت و ازاصحاب امام حسن عسکری علیه السلام] 👈 [از فقهای شیعه بوده وکتابی در فقه وعقائد داشته است] 👈 حسین بن منصور ✅ مصادر ومنابعِ توقیعِ امام زمان عجل الله فرجه الشریف که حلاج را لعن فرمودند ، چیست⁉️ 💯 📛ادله تکفیر منصور حلاج و اقوال علماء درباره ی او ✅کثرت گرایی () یا بنیادگرایی 🎙سخنرانی پر محتوی ومستند آیه الله حسن صافی در نقد آموزه صوفیان همچون ، و... 💯 💠سخن درباره اختلافات شدید و با وحی و عدم هم خوانی آن ها باظاهر دین💯 ⚠️هر مفسّری مَشرب علمی خود را بر قرآن تحمیل کرده است و نخواسته است بفهمد که قرآن چه می گوید بلکه خواسته است بگوید قرآن نیز همان را می گوید که من می فهمم♨️ 💠استفتـــــائات: 1⃣ خواندن شعرهای نامناسب مانند من هستم یا قلاده ی سگ به گردن انداختن یا صدای سگ در آورن ⁉️ 2⃣ آیا کف زدن برای اهل بیت ثواب دارد⁉️ 🌟اشعار مرجع عالیقدر لطف الله صافی در بیزاری از فلسفه و تصوف 🆔 @safiresheytan🕸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔥 () 🔻سلطان محمد گنابادی ذیل آیه۲۳ سوره اِسراء " قضی ربُّکَ اَن لا تعبُدوا الّا ایّاه" می نویسد ؛ 🌎و لمّا کانَ اجزاءُ العالَم مَظاهرَ اللهِ الواحدِ القهّار - بحَسََب اسماء اللُطفیّه و القَهریّه - کانَ عبادهُ الانسان لِاَیِّ معبود کانت ، عبادهَ الله اختیاراً ایضاً… ♣️فالانسانُ فی عبادتِها اختیاراً 👈 للشیطانِ کَالاِبلیسیّهِ و 👈 لِلجنِّ کالکَهَنهِ و تابِعی الجنِّ و 👈 لِلعناصرِ کالزَّردُشتیّهِ و عابدی الماءِ و الهواءِ و الارضِ و 👈 لِلموالیدِ کَالوَثَنیَّهِ و 👈عابدی الاَحجارِ و الاَشجارِ و النَّباتاتِ کَالسّامریّهِ و 👈 بعضُ الهُنودِ، الّذینَ یَعبُدونَ سائرَ الحیواناتِ و 👈 کَالجَمشیدیّهِ و الفِرعَونیَّهِ الَّذینَ یعبُدون الانسانَ و یُقِرّونَ بِاِلهَتِهِ و 👈 لِلکَواکِبِ کَالصّابئیَّهِ و 👈 للملائکه کَاَکثَرِ الهُنُودِ و 👈 لِلذَّکَرِ وَ الفَرجِ؛ 🔘کَبعضِ الهُنودِ القائلینَ بعباده ذَکَرِ الانسانِ و فَرجِهِ و 🔘کَالبَعضِ الاخَرِ القائلینَ بعبادهِ ذَکَرِ "مهادیو " مَلَکاً عظیماً مِن المَلائکهِ 🔘 و فرجِ امرئتِه ⚠️کُلُّهم عابدونَ للهِ مِن حیثُ لا یَشعُرونَ لِاَنَّ کلَّ المعبوداتِ مظاهرُ لَه بِاِختلافِ اَسمائِه!! 💢💢💢💢💢💢 🤔 چون تمام اجزاء عالم مظاهر اسماء خداوند است چه اسماء لطفیه و چه اسماء قهریه، 📛پس هر معبودی را که انسان پرستش کند در حقیقت خدا را اختیارا پرستش کرده…‼️ 💥پس انسانها در هر پرستش اختیاریشان نسبت به هر چیزی از جمله؛ ⬅️ ( ) که ابلیس و شیطان را پرستش می ‏کند، و ⬅️ وپیروانشان که جنّیان را پرستش می ‏کنند،و ⬅️ و پرستش کنندگان آب و هوا و زمین که عناصر را می پرستند،و ⬅️ که موالید را پرستش می کنند ،و ⬅️ و که سنگ‏ها و درختان و گیاهان را پرستش می‏ کنند،و ⬅️ بعضی از که گاو و حیوانات را پرستش می‏ کنند،و ⬅️ و که انسان را پرستش می‏ کنند،و ⬅️ ها که را پرستش می‏ کنند، و ⬅️ اکثر هندوها که را پرستش می ‏کنند،و ⬅️ پرستش کنندگان (ذَکَر ) (فَرج) ✴️ مثل بعضی از که عورت مرد و زن از انسان را پرستش می ‏کنند، ✴️ و گروهی دیگر که آلت تناسلی مردانه « » را که فرشته بزرگیست پرستش می ‏کنند, ✴️ و بعضیها که را پرستش می کنند ❌❌❌❌❌❌❌❌ 🛐 تمام اینها پرستش خداست‼️ ⛔️چون همه مظاهر اسماء و صفات خدا را پرستش می‏کنند، پس خدا پرست هستند ولی نمی فهمند‼️ --------------------- 📚 تفسیر بیان السعاده فی مقامات العباده ج۲ ص۴۳۷ 🆔 @safiresheytan🕸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‍ 🎥 ❌تمجید آقای از قطب فرقه صوفیه ❌فقط در ۵ آیه اول سوره بقره ۱۱۴۸۴۲۰۵۷۷۰۲۴۰ وجود دارد♨️ به دلیل محدودیت بارگذاری فایل در ایتا ، کلیپ را از آدرس زیر مشاهده کنید : ☑️مشاهده از کانال تلگرام ما: ☑️مشاهده از آپارات: 🆔 @safiresheytan🕸
‍ 🎥 ❌تمجید آقای از قطب فرقه صوفیه ❌فقط در ۵ آیه اول سوره بقره ۱۱۴۸۴۲۰۵۷۷۰۲۴۰ وجود دارد♨️ 🚥🚥🚥🚥🚥🚥🚥 ⚠️ آنچه در دل بود ¤¤¤ اظهار آن مشکل بود 🔻[صاحب] تفسیر بیان السعاده() را بنده شنیده بودم که؛ ◽️ ی هست و 😬 ◾️خیلی هم میدان دارد و ◽️خیلی هم استاد خدمت کرده است و ❌ اش هم خیلی ارزشمند است ‼️ ❌بنده وقتی چاپ اول بیان السعاده به دستم آمد ،دیگر با ایشان() محشور شدم، دیدم 🙄او در ۵ آیه اول سوره بقره ، ۱۱ تریلیون و۴۸۴ بلیون( ملیارد) و۲۰۵ میلیون و۷۷۰ هزار و۲۴۰ وجه قرائت وترکیب بیان کرده است . 💥وجوهِ صحیحِ غیرِ ضِعاف، که قویّ و صحیح است و جای انگشت اعتراضِ کسی نیست و هر وجهش یک معنای خاص می دهد. ❎ای قربانِ این قرآن ، این قرآن است که انسان ساز است.... 🌟🌟🌟🌟🌟 1⃣امام باقر علیه السلام: «إِنَّ الْقُرْآنَ وَاحِدٌ نَزَلَ مِنْ عِنْدِ وَاحِدٍ وَ لَكِنَّ الِاخْتِلَافَ يَجِي‏ءُ مِنْ قِبَلِ الرُّوَاةِ.» قرآن، يكى است و از پيشگاه خداى يگانه فرود آمده ؛ امّا اختلاف ها از جانب راويان است . 2⃣عن الفضيل بن يسار : قُلتُ لِأَبي عَبدِاللَّهِ عليه السلام : إنَّ النّاسَ يَقولونَ : إنَّ القُرآنَ نَزَلَ عَلى سَبعَةِ أحرُفٍ ، فَقالَ : كَذَبوا أعداءُ اللَّهِ ، ولكِنَّهُ نَزَلَ عَلى حَرفٍ واحِدٍ مِن عِندِ الواحِدِ. فضيل بن يسار : به امام صادق عليه السلام گفتم : مردم(سُنّیان) مى گويند كه قرآن ، بر هفت حرف ، نازل شده است . فرمود : «دروغ مى گويند دشمنان خدا! قرآن به يك حرف و از سوى يك خدا ، نازل شده است». ☑️مشاهده از کانال تلگرام ما: ☑️مشاهده از آپارات: ------------------ 📚 الکافی، ج۲، ص۶۳۰. 