خبری که سریع از خروجی جماران حذف شد اما حاوی هشدارهایی جدی برای حوزه بود؛
🔺تردید افکنی در نسبت اغتشاشات و جنایت شاهچراغ با استفاده ابزاری از چهره حوزوی!
▫️ابتدای این هفته خبری از آیت الله مقتدایی روی خروجی پایگاه خبری #جماران منتشر شد مبنی بر اظهار نظر رئیس اسبق حوزه علمیه قم درباره عدم ارتباط جنایت #شاهچراغ با #اغتشاشات اخیر.
➖ از آنجا که این خبر از خروجی جماران حذف شده و صرفا متنی کوتاه از آن در برخی رسانه های عمدتا معاند یا زاویه دار با نظام اسلامی منتشر شده است، به بازنشر همین مقدار کفایت می کنیم:
" ما از این قضیه بسیار ناراحتیم و تقاضا میکنیم با عاملین این قضیه برخورد جدی و قاطع صورت بگیرد.
➖وی در پاسخ به این سئوال که "بعضیها تلاش میکنند این حادثه تروریستی را با اعتراضات و تجمعات این روزها گره بزنند، آیا درست است؟"، تصریح کرد: نه؛ اینها کاری با تظاهرات مردم ندارد بلکه اینهاکسانی هستند که علیه نظام و مردم انقلابی قصد سوء دارند و اصلا کاری با تجمعات و تظاهرات ندارد."
🔹همین کافی بود تا BBC فارسی این #طعمه_چرب رسانه ای را صید کند و با تمسک به جمله این استاد حوزه مبنی بر اینکه " اینها کاری با تظاهرات مردم ندارد" به روایت #رسمی و در عین حال #مردمی ارتباط اغتشاشات و جنایت شاهچراغ حمله کند، روایتی که به درستی می گوید #تجزیه_طلبی و #ترور در سایه اغتشاشات جان تازه گرفته اند و امثال #داعش از بستر آشفته اغتشاشات برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کنند.
▫️گام بعدی BBC بعد از #تردید_افکنی در ارتباط اغتشاشات و عملیات تروریستی شاهچراغ که عملا باعث بیداری و تردید بسیاری از اغتشاشگران نیز شده است، اینست که روایت "کارخودشونه" را با رویکردی تاریخی و یادآوری ماجرای #سینما_رکس آبادان قوت ببخشد و بنویسد:
"در پی حمله مسلحانه روز چهارشنبه (۴ آبان ماه) به صحن شاهچراغ شیراز، شماری از مقامات ... و رسانههای رسمی و نزدیک به حکومت، بهطور گسترده این اقدام را به «دشمن» نسبت داده و آن را با اعتراضات اخیر مرتبط دانستند. / این در حالیست که در یکی از تجمعها، دانشجویان تبلیغات حکومتی برای مرتبط کردن حمله به حرم شاهچراغ را محکوم کردهاند و شعار دادهاند: «شاهچراغ رکس دیگه، این هم یک نیرنگ دیگه» و «این نقشهها تکراریه، داعش خود سپاهیه»."
🔹حذف خبر مصاحبه با آیت الله مقتدایی از جماران به احتمال زیاد به درخواست شخص یا اطرافیان این مدیر سابق حوزه علمیه و رئیس فعلی شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران انجام شده است اما چرا #نوشدارو بعد مرگ #سهراب؟!
▫️مصاحبه هفتم مهرماه وی با جماران نیز نشان می دهد که جماران متوجه ظرفیت وسوسه انگیز نوع جملات آیت الله مقتدایی برای تیترهایی علیه دیدگاه های مردمی و انقلابی شده است و گویا بنا دارد هر از چند گاهی مواضع دلخواهش را از زبان یک چهره موجه حوزوی بازتولید کند!
