eitaa logo
انجمن سواد رسانه طلاب
5.2هزار دنبال‌کننده
3.2هزار عکس
1.8هزار ویدیو
93 فایل
📝انجمن سواد رسانه طلاب محلی برای ارتقاء سواد رسانه جامعه 📲صفحه اینستاگرام: 💠instagram.com/savade_rasanehii ارتباط با ادمین: @Hosna_mn
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید| معرفی کتاب درسنامه «غناء و موسیقی» 🎙 گفت‌وگو با حجت‌الاسلام و المسلمین مختاری، مؤلف کتابی که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در درس خارج فقه در موضوع غناء از آن استفاده کردند. 🔺 روایات معصومین و اقوال فقها؛ دو محور درس خارج فقه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در موضوع غناء @savad_rasaneh 💻 @Khamenei_ir
🔷 به همت انجمن سواد رسانه طلاب معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی: دوره های تابستانه در 4 رشته در حال برگزاری است. @savad_rasaneh
📌 : ، فیگور، : تاملاتی در دینی مؤلف: نعمت الله سعیدی ناشر: انتشارات با همکاری دفتر مطالعات 🔹محتوای این کتاب در واقع مبانی از نگاه شرقی و است. یعنی باید گفت معمولاً اکثر آثار انتقادی که در سینما همانند خود رایج فیلم، وجود دارد، به شدت تحت تأثیر فلسفه و فرهنگ غربی است. 🔹به عنوان مثال ما در سینمای شرقی خودمان، مفهومی تحت عنوان تحول شخصیت یا شخصیت خاکستری آنگونه که در مطرح است، نداریم. اما مواردی نظیر توبه، مؤمن، مؤمن گناه کار و غیره داریم. 🔹عناوین هفت مقاله اصلی کتاب به این شرح است: «سینما چه نیست»، «ملاحظاتی در »، «از دیدن جمعی تا جمعی دیده شدن»، «نسبی‌گرایی و شخصیت‌های خاکستری»، «تعلیق و انتظار»، «ژانرها و پیام‌ها» و «تعلیق و 36 وضعیت نمایشی». همچنین بخش پیوست کتاب هم شامل سه مقاله با عناوین «آن طرف از این طرف!»، «بی‌بی سینمای ایران» و «لکه؛ رخنه‌ای بر پیکره » است. خرید بصورت دیجیتالی در: http://yon.ir/7WNrH @savad_rasaneh
🔹پيكرتراش عشق و مرگ به مناسبت تولد ▫️ برگمان تنها است كه تا آخر عمرش توانست در ميان دورنماي كودكي خود گردش و همچنان نورها، بوها، اشيا، اتاق‌ها، آدم‌ها و تاريكي را تجربه ‌كند. اين تجربه به نزد او فقط تثبيت نشده، بلكه غني و بارور و به يك جهان تبديل شده؛ يك جهان يكه رويايي. ▫️ برگمان در -و با- آثارش به يك بزرگ تبديل شده كه از روشنفكري عبور كرده و به سوژه خود منحصربه‌فرد رسيده. برگمان تنها روشنفكر سينما -به معني خوب و غايي‌اش- است كه دنيا و آثارش را همچنان دوست مي‌دارم. تنها روشنفكر مدرني كه جهانش سبكمند است و جهاني دارد پرگنجايش و سرشار از . فرمي كه به زندگي هنري جان مي‌بخشد و تنها در ضمير فعال ناخودآگاه آدمي ريشه و ماوا دارد. ▫️ فيلم‌هاي او در عين خودنگاره - و اتوبيوگرافيك- بودن، قائم به ذاتند و زنده و با وجود تثبيت جهان تجربي-زيستي او، هر يك منشي خاص و مستقل دارند؛ نه وابسته به مولف اما رد پاي واقعي او. فيلمسازي براي برگمان، شيوه و نحوه زندگي كردن است و زندگي برايش تمرين فيلمسازي است. در سينماست كه زندگي مي‌كند؛ زندگي را تحمل كرده و