هدایت شده از عصر زنان
28.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#اختصاصی | #نقد_فیلم
💠 دخترانگی
📽 معرفی و نقد فیلم «لاک قرمز»
♦️ شخصیت اصلی فیلم دختری ۱۶ ساله است، دختری که در جریان اتفاقات مختلف، در نهایت بار همه دشواریهای خانواده بر دوشهای او میافتد و اوست که باید مشکلات متعدد خانوادگیشان را حل و فصل کند.
🔸کارگردان: سیدجمال سیدحاتمی
🔸سال ساخت: ۱۳۹۴
🔸نقدنویس: یاسمن خلیلیفرد
📎شماره قبلی نقد فیلم
🔻 پایگاه تحلیلی تخصصی عصر زنان
🌐|@asrezanan_ir|
🤳 سلبریتیها ما را «قورت» میدهند؟!
💎 به چه محتوایی در فضای مجازی اعتماد کنیم؟
🔰 یک کلیک با شما فاصله داریم 👇
https://eitaa.com/joinchat/3349086214C303d39c703
#راسخون پیشگام تولید محتوا در فضای مجازی 👆
🆔 @rasekhoon_online
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#اختصاصی | #سکانس_برتر
🔰 نقد فیلم | شماره 2
📽 سکانس فیلم سینمایی بتمن ...
📝 پژوهشگر: سید ابوالفضل موسوی
#سینما
#هالیوود
🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻
ایتا | روبیکا | اینستاگرام
🆔@savad_rasaneh
انجمن سواد رسانه طلاب
#اختصاصی | #سکانس_برتر 🔰 نقد فیلم | شماره 2 📽 سکانس فیلم سینمایی بتمن ... 📝 پژوهشگر: سید ابوالفضل
#اختصاصی | #سکانس_برتر
🔰 نقد فیلم | شماره 2
📽 فیلم سینمایی بتمن و جوکر...
▪️در فیلم سینمایی بتمن و جوکر و اکثر فیلم های قهرمان پرور هالیوودی، قهرمانان با به خطر انداختن خود و با نیروهای شگفت انگیز جان مردم را از خطرات و نابودی نجات می دهند؛ جالبتر اینکه متخاصمان و دشمنان آنان همیشه در صدد از بین بردن دنیا و یا به بردگی کشیدن تمام مردم جهان هستند.
▫️شاید در نگاه اول انگیزه این دست از فیلم ها برای سرگرمی (Fun) و هیجان به نظر برسد ولی در پس این داستان های جذاب پیامی نهفته است که آثارش تقریبا هویدا و آشکار است کافی است از چند نفر و یا حتی از خود بپرسید : «به نظر شما ساخت یک مسجد در اولویت است یا یک بیمارستان ؟!» جواب مشخص است _ بیمارستان _ ولی چرا؟ مخاطب ما در این سوال فردی است که در این مرزوبوم زیسته و بزرگ شده، فرهنگی مبتنی بر معنویات ، حال و روز انسان غربی که در مهد ماتریالیست و مادیگرایی زندگی می کند مسلما مشخص است؛ بله این رهاورد فرهنگ غرب و از جمله این دست از آثار است، سوپرمن و بتمن و غیره جان مردم را نجات می دهند واین امر در فیلم تقدیس و بزرگنمایی می شود.
▪️ولی در فرهنگ شرق از غرب آسیا گرفته تا شرق دور، قهرمانان همیشه مظهر و تجلی معنویات (در اشکال مختلف) بودهاند و به واسطه معنویات و اتصال به این امور هم جان مردم را نجات دادهاند. و صد البته این مسئله در فرهنگ ایرانی اسلامی بمراتب پر رنگ تر و اصیل تر و چه بسا رکن اصلی قهرمانی و متمایز شدن افراد از سایرین است ، اینجاست که نجات جان دیگران یک امتیاز و برتری شگفتانگیز نیست یک توفیق الهی است که خداوند آن را به هرکس عطا نمی کند.
