eitaa logo
تریبون مستضعفین
1هزار دنبال‌کننده
1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
52 فایل
کانال رسمی پایگاه اطلاع رسانی تریبون مستضعفین Www.teribon.ir تریبونی برای آنان که رسانه‌ای ندارند
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ بگذار این سال های حرام بگذرد! 🔺در قبائل عرب، همواره جنگ بود... دو قبیله که با هم می جنگیدند، تا وارد ماه حرام می شدند ، جنگ را موقتا تعطیل می کردند، اما برای اینکه اعلام کنند که در حال جنگند و این آرامش از سر سازش نیست... 🔺و چون بگذرد، جنگ ادامه خواهد یافت، سنت بود که بر قبه ی خیمه ی فرمانده قبیله، پرچم سرخی بر می افراشتند ، تا دوستان، دشمنان و مردم همه، بدانند که «جنگ پایان نیافته است.» 🔺آنها که به کربلا می روند، می بینند که جنگ با پیروزی یزید پایان گرفته و بر صحنه جنگ، آرامش مرگ سایه افکنده است. اما می بینند که بر قبه آرامگاه حسین، پرچم سرخی در اهتزاز است! بگذار این سال های حرام بگذرد! ✍🏻 @teribon_ir
🔺نوجوانی بیست‌ساله بودم. تازه برخی کتاب‌های انحرافات عاشورا را خوانده بودم و همه‌اش دنبال این بودم که چرا فلان مداح این‌طور شور می‌خواند؟ چرا فلان خطیب آن جمله را گفت؟ چرا هیات زنجیرزنی توی خیابان می‌افتد؟ اینها که تعقل عاشورایی ندارند. تشکیک‌های کتاب‌ها در مورد برخی افراد کربلا و برخی اتفاقات ذهنم را پر کرده بود. به همه چیز گیر می‌دادم. 🔺گذشت تا سال ۸۴ رفتم دانشگاه تهران. دانشکده ما کرج بود. روبروی‌ خوابگاه دانشکده ما بود، سمت راست مصلی و سمت چپ امام‌زاده حسن کرج. برای همین چهارراهی کنار خوابگاه ما مرکز مهم سیاسی و مذهبی شهر بود. ترم اول کارشناسی ارشد بودم. آن‌قدر درس‌ها سنگین بود که آن سال مهر که رفتم تهران، ۲۸ اسفند که خوابگاه داشت تعطیل می‌شد فهمیدم برای برگشتن به شیراز بلیط هم نگرفته‌ام. یعنی اصلا شلوغی درس‌ها فرصتی برای فکر کردن به چیز دیگری برایم باقی نگذاشته بود. آن سال محرم را توی اتاق و با نوار کاست محمود کریمی گذراندم. تا روز عاشورا. صبح بلند شدم. نماز و زیارت عاشورا خواندم و کتاب را باز کردم. ساعت ده صبح کم‌کم هیات‌های زنجیرزنی کرج افتادند توی خیابان پشت خوابگاه تا بروند اما‌م‌زاده حسن برای عرض تسلیت. دیدم دیگر نمی‌توانم ادامه بدهم. دلم کنده شد. رفتم پشت پنجره و با نواهای همان هیات زنحیرزنی که روزی به وجودشان می‌تاختم سینه زدم و اشک ریختم. آن حادثه باعث تحولی در وجودم شد. 🔺 آن سال به من فهماندند حادثه کربلا را ساحتی است احساسی و ساحتی است عقلانی. درست است که ساحت احساسی کربلا برای رسیدن به ساحت عقلانی‌اش تعبیه شده، اما با حذف ساحت احساسی کربلا، ساحت عقلانی‌اش هم به خطر می‌افتند. هنوز هم انتقاداتم باقی بود، اما فهمیدم همین سروصدای طبل‌ها و فریادهای مداح‌ها است که فرق روز آخر ذی‌حجه و روز اول محرم را به طور هماهنگ در کل کشور اعلام می‌کند. آن سال به من فهماندند که چه حکیم بوده‌اند آن کسانی که نذری را گذاشته‌‌اند تا روضه را تضمین کنند و روضه را گذاشته‌اند تا منبر را تضمین کنند. آن سال فهمیدم مثلث آشپز-مداح-خطیب با هم تکمیل می‌شوند. 