مي‌تواند دوام يابد و تا 84 سالگي بسازد. ▫️ سينما برايش هم نياز مبرم است به برون‌ريزي خود و هم مكاشفه است. مكاشفه خود، ديگري و جهان. براي او مديومي است براي شناخت و درك لابيرنت‌هاي انسان: اندوه، عذاب، تنهايي، دلتنگي و هجوم اشباح و «جن‌هاي» درونش را با آن كنترل مي‌كند و التيام مي‌بخشد. سينما برايش اصل لذت است: شور، سودا و هيجان. شوري كه در زندگي‌اش وجود ندارد. سوال قديمي او: «آيا خدا هست؟» نه از اطوارها و آلودگي‌هاي روشنفكري و ‌زدگي‌هاي مد روز كه از بطن زندگي‌اش، از كودكي تا مرگ برآمده و به پرسش كليدي «آيا عشق هست؟» بدل شده و كه ذهن‌مشغولي هميشه‌اش بوده، شكل ديگر به خود گرفته. مرگ ديگر يك مفهوم مجرد نيست. مرگ از پس مردن و آدم عزيز از دست رفته برمي‌خيزد. مرگ پايان نيست؛ گذار است. به كجا؟ نمي‌داند - نبايد هم بداند. ▫️ اگر مرگ نبود قطعا برگمان به عنوان نيز نبود، زيرا به علت مرگ است كه به جنبش درمي‌آييم و به آفرينش. مرگ تعين زندگي است. بدون مرگ، زندگي بي‌معناست. اگر مرگ نبود، نه بود نه . عشق و هنر با مرگ ملازمند و با برگمان. منبع: روزنامه اعتماد 📽🎥 @savad_rasaneh
🔹نشست تخصصی آینده پژوهی با حضور رئیس و کارشناسان مرکز تحقیقات و سازمان فضای مجازی سراج چهارشنبه 9 مرداد ساعت 10 سالن رضوان دفتر تبلیغات اسلامی @savad_rasaneh
🎥📱چند ویدیوی جدید در رابطه با و از دکتر عبدالرسول علم الهدی: نشست علمی گونه شناسی کاربران شبکه‌های اجتماعی سایبری در ارتباط عفیفانه. 🔹زندگی سایبری (1) https://www.aparat.com/v/r82Fc 🔹زندگی سایبری (2) https://www.aparat.com/v/yYfPq 🔹ارتباط عفیفانه در شبکه های اجتماعی https://www.aparat.com/v/sGbdL 🔹انگیزه های حضور در شبکه های اجتماعی https://www.aparat.com/v/7U5HK 🔹ساخت هویت مجازی https://www.aparat.com/v/GjzdR 🔹گونه شناسی کاربران در ارتباط عفیفانه https://www.aparat.com/v/PtEy7 @savad_rasaneh
🔹عیدانه از عید قربان تا عید غدیر 40% تخفیف برای اشتراک یکساله نشریات سنجاقک، پوپک، سلام بچه‌ها و پیام زن ارسال کلمه عیدانه به 3000144095 @savad_rasaneh
در جستجوی فریده نماینده ایران در #اسکار شد 🔹با اعلام روابط عمومی #سازمان_سینمایی پس از رای‌گیری و تجمیع نظرات، از ۳ #فیلم قصر شیرین، در جستجوی فریده و متری شش و نیم اعضای هیات انتخاب #مستند در جستجوی فریده به کارگردانی آزاده موسوی و کوروش عطایی را به عنوان گزینه نهایی و نماینده #سینمای_ایران در اسکار انتخاب کردند. منبع: فارس 🎥📽 #انجمن_سواد_رسانه_طلاب ✅ @savad_rasaneh
📌 #معرفی_کتاب: رویکردهایی به #سواد_رسانه_ای نویسندگان: آرت سیلور بلات، جین فری، باربارا فینان مترجم: امیر یزدیان ناشر: مرکز پژوهشهای اسلامی #صدا_و_سیما 🔹رويكردهايي به سواد رسانه‌اي، رويكردهايي براي مطالعه سواد رسانه‌اي ارائه مي‌دهد. از اين روي، كتاب به دنبال رويكردي فراگير است و نه تقليل‌گرا. هدف از آشناسازي دانشجويان با اين رويكردهاي متنوع، نشان دادن راهبردهايي متنوع به ايشان براي فهم و درك مطالب رسانه‌اي است. در حالتي ايده‌آل، اين رويكردها، شما را قادر مي‌سازند تا از دريچه‌هايي متنوع به مطالب رسانه‌اي بنگريد. هر يك از اين رويكردها مي‌تواند در رشته‌اي خاص، مفيدتر باشد. 