▫️فیلم های قهرمان پرور هالیوودی همگی بر گرفته از نهیلیسم است که هیچ ارزشی را در جهان شایسته ارزشمندی نمیداند مگر کمک به دیگران آن هم نه به خاطر معادی و یا پروردگاری بلکه برای ثبت لحظه خوش در زندگی سرتاسر پوچ، بی معنا و کسل کننده.
▪️ولی وجود فطرت، نظامات فطری و وجود غیرقابل رد مجموعه معنویات ناخودآگاه از دل همین آثار بیرون می زند؛ جوکر دو کشتی مملو از سرنشین، یکی زندانیان و دیگری شهروندان را به گروگان گرفته و هر دو کشتی را بمب گذاری کرده و کلید هر بمب را در کشتی دیگری گذاشته و این سرنشینان هستند که باید زود تصمیم بگیرند _ اگر هر گروه کلید بمب را بزند کشتی گروه دیگر منفجر و خودشان نجات پیدا می کنند _ دیگر از کسی کار بر نمی آید حتی «بتمن»، قهرمان و ناجی داستان، و اتفاق عجیبی در نهایت رخ می دهد، هر دو گروه از نابود کردن گروه دیگر صرف نظر می کنند، حتی با وجود عواقب جبرانناپذیری که خواهد داشت، اقدام هر دو گروه باعث نجات همگی می شود و جوکر از قصد خبیث خود ناکام می ماند.
▫️در این صحنه «بتمن» نماد «اصالت دادن به جان» (و رد معنویات و یا لااقل کم اهمیت نشان دادن آن) مستأصل و ناکارآمد است و و «وجدان» بیدار آحاد مردم (یا همان فطرت) است که جلوی این پیش آمد ناگوار را میگیرد؛ اعترافی سخت و ناخواسته، بله این معنویات بوده که تمام نسل بشر را از ازل تا امروز از نابودی نجات داده و چه بسیار که انسانها برای حفظ آن جان خود را به خطر انداختهاند.
▪️این دست از آثار می خواهند چشم و گوش و ضمیرناخودآگاه مخاطب خود را عادت به اولویت دادن به مسائل مادی و نجات آنها سوق و تلاش و جانفشانی برای معنویات را در ذهن کمرنگ و از درجه اولویت ساقط کنند؛ و دریغ و صد افسوس از قهرمانان واقعی، همان اولیای الهی که چه رشادتها و جانفشانی های کردند که چراغ انسانیت روشن بماند طوری که هنوز چشمه سار هدایتشان خروشان و از پی گذر ایام نه از خروش ایستاده و نه زرق و برق و طمطراق قهرمان های پوشالی از وجوب شان کاسته.
📝 پژوهشگر: سید ابوالفضل موسوی
📽 تولید در رسانه فکرت
#سینما
#هالیوود
🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻
ایتا | روبیکا | اینستاگرام
🆔@savad_rasaneh
May 11
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نقد غریب.mp3
24.19M
#اختصاصی | #محفل
🔰 نقد فیلم | شماره 1
📽محفل نقد و بررسی فیلم سینمایی «غریب»
👈با حضور:
👤استاد علی قهرمانی _ ناقد سینما و مدرس سواد رسانه
👤دکتر حوریه بزرگی _ ناقد سینما و مدرس سواد رسانه
👤سید مهدی موسوی_ مجری و خبرنگار
#سینما
#غریب
🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻
ایتا | روبیکا | اینستاگرام
🆔@savad_rasaneh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#اختصاصی | #تیزر
🔰 نقد فیلم | شماره 1
📽تیزر محفل نقد و بررسی فیلم سینمایی «غریب»
👈با حضور:
👤استاد علی قهرمانی _ ناقد سینما و مدرس سواد رسانه
👤دکتر حوریه بزرگی _ ناقد سینما و مدرس سواد رسانه
👤سید مهدی موسوی_ مجری و خبرنگار
#سینما
#غریب
🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻
ایتا | روبیکا | اینستاگرام
🆔@savad_rasaneh
هدایت شده از فکرت
✅ محفل نقد فیلم سینمایی «غریب» در قم برگزار شد
▪️به همت انجمن سواد رسانه طلاب، محفل نقد و بررسی فیلم سینمایی «غریب» با حضور حجت الاسلام علی قهرمانی و دکتر حوریه بزرگی در مؤسسه فرهنگی رسانهای شناخت برگزار شد.
