eitaa logo
البیان
11.2هزار دنبال‌کننده
815 عکس
183 ویدیو
72 فایل
بازتاب اندیشه های استاد آیت الله عبدالکریم فرحانی 📌 تبیین مکتب فقه الخمینی(ره) 📌 روش تحصیل در مسیر اجتهاد 📌 امتداد حکمت و تمدن نوین اسلامی 📌 اخلاق و معنویت ارتباط با ادمین: @admin_albayan
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 ❗️اشتباهی که هنگام دعا مرتکب می شویم! / شهید مطهری @albayann
🖊مبارزه‌جویی پیامبر صلی الله علیه واله در خط مقدم جبهه‌ها ✍رهبر معظم انقلاب @albayann
البیان
🖊مبارزه‌جویی پیامبر صلی الله علیه واله در خط مقدم جبهه‌ها ✍رهبر معظم انقلاب @albayann
🖊مبارزه‌جویی پیامبر صلی الله علیه واله در خط مقدم جبهه‌ها ✍رهبر معظم انقلاب: 🔹اهمّیّت و خطر مبارزات فکری و سیاسی برای پیغمبر کمتر از مبارزات نظامی نبود. زحمت مبارزه‌ای که پیغمبر در دوران قبل از هجرت در مکّه انجام میدادند، کمتر نبود از خطرات و زحماتی که در جنگهای بدر و اُحد و خیبر و خندق و بقیّه‌ی جنگها متوجّه پیغمبر بود؛ و پیغمبر یک فرد خطرپذیر بود. 🔹 در این مبارزات، موضع پیغمبر یک موضع محوری و مرکزی بود. دو جمله در نهج‌البلاغه من دیدم که خیلی جالب است؛ یک جمله این است که امیرالمؤمنین میفرماید: کانَ رسولُ اللهِ‌ اِذَا احمَرَّ البَأس؛ وقتی‌ که جنگ گداخته میشد و تنور جنگ سرخ میشد، اصحاب خودش را به‌ وسیله‌ی نزدیکان خودش و خویشاوندان خودش محفوظ نگه میداشت؛ یعنی عمو، پسرعمو، داماد -پسر که ایشان نداشت- نزدیکان خودش را به میدان جنگ میفرستاد و در خطوط مقدّم، تا آنها بین دشمن و بین جنگجویان معمولی که اصحاب پیغمبر بودند فاصله بیندازند؛ یعنی نزدیکان خودش را نگه نمیداشت عقب و یارانش را بفرستد جلو؛ یارانش را به‌ وسیله‌ی نزدیکانش حفظ میکرد، نه نزدیکانش را به‌ وسیله‌ی یارانش. 📌 مثال هم میزند که در جنگ اُحد مثلاً حمزه را فرستاد، در کجا چه کسی را فرستاد، در کجا چه کس [دیگری] را فرستاد و امیرالمؤمنین را میفرستاد؛ این یک جمله. یک جمله‌ی دیگر میفرماید که «کُنّا اِذَا احمَرَّ البَأسُ اتَّقَینا بِرَسولِ ‌الله‌»؛ یعنی وقتی‌ که کوره‌ی جنگ گداخته میشد، ما -«ما» یعنی مجموعه‌ی اصحابی که شامل امیرالمؤمنین هم میشود- به‌ وسیله‌ی پیغمبر، خودمان را از حوادث هولناک نجات میدادیم و حفظ میکردیم و او نزدیک‌ترینِ ما به دشمن بود و او در مقّدمِ صفوف حرکت میکرد؛ این وضع مبارزه‌جویی پیغمبر است! با اینکه خب شما میدانید، رسول‌ اکرم فرمانده بود و در قدیم همین ‌جور بود، آرایش نظامی جوری بود که فرمانده را در جایی قرار میدادند که او محفوظ بماند؛ علّت هم واضح است، یک وجه معقول و منطقی‌ای هم دارد۱۳۶۵/۰۸/۱۰ 📚بیانات در شب رحلت پیامبر اعظم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در کانون توحید تهران 🏴رحلت پیامبر اسلام و شهادت امام حسن مجتبی علیهماالسّلام تسلیت باد. @albayann
امام حسن(1).mp3
1.3M
