eitaa logo
انجمن سواد رسانه طلاب
5.2هزار دنبال‌کننده
3.2هزار عکس
1.8هزار ویدیو
93 فایل
📝انجمن سواد رسانه طلاب محلی برای ارتقاء سواد رسانه جامعه 📲صفحه اینستاگرام: 💠instagram.com/savade_rasanehii ارتباط با ادمین: @Hosna_mn
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰 دوره تابستانه مدرسه استاد فرج نژاد به مدت سه ماه برگزار می‌کند: 1️⃣ دوره دانش آموزی ویژه پسران 13 تا 16 سال 2️⃣ دوره دانش آموزی ویژه دختران 13 تا 16 سال 3️⃣ دوره ویژه طلاب زیر 25 سال 4️⃣ دوره ویژه خواهران 18 تا 30 سال 🌟 برای ثبت نام در هر کدام از دوره‌ها بر روی متن کلیک کنید. 📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
هدایت شده از عصر زنان
| 🎬 حلقه نقد فیلم دکوپاژ با اکران فیلم «مجبوریم» برگزار شد. 📌 «مجبوریم» ساخته رضا درمیشیان، با بازی فاطمه معتمدآریا، نگار جواهریان، پارسا پیروزفر و ساراحاتمی در سال ۱۳۹۷ ساخته شد. 📌 به عقیده کارشناس برنامه سرکارخانم قمقامی، فیلم در عین اینکه آسیب‌های اجتماعی را به نحوی سیاه نمایش می‌دهد اما یک روایت زنانه دارد؛ سه زن از سه نسل متفاوت؛ ▪️ دکتر پندار (فاطمه معتمدآریا) زنی از نسل بالاتر است که شرایط سیاه داخلی را پذیرفته، به تنهایی قصد کمک و بهبود دارد اما چون توان بیشتری برای کمک ندارد به امور مصداقی بسنده می‌کند. سقط‌هایی که بخاطر شرایط بد خانوادگی انجام داده، زنان و دخترانی که عقیم کرده ازجمله گلبهار از این مصادیق هستند. ▪️خانم ندایی (نگار جواهریان) وکیلی با پوشش سیاه و سفید، می‌تواند نمادی باشد از صدای اعتراض زنان حال حاضر به جامعه، اما در نهایت این صدا به جایی نرسیده و پیش از نتیجه خاموش می‌شود. ▪️گلبهار (سارا حاتمی) دختر کارتون‌خوابی که مورد ظلم مجتبی است اما در عین حال پناه و نجات خود را در او می‌بیند. از طرفی یک پزشک بدون اجازه او را عقیم کرده است. گلبهار به عنوان یک دختر خیابانی یک شخصیت مظلوم، بی‌دست و پا و کسی که عرضه‌ای برای استیفای حقش ندارد بازنمایی شده امام پژوهش‌های میدانی نشان می‌دهد این دسته از دختران به جهت زیست سختی که دارند، دخترانی باعرضه، تلاشگر و خلاف چیزی هستند که اینجا به نمایش درآمده است. 🔖 صوت کامل گعده به زودی منتشر خواهد شد. 🔻 پایگاه تحلیلی تخصصی عصر زنان 🌐|@asrezanan_ir|
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| 🎥تحلیل و بررسی فیلم سینمایی مجبوریم ▫️سرکار خانم معصومه قمقامی_ پژوهشگر حوزه زنان و تحلیلگر سینما ◾️سید محمدمهدی موسوی _ مجری و کارشناس 🔗تماشای کامل در آپارات https://www.aparat.com/v/Gvt0n 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 ایتا | روبیکا | اینستاگرام 🆔@savad_rasaneh
