eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
49.8هزار عکس
36.4هزار ویدیو
1.7هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
✍چرا امر به معروف و نهی از منکر کنیم؟! 🔹از امام صادق(علیه السلام) روایت شده است که اگر گناه در جامعه ای رخ دهد و مومنان نهی از منکر نکنند، اولین عقوبت الهی برای آن ها کاهش رزق روزی خواهد بود که به آن گرفتار می شوند. 🔻نکات 🔸بر خلاف تصور برخی که نگران هستند با انجام امر به معروف و نهی از منکر رزق و روزیشان کم شود؛ طبق اینگونه روایات، مشخص می شود که امر به معروف و نهی از منکر نه تنها رزق را کاهش نمی دهد، بلکه برعکس ترک این فرضیه است که باعث کاهش روزی می گردد. 🔺پیام و رهنمودها: 🔹عقوبت های بی تفاوتی و ترک امر به معروف و نهی از منکر، فراوان است. انواع عقوبتهای دنیوی و اخروی، مادی و معنوی. اما به تصریح این حدیث شریف، اولین عقوبت ها که فورا به انسان و جامعه اصابت می کند، همین کاهش رزق و روزی است.
11.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«استاد رحیم پور ازغدی» 🔹اگر «امر به معروف و نهی از منکر» نباشد جمهوری اسلامی به سرعت نابود و فاسد می‌‌شود! 🔹هیچ کس نمی‌تواند جلوی نظارت و نهی از منکر هیچ کسی را بگیرد! 🔸 امر به معروف و نهی از منکر، باید همراه با ، و باشد. 🍀 🌺🍀
.......: باب سوم مساحقه ماده ۱۲۷ مساحقه همجنس بازي زنان است با اندام تناسلي ماده ۱۲۸ راههاي ثبوت مساحقه در دادگاه همان راههاي ثبوت لواط است ماده ۱۲۹ حد مساحقه براي هريك از طرفين صد تازيانه است ماده ۱۳۰ حد مساحقه درباره كسي ثابت مي‌شود كه بالغ عاقل مختار و داراي قصد باشد. تبصره در حد مساحقه فرقي بين فاعل و مفعول و همچنين فرقي بين مسلمان و غيرمسلمان نيست ماده ۱۳۱ هرگاه مساحقه سه بار تكرار شود و بعد از هر بار حد جاري گردد در مرتبه چهارم حد آن قتل است ماده ۱۳۲ اگر مساحقه كننده قبل از شهادت شهود توبه كند حد ساقط مي‌شود اما توبه بعد از شهادت موجب سقوط حد نيست ماده ۱۳۳ اگر مساحقه با اقرار شخص ثابت شود و وي پس از اقرار توبه كند قاضي مي‌تواند از ولي امر تقاضاي عفو نمايد. ماده ۱۳۴ هرگاه دو زن كه با هم خويشاوندي نسبي نداشته باشند بدون ضرورت برهنه زير يك پوشش قرار گيرند به كمتر از صد تازيانه تعزير مي‌شوند. در صورت تكرار اين عمل و تكرار تعزير در مرتبه سوم به هر يك صد تازيانه زده مي‌شود. باب چهارم قوادي ماده ۱۳۵ قوادي عبارتست از جمع و مرتبط كردن دو نفر يا بيشتر براي زنا يا لواط ماده ۱۳۶ قوادي با دو بار اقرار ثابت مي‌شود به شرط آنكه اقراركننده بالغ و عاقل و مختار و داراي قصد باشد. ماده ۱۳۷ قوادي با شهادت دو مرد عادل ثابت مي‌شود. ماده ۱۳۷ قوادي با شهادت دو مرد عادل ثابت مي‌شود. ماده ۱۳۸ حد قوادي براي مرد هفتاد و پنج تازيانه و تبعيد از محل به مدت ۳ ماه تا يك سال است و براي زن فقط هفتاد و پنج تازيانه است کیفری.... https://eitaa.com/zandahlm1357
@vekalats      .. ◾آیا پدر مادر میتوانند از فوت ارثیه فرزندان رو تقسیم کنند؟ از فوت والدين تقسيم ارثيه در قالب ماترک معنى ندارد و مىتوانند در قالب يكى از عقود اموال را به نام فرزندان خود اشخاص ديگر منتقل نمايند @vekalats .. میتوانند قسمتی هر میزان از اموال و املاک خود را به یک چند نفر از فرزندانشان هر کس دیگری در قالب عقود دیگری هِبه، صُلح، هدیه، فروش به اشکال حقوقی دیگری واگذار نمایند وصیت کنند که بعد از فوت آنها از اموال را به کسی دیگر غیر از فرزندان آنها واگذار شود اگر در قالب وصیت باشد این وصیت فقط تا (یک سوم ) کل ارثیه نافذ است اینکه کلیه ورّاث آنرا تنفیذ و تایید نمایند والا نسبت به مازاد یک سوم وصیت باطل و بلا اثر است @vekalats .. پدر و مادر میتوانند ارثیه خود را حتی به غیر از ورثه وصیت نمایند برای امور خیریه یکی از همسایگان و... بنابراین اگر والدین قبل از فوت برای جلوگیری از هر گونه نزاع احتمالی قصد دارند که به یکی از روش‌ هایی که گفته شده اقدام نمایند بایستی از طریق ثبت و صدور سند رسمی اقدام کنند @vekalats .. برای استحکام رابطه حقوقی و جلوگیری از هر گونه طرح دعوا احتمالی @vekalats ..
@vekalats ✋یکی از شروط مهم قرارداد آپارتمان تعیین تاریخ تحویل ملک است باید برای اجرای آن ضمانت اجرای محکمی قرارداد خریدار بتواند در صورت تاخیر ضرر و زیان خود را دریافت دارد @vekalats ..
.......: آل محمد وسایط فیض حق اند ما شیعیان آل محمّد سلام اللّه علیهم اجمعین را مستقل در حلّ و عقد امور نمی دانیم بلکه آنها را عباد صالحین و واسطۀ فیض از مبدء فیّاض می‌دانیم و توسّل ما بآن خاندان جلیل بر حسب دستور رسول اکرم صلّی اللّه علیه و آله و سلّم می‌باشد. حافظ- در کجا نبی مکرم صلّی اللّه علیه و سلّم دستور توسّل بآنها را داده و از کجا معلوم شده که مراد از وسیله در آیه آل محمّدند. داعی- در بسیاری از اخبار امر فرموده که برای نجات از مهالک متوسّل بعترت و اهل بیت من شوید. حافظ- ممکن است از آن اخبار اگر در نظر دارید برای ما بیان فرمائید. داعی- اما اینکه فرمودید از کجا معلومست که مراد از وسیله عترت و اهل بیت پیغمبرند اکابر علماء شما از قبیل حافظ ابو نعیم اصفهانی در نزول القرآن فی علیّ و حافظ أبو بکر شیرازی در ما نزل من القرآن فی علیّ و امام احمد ثعلبی در تفسیر خود نقل می‌نمایند که مراد از وسیله در آیۀ شریفه عترت و اهل بیت پیغمبرند چنانچه اخبار بسیاری از رسول خدا صلّی اللّه علیه و آله و سلّم در این باب رسیده. و ابن أبی الحدید معتزلی که از اشراف علماء شما می‌باشد در ص ۷۹ جلد چهارم شرح نهج البلاغه خطبۀ حضرت صدیقۀ کبری فاطمۀ زهرا سلام اللّه علیها را در قضیّۀ غصب فدک در حضور مهاجر و انصار نقل نموده که در اول خطبه بی بی مظلومه اشاره بمعنای این آیه می‌فرماید باین عبارت«و احمد الله الذی لعظمته و نوره یبتغی من فی السماوات و الارض الیه الوسیله و نحن وسیلته فی خلقه» [۱] ---------- [۱]: ۱) حمد می‌کنم خدای را که از پرتو نور عظمتش بندگی می‌کنند اهل آسمانها و زمینها و هدف تمام وسائل ذات اقدس او است و مائیم وسیله در میان خلق. پیشاور.... https://eitaa.com/zandahlm1357