▪️قهرمانی: در بخشهایی از فیلم، شاهد ریتم کندی هستیم، ضمن آن که به برخی از وجوه شخصیتی شهید بروجردی در این اثر به خوبی پرداخته شده؛ اما برخی دیگر از وجوه شخصیتی ایشان، کمرنگ مورد توجه قرار گرفته است.
▪️بزرگی: ما هنوز نتوانستهایم مکتب سینمای ایران را داشته باشیم و برای تحقق این امر بر اساس فرهنگ ایرانی و اسلامی خود نیاز به کارهای قوی در عرصه پژوهش داریم و این که به شکل جمعی و دغدغهمندانه به رفع خلأها در این زمینه همت بگماریم.
🖇 مطالعه یادداشت در «وبگاه فکرت»
⏰ زمان مطالعه: ۵ دقیقه
📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
☑️@Fekrat_Net
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#اختصاصی | #تیزر
🔰 نقد و بررسی | شماره 1
📽تیزر محفل نقد و بررسی «زندگی پس از زندگی»
▪️زندگی پس از زندگی برنامهای در مورد مرگ و عالم ماوراء به روایت افرادی است که در تجربهٔ مرگ تقریبی از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.
👈با حضور:
👤استاد مجتبی فلاحتی _ استاد حوزه و دانشگاه
🔺لینک مشاهد کامل برنامه
https://aparat.com/v/mD3tf
#مرگ
#زندگی_پس_از_زندگی
🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻
ایتا | روبیکا | اینستاگرام
🆔@savad_rasaneh
#یادداشت| #متن
🔰 نقد و بررسی | شماره 1
📋گذری بر فیلم سینمایی «غریب»
▪️ به اتفاق جمعی از دوستان طلبه به دیدن فیلم خوب غریب رفتیم، فیلمی جذاب و تام و تمام را به نظاره نشستیم، فیلمی که مخصوصا به حیث دیالوگ ها و طراحی سناریو، شخصیت پردازی، بازیگران کاربلد، صحنه های اکشن در کنار جلوه هایی از درام جزو بهترین ها و حرفه ای ها بود. خدا قوت به موسسه اوج و حامد عنقا(نویسنده).
▫️ فیلم را برای سنین پایین با درجه احساسات بالا توصیه نمیکنم ولی اگر با برخی از صحنه های خشونت آمیز که به فراخور داستان و متناسب با جنایت های جریان کومله تدوین شده است مشکلی نداشتید با خانواده به تماشای فیلم بنشینید.
▪️ فیلمی که مصداق بارز رسانه گرم است که لحظات نابی را رقم می زند و مجال از دست دادن نیست، داستان و روایت گری اش دنباله دار است و مخاطب را خسته نمی کند و این می شود نقطه قوت معرفی یک قهرمان که می تواند موجب تقویت عزت نفس یک ملت شود.
▫️یک الگوی انقلابی آمیخته با عقلانیت البته در اوج انسان دوستی را مشاهده خواهید کرد که اخلاق را با اقتدار آشتی و جدیت را با لبخند پیوند داده است. الگویی سرشار از ذکاوت نظامی گری که در هنگام عبادت، زاهد شب و در میدان جنگ، شیران اند؛ شیر خمینی... و کیست خمینی که یکی از پرورش یافتگان مکتبش می شود «محمد بروجردی»
▪️روحمان با یادشان شاد و راهشان پر رهرو...