| 🎙پاک نیت: سینمای ما عاری از تفکر و اندیشه شده است/ متأسفانه برخی فقط به فکر جیب های شان هستند! ◾️محمود پاک نیت بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با انتقاد نسبت به غیاب محتوای ارزنده در تولیدات سینمایی گفت: واضح است که این روزها سینمای ما عاری از تفکر و اندیشه شده است؛ فیلمنامه ها اغلب بسیار سردستی و سطحی نگرانه نوشته می شوند و شرایط به گونه ای است که در برخی پروژه ها لحظه فیلمبرداری مابقی فیلمنامه به صحنه می رسد و همان لحظه بدون هرگونه تفکر و تعمقی راجع به فیلمنامه متن ارسالی ضبط می شود! ▫️من فکر می کنم در این برهه حساس که سینما عاری از فیلم های ارزشمند شده نیاز است که مردم انتخاب درستی داشته باشند و برای تماشای هر اثر پیش پاافتاده ای به سالن های سینما نروند چرا که تا وقتی از این آثار سبک سرانه استقبال شود تهیه کنندگان باز هم دست به تولید آثار مشابه می زنند و این به ضرر سینما و جامعه است. ◾️وی خاطرنشان کرد: مردم باید سعی کنند برخلاف فیلمنامه نویسانی که این روزها فیلمنامه های شان عاری از تفکر و خلاقیت شده، با تفکر و درایت فیلم ها را انتخاب کنند و از روی احساسات شان به تماشای یک فیلم نروند. مخاطب باید ارزش و جایگاه خود را بداند و به خاطر حضور فلان هنرپیشه یا فلان سوژه یا فلان تبلیغ به تماشای فیلم هایی نرود که برای او هیچ دستاوردی ندارند. 🔗لینک کامل خبر https://www.cinemapress.ir/news/144995 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 ایتا | روبیکا | اینستاگرام 🆔@savad_rasaneh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| 🎥 اشاره رهبر انقلاب به سریال‌های برخی کشورها، برای تاریخ‌سازی و حکومت‌سازی: ما تاریخ داریم اما فراموش کردیم 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 ایتا | روبیکا | اینستاگرام 🆔@savad_rasaneh
انجمن سواد رسانه طلاب
| 🔘 متن و حاشیه ▪️حاشیه نگاری برنامه دکوپاژ ✍️متن سرکار خانم مهتا صانعی پیرامون فیلم سینمایی مجبوریم ◾️او می‌خواست نقطه‌ی ثقل بدبختی زنان را به نمایش بگذارد. دُرمیشیان را می‌گویم. و آنقدر این بدبختی را سنگین نشان دهد که چه بسا زن بودنت را نه مایه‌ی هدفی کارگشا بل، مایه‌ی بسی بدبختی بدانی... ▫️کارگردان فیلم «مجبوریم» در اثرات گذشته‌ی خودش هم، روی پرده‌ی سینما، زن را نقطه‌ی معلّق داستانش روایت می‌کند، حتی وقتی اهل تحصیلات هست و برای خودش در جامعه حرفی برای گفتن دارد. ◾️اینجا هم روایت سه زن و هر کدام به نحوی سایه‌های فرو پاشی را با خود به یدک می‌کشند. دخترکی ۱۶ ساله که فدای درماندگی و انحصار طلبیِ یک مرد می‌شود و در این بین حظِّ مادریِ خود را از دست می‌دهد. وکیلی که به واسطه‌ی آنچه از آورگیِ زنان در جامعه دیده به یک روحِ پر نخوت و سرد تبدیل شده است و خانمِ دکتری که به واسطه‌ی آنچه از باروری ناخواسته‌ی زنان و دردهایشان دیده بسیار رنجور و ناتوان جلوه می‌کند که گوئیا تنها بستر درمان هرزگی را بستن لوله‌های باروری دختران و زنانِ در این مسیر می‌داند. ▫️درمیشیان به خوبی تمام فلاکت و خاکستری بودن جامعه‌‌ی هدفش را نشان می‌دهد. حتی وقتی خانم وکیل را در سناریوی خودش حذف می‌کند، در واقع به خوبی رنگ سیاهی جامعه را به رخِ مخاطب جستجوگر خودش نشان