🎙 🔰 استاد 🖊 سیره معنوی و اجتماعی امام حسن(ع) با توجه به مظلومیت ایشان، الگوی کاملی برای تمامی شیعیان آخرالزمان است. 🏴 و علیهماالسلام تسلیت باد. @albayann
شهادت امام رضا.mp3
1.14M
🎙 🖊 استاد 🔹امام رضا پشتیبان است 🔹 اللَّهُمَّ إِلَيْكَ صَمَدْتُ مِنْ أَرْضِي وَقَطَعْتُ الْبِلَادَ رَجَاءَ رَحْمَتِكَ شرط اول اولیا الله شدن رفیق شدن با خداست. 🔹سفارش استاد در زیارت امام رضاعلیه السلام... 🏴 علیه السّلام تسلیت باد. @albayann
🖊دورۀ جوانی بشر در روایات ✍استاد آیت الله فرحانی @albayann
البیان
🖊دورۀ جوانی بشر در روایات ✍استاد آیت الله فرحانی @albayann
🖊دورۀ جوانی بشر در روایات ✍استاد : 🔹‌حضرت امیر(ع) در خطبۀ 138 نهج‌البلاغه، عصر غیبت امام زمان(عج) و جوانی بشر را ‌‌این‌گونه ترسیم می‌فرماید: حَتّىَ تَقُومَ الحَرْبَ بِكُمْ عَلَى ساقٍ باديا نَواجِذُ‌ها، مَمْلُوءَة أَخلافُها، حُلْوا رَضاعُها، عَلْقَما عاقِبَتُها؛ تا آن‌كه آتشِ جنگ ميان شما افروخته گردد و از شرار آن همه‌چيز بسوزد و چون شير خشمگين دندان نمايد؛ و چون ماده‌شترى از اين سو و آن سو آيد، پستان‌‌ها پر از شير و مكيدن آن شيرين، اما پايان آن تلخ و زهرآگین. 📌توضیح عبارت ‌‌این‌گونه است که «ساق» را به «شدّة» معنا كرده‌اند و اين واژه كنايه از شدت آن نبرد آخرين است. حضرت على(ع) با به‌كارگيرى تعبير زيباى «بادِيا نَواجِذُ‌ها»، وحشت اين نبرد خونين را به تصوير مى‌كشد. دندان نماياندن جنگ، به شدتِ خوفناكىِ جنگ اشاره دارد. 🔸به قول ابن‌أبى‌الحديد: همان‌گونه كه «نواجذ» ـ يعنى دورترين دندان‌ها ـ در حالت خندۀ شديد نمايان مى‌شوند، در قيام آخرالزمان نيز جنگ، دندان‌هاى بُرنده خويش را به رخ مى‌كشد. به هر ترتيب، این خطبه با تصويرگرى زيباى حضرت امير(ع) از نبردى وحشت‌انگيز حكايت دارد. اين آشوب آخرالزمان در آغاز براى فتنه‌جويان دل‌چسب و شيرين به نظر مى‌رسد و عبارات «مَمْلُوءَةٌ أَخلافُها و حُلْوا رَضاعُها» نمايانگر همين امر است؛ اما در نهايت با تعبير «عَلْقَما عاقِبَتُها» معنايى عميق مى‌يابد؛ زیرا با وجود این‌که طعم شيرين آرزوى پيروزى بر جان‌ها مى‌نشيند، اما در نهايت چيزى جز كشتار و هلاكت بر جاى نمى‌ماند. 🔺نتیجه آن‌که، بشر در دورۀ بلوغ و جوانی چنین وضعیتی دارد؛ علم و قدرت و شهوت دارد، فکر دارد؛ ولی جامعه به‌هم‌ریخته است. لکن از نظر قرآن، محال است تاریخ در مرحلۀ دوم تمام شود؛ چراکه تاریخ همانند انسان که دورۀ کودکی و جوانی دارد و بعد از جوانی به دورۀ پختگی می‌رسد، در سنین 24 تا چهل‌سالگی دیگر توازن یافته و به پختگی و تعادل می‌رسد. به بیان دیگر، همان‌طور که انسان سه دوره (کودکی، جوانی، پختگی و تعادل) را در زندگی طی می‌کند، تاریخ هم باید به دورۀ تعادل برسد؛ دوره‌ای که بشر علم و آزادی دارد. 🖇اما این علم و آزادی باید در چهارچوب محقق شود. این ‌مسئله از دیدگاه قرآن، عاقبتِ قطعیِ تاریخ است. 📚عصاره خلقت @albayann
هدایت شده از فقه الخمینی