#تحلیل_فیلم
#غریب
📝نویسنده: ابراهیم شریفی
🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻
ایتا | روبیکا | اینستاگرام
🆔@savad_rasaneh
هدایت شده از فکرت
موسسه شناخت و رسانه فکرت برگزار میکند:
✅ نقد و بررسی دیدگاه منکران افول آمریکا
با حضور:
👤دکتر محمدرضا باقرزاده؛ عضو هیئت علمی موسسه آموزشی امام خمینی(ره)
👤دکتر محسن رنجبر؛ مدرس موسسه آموزشی امام خمینی(ره)
مکان: قم بلوار بسیج، نبش خیابان تراب نجف زاده
زمان: پنجشنبه ۳۱ فروردین ساعت ۱۴.
♦️پخش زنده از کانال ایتا فکرت
📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
وبگاه| ویراستی | اینستاگرام | تلگرام
☑️ @Fekrat_Net
#یادداشت | #متن
🔰شماره 1
📋هندسه حکمرانی فضای مجازی
▪️فضای مجازی، ابزار اورجینال حکمرانی نوین و خط مقدم تنازعات تمدنی امروزی است. نه می شود، چون دایره و بدون لبه گام برداشت و در جریان جهانی هضم شد و نه می توان با گارد بسته و بیتوجه عبور کرد. صریح و سریع و دقیق باید #هندسه_بازی را وضع یا کشف کنیم تا هویت و جمهوریت و اسلامیت جامعه را در سلامت و امنیت، راهبری نماییم.
▫️خیلی سریع اگر بخواهیم ابعاد و اضلاع فضای مجازی و #شیوه_حکمرانی مبتنی بر این هندسه و زیست بوم ویژه را مطرح کنیم به مثلث ها، مربع ها، چندضلغی ها و تقاطع های متعددی میرسیم که بایستی پیرامون آنها گفتگو کنیم و تصمیم جدی بگیریم.
1️⃣ #لایههای_موثر_پیام_رسانی را بایستی بازبینی و تقویت و بروزرسانی کنیم:
۱.اتاق فکر فضای مجازی
۲.ارگان تصمیم گیر و مدیریت
۳.لایه های کنشگری و راهبری میدانی
2️⃣ در فرایند تولید و توزیع پیام، #پنجگانه ای داریم که باید اتخاذ مبنای مشخصی داشته باشیم:
۱.چه کسی پیام را تولید می کند؟(سیستم مولد مرجع)
۲.محتوای پیام چیست؟(سیستم اعتبارسنجی و منطق ارزشگذاری)
۳.ابزار و بستر پیام چیست یا کجاست؟(پلتفرم و شبکه)
۴.مخاطب پیام کیست؟(سطح بندی فاز مصرف)
۵.اهداف و نتایج پیام چیست؟(چشم انداز تولید و توزیع و مصرف)
3️⃣ سه لایه محتوایی از حیث راهبردی و ناظر بر #نظریه_مواجهه وجود دارد که بایستی تعیین مبنا صورت بگیرد:
۱.مبانی حکمرانی فضای مجازی(فلسفه و الهیات و فقه سایبری)
۲.مسائل حکمرانی مجازی(نسبت با فرهنگ و اقتصاد و سیاست و امنیت و...)
۳.نتایج حکمرانی مجازی(هویت و خانواده و علم و اخلاق و ارتباطات و حریم خصوصی و...)