🔺 فهمیدم برای آن‌که ذهن جامعه اصلاح شود باید اول احساسش همراه شود و سفره، انگیزه تجمع است برای آن هر دو. بعد فهمیدم چرا پیامبر برای آغاز دعوت علنی خود در جمع عشیره اقربین خودش، ابتدا سفره انداخت. آن سالی که چند روزی بیرون رفتن هیات‌ها ممنوع شد قدرشان را فهمیدم. 🔺سبحان‌الله! شناخت انسان و نیازهایش و رسیدن به حکمت اولویت‌بندی و مدیریت این نیازها تا کجا می‌تواند موثر باشد. در کدام کتاب مدیریت منابع انسانی این چیزها را یاد می‌دهند؟ @teribon_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸کاش عاشورا نگذشته بود... 🔺برادر! جایی برای ای کاش ها و اگرها باقی نمانده است... روایت عاشورایی @teribon_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹آیت الله جوادی آملی: نهضت جهانی سالار شهیدان علیه السلام 🔺این مطلب را نفرمود مخصوص من است، فرمود همه شما اینچنین هستید. فرمود: (مِثلی لا یُبایعُ مِثلَ یَزید بن مُعاویه). نفرمود من نمی کنم، فرمود: هر کس فکر می کند، با کنار نمی آید؛ از همان اول حرف زد. نفرمود که من بیعت نمی کنم! اگر می فرمود اَنَا لا اُبایِعُ، می گفتیم این مخصوص خود امام بود؛ بلکه فرمود: (مِثلی لا یُبایعُ مِثلَ یَزید بن مُعاویه). هر کس حسینی فکر می کند، الی یوم القیامه زیر بار نمی رود؛ این جهانی می شود. اگر می بینید دارد، عاشورا دارد، عاشورا دارد؛ برای اینکه نفرمود این قیام من است یا است یا است یا است، اینها نیست! فرمود: (مِثلی لا یُبایعُ مِثلَه ✅ @teribon_ir
تریبون مستضعفین
سلام عليکم خدمت مخاطبین عزیز کانال... این مدت به علت مشکلات شخصی که برای ادمین کانال پیش اومده بود ا
بازم سلام و بازم عذرخواهی... متاسفانه بازم به علت مشکلات شخصی مدتی نتونستیم خدمت مخاطبین عزیز باشیم. ان شا لله از امروز با قوت کارو پیش می بریم. @teribon_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ انقلاب اسلامی هم به عاشورا ختم می‌شود اگر... 🎙 ، ۱۳۷۵/۳/۲۰: 💬 جا دارد ملت اسلام فکر کند که چرا پنجاه سال بعد از وفات پیغمبر، کار کشور اسلامی به جایی رسید که مردم مسلمان در کوفه و کربلا جمع شدند و جگر گوشه‌ی پیغمبر را با آن وضع فجیع به خاک و خون کشیدند؟! 💬 اگر امروز من و شما جلو قضیه را نگیریم، ممکن است پنجاه سال دیگر، ده سال دیگر یا پنج سال دیگر، جامعه‌ی اسلامی ما کارش به جایی برسد که در زمان امام حسین علیه‌السّلام رسیده بود. 💬 دورانِ لغزشِ خواصِ طرفدارِ حق، حدوداً هفت، هشت سال پس از رحلت پیغمبر شروع شد. ابتدا سابقه‌داران اسلام از امتیازات برخوردار شدند، که بهره‌مندی مالی بیشتر از بیت‌المال، یکی از آن امتیازات بود. در دوران خلیفه‌ی سوم، وضعیت به گونه‌ای شد که برجستگان صحابه‌ی پیغمبر، جزو بزرگترین زمان خود محسوب می‌شدند! ✅ @teribon_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕مـــن‌بـــازی‌های‌سـیـــاســـی‌را بزرگتــرین خطر برای انقلاب می‌دانم. 🔸اگر می‌بینید من مسائل را صاف و پوست‌کنده می‌گویم. برای این است که اصرار دارم که مسائل روشن و پوست‌کنده در برابر مردم گفته بشود و مردم آگانه بیایندیشند... @teribon_ir