🔰 🔸 جلسۀ ▪️ مجلس روضۀ حضرت‌سکینه(س) 🎙 سخنران و مرثیه‌خوان: حجت الاسلام و المسلمین میرزامحمدی 🗓 شنبه ۱۷ شهریور ⏱ از نماز مغرب و عشاء 🕌 مکان: مدرسه فقهی امیرالمؤمنین(ع) 💢 برادران و خواهران •═══ ✧؛❁؛✧ ═══╔ 🌐 شبکه‌های اجـتماعـی ما 🔹 مکتب «فـقـه‌الخــمینی» 🕌 مدرسه‌فقهی‌امیرالمومنین(ع) 🆔 B2n.ir/Eitaa_F_A
📚 برنامه تدریس استاد (حفظه الله) در سال تحصیلی۱۴۰۳_۱۴۰۴ 📆 تاریخ شروع کلاس ها: یکشنبه ۱۸ شهریورماه 📍مکان جلسات تدریس استاد: نماز خانه مدرسه فقهی امیرالمومنین علیه السلام ⚠️توجه: عزیزان میتوانند صوت درس های استاد را از کانال زیر دریافت نمایند. @ostad_farhani 🖊دروس ارائه شده در پوستر برنامه تدریس حضوری استاد میباشد و درس های تفسیر و فقه معاصر به صورت مجازی برگزار می‌شود و متعاقبا اعلام می‌گردد. @ostad_farhani
🖊حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: 🔹«سکینه‌ی کبری»یی که شما اسمش را در کربلا شنیده‌اید، و دختر امام و برادرزاده و شاگرد زینب است، او یکی از مشعل‌های معرفت عربی در همه‌ی تاریخ اسلام تا امروز است. 🔹کسانی که حتی زینب و پدر زینب و پدر سکینه را قبول نداشتند و ندارند، اعتراف میکنند که سکینه علیهاسلام یک مشعل معرفت و دانش است. ۱۳۷۰/۰۸/۲۲ 🏴وفات سلام الله علیها تسلیت باد. @albayann
🖊استاد : 📕کتاب مصباح الفقیه مرحوم محقق همدانی کتاب بسیار عجیبی است. 📌من سفارش میکنم طلاب محترم یک دور این کتاب را مطالعه کنند 🔹این کتاب یک دوره کامل هست و وجه تمایز این کتاب این است که هر جا مطلب اصولی نیاز بوده همان جا بحث اصولی را مطرح کرده است. نوشته های خیلی از بزرگان متاثر از این کتاب می باشد. 📚درس خارج فقه خلل 1403.06.19 @albayann
🖊حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «این روزها متعلق به امام عسگری (سلام‌اللّه علیه) است، که میتواند الگوی همه‌ی مؤمنان، بخصوص جوانان باشد. این امامی که موافقان، شیعیان، مخالفان، غیر معتقدان، همه، شهادت دادند و اعتراف کردند به فضل او، به علم او، به تقوای او، به طهارت او، به عصمت او، به شجاعت او در مقابل دشمنان، به صبر و استقامت او در برابر سختیها.» ۱۳۹۰/۱۲/۱۰ 🏴 تسلیت باد. @albayann
شهادت امام حسن عسکری علیه السلام (1).mp3
1.33M
🎙استاد آیت الله فرحانی ➖در زمان شهادت امام عسکری علیه السلام وجود مقدس امام عصر شش ساله بودند. ➖ماتم شیعه به خاطر شهادت امام و یتیمی امام عصر وتنها ماندن شیعه ➖وصی ظاهری امام عسکری مادر بزرگوارشان حدیث بوده.... ➖علت وصیت امام عسکری به مادرشان به خاطر غیبت صغری امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف بوده 🏴روضه.... @albayann