🔹 نمي‌توان گفت كه مطالب رسانه‌اي تنها يك حقيقت دارند. اينكه در هر حوزه، يك حقيقت وجود دارد، اهميت ندارد، بلكه مهم اين است كه شما رويكردهايي انتقادي در پيش بگيريد و نگرشي تازه به مطالب رسانه‌اي به دست آوريد. با وجود اين، آشنايي شما با رويكردهاي انتقادي متنوع (به عنوان ابزار) از اهميت بسزايي برخوردار است؛ با بهره‌گيري از همين رويكردها قادر خواهيد بود تا مطالب رسانه‌اي را به طور نظام‌مند (با حمايتِ «متن» رسانه‌اي) تحليل كنيد. مطالعه کتاب بصورت دیجیتالی در: http://yon.ir/1lApF #کتاب_بخوانیم #انجمن_سواد_رسانه_طلاب ✅ @savad_rasaneh
🔴اکران مردمی مجموعه «خلیل آفریقا» 🔻سخنرانان: ▫️دکتر شجاعی‌فرد، نماینده در ▫️روح‌الله رفیعی، تهیه‌کننده و کارگردان مستند (استاد مستند سازی با موبایل انجمن سواد رسانه طلاب) ▫️به همراه رونمایی از سایت سه زبانه دفتر سید زکزاکی در ایران ▪️زمان: چهارشنبه ۶ شهریور، ساعت ۱۷ ▪️نشانی: ، بلوار غدیر، انتهای کوچه ۸، مجتمع آموزشی تربیتی هدایت، سالن شهید رجایی @savad_rasaneh 🆔 @Mazloom_Nigeria
🔰 مجموعه سخن‌نگاشت | ۱/۱۲ 🏷 مطالبه رهبرانقلاب از #وزارت_فرهنگ_و_ارشاد_اسلامی 👈 به فرهنگ عمومی، جهتِ ارزشی بدهید ❌ تلاش زیادی شده تا جریان های #فرهنگی و عاملهای فرهنگی - #هنر و #ادبیات و #شعر و #سینما و بقیه - در جهت غیر ارزشی حرکت کنند. 🌷 #هفته_دولت 💻 @Khamenei_ir #انجمن_سواد_رسانه_طلاب ✅ @savad_rasaneh
SPBA_Volume 6_Issue 14_Pages 101-127.pdf
945.7K
🔹مقاله: بررسی راهبردهای رسانه‌ای و فرهنگی دشمن درنبرد نرم علیه انقلاب اسلامی از منظر حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) نویسندگان: علیرضا نجاتی منفرد، محمدرضا کمالی، سید کاظم دلخوش 🔹منبع: دوفصلنامه علمی پژوهشی مطالعات قدرت نرم، دوره 6، شماره 14، بهار و تابستان 1395. 🔻چکیده: انقلاب اسلامی ایران را می‌توان الگوی تجلی و تحقق اسلام در عصر حاضر محسوب نمود. این انقلاب از رهگذر اندیشه و آرمان عدالت‌خواهانه برخاسته از نگرش اصیل اسلامی و بینش والای بنیان‌گذار آن حضرت (رحمت‌الله علیه) درصدد برآمد با روش‌های مسالمت جویانه به نتیجه دلخواه و مطلوب خود یعنی دست یابد. به همین دلیل دشمنان در تلاش‌اند با بهره‌گیری از شیوه‌ها و ابزار گوناگون از جمله ابزار و به طور مداوم و به انحای مختلف به مقابله فرهنگی با این نهضت الهی بپردازند. رهبر بیدار و فرزانه‌مان حضرت در فرازی از فرمایشات گهربارشان فرموده‌اند، اولویت آن چیزی است که به آن می‌گویند نبرد نرم؛ یعنی نبرد به وسیله ابزارهای فرهنگی، به‌وسیله ، به‌وسیله دروغ، به‌وسیله شایعه پراکنی، با ابزارهای پیشرفته‌ای که امروز وجود دارد. ابزارهای ارتباطی که ده سال قبل و پانزده سال قبل و سی سال قبل نبود. در این تحقیق با در نظر گرفتن شیوهای نبرد نرم به بررسی راهبردها و شیوه‌های نرم رسانه‌ای و دشمن علیه انقلاب اسلامی پرداخته می‌شود ... @savad_rasaneh