می‌دهد و فریاد می‌زند، آری همین هستیم. ما مجبوریم که فلک‌زده ادامه دهیم. ما مجبوریم ببینیم آنچه وجود دارد همین هست و چیز دیگری نیست. زن‌های ما مجبور هستند...... شما مجبورید آنچه من گفتم را بپذیرید. ◾️اینجاست که باید به فکر چاره بود. چاره‌ای برای فیلم‌سازی‌های ارزشمند. ما مجبوریم زن را ارزشمند نشان دهیم چون ارزشمند هستیم. @AFKAREHOWZAVI 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 ایتا | روبیکا | اینستاگرام 🆔@savad_rasaneh
هدایت شده از فکرت
🔲 | ✅«مجبوریم» برای دیده‌شدن در جشنواره‌های خارجی سومین نشست دکوپاژ با موضوع تحلیل و بررسی فیلم سینمایی «مجبوریم» که در مؤسسه‌ی شناخت و مجموعه رسانه‌ای فکرت برگزار شد. 🔻محورهای برتر: ▪️«درمیشیان» بر خلاف کارگردان‌های بزرگ، نتوانسته در فیلم «مجبوریم» جهان جدیدی را خلق کند و موضوع مدنظرش را در آن روایت کند. همین باعث شده است که او به جای خلق یک اثری هنری، در قامت یک آدم عصبانی حاضر شود که مطالبات سیاسی خود را دنبال کند. ▪️بعضی از شخصیت‌های زن در این فیلم، به اخلاق و روحیات واقعی بانوان همخوانی ندارد و سبب شده روایتی دور از واقعیت ارائه شود. ▪️این فیلم، سینمای فلاکت است. از اولین سکانس فیلم تا پایان آن، شاهد تصویری خاکستری و فضایی کدر از جامعه ایران هستیم. ▪️«سینمایی مجبوریم» اطلاعات دروغینی درباره مباحث پزشکی را به خورد مخاطب داده که به راحتی نقد می‌شود. 🖇 مطالعه یادداشت در «وبگاه فکرت» ⏰ زمان مطالعه: ۵ دقیقه 📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ وبگاه| فکرت |مدرسه فکرت | رادیو فکرت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥نخستین همایش بین‌المللی 🖇به مناسبت دومین سالگرد رحلت استاد محمدحسین فرج‌نژاد ⏰زمان برگزاری: 23 تیرماه 1402 ⏱ مهلت ارسال آثار: 6 تیرماه 1402 👈جهت ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر به آی دی ایتا @f_mhfaraji یا سایت زیر مراجعه فرمایید: 🌐farajnejad.ir/hamayesh http://eitaa.com/joinchat/1842479109C6a0ba6652b
انجمن سواد رسانه طلاب
صوت.mp3
24.23M
| 🎥تحلیل و بررسی فیلم سینمایی مجبوریم 💢 فریادهای پراکنده یک فیلمساز عصبانی ▫️سرکار خانم معصومه قمقامی_ پژوهشگر حوزه زنان و تحلیلگر سینما ◾️سید محمدمهدی موسوی _ مجری و کارشناس 🔗لینک فایل تصویری |https://aparat.com/v/vTp4b 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 ایتا | روبیکا | اینستاگرام 🆔@savad_rasaneh
💠 هالیوود ابزار دست صهیونیست برای نظم نوین جهانی 🔸 استیون اسپیلبرگ بزرگترین کارگردان تاریخ سینمای هالیوود در سال 2018 از اثری رونمایی کرد که الهام بخش خیلی از شرکت های پیش‌رو در جهان شد. فیلم سینمایی «بازیکن شماره یک آماده» روایتی از آینده است که دنیای متاورس و واقعیت افزوده را به مخاطب نشان می‌دهد. این فیلم بیش از نیم میلیارد دلار در جهان فروش داشت. ▫️بعد از تماشای این فیلم متوجه میشوید که چرا متاورس یک سلاح بی نهایت خطرناک در جهان است و چرا دشمنان سرمایه گذاری بسیار زیادی روی آن کرده اند ، تا جایی که شرکت فیسبوک که مالک اینستاگرام و واتساپ هم هست نام خود را به متا تغییر داد تا پیشگام عرصه متاورس باشد. 