4️⃣ در فرایند سیاستگذاری، تولید محتوا و کنشگری به یک فرایند جامع نیاز داریم که مطلوب حکمرانی و #حکمرانی_مطلوب را تامین کند:
۱.مشروعیت(تامین نظر نهاد دین)
۲.معقولیت(توانایی تاب آوری و توجیه نظری)
۳.مقبولیت(قدرت اقناع فراگیر و اتصال با مخاطب و تامین جمهوریت)
5️⃣ در بخش #کلان_رویکردها نیز از میان سه گانه و مثلثی بایستی عبور کرده و نظر نهایی و بیتعارفش را اعلام نماید:
۱.تکنوفیلی(تکنولوژی زدگی و سیاست درهای باز و توسعه حداکثری با همه لوازمش)
۲.تکنوفوبیایی(تکنولوژی هراسی و بدبینی حداکثری)
۳.مهندسی و مدیریت تکنولوژی(ارتقا سهم از ظرفیت تکنولوژی؛ نه اشتیاق حداکثری نه هراس حداکثری)
6️⃣ در ساحت تغییرات بنیادین و عملیاتی نیز بایستی محورهایی را مورد بازکاوی قرار داده و تامین ایده نماید که بالاخره قرار بر چه تغییراتی در چه سطوحی است؛
۱.تغییر و تاسیس #زمین_بازی(ناظر بر شبکه ملی اطلاعات)
۲.تغییر و تدوین #قواعد_بازی(آیین نامه ها و پروتکل های فعالیت شبکه ها و در شبکه ها)
۳.تغییر و تعیین #نوع_بازیگری(ارتقا توان سوژه ها و کاربران فضای مجازی و تعمیق و توسعه سوادرسانه برای حال عادی و بحرانی)
7️⃣ سیستم گردش اطلاعات را بایستی بومی سازی کنیم و قواعد و پروتکل های امن و #ضدنفوذ برای هر سه سطح اتخاذ کنیم؛
۱. فرایند تولید پیام
۲.فرایند توزیع پیام
۳.فرایندمصرف پیام
8️⃣ سطوح کاربران و #جامعه_مصرف پیام نیز بایستی دسته بندی دقیق تری داشته باشد که امتداد اجتماعی حکمرانی و امنیت محتوایی از حیث محرمانگی یا عمومیت پیام، دچار اختلال نشده و عمق میدان بهتر و بیشتری داشته باشد؛
۱.عمومی و سرگرمی
۲.نیمه تخصصی و مهارتی
۳.تخصصی و آموزشهای ویژه
▪️آنچه که حائز اهمیت است، ضرب و ترکیب و تجمیع دادهها در سطوح مختلف این هندسه چندوجهی است که میتواند نقشه راه متحد با #استراتژیهای_پشتیبان متکثر را تحت عنوان پروژه های متعدد، ذیل خود تعریف کند.
▫️نکته اینجاست که #تئوریسینها و #مهندسین و #کنشگران و #مدیران این حوزه، دور میزهای واحدی به گفتگو نشسته و از حیث ۱.معنایی، ۲.راهبردی، ۳.امکان سنجی و ۴.عمق میدان، نظام مسائل فضای مجازی را بازطراحی و بازتنظیمگری نمایند.
📝نویسنده: علیرضامحمدلو، پژوهشگر و مدرس رسانه
#سواد_رسانه
#مهارت_رسانه
🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻
ایتا | روبیکا | اینستاگرام
🆔@savad_rasaneh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 #تیزر | معرفی دوره مبانی و روشهای نقد و تحلیل فیلم
👤استاد #ابراهیم_کارگران
📝جهت حضور در دوره، نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه خود را به آیدی @majaziiha ارسال کنید.
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
هدایت شده از فکرت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📺 #اختصاصی | #معرفی_فیلم
✅ مصائب مسیح
▪️کسی نمیداند رویکرد دینی مل گیبسون بر اثر کدام محرکها و نیروهای درونی و بیرونی بوده است. غرق شدن در کتاب مقدس (انجیل)، آغاز رابطهای پرشور میان گیبسون و پیامبر خدا حضرت مسیح بود. فکر ساختن فیلمی درباره حضرت مسیح، چنان در گیبسون ریشه دواند که غیر قابل کنترل بود. او در خود مأموریت میدید که توطئه صهیونیستها را دالِّ بر پوشاندن حقیقت عذابی که یهودیان سوداگر بر حضرت عیسی وارد کرده و کمر به قتل او بستند، افشا کند.
▪️فیلم مصائب مسیح به کارگردانی مِل گیبسون که 12 روزِ آخر عمر عیسی مسیح را به تصویر کشید، موخرترین فیلم در زمرهی فیلمهای دراماتیکی است که به بررسی زندگی حضرت مسیح پرداختهاند.