🔹گفتنی است عضو سابق شورای عالی حوزه در مصاحبه قبلی خود با جماران در روزهایی که #نیروی_انتظامی به #حمایت و همراهی نیاز داشت در مصاحبه با جماران در پاسخ به این سوال که عملکرد #گشت_ارشاد را چگونه ارزیابی می کنید، گفته بود:
"به نظر من می آید که خیلی موفق نبوده است. باید به خود این گروه تذکراتی داده شود که رفتارشان با مردم خشن و تند نباشد و بلکه با رعایت برادری، خواهری و مادری برخورد خوب داشته باشند."
▫️با توجه به رویکرد انقلابی این استاد باسابقه حوزه های علمیه (علی رغم تمام نقدهای وارد به دوران مدیریت در حوزه) لازم است در چینش اطرافیان و مشاورانشان تجدید نظری جدی صورت بگیرد تا دوباره شاهد چنین گفتگوهایی در برهه های حساس نباشیم؛ بی شک بسیاری از #مسئولین، #امامان_جمعه و بزرگان حوزه نیز مانند ایشان در معرض سوء استفاده رسانه ای می باشند و نیازمند مشاورانی رسانه ای و فهیم می باشند.
➖از طرفی #رسانه_های_حوزوی نیز می توانند با ترتیب دادن گفتگوهایی #چالشی و #آزاد در طول زمان، مانع انباشت گلایه ها و نظران انتقادی #بزرگان حوزه شوند و اجازه دهند حرف ها زده شود و دلسوزان حوزه و انقلاب در لاک انفعالی و سکوت نروند چرا که گاه این سکوت ها درست زمانی شکسته می شوند که نباید! / حمید خیبری
💯 Voice of howzeh / VOH
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حجت الاسلام دکتر رهدار در نشست حوزویان و فعالیت اقتصادی مطرح کرد؛
🔺امتزاج دانش و مهارت؛ آری یا خیر؟!
حجت الاسلام بنیادی:
▫️کسب مهارت همراه دانش حوزوی جزو #سنت_حوزه بوده و بعید است کسی با آن مخالف باشد؛ هر چند آن مهارتها، جزو مهارتهای ذاتی حوزه بوده است، مثل #تبلیغ و #تدریس و ...البته اینطور هم نبوده که #آموزش برای مهارتها رایج بوده باشد!
حجت الاسلام دکتر رهدار:
▫️دانش حوزوی ما در ذات خودش، دانشی عاری از مهارت است و #مهارت بخش یا حتی بُعدی از #دانش حوزوی نیست!
🔹البته یک #تجربه ناقصی در #تبلیغ داریم و اجمالا پذیرفته ایم که اگر طلبه ای کنار #تحصیل خودش، تجربه تبلیغی نداشته باشد، لنگ می زند.
▫️آموزش و پرورش هم مانند حوزه از این #نقیصه که دانش، خالی از مهارت است، #رنج می برد.
🔹 #غفلت از #امتزاج دانش و مهارت، منجر به ضعف هایی در مهمترین ماموریت های حوزوی ما می شود مانند:
⬅️ امامت جماعت و امامت جمعه
➖ ما برای این هم 👆 در کنار دانش حوزوی خود، کاری نکرده ایم تا چه برسد به اینکه درباره تأثیر کار و فعالیت اقتصادی در دانش حوزوی بحث کنیم❗️
📽 تیزر نشست حوزویان و فعالیت های اقتصادی / 📽 جانمایی اشتباه معیشت در حاشیه زندگی طلبگی
✔️ پایگاه خبری، تحلیلی #صدای_حوزه؛ رسانه آزاد و مستقل طلاب و فضلای حوزه های علمیه
🌐 eitaa.com/joinchat/1467023382C72b81b3b57
پایگاه خبری صدای حوزه
خبری که از خروجی جماران حذف شد اما حاوی هشدارهایی جدی برای حوزه بود؛ 🔺تردید افکنی در نسبت اغتشاشات و
آیت الله مقتدایی در ادامه شیطنت رسانه ای جماران و BBC فارسی مطرح کرد:
🔻اغتشاشات زمینه ساز حمله تروریستی به حرم شاهچراغ بود
آیت الله مرتضی مقتدایی پیش از ظهر امروز در درس خارج:
▫️ امروز دشمنان انقلاب اسلامی با مزدوران داخلی و افراد فریب خورده همفکری کرده اند که در کشور ایجاد اغتشاش و نا آرامی به وجود آورند.