🖊نقل داستانی از عنایت امام زمان(عج) 📝استاد : 🔹‌آیت‌الله فلسفی(ره) داستانی نقل می‌کند که بسیار پندآموز است و در آن تذکرات عجیبی دارد؛ ایشان می‌فرمود: در یکی از روستاهای شاهرود، عالمی ‌بود که کار دینی و تربیتی می‌کرد و مردم به او ارادت داشتند. 📌او پسرش را برای تحصیل به شهر دیگری فرستاده بود؛ اما این پسر چندان درس نخوانده بود و چیزی در ایام تحصیل جمع نکرده بود. آن عالم که از دنیا رفت، مردم به اعتبار فضل و علم پدر، پسر را به جای او گذاردند. پسر نماز میّت می‌خواند، صیغۀ عقد می‌خواند، صیغۀ طلاق می‌خواند؛ اما همه باطل! 🔸 روزی پسر به فکر افتاد که واقعیت را بازگو کند و بیش از این، آخرتش را خراب نکند. مردم پس از فهمیدن واقعیت او را زده و از روستا بیرون انداختند. خودش نقل می‌کند: از شاهرود که خارج شدم، آقایی مرا به اسم صدا زد و از من پرسید: «چرا ‌‌این‌گونه‌ای؟» گفتم: من اشتباه کردم، گناه کردم و خلاصۀ جریان را تعریف کردم. آن آقا به من گفت: «به تهران و مدرسۀ نصرالدین برو. حجرۀ شماره 16 این مدرسه خالی است. شخصی به اسم آقامیرزا آنجاست. 🖇به او بگو کلید این حجره را به تو بدهد و به او بگو: آقامیرزا! خود شما هم باید درسی برای من بگذاری و مرا تعلیم دهی.» من هم سرم را پایین انداختم و به تهران رفتم. آدرس درست بود. تا به آقامیرزا گفتم، اطاعت کرد. کلید را آورد و به من داد و پیشنهاد تدریس را نیز پذیرفت. 🔺آقامیرزا می‌گوید: دیدم او جوانِ عجیبی است و اطلاعات ویژه‌ای دارد. در طول تدریس، خاصیت‌هایی را در ایشان دیدم. من بیشتر اوقات بدون مطالعه و آمادگی قبلی به او درس می‌گفتم و به عنوان مدیر و متولی حوزه، نظم خاصی نداشتم و چندان به امور طلاب رسیدگی نمی‌کردم؛ یا مثلاً در خانه به خانواده‌ام رسیدگی نمی‌کردم و عیالم کتاب‌هایم را پنهان کرده بود. در واقع، علت اصلی‌ِ پیش‌مطالعه نکردنم، همین بود. در طول تدریس، این شاگرد محل پنهان شدن کتاب‌هایم را به من گفت. ⁉️به او گفتم: آقا این اطلاعات، از کجاست؟ گفت: من رفیقی دارم. همان شخصی که در راه خروج از شاهرود، به سراغم آمد و مرا راهنمایی کرد. این رفیق هر روز برای ناهار یا شام به من سر می‌زند، مرا راهنمایی می‌کند و دستم را می‌گیرد. بسیار شخص بزرگواری است. متولی مدرسه می‌گوید: من فهمیدم این شخص، یوسف فاطمه(ع) است. به او گفتم: آیا می‌توانی از رفیقت اجازه بگیری تا من هم او را ببینم؟ گفت: این آقای من اصلاً اجازه نمی‌خواهد؛ چراکه بسیار انسانِ خوش‌برخورد و دوست‌داشتنی‌ای است. گفتم: نه؛ تو باید برای من اجازه بگیری. او رفت تا اجازه بگیرد. 🔹برگشت و گفت: آقا فرمودند: «به آقامیرزا بگو: تو دَرست را بخوان و وظایفت را انجام بده؛ وقتش که فرا برسد، خودمان به دیدار تو می‌آییم.» 📌بله برادر، عزیز، خواهر بزرگوار! اگر به وظایفمان درست عمل کنیم، امام زمان(ع) به سراغ ما می‌آید. نقل شده است: کفاشی بسیار با آقا مرتبط بود. خود این کفاش می‌گفت: آقا برای کفاشی برایم کفش آورده بود. تا کفش‌ها را دیدم، گفتم: آقا خیلی دوستت دارم؛ اما باید نوبت بگیری. می‌گوید: تا این را گفتم، دیدم آقا مرا بغل کرد. گفت: «برای همین است که تو را دوست دارم.» 📚عصاره خلقت 🌹آغاز امامت حجه بن الحسن (عج) تبریک و تهنیت باد. @albayann
هدایت شده از فقه الخمینی
اعتقاد منطقیون به اصالة الوجود .mp3
736.4K