🔸 هوش مصنوعی به مراتب از متاورس خطرناک تر است و فیلم هایی هم درمورد آن منتشر شده لکن به این وضوح تمام ابعاد آن را باز نکرده است پس منتظر فیلمی با جزئیات بیشتر از تهدیدات هوش مصنوعی باید بود. 🎙 امیرحسین اسفندیاری ‏✍حامیم|حلقه ای میان مردم و کارگزاران| ▪️@Hamim_Kashmar
نشست علمی - تخصصی پیرامون متاورس در پژوهشگاه وزارت ارتباطات دبیر نشست: دکتر مریم طایفه محمودی زمان: دوشنبه 25 اردیبهشت ماه از ساعت 10 الی 12 لینک ثبت نام و شرکت در نشست: https://www.itrc.ac.ir/seminars اندیشناک/ @Andishnaak
🔰 مدرسه فصلی «حکمرانی حکمت ‌بنیان در عصر هوش مصنوعی» 💠 باحضور اساتید حوزه و دانشگاه 🗓 زمان: پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۸ الی ۱۸ 🏠مکان: موسسه آموزشی پژوهشی نفحات/ بلوار عطاران، کوچه ۸، فرعی ۲، شهید عزتی پور، پلاک ۱۰ 💳مبلغ ثبت نام: ۱۵۰هزار تومان 🍲 پذیرایی و نهار 📄همراه با ارائه گواهی پایان دوره ✅جهت ثبت نـام به لینک زیر مراجعه نمائید؛ و یا QRکد داخل پوستر را اسکن کنید https://b2n.ir/islamic.majazi.ir 🔻جهت کسب اطلاعات بیشتر به آیدی در پیامرسان ایتا مراجعه نمائید. ➡️ @oisc_rooydad ⚪️ روابط عمومی پژوهشگاه فضای مجازی اندیشناک/ @Andishnaak
هدایت شده از مدرسه تولید محتوا
💢اقناع چیست؟ 👈 تشویق گیرنده پیام به تغییر رفتار، نگرش، باور، ارزش یا دیدگاه افراد، مطابق با نظر فرستنده که بهش «اقناع» گفته می‌شه. 👌روش‌ها و فنونی که رسانه‌ها برای قانع کردن ما و رسیدن به هدف نهایی خودشون به کار می برند رو «زبان اقناع» می‌گن. 🔻 فنون اقناع در فیلمنامه 1. گواهی دادن ستاره ها، نخبگان و مردم عادی 2. تداعی معانی 3. ایجاد ترس 4. طنز 5. تکرار 6. ادعای آشکار 7. ارابه یا واگن یا همراهی با جماعت 8. ایجاد فضایی گرم و صمیمی 9. تملّق‌گویی 10. نو و تازگی 11. نوستالژی (خاطره انگیز) 12. شواهد علمی 13. ایجاد کاریزما 14. دروغ بزرگ 15. و ... 🔻تکنیک های اقناعی در فیلمسازی 1. زیبایی افراد 2. استفاده از چهره های مشهوره 3. روانشناسی رنگ ها (تضاد رنگی در فیلم یا همنشنی رنگی ) 4. ایجاد ابهام و واگزاری به مخاطب برای حل ابهام یا مساله یا تعلیق 5. ریتمیک بودن فیلم 6. استفاده از نما های جذاب 7. میزانس خوب و چیدمان درست 8. نور پردازی 9. تدوین 10. و... 👇به کانال [تولید محتوا] وارد شوید👇 https://eitaa.com/joinchat/3011117308Cd8ce8a27dd @toolid_mohtava
هدایت شده از مدرسه تولید محتوا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢دنیارا زیبا باید نگریست 🖥 این کمیک موشن کاملا تولید داخلی و کار یک تیم از کانال تولید محتواست ✍️ نویسنده: مصطفی گودرزی 🎙 گوینده: ساره زارع کمالی 🖌 طراحی و نقاشی: الهه ارجمندی 🎞 تدوین: مصطفی گودرزی 👇به کانال [تولید محتوا] وارد شوید👇 https://eitaa.com/joinchat/3011117308Cd8ce8a27dd @toolid_mohtava