♦️فایل با کیفیت را در آپـــارات و یـــوتـیــوب فکرت تماشا کنید.
📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
وبگاه | بله | ویراستی | اینستاگرام | تلگرام
☑️ @Fekrat_Net
هدایت شده از مجله خردورزی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸آیت الله جوادی آملی:
در دین نه زمان عامل عید است و نه زمین، اگر عبادتی شد و عبادتِ ویژهای بود و بنده در آن عبادت مهمان خدا شد و خدا میزبانی او را پذیرفت، این میشود عید...
#فصل_رهایی
عیدتان مبارک🌹
📍کانال مجله خردورزی:
@kheradvarzi_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
┄┅─✵🍃🇮🇷 🍃✵─┅┄
✨عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت
✨صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت
✨این با طرب و خرمی و فرخی آمد
✨وان با کرب و محنت و رنج و مرضان رفت
🌛عید سعید فطر مبارک باد.🌜
🔷️🔸️💠🔸️🔷️
#عید_سعید_فطر
#ماه_رمضان
هدایت شده از فکرت
🔲 #یادداشت | #اختصاصی
✅ جنگ ترکیبی با «شعار رفراندوم»
حجت الاسلام دکتر محمدعلی لیالی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی
▪️چه کسانی امروز بحث رفراندوم و همهپرسی را مطرح میکنند؟ بحث رفراندوم و همهپرسی امروز نه تنها بحث حقوقی نیست؛ بلکه یک بحث سیاسی، دستاورد سیاسی و بازی سیاسی برای برخی از احزاب، گروهها و جریانات ورشکسته از ملت و تودهی ملت هستند.
▪️از قائلین به همهپرسی در همهی مسائل کشور سؤال میپرسم آیا پدیدهی مشروطیت در ایران براساس همهپرسی صورت گرفت؟ آیا تغییر نظامی سیاسی از قاجار به پهلوی و برآمدن رضاخان و محمدرضاشاه براساس همهپرسی بود؟ کسانی طرفدار و خواهان رفراندوم بودند و هستند که سابقهی خوبی نداشتند.
▪️آیا تاکنون از اربابان خود پرسیدید که آیا ایالت متحدهی آمریکا اجازهی میدهد که قانون اساسی خود را به رفراندوم بگذارد؟ قانون اساسی آمریکا در چه سالی تصویب شده است؟ چرا آمریکا هر سال در همهی موارد و مباحث رفراندوم برگزار نمیکند؟
▪️ این مسأله بیشتر یک جنگ ترکیبی روانی علیه جمهوری اسلامی و دستاوردهای نظام سیاسی جمهوری اسلامی است.
🖇 مطالعه یادداشت در «وبگاه فکرت»
⏰ زمان مطالعه: ۵ دقیقه
📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
☑️@Fekrat_Net
🌲 به نام خدا 🌲
آغاز پروسه جذب مدرسه هنر و رسانه آوینا
جایی برای تربیت هنرمند های نوجوان🎬
مخصوص آقا پسر های #هفتمی و #هشتمی
افراد منتخب در این دوره چهار ساله
بورسیه خواهند شد. 😍
✅ طرح درس های جامع در سه گانه رسالت، مهارت، هویت
✅ پشتیبانی فکریمحتواییتربیتی توسط جمع نخبگانی از طلاب و دانشجویان در گروه فکر آوینا
✅ هدایت تحصیلی توسط رتبه های برتر کنکور
✅ بورسیه تمام هزینه های آموزشیتربیتی
✅ پروژه محور بودن آموزش ها
✅ اردو ها و برنامه های متنوع
✅ اساتید حرفه ای، متخصص و با تجربه
امیدواریم،
شما جزو ۱۲ نفر انتخاب شده باشید.👌
برای ثبت نام به ادمین کانال ایتا پیام بدهید👇
🆔 @avina_admin
📱09920180054
این تازه شروع ماجراست....!
_____
@avina_school
پیجاینستاگرام