🔻برای استاد حسن رحیم‌پور ازغدی: تو چو عقلی، ما مثالِ این زبان [1]. ریه‌هاش، درگیر شده است ... رزمنده بوده و سال‌ها جنگیده است و نشانی نادیدنی از آن روزهای سخت بر جانش دارد؛ «شیمیایی» است! و این، کار را دشوارتر می‌کند. سرفه‌های مکرّر داشت و نفس‌کشیدن برایش دشوار بود؛ نه اینک، از سی سال پیش! سوغاتِ جنگ است دیگر! از آن تاریخِ قدسی نیز، این تحفه به او رسیده و با او مانده است. حال با این بیماریِ جدید، آن زخمِ کهنه نیز سر باز کرده است و گردن‌کِشی می‌کند. [2]. ریه‌هاش تازه «درگیر» شده است، امّا «زندگی‌اش»، همیشه در آغوشِ «درگیری» بوده است؛ چه در نهضت و انقلاب، چه در خط مقدم جنگ، چه در برابرِ جریانِ سکولاریسمِ اینجایی! «زندگی»‌اش، شبیهِ «مبارزه» است، نه «زندگی»! او «مردِ مبارزه» است، نه «آدمکِ زندگی»! و مگر حقیقتِ زندگی، جز «مبارزه» است؟! آرام نمی‌گیرد جز به «تاختن» و «نبرد» و «کشمکش» و «مبارزه». این «انقلابیِ طوفانی» را با سکوت و سکون چه کار است؟! [3]. از «جنگ» بازگشت، ولی از «مبارزه» بازنگشت! سالیانِ سال است که با شمشیرِ از نیام بیرون‌کشیده، میدان‌دار عقلانیت انقلابی است و حقّ را فریاد می‌زند و یکه‌تازی می‌کند. مردِ میدان است و با همان منطقِ معناییِ جنگ، در عرصۀ معرفت نیز، شجاعانه ایستاده است؛ «بی‌ادّعا» و «پُربازده» و «مؤثّر». نه در حوزه تدریس می‌کند و نه در دانشگاه، امّا توانسته است با درس‌گفتارهای غیررسمی خویش، پرچم‌دارِ یک جریانِ فکریِ قوی و ریشه‌دار باشد. [4]. او یکی از مهمّ‌ترین پدرانِ فکریِ من بوده است و حقّ وزینِ استادی بر من دارد. او بود که نشان داد چگونه می‌توان از مطهری، خوانشِ نو و امروزین داشت و با گفتارِ خلّاقانه و ساختارشکنانه، حریفانِ تحریف‌گرِ معرفتی را به حاشیه راند و مرعوب و منفعل کرد. من و چه‌بسا بسیاری دیگر از فعّالانِ فکریِ نسلِ سوّمی، امتدادِ خطّی هستیم که او پیشِ روی ما نهاد. ما، از او درس‌ها آموخته‌ایم: درسِ «عصیان مؤمنانه»، درسِ «صراحتِ انقلابی»، درسِ «دینداری هزینه‌مند»، درس «نهراسیدن»، درسِ «انقلابی‌گریِ معرفتی» و ... : تو چو عقلی، ما مثالِ این زبان این زبان، از عقل دارد این بیان (مثنویِ معنوی، دفترِ پنجم، بیتِ 3314). [5]. بسیارند کسانی در عرصۀ علم و معرفت و تفکّر ‌که «بود» و «نبود»شان بر سرنوشتِ جامعه و حاکمیّت، تأثیری نمی‌گذارد و حضورشان، «محسوس» و «مفید» نیست. اما او این چنین نیست. بودنش، «غلیظ» و «برجسته» است؛ برای کسانی، «جهت‌بخش» و «هویّت‌آفرین»، و برای کسانی، «گزنده» و «تلخ»! در مقایسه با دیگرانی که انتظار دارند ما قدردان فضل اصل وجودشان باشیم، میتوان دریافت که او یک متفکّرِ «بی‌خاصیّت» و «خنثی» نیست: زان‌که هر چیزی به ضدّ پیدا شود بر سپیدی، آن سیه، رسوا شود (مثنویِ معنوی، دفترِ دوّم، بیتِ 3373). @teribon_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 این کلیپ، پاسخ اونهایی هست که بجای حمایت از آمران به معروف و ناهیان عن منکر مدام برچسب می‌زنند که: 📣 چرا مُدام به همه‌چی انتقاد داری؟ 📣 چرا میخوای همه‌رو ناامید کنی؟ 📣 چرا منفی‌بافی، چرا زبانت گزنده‌س، چرا با همه دعوا داری؟ @teribon_ir