هدایت شده از آی نقد | inaghd.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢وضعیت کودکان آخرالزمانی و تربیت آنها از زبان پیامبر 💢از تربیت های لازمی که آموزش آن به فرزندان لازم است، تربیت رسانه و سواد رسانه است که متاسفانه والدین خودشان هم بلد نیستند چه برسد به اینکه به فرزندانشان آموزش دهند 🆔@inaghd_ir
هدایت شده از عصر زنان
📌 پایگاه تحلیلی عصر زنان با همکاری موسسه شناخت برگزار می‌کند: ♨️ جریان سلسله‌نشست‌های تخصصی عصر زنان ♨️ موضوع: هویت زن در جمهوری اسلامی؛ از گفتمان تا میدان ♨️ نشست پنجم ▫️دکتر فریبا علاسوند 🗓 زمان: یکشنبه ، ۲۸ خردادماه 🕰 ساعت ۱۰ ✅ پخش زنده نشست در کانال ایتای عصر زنان و بستر اسکای روم https://www.skyroom.online/ch/shenakht/jariyan ✅ امکان حضور ویژه مخاطبین تخصصی، به تعداد محدود فراهم خواهد بود. برای ثبت‌نام و اعلام حضور به آیدی زیر مراجعه فرمایید: 🔹 @Asrezanan_admin 🔻 پایگاه تحلیلی تخصصی عصر زنان 🌐|@asrezanan_ir|
| 💢 اکران اختصاصی، تحلیل و بررسی مستند لاتارینو با حضور عوامل سازنده مستند: ▫️مجید رستگار _ کارگردان مستند لاتارینو ◾️حسن پناهی _ تهیه کننده مستند لاتارینو ▫️علی قهرمانی _ کارشناس فرهنگ و هنر ◾️مسعود جلیلوند _ نویسنده و پژوهشگر مستند ⏱ زمان: دوشنبه ۲۹ خردادماه ۱۴۰۲، ساعت ۱۶ الی ۱۹ 📍مکان: قم، خیابان بسیج، موسسه شناخت، استودیو فکرت جهت شرکت بصورت حضوری یا مجازی، به آیدی زیر پیام دهید: @Mostafagoodarzi 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 ایتا | روبیکا | اینستاگرام
29.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
| 🎥موشن گرافیک هوش مصنوعی 🎙استاد عبدالحسین خسروپناه 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 ایتا | روبیکا | اینستاگرام
انجمن سواد رسانه طلاب
| 🔘 متن و حاشیه ▪️حاشیه نگاری پیرامون برنامه دکوپاژ ✍️متن آقای ایرانمنش پیرامون فیلم سینمایی مجبوریم ▫️درگیر پیدا کردن فیلم برای تحلیل و بررسی بودیم که پیشنهاد اکران یک فیلم را به ما دادند. ◾️اول که اسمش را شنیدم خیال کردم یک فیلم کمدی باشد ▫️دانلودش کردیم و نشستیم پای فیلم تا ببینیم این هفته چه چیزی را میخواهیم تحلیل کنیم ◾️ابتدای فیلم متوجه شدم که کمدی نیست و فیلمی سیاه و تراژدی است، هر چه فیلم جلو تر میرفت تلختر می‌شد اما ما مجبور بودیم تا انتها ببینیم ▫️یکی از بچه ها گفت: مگر مجبوریم که بخواهیم ان فیلم را ببینیم و تحلیل کنیم ◾️گفتم: بله مجبوریم، چونکه اگر ماهم حرفی نزنیم کسی حرفی نمیزند، اینرا هم بگویم که فیلم سازان مجبور نیستند این فیلم هارا بسازند اما می‌سازند. ▫️فیلم «مجبوریم» تمام شد و حالمان را بد کرد اما باز هم ادامه می‌دهم و فیلم می‌بینیم و تحلیل می‌کنیم چونکه مجبوریم به تکلیفمان عمل کنیم. 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 ایتا | روبیکا | اینستاگرام 🆔@savad_rasaneh