✅ رضایت 94 درصدی مخاطبان از عصر جدید در نظر سنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما مسابقه استعدادیابی «» رضایت ۹۴ درصدی مخاطبان این برنامه را به همراه داشته است و بیش از ۶۵ درصد مردم در سراسر کشور پای این برنامه نشسته و ۹۷.۲ درصد از مخاطبان این برنامه هم اجرای احسان را خیلی خوب ارزیابی کرده‌اند. در نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان از جامعه آماری با جمعیت ۸۱۸ نفر از افراد ۱۵ سال و بالاتر در تهران و ۳۲ شهر دارای مرکز صداوسیما ۶۵.۳ درصد پاسخگویان به نحوی بیننده «مسابقه عصر جدید» بوده‌اند که ۹۴ درصد از این بینندگان در حد زیاد از این مسابقه رضایت داشته‌اند. از این تعداد، زنان با آمار ۶۷.۵ درصد و مردان با آمار ۶۲.۹ درصد بیننده این مسابقه بوده‌اند. همچنین در میان گروه‌های سنی مختلف نوجوانان با ۸۴.۹ درصد بیشتر از سایر گروه‌های سنی بیننده «عصرجدید» بوده‌اند. مطابق این نظر سنجی ۸۲.۳ درصد بینندگان «مسابقه عصرجدید» مهمترین هدف این مسابقه را کشف و معرفی استعداهای ناشناخته دانسته اندو اکثریت مخاطبان این برنامه را در این زمینه موفق ارزیابی کرده اند. در ارزیابی بینندگان در این ۹۰.۱ درصد فضاو دکور این مسابقه در حد زیاد موفق بوده و عواملی چون جالب و جذاب بودن با ۸۹.۷ درصد، حضوراستعدادهای متنوع از سراسر کشوربا ۸۶.۱ درصد، جدید و به‌روز بودن با ۸۶ درصد، هیجان‌انگیز بودن با ۸۲.۶ درصد و گروه داوران مسابقه با ۷۳.۶ درصد در جذب مخاطب این برنامه مؤثر بوده است. بر اساس نظر شرکت کنندگان این نظر سنجی اجرای احسان علیخانی با آمار ۹۷.۲ درصد در حد خیلی خوب بوده است. ۶۰.۶ درصد بینندگان نیز گروه داوری انتخاب شده برای این مسابقه را در حد زیاد مناسب دانسته‌اند. مرکز تحقیقات در این نظر سنجی اعلام کرده است ۹۸.۷ درصد بینندگان این مسابقه داوران را از نظر پوشش و ظاهر مناسب، ۹۴.۶ درصد از نظر نحوه بیان در حد خیلی خوب یا خوب ارزیابی کرده‌اند. تخصص و آگاهی مرتبط با اجراها، قضاوت عادلانه درباره اجراها و استدلال مناسب و مرتبط با رأی ارائه شده در رتبه‌های بعدی این بخش از نظر سنجی هستند. ۳۳.۳ درصد از بینندگان «مسابقه عصرجدید» داوری امین حیایی و ۲۶.۲ درصد داوری آریا عظیمی‌نژاد را بیش از سایر داوران پسندیده‌اند. سید بشیر حسینی با ۱۱.۸ درصد، رویا نونهالی با ۱. ۵ درصد در رتبه‌های بعدی هستند. براساس این نظرسنجی، ۷۹.۲ درصد با شیوه انتخاب نفرات برتر توسط مردم در حد زیاد ۱۷.۸ درصد درحد کم موافق هستند و ۳ درصد نیز اصلا با این شیوه موافق نبوده‌اند. درحالیکه ازنظر ۵۴.۷ درصد بینندگان این مسابقه اصلا بدآموزی نداشته است، ۱۶.۱ درصد نیز اعلام کردند که برخی از اجراهای مسابقه عصرجدید در حد زیاد بدآموزی داشته و ۲۹.۲ درصد بینندگان نیز بدآموزی آن را برای کودکان و نوجوانان در حد کم دانسته‌اند. ۹۵.۴ درصد از بینندگان در حد زیاد و ۳.