◾️حکیمی بزرگ رفت... 🔹 افکار استاد حکیمی حکیمانه بود/ حکیمی پیش از مرگ طبیعی، با مرگ حقیقی خو گرفته بود استاد حسن رحیم‌پور ازغدی: 🔹حکیمی بزرگ رفت. استاد علامه محمدرضا حکیمی، نظریه پرداز بزرگ شیعی معاصر که اصالت عقل محمدی (ص) را با شور عدالت علی (ع) درآمیخت و صلابت حسین (ع) را در عاشورای معرفتی صادق آل محمد (ص) برسردست گرفت، و یک عمر با تک تک ضربان قلبش، فرج مهدی (عج) را انتظار کشید و درگوش یک نسل، میراث «عقلانیت، عدالت و معنویت قرآنی» را زمزمه کرد و تا آخرین نفس، از کفایت معارف اهل بیت (ع) و از ضرورت عدالت بی ریا گفت و بهر آنچه گفت، عمل کرد و عابد، زاهد و مجاهد ماند، امشب ساعتی پیش به محضر مولایش رفت. 🔹 هنوز که عطر خون عاشورا درمشام ماست بدرقه اش می‌کنیم تا در کربلای ۱۴۰۰ به آخرین شهید کاروان توحید برسد. در پناه خداست آنکه عمری بنام خدا به حقوق خلق اندیشید. کلماتش از جنس اشک، افکارش از عنصر حکمت و غم هایش همه، شیرین و پشت به دنیا و تماما رو به آخرت بود. واژه نامه عدالتخواهی را چنان هنرمندانه غنی سازی کرد که شرر به جان اساطیر اشرافیگری افکند. 🔹 محمدرضا حکیمی مصداقی از «موتوا قبل ان تموتوا» بود، پیش از مرگ طبیعی، با مرگ حقیقی خو گرفت و این روزهای آخر در انتظار ولی عصر (عج) و فرشته مرگ، دربستر احتضار نیز دائم الطهاره بود. خدایش بپذیرد که عمری همخواب کتاب و قلم بود ودر محراب تفکر، با عشق خدا و شفقت برخلق زیست. مراسم تجهیز و خاکسپاری استاد پس از انتقال پیکرایشان به مشهد از سوی موسسه الحیات و بازماندگان اعلام میگردد. ✅ @teribon_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ چالشِ حقِ اعتراض مردم / معاویه گفته بود مردم مطالبه‌گر و پررو شدند ▪️بخش‌هایی از گفتگوی حجت الاسلام با سوره| شب دوازدهم ⬅️ لطفا مردم نامه‌ی پنجاه نهج البلاغه را بخوانند. این نامه مانیفست امیرالمونین است و به نظرم کوتاه‌تر از نامه به مالک نیز هست. امام چهار چیز را بر می شمرد و میگوید اگر این چهار چیز را من درباره شما انجام دادم اطاعت من بر شما واجب می شود. ۱. شفافیت؛ به جز در اسرار جنگی چیزی را از شما مخفی نکنم. ۲. حقی را به تاخیر نیاندازم، یعنی اگر الان باید حقوقتان را بدهم آن‌را به تاخیر نیاندازم. ۳. مساوات بین شما برقرار کنم. ۴. با شما مشورت کنم و هیچ کاری را بدون همراهی شما انجام ندهم. ⬅️ بعدا معاویه گفته بود ابالحسن ( امیرالمومنین) دهان مردم را باز کرد. [ مردم مطالبه‌گر و پررو شدند] ✅ @teribon_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️استاد قنبریان: «می‌خواهید تمرین "اعتراض" کنید از بست‌های اماکن مذهبی شروع کنید؛ اگر بست برای استشفا درست است بست‌های دیگر هم درست است؛ الان فقط پنجره فولاد باقی مانده. کارگر اگر برای اعتراض به حرم رضوی بیاید که لاستیک آتش نمی‌زند! از همین جا شروع کنیم» ✅ @teribon_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 محال است ملت ساکت در برابر ظلم رستگار شوند! 