هدایت شده از  * ainejado *
28.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سواد رسانه ای در مواجهه با « هالیوود»🤔 خلاصه انیمیشن و تحلیل سکانس های مهم *انیمیشن مورچه کش*👌 سینما هالیوود در باطن فیلم های سینمایی اش چه چیزی را دنبال میکند؟😱👿 شناخت ظاهر و باطن مورچه کش با یادگیری سواد رسانه ای👍🤓 در ایتا @ainejado
هدایت شده از آی نقد | inaghd.ir
🐜نقد انیمیشن مورچه کش این انیمیشن در مورد لوکاس است که بچه های دیگر به او زور می گویند و عقده اش را با زور گویی به مورچه ها تخلیه می کند. مادر و پدر لوکاس از مشکلات فرزندشان بی خبرند، او را هنوز یک خردسال تصور می کنند و حتی اهمیت چندانی برای او قائل نیستند. خواهرش هم که وضع نا مطلوبی دارد و مادربزرگش یک پیرزن توهمی است زاک(مخفف ایزاک به معنای اسحاق) یک مورچه جادوگر است که لوکاس را کوچک می کند تا به او درس دهد. زاک دیالوگ مهمی دارد:"غیر ممکن برای یک جادوگر وجود نداره". دیالوگی که بارها در طول انیمیشن گفته می شود مورچه ها دین و پیشگویی دارند. آمدن ضد منجی یا دمنده تاریکی و مادر مورچه ها یا منجی(که تصویری همانند تصاویر الهیاتی بودیسمی دارد) را خبر داده. ضد منجی می آید اما خبری از منجی و مادر مورچه ها نیست و یک انسان تبدیل به منجی با شواهد پیشگویی شدهمی شود. او صخره های شیرین یا همان آبنبات را برای مورچه ها میریزد که در پیشگویی نشانه آمدن منجی بود. اینگونه اومانیسمی بودن مفهوم منجی را می رساند از مفاهیم مثبت این انیمیشن می توان به تقویت اعتماد به نفس، تشویق به تلاش و همکاری اشاره کرد و اینکه تمام زندگی ها ارزش دارند حتی زندگی مورچه ها همچنین منجی زمانی می آید که مردم خودشان برای آمدنش اقدام کنند و زمینه ظهور او را فراهم کنند. نه اینکه همینطور یکجا بنشینند و آرزوی آمدنش را در سر بپرورانند 🆔@inaghd_ir
▪️ اهدای جایزه سال «دشمن‌شناسی» در دومین سالگرد مرحوم فرج‌نژاد ▫️ رفیع‌الدین اسماعیلی مسئول مدرسه رسانه‌ای استاد فرج‌نژاد و مسئول همایش دشمن‌شناسی در این نشست در سخنانی با اشاره به میان رشته‌ای بودن مرحوم فرج نژاد گفت: مرحوم فرج‌نژاد تلاش کرد در رشته‌های مختلف تخصص لازم را داشته باشد، از تاریخ فلسفه،‌ تاریخ هنر،‌ عرفان و رسانه گرفته تا بحث‌های اقتصادی تلاش کرد بتواند همه این‌ها را در کنار هم جمع کند و به یک نتیجه‌ای برسد. ▫️ او تلاش کرد ارتباط بین عرضه عمل و نظر را حفظ کند،‌ تمام تلاش خود را به خرج داد که بتواند در تئوری‌ها و مبانی فلسفی باقی نماند و تلاش کند هر چیزی که در حوزه تئوری و فلسفی یاد می‌گیرد، به عرصه عمل امتداد دهد‌، در شناخت از غرب نیز اینگونه بود مبانی فلسفه غرب را که از تخصص‌هایش بود،‌ در امتداد سبک زندگی غربی تحلیل کرد، برای همین در تحلیل سینمای هالیوود،‌ انیمیشن‌های غرب و کتاب‌هایی وی می‌بینیم که مبانی فلسفه غرب را از این منظر بررسی کرده است. 🔗لینک خبر 📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110