🔰 🔸 شاهدی بر اعتقاد ناخودآگاه بوعلی و مشهور منطقیین به اصالة الوجود...! 🎙 استاد 🗓 درس خارج اصول ۱۴۰۳/۶/۱۸ •═══ ✧؛❁؛✧ ═══╔ 🌐 شبکه‌های اجـتماعـی ما 🔹 مکتب «فـقـه‌الخــمینی» 🕌 مدرسه‌فقهی‌امیرالمومنین(ع) 🆔 B2n.ir/Eitaa_F_A
هدایت شده از فقه الخمینی
🔰 🔸 جلسۀ هفتگی 📍 به مناسبت ولادت حضرت محمد(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) 🎙 سخنران: آیت‌الله عبدالکریم فرحانی 🎤 مدیحه‌سرا: حجت الاسلام و المسلمین حائری 🗓 دوشنبه ۲۶ شهریور ⏱ از نماز مغرب و عشاء 🕌 مکان: مدرسه فقهی امیرالمؤمنین(ع) 💢 برادران و خواهران •═══ ✧؛❁؛✧ ═══╔ 🌐 شبکه‌های اجـتماعـی ما 🔹 مکتب «فـقـه‌الخــمینی» 🕌 مدرسه‌فقهی‌امیرالمومنین(ع) 🆔 B2n.ir/Eitaa_F_A
روش تحصیل.mp3
496.8K
🎙 ⁉️حسن السوال نصف العلم 📕در فقه الخمینی مدل بیشتر از محتوا موضوعیت دارد... استاد توضیح میدهند. @albayann
🖊مبنای مباحث فقهی و اصولی در فقه الخمینی(علیه الرحمة) 📝استاد آیت‌الله فرحانی: 🔹 ما در بحثهای علمی، (علیه الرحمة) را مبنای بحث خود قرار داده ایم و برای حفظ این مبنا از درس استاد فاضل(علیه الرحمة) استفاده می کنیم که انصافا در فقه و اصول، در دفاع و معرفی مبانی اصولی و فقهی حضرت امام(علیه الرحمة) ممتاز بودند. 📘کتاب (تفصیل الشریعه فی شرح تحریر الوسیلة) نوشته استاد فاضل(علیه الرحمة) است که به خوبی توانسته اند از فتاوای حضرت امام(علیه الرحمة) با استناد به ادله اربعه، دفاع کنند و لذا روال ما این است که مبنا را نگاه و مطالب علمی استاد فاضل(علیه الرحمة) قرار بدهیم. البته محدود به ایشان نمی شویم ولی با ایشان سیر را انجام می دهیم و مطالب ایشان را با عبارات حضرت امام(علیه الرحمة) مقایسه می کنیم تا اگر تدارک و اصطلاحی لازم باشد، انجام دهیم 📌 و در اثنای مباحث هم به مبانی اعلامی همچون محقق خوئی یا محقق نائینی یا آخوند و شیخ اعظم(علیهم الرحمة) هم اشاره ای می کنیم چون شیوه علمی حضرت امام و استاد فاضل(علیهما الرحمة) هم چنین بوده است و تا حدی که بتوانیم مطالب علمی مطروحه را بررسی کنیم، مباحث این بزرگان را مطرح و بررسی می کنیم. @albayann
تاثیر ارتباط با استاد در کار علمی.mp3
481K
🎙 🔹روال تدریس درس خارج استاد 🔸اساتید در بیان خود ایشان 🔺ارتباط با استاد موثر در کار علمی است. @albayann
28.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 🖊بیانات رهبر انقلاب درباره اقتدا به نبی مکرم اسلام (ص) در زندگی فردی و اجتماعی 🌱 و علیهماالسّلام مبارک باد. @albayann
📝استاد : 🔸آنچه پیغمبـر اكـرم در معـراج در جایـی کـه دیگـر جبرئيـل هم اجـازه نزدیـک شـدن نداشـت تلقـی و دریافـت کـرد همین مرتبـه سـوم و عاليـه ی قـرآن یعنـی ام الكتـاب بـود که آنرا به جبرئیل و اعوان و انصارش تحویل داد . در آنجا پیغمبر اکرم استاد و جبرئیل شاگرد بود. 🌹میلاد با سعادت نبی اکرم(ص) و امام صادق (ع) تبریک و تهنیت باد. @albayann