📌 : 💬 است امتی و ملتی به بزرگی، و بزرگواری برسد مگر آنکه حق خودش را از قوی بخواهد بدون آنکه کوچک‌ترین به زبانش نمی‌آید و در کمال جرات و جسارت مقابل قوی بایستد 💬پیغمبر می‌گوید تنها آن ملتی رستگار خواهد شد و به مقام قدس و طهارت می‌رسد که این مقدار جسارت در افراد ضعیف در مقابل افراد قوی وجود داشته باشد. @teribon_ir
39.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✴️ مدیریت انفتاحی؛ مثل بر فرزندان ⚠️ از دوره آقای یک سیستم مخالف حاکم شد که مسئول جامعه اسلامی، جامعه اسلامی است؛ نه پدر! ⛔️ برق خانه شاه که نمی‌رود؛ در نتیجه خود باید کمتر مصرف کنند! ‼️ صبحانه مسئول جمهوری اسلامی طبق فاکتور باید ۵۰۰ میلیون شود؟!!!! 🔆 امیدواریم این سیستم جدید و آقای مدیریت پدرانه را جایگزین کند. 🙏 دعا کنید کسانی که به صندلی جدید رسیدند، هم داشته باشند و هم آن را بیشتر کنند. @teribon_ir
تریبون مستضعفین
‍ ⭕مرجعیت فکری؛ از سلبریتی های حزب اللهی تا مصباح و حکیمی 🔸امروز تو سایت آقا داشتم گشت و گذاری می کردم، به ذهنم رسید نام استاد حکیمی رو سرچ کنم ببینم آقا مطلبی درباره ایشان دارند یا خیر که به تعابیر جالبی رسیدم. آقا در دیدار با گروه معارف راديو به تاریخ 13 اسفند 1370، مسؤلین مربوطه رو ارجاع میدن به دو نفر؛ علامه مصباح و استاد حکیمی. بخوانید 👇👇 «شما بايد يك گروه مشاوره‌ى محتوايى از مناسب‌ترين شخصيتهايى كه امروز میتوانيد پيدا كنيد،داشته باشيد؛ مثلاً از دعوت كنيد و اصرار هم بكنيد؛يا مثلاً از دعوت كنيد.خوشبختانه يكى از موفقيتهاى آقاى مصباح يزدى در قم اين است كه ايشان برخلاف خيلى از فضلاى ما كه فضلشان در خودشان منحصر مانده،فضلش در شاگردان، خوب سرريز شده است.سراغ شخصيتهايى هم كه كنار هستند و در صحنه‌ى معارف مذهبى خيلى حضور پيدا نمى‌كنند،اما آماده هستند كه به شما كمك كنند،برويد؛ مثلاً سراغ برويد و از ايشان استفاده كنيد.بنابراين،يك گروه مشاوره درست كنيد و از اين‌ها خوراک فكرى محتوايى بخواهيد.» 🔸جریان انقلابی خصوصا نسل جوان آن، روز به روز در فقدان رجوع به متفکرین اصیل انقلاب اسلامی و آدمای قد بلند و صاحب حرف، به لحاظ بنیه های تفکری لاغر و لاغر تر می شود و روزگار خود را با شاخ های حزب اللهی و رسانه زده و بی محتوا در اینستا و توئیتر می گذراند و در خود در حال غلتیدن هستند. 🔸امروز رنجی که می بریم از آن است که نسل ما استاد ندیده است، باید استاد دید و استاد دید و استاد دید.