🔹کشور را ناآرام کردند که بتوانند زمینه اهانت به مقدسات و در نهایت حمله به حرم حضرت شاهچراغ را فراهم بیاورند و ما این اقدامات را محکوم می کنیم.
▫️مردم ایران احترام ویژه ای به حرم معصومین(ع) و امامزادگان دارند و وقتی به حرمی وارد می شوند به نشان احترام در و دیوار آن را می بوسند و تبرک می جویند.
🔹 ما وظیفه داریم با جوانان نشست داشته باشیم و آنان را راهنمایی کرده و راه صحیح و درست را به آنان نشان دهیم./ رسا
✔️ #صدای_حوزه را بدون پارازیت بشنوید 👇
eitaa.com/joinchat/1467023382C72b81b3b57
🔻 در سختترین مواقع هم افسرده نباشید!
▫️انقلاب با چهرهها و دلهای افسرده تضمینشدنی نیست. انقلاب با دلهای پرشور و چهرههای شاداب تضمین میشود.
🔹هیچکس مرا در این دوره نشیب و فراز انقلاب در سختترین مواقع، نتوانسته است با قیافهٔ افسرده ببیند. چرا افسرده باشیم؟ ما که به دنبال إحدی الحُسنَیَینیم؛ یا شهادت یا پیروزی، دیگر چرا افسردگی؟ افسرده نباشید چهرهها شاداب باشد، نشاط داشته باشید.آنوقت شعارتان همین است که آمریکا و مزدورانش هیچ غلطی نمیتوانند بکنند.
▫️ما در زیر بار سختیها و مشکلات و دشواریها قد خم نمیکنیم. ما راستقامتان جاودانهٔ تاریخ خواهیم ماند. تنها موقعی سرپا نیستیم که یا کشته شویم و یا زخم بخوریم و بر خاک بیفتیم و الّا هیچ قدرتی نمیتواند پشت ما را خم بکند.
🆔 @sedayehowzeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 راهکار بنیادین مقابله با آسیب های رسانه ای همیشه یک عمل است: #تولید_آگاهی!
▫️درون این #ماتریکس رسانه ای ساخت آمریکا و عربستان هیچ چیز نیست جز کدهایی که برای #هک کردن #ذهن ما آمده است؛ وقتی به آن آگاه می شویم، قدرتش را از دست میدهد!
🆔 @savad_resaneh1
🆔 @sedayehowzeh
🌐 eitaa.com/joinchat/1467023382C72b81b3b57
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 اینجا تهران است و چند روز قبل، همسر طلبه ای با وجود ترس از وحشیگری آشوبگران از آنان فیلمبرداری کرده و برای شوهر طلبه اش ارسال کرده؛ این ترس به دل انداختن ها تاوان ندارند؟!
➖همانطور که در فیلم مشخص است به محض نزدیک شدن نیروهای امنیتی موتورسوار، اراذل گردن کلفت، فرار را بر قرار ترجیح دادند!
#طلبه_خبرنگار
✔️ #صدای_حوزه را بدون پارازیت بشنوید 👇
eitaa.com/joinchat/1467023382C72b81b3b57
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺حمله شبانه چند اغتشاشگر به مدرسه علمیه بقیه الله تهران دو شب قبل
▫️نیروهای #امنیتی بعد این حادثه در محل حاضر شده اند که امیدواریم هر چه سریعتر این چند #مزدور یا به قول معروف این روزها، این چند #فریب_خورده را شناسایی کنند.
🔹 می توان طی یک هماهنگی، این چند نفر را در کنار مجازات قانونی، در جمع طلاب همان مدرسه حاضر کرد تا چند ساعتی با هم حرف بزنند، گفتگوی جالب و احتمالا ثمر بخشی خواهد شد!
🆔 @sedayehowzeh
آیت الله مظاهری - صوت اخلاق- صبر در خانه، مانع سقوط خانواده.mp3
10.04M
▫️صبر در خانه، مانع سقوط خانواده
🎙آیت الله مظاهری
#صدای_اخلاق
🆔 @sedayehowzeh
اندر حکایت این روزهای سوداگری مرجعیت و زعامت و جانشینی نزد برخی روحانیون نام آشنا و گاه آقازاده؛
🔻سودا یا پذیرش؛ مسأله اینست!
مرحوم #علامه_طهرانی(رحمة الله علیه) به نقل از استاد خود شیخ حسین حلی(قدس الله نفسه الزکیة)، اینگونه نقل می کند که «استاد ما مرحوم #نائينى- قَدّس الله نفسَه- يك مرتبه در بالاى منبرِ تدريس فرمود:
▫️يا أيّها الطُّلّاب! مرحوم حاج مُلا علىّ كَنى (صاحب كتاب نفيس «قضآء» و معاصر شيخ أنصارى و از أعلام شاگردان و شايد همرديف شيخ أنصارى كه أوّل عالِم و أوّل مجتهد طهران بود؛ و اگر كسى بخواهد از علميّت او مطّلع بشود، كتاب «قضاء» ايشان را ببيند. ) به طهران رفت و تمام علماء طهران كه در مقابل او خاضع و خاشع و به أعلميّت او إذعان داشتند، نزد او آمده و تقاضا كردند كه:
شما متصدّى امور مردم باشيد؛ و در أمر قضاء و مرافعات مردم به شما مراجعه كنند و شما نظر بدهيد و فصل خصومت نمائيد!
مرحوم حاج ملّا علىّ كَنى گفت:
🔹«من اين كار را نمىكنم؛ زيرا من در اجتهاد خود شكّ دارم». تا اينكه پنجاه نفر از مجتهدين طهران و أطراف، از كسانى كه ايشان آنها را مجتهد مىدانست، خدمت ايشان آمده و بر اجتهادشان شهادت دادند؛ آنوقت ايشان اين پيشنهاد را پذيرفت.
🔸اما شما جالسين و حاضرينِ در مجلس درس، اگر پنجاه نفر از مجتهدين هم شهادت بدهند كه شما مجتهد نيستيد، باز قبول نمىكنيد و ادّعاى اجتهاد مىكنيد!»!!
📚 ولايت فقيه در حكومت اسلام، ج2، ص: 35 / الفقه و الاصولی
✔️ پایگاه خبری، تحلیلی #صدای_حوزه؛ رسانه آزاد و مستقل طلاب و فضلای حوزه های علمیه
🌐 eitaa.com/joinchat/1467023382C72b81b3b57
نقدی بر تحول متون اجتهادی.pdf
395.4K
استاد حوزه علمیه قم در یادداشتی تبیین کرد؛
▫️تحول در قدرت پاسخگویی فقه با تقطیع متون اصیل و بدیل سازی غیر قابل دفاع، محقق نمی شود!
➖حجت الاسلام والمسلمین غلامعباس هاشمی همدانی، استاد سطح عالی حوزه علمیه قم در یادداشتی به بررسی #طرح_تحول متون اجتهادی حوزه پرداخت که تقدیم مخاطبان محترم «پایگاه خبری #صدای_حوزه» میشود...
✔️ پایگاه خبری، تحلیلی #صدای_حوزه؛ رسانه آزاد و مستقل طلاب و فضلای حوزه های علمیه
🌐 eitaa.com/joinchat/1467023382C72b81b3b57
استاد حوزه علمیه قم در یادداشتی تبیین کرد؛
🔻تفکیک یا تقطیع؛ به جای #تقطیع کتب حوزوی در پی #تفکیک طلاب به تناسب اهدافشان از تحصیل باشید!
▫️بی انگیزگی ویرانگر امروز با چشم پوشی از تاثر از #وضعیت_معیشت، در درجه اول مرتبط با عدم تفکیک #استعدادهای_حوزه است؛ طلبه ای که هدفش اجتهاد نیست و یا استعدادش تناسبی با #فقه و #اصول ندارد نباید کفایه بخواند روشن است چنین شخصی انگیزه برای خواندن کفایه نخواهد داشت چنانکه از آغاز نیز نداشته است.
🔹حال تحصیل و تحقیق این متون اگر چه برای همه طلاب در صورت امکان نافع است ولی یقینا بر همگان لازم نیست بلکه برای اکثریت #طلاب، #اتلاف وقت است. در هر حال فرا گرفتن این متون تنها بر کسانی که اراده جدی برای رسیدن به اجتهاد تجزی یا مطلق را دارند لازم است. این متون با این هدف تالیف شده است. از همین روی در مرحله اول، #تقطیع متون متداول، منطقی نیست بلکه معقول #تفکیک طلاب بر حسب سلائق و علائق و اهداف است. و این امری ضروری و ساده است و در سراسر جهان در محافل علمی تجربه شده است. با تاسف و باز هم با تاسف، حوزه ای که روزی از این جهت صدها سال از جهان جلو تر بود امروز جا مانده است.
▫️محور بودن متن در بین علوم اسلامی در علم فقه و اصول اهمیت بیشتری دارد. زیرا ١٢ قرن فقه و اصول بر محور متن بوده و فقهای بزرگ اندیشه و رموز اجتهادات خود را در متن به یادگار گذاشته اند.
🔹هنگامی که این کتاب ها (رسائل و کفایه در علم اصول و متن مکاسب در فقه ) تقطیع می شود طلبه، شیوه #اجتهاد و رمز و راز استنباط و لغزش های مولف را به دست نمی آورد مثلا یکی از لغزش ها وجود تناقضات در مبانی اصولی، #فلسفی، #کلامی و #فقهی در متون تحصیلی است که در صورت حذف بخش هایی از این متون، درک این لغزش ها غیر ممکن خواهد بود.
▫️طراحان می گویند که ما موارد تقطیع شده را در کنار متن کامل پیشنهاد می دهیم ویا برای برخی متون متن بدیل معرفی می کنیم تا طلبه هر کدام را خواست انتخاب نماید!! شکی نیست طلاب متنی را انتخاب می کنند که راحت تر و کمتر است و این عملا به معنای حذف نرم متن رسائل و مکاسب و کفایه از متون درسی حوزه است.
🔹ما بیش از دویست اثر اصولی و همین اندازه اثر فقهی لازم المراجعه داریم حال اگر به بهانه صعوبت و اغلاق از متن کفایه عبور کنیم با باقی متون چه کنیم؟ یعنی با #شرایع، #جواهر، #مسالک، #عروه، #مستمسک عروه چه کنیم؟ با آثار آقاضیای عراقی و نائینی و محقق اصفهانی چه کنیم؟ کار اساسی که باید صورت گیرد تقویت علمی و ادبی و بلاغی حوزه خصوصا حوزه مقدسه قم است حوزه است نه پاک کردن متون سخت و این عین پاک کردن صورت مساله است.
▫️...با این اوصاف چگونه حلقه ثالثه می تواند بدیل کتاب کفایه قرار گیرد؟
برخی در دفاع می گویند حلقات، بَدیل تخییری کفایه است و اجباری برای خواندن آن نیست!
#بدیل_تخییری در نظام آموزش بی معنی است چرا که بدیل تخییری قرار دادن متن آسان، سوق دادن #طلبه بلکه دعوت به سوی #متن_آسان تر است و در نتیجه در زمان کوتاهی عملا اقدام به حذف متن #کفایه کرده ایم.
🔹چهار سال #درس_خارج با زمان #پایان_نامه، معادل #استخدامی #دکتری است در عین حال، عنوان دکتر بردن هم برای طلبه سطح چهار جرم است! / ! یک سال کاستن از خارج متن سطح چهار و محاسبه یک سال از کفایه و مکاسب برای سطح چهار بسیاری از این چالش ها را حل می کند و هیچ ایرادی هم پیش نمی آید./ حجت الاسلام والمسلمین غلامعباس هاشمی همدانی
🎙 شما هم صدای حوزه باشید!
💯 Voice of howzeh / VOH
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📩 سیزده آبان هم تجسم شرارت آمریکاست و هم تجسم ضربه خوردن و مغلوب شدن آمریکا
🔻 رهبر انقلاب، امروز در دیدار دانشآموزان: سیزدهم آبان یک روز تاریخی است، هم تاریخی است، هم تجربهاندوز و تجربهآموز است.
تاریخی است یعنی اینکه در این روز حوادثی اتفاق افتاده که در تاریخ ماندنی است این حوادث فراموش شدنی نیست، نباید هم فراموش بشود.
تجربهآموز است چون به خاطر همین حوادث، یک واکنشهایی به وجود آمده است که آن واکنشها برای ما، برای آیندهی کشور، برای آیندهی عمرخودتان، برای آیندهی ملتتان درس است. از این تجربهها استفاده کنید. آینده مال شماهاست دیگر. این روز هم تجسم شرارت آمریکاست، هم تجسم ضربه خوردن آمریکاست، هم مغلوب شدن آمریکاست، یعنی این کسانی که خیال میکنند آمریکا یک قدرت دست نخوردنی است، به حوادث این روز که نگاه کنیم، معلوم میشود نه، کاملاً آسیبپذیر است. ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
🏷 #بسته_خبری | #دیدار_دانش_آموزان
💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📩 آمریکاییها در تبلیغاتشان، تسخیر لانه جاسوسی را سرآغاز چالش میان ملت ایران و آمریکا معرفی میکنند؛ دروغ میگویند / آغاز چالش بین ملت ایران و آمریکا کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲ است / چرا شما علیه یک دولت ملّی که با انتخاب مردم سرِ کار آمده بود کودتا کردید و سرنگونش کردید؟ / حالا سیاستمداران آمریکا با کمال ریاکاری و بیشرمی میگویند ما طرفدار ملّت ایرانیم!
🔻 رهبر انقلاب، امروز در دیدار دانشآموزان: من یک وقتی به آموزش و پرورش گفتم که مضامین اسناد لانه ی جاسوسی را در کتابهای درسی بیاورید، نکردند متأسفانه، نکردند. اینها نشان میدهد که آمریکاییها در این مدتی که در ایران حضور داشتند یعنی از سال حدود مثلاً ۲۹-۲۸ و اینها چه کارهایی در ایران کردند، چه توطئههایی، چه خیانتهایی انجام دادند.
خب یک نکتهای اینجا وجود دارد در این مسئلهی تهاجم به سفارت آمریکا که درواقع گفتند لانهی جاسوسی -که همینجور هم بود-، اینکه آمریکاییها در اظهاراتشان، در تبلیغاتشان، در مصاحبههایشان، در مصاحبهای که با خود من کردند در سفر به نیویورک زمان ریاست جمهوری این حادثه را سرآغاز چالش میان ملت ایران و آمریکا معرفی میکنند. میگویند علت اینکه آمریکاییها در مقابل ملت ایران ایستادند حرکتی بود که شما در سفارت انجام دادید. یعنی حمله کردید به سفارت ما و بین ما و شما اختلاف بوجود آمد، دعوا شد و دشمنی شد. دروغ میگویند مسئله این نیست. آغاز چالش بین ملت ایران و آمریکا ۲۸ مرداد سال ۳۲ است. در ۲۸ مرداد یک حکومت ملّی سر کار بود، حکومت مصدّق یک حکومت ملّی بود. مشکلش هم با غربیها فقط مسئلهی نفت بود. نه حجتالاسلام بود، نه داعیهی اسلامخواهی داشت، فقط مسئلهی نفت بود. نفت دست انگلیسها بود. او گفت نفت دست خودمان باشد، فقط جرمش فقط این بود. آمریکاییها نشستند علیه مصدّق توطئه کردند و کودتا ایجاد کردند؛ یک کودتای عجیب و غریبی. با اینکه مصدّق با آمریکاییها خوشبین بود، نسبت به آنها اعتماد داشت، حتّی علاقه داشت، فکر میکرد دولت آمریکا در مقابل انگلیسها از او حمایت خواهند کرد. ولی اینها از پشت خنجر زدند. مصدّق و اطرافیانش و همه را دستگیر کردند. بعضی را بعدها اعدام کردند، بعضی را هم سالهای متمادی زندان کردند.
اختلاف ملّت ایران با آمریکا از روز بیست و هشت مرداد است. چرا شما علیه یک دولت ملّی که با انتخاب مردم سرِ کار آمده بود کودتا کردید و سرنگونش کردید؟ نفت را که از چنگ انگلیسها درآورده بود، دادید به یک کنسرسیومی، که در آن انگلیس بود، آمریکا بود، چند دولت دیگر بودند.
این دعوای ما با آمریکاییها شروعش از آن روز است. حالا سیاستمداران آمریکا با کمال ریاکاری و بیشرمی میگویند ما طرفدار ملّت ایرانیم! ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
🏷 #بسته_خبری | #دیدار_دانش_آموزان
💻 Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | دیدار آرتین سرایداران از مجروحین حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز و خانواده دانشآموز شهید علی اصغر گویینی از شهدای این حادثه با رهبر انقلاب اسلامی
🔸 آرتین سرایداران، کودک خردسال بازمانده از حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ در شیراز است که پدر، مادر و برادرش در برابر چشمان او در این حادثه به شهادت رسیدند.
🔸 علی اصغر لری گویینی نیز یکی از شهدای دانشآموز این حادثه است که پدر و برادر سه ساله او نیز در این حادثه مجروح شدند.
👈🏻 این دیدار، ظهر امروز پس از بیانات حضرت آیتالله خامنهای در جمع دانشآموزان سراسر کشور انجام شد.
🏷 #دیدار_دانش_آموزان
💻 Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 اظهارات حجت الاسلام نیکبین، نماینده مردم کاشمر درخصوص بی حرمتی صورت گرفته نسبت به لباس و عمامه وی
🆔 @sedayehowzeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حجت الاسلام بنیادی در نشست حوزویان و فعالیت اقتصادی مطرح کرد؛
🔺ضعف مدیریت؛ علت کانونی مشکلات معیشتی طلاب
حجت الاسلام بنیادی:
▫️به ریسکش نمی ارزد طلاب سراغ کارهای غیر مرتبط با حوزه بروند.
🔹مثلا #دفتر_تبلیغات کارش مشخص است؛ انتظار عموم از دفتر، #تربیت نیروهای تبلیغی است؛ #مشکل_مدیریتی همین جاها خودش را نشان می دهد!
🔹#مدیریت جامعی که بگوید طلبه تا کجا می خواهد درس بخواند (و طبق آن هدف برایش برنامه ریزی شود) نداریم؛ اگر این را حل می کردیم، شاید نصف #طلاب، مشکلات #معیشتی نداشتند!
▫️بنده بیش از ۲۰ سال هست که از طلاب امتحان شفاهی می گیرم و هر روز با حدود ۱۰ نفر از آنها روبرو هستم؛ خیلی از آقایان #فضلا می خواهند مدرکی بگیرند تا مشغول کاری در نهادی غیر حوزوی شوند، این تحت مدیریت نیست، چرا حوزه برای نیرویی چند سال هزینه می کند و بعد آن نیرو به صلاحدید خودش پایه ۸ را می گیرد و می گوید من رفتم!
📽 تیزر نشست حوزویان و فعالیت های اقتصادی
📽جانمایی اشتباه معیشت در حاشیه زندگی طلبگی
📽 امتزاج دانش و مهارت؛ آری یا خیر؟!
✔️ پایگاه خبری، تحلیلی #صدای_حوزه؛ رسانه آزاد و مستقل طلاب و فضلای حوزه های علمیه
🌐 eitaa.com/joinchat/1467023382C72b81b3b57
🔺اف بر شماها و ننگ بر آن بخشی از #خانواده، #مدرسه، #دوست، #رسانه، #مسئولین، سیاست های ناکارآمد #حاکمیتی و مراکز و نیروهای خواب و منگ #فرهنگی که چنین هم وطنانی را تحویل ایرانی ها داده اند!
📸 تصویری از قاتلان #طلبه_شهید آرمان علیوردی
🆔 @sedayehowzeh
🔻دیگر وقت تفکر شعاری نیست!
▫️وقت ترمیم بدنهی انقلاب اسلامی از ناکارآمدهای #فرهنگی و #تبلیغی فرا رسیده است.
🔹یا باید #مدیران_تبلیغی، دوره ضمن خدمت رسانهای را بگذرانند یا بیزحمت #بازخرید شوند.
▫️بخشی از #خسارت آتش زدن آمبولانس و خدمات شهری به ویژه ناامنی روان جامعه را باید کسانی بپردازند که "ترک فعل"های مکرر فرهنگی داشتهاند.
🔹قوه قضاییه باید به همه ابعاد ماجرا توجه کند و بازداشت چندین #جاسوس و عامل خارجی در اغتشاشات، این دستگاه را از کمکاران و #محتکران_فرهنگ و هنر غافل نکند.
➖به نظر می رسد نیازمند "جرمشناسی مبتنی بر عصر رسانه" هستیم.
✍️ حجت الاسلام علی اسفندیار
🆔 @sedayehowzeh
🔻گویا دقایقی پیش در کرج، یک روحانی را تا حد مرگ زده و ماشینش را تخریب کرده اند؛ می خواهند جامعه را برای نیروهای انقلابی ناامن کنند، فعلا منتظر #دستگیری و #مجازات این #اوباش افسار گسیخته می مانیم!
🆔 @sedayehowzeh
با اینها چه جمله ای می توان ساخت؟!
🔺 فوتبالیست، سلبریتی، اغتشاش، کرج، قتل، غارت و شرافت!
🆔 @sedayehowzeh
🔻شهادت یک بسیجی زیر ضربات چاقوی افسار پاره کرده ها در کرج
▫️مجروح شدن شدید ۴ نیروی پلیس با وحشیگری های بی سابقه
🔹به گزارش بصیرت، بسیجی که تصاویر او در ویدیوها دیده می شود به نام روح الله عجمی، به شدت و به شکلی عجیب زیر چاقو و سلاح های خاص کتک می خورد و دقایقی قبل به شهادت می رسد.
▫️چهار مامور نیروی انتظامی هم که در ویدیو ها دیده می شوند با چاقو و سلاح های گرم مدرن، شبیه وینچستر در دست اراذل اوباش به شدت مجروح شده اند که حال دو نفر وخیم است.
🔹از حال طلبه ای که مجروح شده هم اطلاعی در دست نیست.
🆔 @sedayehowzeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺ادامه تلاش ها برای مردمی سازی شورش ها؛ از توزیع گل برای بیحجاب ها تا تبلیغ برای اجتماعات آشغالی!
🔹خطر این اقدامات #نرم و لایت، از وحشی گری های #سخت و خشن شبیه آنچه امروز در کرج در حال وقوع است، کمتر نیست؛ گروه اول شهروندانی را مهیا و آماده می کنند که هر چند با گروه دوم(داعشی های وطنی) نخواهند بود و دست به اعمال #ضدانسانی نخواهند زد اما مقابلشان هم نخواهند ایستاد و با وجود مخالفت با قتل و غارت، در جاهایی که بتوانند #همراهی هم خواهند کرد و همین برای #استمرار #اغتشاشات کافیست!
✔️ پایگاه خبری، تحلیلی #صدای_حوزه؛ رسانه آزاد و مستقل طلاب و فضلای حوزه های علمیه
🌐 eitaa.com/joinchat/1467023382C72b81b3b57