✏️رویه و روش علّامه طباطبایى در دروس‌ 📝علامه طهرانی: 🔹بارى، عظمت و ابّهت و سكینه و وقار در وجود ایشان استقرار یافته، و دریاى علم و دانش چون چشمه جوشان فَوَران مى‌كرد. و پاسخ سؤالها را آرام آرام مى‌دادند؛ و اگر چه بحث و گستاخى ما در بعضى از احیان بحدّ اعلا مى‌رسید، ابداً ابداً ایشان از آن خطّ مشى خود خارج نمى‌شدند؛ و حتّى براى یك دفعه تُنِ صدا از همان صداى معمولى بلندتر نمى‌شد، و آن ادب و متانت و وقار و عظمت پیوسته بجاى خود بود و جام صبر و تحمّل لبریز نمى‌گشت. 📌و گهگاهى از حالات بزرگان و اولیاء خدا و مكتب‌هاى عرفانى براى ما بیاناتى داشتند؛ بالاخصّ از استاد نجف خود در معارف الهیه و اخلاق: مرحوم سید العارفین و سند المتألّهین آیة الله الوحید آقاى‌ حاج میرزا على آقاى قاضى‌ رضوان الله علیه، براى ما بیان مفصّلى داشتند، كه بسیار براى ما دلنشین و دلپسند بود. و مجالس ما با ایشان علاوه بر اوقات دروس رسمى، در شبانه روز گاهى به دو و سه ساعت مى‌رسید. 🔸شیفتگى و عشق و علاقه ما بحضرت ایشان بحدّى رسید كه براى انس و ملاقات بیشتر، و استفاده و استفاضه افزون تر، حجره مدرسه را ترك نموده و در قرب منزل ایشان اطاقى اجاره كردیم و بدانجا منتقل شدیم. و بطور مُدام و مستمرّ، یكى دو ساعت بغروب مانده و بعضى از اوقات تا پاسى از شب گذشته، ایشان براى ما از مواعظ اخلاقى و عرفانى بیاناتى داشتند. 📚مهر تابان صفحه ۱۶ @albayann
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🖤 برای کاهش ابعاد این مصیبت هر اقدام لازم را انجام دهید 🖼 بخشی از پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی حادثه اندوهبار معدن طبس 📝 به مجموعه‌ی امداد که از سوی مقامات دولتی برای کمک به محل حادثه رفته‌اند تاکید می‌کنم که بیشترین تلاش خود را مصروف نجات آنان کنند و برای کاهش ابعاد این مصیبت هر اقدام لازم را انجام دهند. رسیدگی فوری به وضع مصدومان نیز باید مورد اهتمام قرار گیرد. ۱۴۰۳/۷/۱ 💻 Farsi.Khamenei.ir
🗂 ✏️ منتشر شده توسط انتشارات البیان 🖊ولایت در قرآن https://eitaa.com/albayann/2251 🖊عصاره خلقت https://eitaa.com/albayann/2034 🖊زن در آینه اسلام https://eitaa.com/albayann/1885 🖊 انسان شناسی فلسفی https://eitaa.com/albayann/2184 🖊انسان معاصر و ناگزیری از معنویت https://eitaa.com/albayann/2108 🖊جایگاه ولایت فقیه در اندیشه امام خمینی https://eitaa.com/albayann/2121 🖊ادب حضور https://eitaa.com/albayann/2023 🖊پیوند معرفتی با سید الشهدا https://eitaa.com/albayann/2058 📘نظام ادبی از منظر علم اصول https://eitaa.com/albayann/2167 📘 «محمولات فلسفی » https://eitaa.com/albayann/1913 📘 «هندسه حکمت» https://eitaa.com/albayann/1824 📘«مسئله ترتب و نظریه خطاب قانونی» https://eitaa.com/albayann/1757 🌐عزیزانی که مایل به دریافت این آثار به صورت تکی یا مجموعه هستند میتوانند از سایت انتشارات البیان به آدرس زیر مراجعه کنند: https://albayan-nashr.ir/product-brand/%da%a9%d8%aa%d8%a8/ @albayann