۷ درصد در حد کم موافق ادامه پخش مسابقه عصر جدید هستند. ۹ درصد نیز اصلا موافق ادامه پخش این مسابقه نیستند. بنا بر نظر بینندگان این مسابقه درخصوص اینکه کدامیک از فینالیست‌ها باید به عنوان نفر اول انتخاب می‌شدند ۴۸.۱ درصد فاطمه عبادی، را شایسته کسب عنوان اول مسابقه دانسته‌اند.«پارسا خائف »با ۱۹.۱ درصد محمدزارع با ۱۶.۷ درصد، گروه دختران نینیجا با ۵.۸ درصد و سعید فتحی روشن با ۲.۶ درصد به ترتیب نفرات دوم تا پنجم از نظر بینندگان این برنامه در این نظر سنجی بوده‌اند. بر اساس این نظر سنجی۴۵.۹ درصد بینندگان مسابقه عصر جدید را فاقد هرگونه نقطه ضعفی دانسته‌اند. از نظر ۸.۶ درصد از بینندگان مهمترین نقطه ضعف مسابقه عصر جدید«رأی دادن داوران بر اساس احساس» بوده‌است. «خطرناک بودن بعضی اجراها» با ۶.۴ درصد، «عدم ارتباط تخصصی داوران با اجرای شرکت کنندگان » با ۵.۶ درصد در مراتب بعدی قرار دارند. منبع: خبرگزاری صدا و سیما @savad_rasaneh
🔹انگیزه های حضور در شبکه های اجتماعی، سخنرانی دکتر عبدالرسول علم الهدی در نشست علمی گونه شناسی کاربران در عفیفانه. معاونت ، و دفتر تبلیغات اسلامی قم تماشای ویدیو در کانال : https://www.aparat.com/v/7U5HK @savad_rasaneh
🔷 درباره جنگ نرم چه می دانید؟ 🔸تعریف جنگ نرم: مفهوم در مقابل جنگ سخت است.جان کالینز، نظریه پرداز دانشگاه ملی جنگ ، جنگ نرم را این گونه تعریف می کند: استفاده طراحی شده از و ابزارهای مربوط به آن، برای نفوذ در مختصات فکری دشمن، با توسل به شیوه هایی که موجب پیشرفت مقاصد امنیت ملی مجری می شود. وزارت دفاع امریکا جنگ نرم را این گونه تعریف می کند: جنگ نرم، استفاده دقیق و طراحی شده از تبلیغات و دیگر اعمالی است که منظور اصلی آن، تأثیرگذاری بر عقاید، احساسات، تمایلات و رفتار ، گروه بی طرف یا گروه های دولت است، به گونه ای که برای برآوردن مقاصد و اهداف ملی پشتیبان باشد. 🔸اما مهم ترین تعریف از جوزف نای است. وی جنگ نرم را این گونه تعریف می کند: توانایی شکل دهی به ترجیحات دیگران. بنابراین، جنگ نرم هرگونه اقدام نرم، روانی و تبلیغات ای است که جامعه هدف را نشانه می گیرد و بدون درگیری و استفاده از زور و اجبار، به انفعال و شکست وا می دارد. جنگ روانی، جنگ سفید، جنگ رسانه ای، عملیات روانی، براندازی نرم، انقلاب نرم، ، انقلاب رنگی و... ازشکل های جنگ نرم شمرده می شود. به اعتقاد ویلیام وایتی، جنگ نرم عبارت است از: مجموع اقداماتی که از سوی یک کشور به منظور اثرگذاری و نفوذ بر عقاید و رفتار دولت ها و ملت های دیگر، در جهت مطلوب و با ابزارهایی غیر از ابزارهایی چون نظامی سیاسی و اقتصادی انجام می شود. 🔸جنگ نرم رسانه ای: این جنگ، بهره گیری از رسانه ها برای تضعیف هدف و بهره گیری از توان و ظرفیت رسانه ها، اعم از رسانه های نوشتاری، دیداری، شنیداری و به کارگیری اصول تبلیغات و به منظور کسب منافع است. جنگ رسانه ای، از برجسته ترین مؤلفه های جنگ نرم شمرده می شود؛ زیرا یکی از اقدامات در این زمینه، بهره گیری از روش برچسب زنی بر ضد کشور مورد نظر است. هدف آن است که ، گروه یا دولتی محکوم گردد، بی آنکه استدلالی در محکومیت آنها ذکر شود. 🔸اهداف در جنگ نرم: الف) ایجاد تغییر در باورها ب) ایجاد تغییر در افکار و اندیشه‌ها ج) ایجاد تغییر در رفتار د) ایجاد تغییر در ساختار سیاسی منبع: کتاب اهداف فرهنگی در جنگ نرم رسانه ای ( و الگوها)، مولف: سیده صدیقه حسینی ناشر: مرکز پژوشهای اسلامی ، 1392. @savad_rasaneh