🆔 @safiresheytan🕸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‍ ‍ 🌤 🌹 🔻﴿عَن الرّضا عليه السّلام قال: 🔹لا يقولُ بالتّصوّفِ أحدُ الاّ لِخُدعةِِ أو ضَلالةِِ أو حماقةِِ، 🔸وَ أمّا مَن سَمّى نفسَه صُوفيّاً لِلتَّقيّةِ فَلا إثمَ عليهِ، ▫️و في رواية أخرى عنه بزيادة قوله: ✅وَ عَلامتُه أن يكتفيَ بالتَّسمِيَةِ و لا يقولَ بشيءِِ مِن عقائدِهم الباطلةِ﴾ 💠🔅💠🔅💠🔅💠🔅💠 ⚜حضرت رضا علیه السلام فرمودند : « هیچ کسی از تصوف دَم نمی زند مگر به خاطر 👈فریفتن مردم یا [ سران و اقطاب ] 👈گمراه شدنش یا [ پیروان با سواد] 👈حماقت ونادانی اش[ پیروان بی سواد] ✴️و اما اگر کسی از روی ( حفظ جان)، خود را صوفی بنامد، (تا از شرّ آنها در امان بماند) بر او گناهی نیست؛ 🔻این حدیث با سند دیگری نیز از آن حضرت نقل شده و در ادامه آمده است؛ ✅ و علامت ونشان ایشان آن است که به (همین) نام گذاری اکتفا می‌کنند و 🗣 ذرّه‌ای از را بیان نمی کنند. 🚥🚥🚥🚥🚥🚥🚥🚥🚥 ✍چه کسانی این حدیث را معتبر دانسته ونقل کرده اند⁉️ ▪️ در سفینة البحار،ماده صوف ▫️شیخ در اثنی عشریه ص۳۰ ▪️علامه بحرانی در کشکول ج۳ص۳۳۱ ▫️ محمد علی خیراتیه ج۱ ص۳۷ ▪️(بهبهانی) در ، تنبیه اول ص۶۷ ▫️شیخ محمد در البدعه والتحرّف ص۱۱۴ ▪️ در منهاج البراعه ج ۱۳ ص۳۷۶ ▫️علامه در انوار نعمانيه ج۲ ص۲۹۵ ▪️آیه الله سید محمد باقر موسوی در روضات الجنات ج۳ص۱۳۶ ▫️آیه الله در جلوه حق ص۶۹ ▪️ آیه الله در درس خارج فقه ،کتاب الوقف ۹۵/۱۰/۲۷ 🌐 http://www.eshia.ir/feqh/archive/text/noori/feqh/95/951027/ ◾️شیخ در پایگاه رسمی اطلاع رسانی ایشان 🌐https://www.erfan.ir/farsi/91766.html ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ ✅بنابر این در اندیشه دینی: 👈 بی سند نبوده بلکه دارای بوده اند که صرفاًبه جهت رعایت اختصار، اسانید ذکر نشده اند. 🔻مقدس اردبیلی درباره سند این حدیث می گوید؛ وجمعی غیرِ ایشان از از نقل کرده اند وبه به این فقیر رسیده است ... 👈در باید میان روسا صوفیه و پیروانشان فرق گذاشت. معمولا دچار گمراهی شده اند و باید با منطق واستدلال آنها را هدایت کرد . اما ، هدفشان فریب کاری است وگفتگو با آنها تاثیری جز نخواهد داشت . 👈 فرقه صوفیه از بدو تولدش یک (سنی) بوده است به همین جهت ، هرگاه شیعیان مجبور می شدند - برای درامان بودن از مخالفان- خود را سنّی نشان دهند، نام صوفی بر خود می گذاشتند تا جانِ سالم به دَر بَرَند. 👈 انتخاب نام صوفی برای خود و در شرایط عادی ( غیر تقیه) حرام بوده وجائز نمی باشد. 👈 استفاده از این نام در فقط به اندازه رفع ضرورت جایز است و نه بیشتر. 👈کسانی که با تالیف کتب گوناگون به پرداخته اند و از اعتقادات صوفیانه ، بهتر از اقطاب، دفاع کرده اند مشمول نمی باشند. -------------------- 📚حدیقه الشیعه ، مقدس اردبیلی (ره) ص۶۰۵ 🆔 @safiresheytan🕸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا