eitaa logo
شبیه نان
107 دنبال‌کننده
14 عکس
0 ویدیو
0 فایل
کتاب ضرورتی ا‌ست #شبیه_نان . . بیاید یه کم کتاب بخونیم...کتاب خوب📚 . .
مشاهده در ایتا
دانلود
آنان[] پاسخ می‌دهند : " ما آن‌روز اشتباه و گناهی بزرگ انجام دادیم ؛ نباید را می‌پذیرفتیم و با می‌جنگیدیدم ، اما از خود توبه کردیم و حال تو نیز باید توبه کنی ." از آن پس آزار و اذیت‌های این قشر شروع می‌شود . هر روز به می‌آیند و می‌دهند : " " و پاسخ می‌دهد : " را بر زبان می‌آورند اما را دنبال می‌کنند . " آنان درصدد هستند که و را آسیب‌پذیر کنند . یک روز خطاب به آن‌ها می‌گوید : " و خواست‌های نابجایی دارید . هر روز به می‌آیید و اسباب را فراهم می‌سازید ؛ اما این را بدانید که شما را از ورود به باز نمی‌دارم ، شما را از قطع نمی‌کنم ، از شهر بیرونتان نمی‌افکنم و تا وقتی علیه من ، وارد نشده و به دست نگرفته‌اید ، با شما نمی‌جنگم . " ص ۱۵۶ شبیه نان @shabihenan
در ، هنگامی که بخواهند رفتاری مغایر با موجود در را رواج بدهند ، ابتدای امر با و ، از آن رفتار و نزد انجام می‌دهند . معمولا موجب کاهش به رفتارهای نمایش داده شده و برانگیختگی و ناراحتی ناشی از مشاهده‌ی رفتار ناهنجار می‌شود . در تضعیف ، عمدتاً تلاش‌های غیرمستقیم بوده و نقطه اثر را روی بخش متمرکز و تنظیم می‌کنند که از دو طریق و معمولاً همزمان انجام می‌شود : الف ) آماده کردن از راه سست کردن و تضعیف دیدگاه‌های عادی او که معمولاً با همراه می‌شود ب ) پذیرش رفتارهای مشاهده‌شده در اثر . ...تحقیقات نشان می‌دهد در بچه‌ها اول می‌کنند و بعد سوال می‌پرسند . درمورد تاثیرپذیرفته و الگوگرفته از با تصاویر فریبنده و خوشایند از ارتکاب و از مجرمان ، را تضعیف می‌کنند . ص ۱۳۰ و ۱۳۱ شبیه نان @shabihenan
عزاداری هاتون قبول باشه 🖤
" برنایز " اولین کسی بود که ایده‌ی را برای توده‌ی مردم مورد استفاده قرار داد و او بود که اولین بار به شرکت های آمریکایی یاد داد تا بتواند از طریق مرتبط کردن انبوه تولیدشده با افراد ، آن‌ها را به آنچه نیاز ندارند متمایل کنند ؛ که نتیجه آن ایده‌ی جدیدی درمورد چگونگی کنترل توده‌ی مردم بود . "برنایز " معتقد بود که میتوان با ، آن‌ها شاد و مطیع ساخت و نام این مدل را " " گذاشت ؛ درواقع باید گفت این مدل تجویزشده توسط "برایز" همان سرآغاز همه جانبه‌ای است که امروزه بر جهان ما حاکم شده است . ص ۱۵۵ شبیه نان @shabihenan
و اصحابش کهکشانی است که بر آسمانِ راه را می‌نمایاند . بگذار ندانند . کِرم لجن‌زار چگونه بداند که بیرون از دنیایی که او تن می‌پرورد ، چیست ؟ زمین و آسمان او همان است ، و اگر او را از آن لجن‌زار بیرون کشند ، می‌میرد . "روایت محرم" ص۳۶ شبیه نان @shabihenan
در وجه پارادایم باید گفت که بسیاری از ، ساخته‌ی دست و هستند ، پیش‌نویس ها و قواعد نادرست اغلب در اثر گفته‌های خود ما به وجود می‌آیند که می‌تواند مانعی برای و تکامل ما در ابعاد مختلف زندگی‌مان شود . اگر و فضای را تصرف کند ما را از درون نابود و تهی می‌کند . به ما می‌گویند یا ما به خود می‌گوییم نمیتوان فلان کار را انجام داد و این برای ما تبدیل به یک واقعیت می‌شود . به تبدیل می‌شود . ص ۱۶۳ شبیه نان @shabihenan
حاج قاسم هنوز زنده‌ست ...
جامعه همواره را بر تحمیل می‌کنند ، زیرا در روزگار ، یاری‌شان کمتر است ، در اجرای از همه ناراضی‌تر و در خواسته‌هایشان پافشارتر و در عطا و بخشش کم‌سپاس‌تر و به هنگام منع خواسته‌ها دیر عذرپذیرتر و در برابر کم استقامت‌تر می‌باشند . درصورتی که دین و اجتماعات پرشور مسلمین و نیروهای ذخیره دفاعی ، عموم هستند ... ص ۱۶۸ شبیه نان @shabihenan
گاهی ما نیز را قبول می‌کنیم که نیستند ؛ به ما می‌گویند یا ما به خود می‌گوییم نمی‌توان فلان کار را انجام داد و این برای ما تبدیل به یک می‌گردد . به به همان استحکام قبلی تبدیل می‌گردد . چه مقدار از آنچه ما می‌پنداریم ، نیستند بلکه ما می‌باشد . درمواردی هم ممکن است این و به ابعاد ختم نشود و به ابعاد و سرایت کند و دیگران را نیز در یک نفر یا یک گروه کند . ص ۱۶۶ شبیه نان @shabihenan
یاران ! شتاب کنید که زمین نه جای ماندن ، که گذرگاه است ... گذر از نفس به سوی رضوان حق " روایت محرم " ص ۴۸ شبیه نان @shabihenan
قافله عشق در سفر تاریخ است و این تفسیری است بر آن‌چه فرموده‌اند : کُلُّ یَومِِ عاشورا و کُلُّ اَرضِِ کربلا ... این سخنی است که پشت را می‌لرزاند و را به فَیضان دائم او امیدوار می‌سازد . " روایت محرم " ص۵۰ شبیه نان @shabihenan
تو را نیز عاشورایی است و کربلایی که تشنه‌ خون تو‌ست ... " روایت محرم " ص ۵۱ به شبیه نان بپیوندید @shabihenan