برای عضویت در کانال انجمن سواد رسانه و دریافت فایل های مرتبط با به آدرس زیر مراجعه نمایید: https://eitaa.com/savad_rasaneh کلیک نمایید: @savad_rasaneh
20160216151917-9495-139.pdf
851.8K
🔹مقاله: بازنمایی مناسک محرم در رسانه های غرب؛ تحلیل نشانه شناختی عکس های پایگاه عکاسی توتالی کول پیکس با موضوع محرم و عاشورا نویسندگان: مجید موحد مجد، زینب نیک نجات، محمدتقی عباسی شوازی 🔹منبع: فصلنامه تحقیقات فرهنگی ایران سال هشتم پاییز 1394 شماره 3 (پیاپی 31) 🔻چکیده: در این #پژوهش به مقوله #عکس به عنوان بستری برای ارتباط و تولید معنا نگریسته می شود و فعالیت هنری-اجتماعی عکاسی، به مثابة ابزاری رسانه ای که امروزه نقش مهمی در عرصة #ارتباطات دارد و همچون سایر ابزارهای رسانه ای در خدمت ایدئولوژی صاحبان رسانه است، در نظر گرفته می شود. نظریة #بازنمایی، با نگاهی انتقادی به #رسانه ظهور یافت. روش نشانه شناسی امکان بررسی لایه های زیرین متون رسانه ای ازجمله عکس را دارد. در این نوشتار بر اساس نظریة بازنمایی و روش #نشانه_شناسی به تحلیل عکس های پایگاه عکاسی توتالی کول پیکس با موضوع محرم و #عاشورا پرداختیم. مؤلفه های به دست آمده، گویای این امر بود که عکس ها با ارائة تصویری همراه با اعوجاج از مناسک #محرم، به بازنماییِ اسلام و مسلمانان به عنوان یک «دیگری» می پردازد. ویژگی هایی همچون #خشونت عزاداران، غلبة مردانگی و نقش منفعل زنان عزادار در مناسک دینی، انسجام و قدرت جمعی آنان ازجمله مضامین حاضر در این مجموعه عکس است؛ ضمن اینکه نمادهای مرسوم #شیعی نیز در عکس ها با چنین مضامینی آمیخته می شود. مفاهیم برآمده از تحلیل عکس ها که اغلب حول مضامینی همچون خشونت است، می تواند اقدامی در راستای جریان کلی تر #اسلام_هراسی در جهان غرب قلمداد شود. #انجمن_سواد_رسانه_طلاب ✅ @savad_rasaneh
⚫️ فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را خدمت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری، مراجع تقلید و عموم شیعیان تسلیت عرض می کنیم. ◼️ حضرت حجت در غم جدشان می فرمایند: لأَندُبَنَّک صَباحاً و مَساءً و لأَبکینَّ عَلَیک بَدَلَ الدُّمُوعِ دَماً. هر صبح و شام بر تو گریه و شیون می کنم و در مصیبت تو به جای اشک، خون می گریم. #انجمن_سواد_رسانه_طلاب ✅ @savad_rasaneh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎦 نماهنگی از بیانات #رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌مناسبت روز ملی #سینما: 🔷به عنوان یک مستمع که انسان نگاه می کند می فهمد اثر #هنر را و کار هنری برجسته را 🔷شما می توانید این نسل را یک نسل پیشرونده، امیدوار، پرشوق، معتقد به خود، معتقد به ارزش های اسلامی و ملی خود بار بیاورید. 🎥📽 #انجمن_سواد_رسانه_طلاب ✅ @savad_rasaneh