اثری که استاد دیدن دارد، نه کتاب خواندن دارد و نه سخنرانی گوش دادن، چه برسد به توییت و کپشن و یادداشت تلگرامی خواندن!! باید گریست بر نسلی که یک به یک بزرگانی چون مصباح و حکیمی و صفائی حائری و.. را از دست می دهد و امروز باید در فقر معنا بسوزد و پیگیر سخنرانی های فلان خطیب و فلان استادی باشد که در بهترین حالت بتوانند شمه ای از معارف متفکرین استخوان دار اسلام شناس انقلاب اسلامی را برایمان تبیین و ترسیم کنند. 🔸این ایام که حال استاد ام ناخوش احوال بود واقعا یک لحظه پیش خودم در بهت فرو رفتم و در نماز از خدا خواستم از این اندک منابع بی غل و غش معارف اسلامی که برایمان مانده محروممان نکند که خدا می داند باید سالها گذشت تا امثال این بزرگان تربیت شوند. باید غرق شد، غرق در اندیشه ها، کتاب ها و افکار این بزرگان و از این غرق شدن باید لذت بُرد چرا که این غرق شدن حتی اگر منجر به مرگ شود، این مرگ آغاز حیاتی مجدد است. ✍️ @teribon_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔺هر کس می خواهد وارد این انقلاب بشه و سمتی داشته باشه، باید این مطلب را بداند که انقلاب اسلامی را مسلمان می تواند اداره کند نه هر کس دیگه ولو اینکه متخصص باشد. @teribon_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺اخلاق علوی این است. حاکم باید شریک غم مستضعفان باشد. 🔹مجری: می ترسم این حرفها را بزنیم نهج البلاغه خوانی در تلویزیون سخت بشود. 🔸حداقل بگوییم ما نمی توانیم. دست هایمان را بالا ببریم بگوییم عرضه اش را نداشتیم. آبروی حکومت علوی را نبریم. 🔹یک وقتی با یک مسوولی صحبت می کردم می گفت شما هنوز اخلاق سال ۵۷ را دارید. بسیاری از انقلابیهای اول انقلاب که الان مسئولند و در خانه های چند ده میلیاردی ساکن اند، نمیتوانند به سیره امیرالمومنین برگردند چون خودشان و خانواده شان به زندگی اشرافی عادت کرده اند. @teribon_ir
⭕️واکنش رحیم‌پور ازغدی به تصاویر زندان اوین حسن رحیم‌پور ازغدی در واکنش به تصاویر منتشر شده از زندان اوین نوشت: ‏آیا برای اصلاح امور باید منتظر افشای نادرستی‌ها از سوی دشمنان نظام باشید؟ آیا مکانیزم "خوداصلاحی" و نهاد "نظارت و نهی از منکر" در حاکمیت، درست کار می‌کند؟ عذرخواهی، عالی است، اما کافی است؟ اگر اشکالات ، رسانه‌ای نشوند، آیا ادامه نمی‌یابند؟ @teribon_ir
⭕️ 🌀 مراجع تقلید و رهبری خود را تابع قوانین پزشکی می‌دانند 📝 نباید یک طلبه با یک ماه آموزش‌ دیدن، مغازه طب سنتی راه بیندازد. 👤 آیت الله رشاد، رییس شورای حوزه‌های علمیه استان تهران 🔸 با نهایت تأسف، شاهد در بین برخی طلاب و استادان هستیم و آن پرداختن به اهدافی است که رسالت ما نیست؛ 🔹 یک معمم را پیدا می‌کنیم که طب سنتی به راه‌ انداخته است و می‌گوید خاصیت فلان گیاه این است که اگر چشم درد کرد این گیاه را بخور، آیا کار ما این است؟ 🔻 من در مقام انکار نیستم بلکه در مقام آسیب‌شناسی هستم. سال‌های متمادی  است که طب سنتی درجا می‌زند و اگر قرار است کار شود، ♨️ نباید یک طلبه با یک ماه آموزش دیدن مغازه طب سنتی راه بیندازد. ❓ چگونه می‌توان با خبر واحد بی‌سند که حجیت ندارد، به درمان مردم بپردازیم؟ اگر چیزی به نام طب سنتی و روایت داریم، حداقل باید در حد اطمینان عقلایی باشد. در زمان شیوع کرونا دو اتفاق افتاد، یکی آبرومندی علمای شیعه و دیگری آبروریزی علم جدید. ✅ همه مراجع و رهبری خود را تابع قوانین پزشکی دانستند و رعایت کردند. ⛔️ آن وقت چهار تا طلبه می‌گویند ما واکسن نمی‌زنیم و اگر بزنیم احساسات جنسیتی انسان عوض می‌شود!؟ متاسفانه آبروی حوزه و علما از سوی برخی طلاب جوان با حرف‌های ناپخته آسیب می‌بیند. ✅ @teribon_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 خائنی خود را فروخت، گلوله‌ای شلیک شد؛ قهرمانی بر خاک افتاد 📆 به مناسبت 12 شهریور، سالروز شهادت رئیسعلی دلواری 🔸 تا سالها قتل رئیسعلی دلواری به یک معما و ابهام بزرگ تبدیل شده بود. برخی انگلیسی‌ها را عامل قتل رئیسعلی میدانستند؛ برخی آن را یک تصادف قلمداد میکردند؛ و مشهورترین گمانه که توسط انگلیسی ها هم تقویت میشد تا اختلافات محلی را دامن بزند، مسئولیت قتل رئیسعلی را متوجه زایرخضرخان اهرمی میکرد.... اما واقعیت چه بود؟ 🔹 شرح ماجرای شهادت رئیسعلی دلواری، عزادار شدن ایران در سوگ او و اثری که این شهادت بر ملت ایران حتی کودکان گذاشت را در ویدیو تماشا کنید. @teribon_ir
⭕ امام جمعه انقلابی برکنار شد حجت‌الاسلام لواسانی امام جمعه لواسان نوشت:‌ 🔻دوستان فکر نکنند که فقط در لباس امامت جمعه می‌توان خدمت کرد؛ لباس ما لباس نوکری است و هرجا باشیم، اگر وظیفه‌مان را انجام بدهیم خدا با ماست. ✅ @teribon_ir
⭕شرکت در این نماز جمعه جرم است! 🔸 تجمع دانشجویان و طلاب در اعتراض به حذف صدای عدالت‌خواهی از تریبون های نمازجمعه در آخرین نمازجمعه حجت‌الاسلام لواسانی(امام جمعه لواسان) 🏢 مصلای لواسان ⏰ جمعه ۱۹ شهریور، ساعت ۱۲:۳۰ ✅ @teribon_ir
🔴 حذف از نماز جمعه؛ یعنی انحراف از انقلاب! 🔹‏سالهاست که خالی از بصیرت و عدالت‌خواهی شده. روزیکه جناب شیخ ‎ به ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه منصوب شد تلویزیون یک رپرتاژی رفت که بله قراره کار بدست جوانان بیافتد. واقعاً ما هم فکر کردیم قرار است تحولی رخ دهد! کار بدست جوانان که نیفتاد هیچ، بلکه افراد شاخص‌ عدالتخواه هم کنار زده شدند. از ‎ تا ‎، فدای محافظه‌کاری حضرات شد! 🔸آن خطبه‌های غرایی که علیه ظلم و ستم و در دفاع از مستضعفین و مظلومین و بی‌خانمان‌ها روزی در تریبون‌های نماز جمعه ایراد می‌شد امروز در اکثر استان‌ها و شهرها جایش را به تقویم‌خوانی و صرفاً استکبارستیزی داده! انگار فقط استکبار خارجی داریم و خبری از متکبرین و قارون‌های داخلی نیست! 🔹محورهای خطبه‌های هفتگی، دستوری و بخشنامه‌ای شده! از بالا و مرکز هر چه شورای سیاستگذاری اراده کرد باید گفته شود! نه آن چیزی که خود خطیب باید بشناسد و صریح موضع بگیرد و در دفاع از آزادی و عدالت خطبه بخواند! 🔸بروید در شهرستان‌ها موضع بچه‌های انقلابی و جهادی و کف میدان هر شهر را نسبت به امام جمعه آن شهر ببینید و بشنوید و قضاوت کنید! @teribon_ir