◀️ معرفی بازی مبارزه با داعش در نقش مدافع حرم حضرت زینب(س) + دانلود رایگان بازی 🎮 موبایلی/ بخش اول 💎 نام بازی: دفاع مقدس ✳️ تولید کننده: 📋 خلاصه: داستان بازی از زیارت (س) در سوریه آغاز می شود. قهرمان یعنی "احمد" که یک شهروند عادی است با دیدن تعرض دشمن به حرم، لباس نظامی بر تن کرده و سلاح به دست گرفته و به دفاع از حرم می پردازد. برای اطلاعات بیشتر و به لینک زیر بروید: https://vmojahed.ir/?p=7488 @savad_rasaneh https://eitaa.com/savad_rasaneh
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎦ببینید مقام معظم رهبری: 🔷 یکی از خصوصیّات ممتاز دیگر امروز، آماده بودن وسایل رساندن #پیام است؛ 🔷 #فضای_مجازی یک ابزار بسیار کارآمد است برای اینکه بتوانید پیامتان را به گوش همه برسانید.این امکان دیروز نبود،امروز هست.یکی از امتیازات این است. #انجمن_سواد_رسانه_طلاب ✅ @savad_rasaneh
🔷برگزاری درس خارج فقه رسانه از اول مهر 📖 سال پنجم درس خارج با موضوع «احکام پیام رسانان و عوامل رسانه» در قم برگزار می شود. 📚 حجت الاسلام والمسلمین عباس رفعتی پنجمین سال فقه رسانه خود را با موضوع «احکام پیام رسانان و عوامل » همزمان با آغاز سال جدید تحصیلی حوزه های علمیه در قم برگزار می کند. 🔸 این درس از روز دوشنبه اول مهرماه سال جاری هرهفته روزه های دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 16در مدرس 206مدرسه علمیه امام کاظم(ع) واقع در میدان معلم آغاز خواهد شد. منبع: خبرگزاری حوزه @savad_rasaneh
‼️ ‼️ قم میزبان اولین سلسله همایش‌های (دهه هشتادی ها) 🔰 سمینار با رویکرد تعامل‌،‌ آشنایی‌ و شناخت بیشتر نوجوانان‌‌ : 🔘 نوجوانان ۱۴ تا ۱۸ سال 🔘 طلاب 🔘 والدین 🔘 مربیان 🔺 با‌حضور اساتید برتر : 🔅 🔅 🔺‌ زمان‌: ‌۵ مهر ماه ۹۸ 🔺 ساعت برگزاری‌: ۸ صبح الی ۸ شب 🔺 مزایا‌:‌ ۱) اعطای ۲) اعطای تخفیف ویژه برای: 🔹دریافت تمام بسته های تربیت مربی سواد رسانه 🔹ثبت نام در دوره های جامع سواد رسانه و... 🔺 امکان اسکان برای غیر قمی ها ❗️ توجه‌ 👈‌ ظرفیت 🖇لینک ثبت نام مستقیم‌:‌ http://yon.ir/Mojrisho 🎁 کد 60% ویژه مخاطبان موسسه طوسی: Tusi80 کسب اطلاعات بیشتر: 🆔 @mojrisho_ir 📞 09034718501 @savad_rasaneh
🔹 آغاز هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان گرامی باد. 🔸... درباره خاطره هشت سال #دفاع_مقدس، این فیلمی که این آقا میسازد، این کتابی که آن آقا مینویسد، در واقع یک تزریق سیمان به این پایه‌هایی است که میخواهیم اینها را مستحکم و ماندگارتر کنیم؛ تقویت پایه‌های #انقلاب و پایه‌های پیشرفت کشور است، تقویت هویّت ملّی است.۱۳۹۶/۰۳/۰۳ بیانات مقام معظم رهبری در مراسم شب خاطره دفاع مقدس 🔹 کم کم بدل به قلعه متروکه می شود، شهری که کوچه هاش به نام #شهید نیست (مرتضی امیری اسفندقه) #فیلم #سینما #کتاب #رسانه #شعر #ادبیات #انجمن_سواد_رسانه_طلاب ✅ @savad_rasaneh