♨️ زمین ماندن مطالبه طرح تحولی رهبرمعظم انقلاب از حوزه!
🔹امام خامنه ای(مدظله العالی) با تأکید بر اینکه برنامهی بلندمدت حوزه باید مبتنی بر یک « #طرح_تحول_حوزه» باشد، افزودند: باید یک «مرکز مطالعات راهبردی» متشکل از نخبگان و فرزانگان هوشمند حوزوی تشکیل و برنامهی تحول و دیگر برنامههای راهبردی حوزه، در این مرکز تدوین شوند. (11/7/95 ).
🔹 این مطالبه از #شورای_عالی_حوزه_علمیه را، #رهبر_معظم_انقلاب سال 1395 در جمع اعضاء آن شورا بیان کردند؛ اما متاسفانه بعد از گذشت 4سال می بینیم آقایان این مهم را به یکی از معاونت های مرکز مدیریت حوزه واگذار کردند که نشان از عدم جدیت و اهتمام به فرمایش راهبردی رهبر معظم انقلاب است.
🔻به همین منظور شورای عالی حوزه باید در مورد مطالبه جدی زمین مانده رهبر معظم انقلاب، پاسخ گو باشد.
🔻#طلاب_انقلابی پیگیر و منتظر جواب متقن شورای عالی حوزه در این موضوع هستند و تا حصول اعلام اقدامات، پیگیر این امر خواهند بود.
⁉️ سوال جدی این است که چرا #مرکز_مطالعات_راهبردی حوزه بعنوان یک مرکز بالا دستی باید ذیل یکی از مراکز پژوهشی #معاونت_پژوهش_حوزه های_علمیه قرار گیرد؟!
#محمد_تهرانی_مقدم
#حوزه_سکولار
#افول_آمریکا
#براندازان
#سکولارهای_حوزوی
https://eitaa.com/howzehsecular
♨️کرونای اصلی
🚫حالا که #موسوی_خوئینی_ها به نمایندگی از #اصلاحات_چی_ها به امام امت نامه نوشتند و مشکلات کشور را که خودشان و هم پیالههایشان مسبب به وجود آمدن آنها هستند، را گردن نظام انداختهاند، جا دارد یکبار دیگر منش #اصلاح_طلبان رایادآوری کنیم!
🔻در #انتخابات #رأی نیارند، میگویند #تقلب شده بریزید توی خیابان!
🔻با هزار ترفند و تخریب رقیب و فریب مردم رأی میآورند، وقتی ناکارآمدی آنها ثابت میشود، میگویند #رئیس_جمهور هیچ کارهاست، همه چیز دست رهبری است!
🔻رهبری به موضوعات ورود پیدا کند میگویند: #دیکتاتوری است، ورود نکند میگویند چرا کاری نمیکند!
🔻کشور را به خسارت محضی مثل برجام میفروشند؛ با افتخار میگویند کار ما بود، تا بوی تعفن آن در آمد میگویند رهبری اجازه داده بود!
🔶#کرونای اصلی شمائید بقیه اداتونو در میآرند.
🖊#متین_حسینی
#حوزه_سکولار
#افول_آمریکا
#براندازان
#سکولارهای_حوزوی
#نفوذی
#کرونا
#به_امید_خدا_کروناراشکست_می_دهیم
https://eitaa.com/howzehsecular
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢مقایسه فتنههای زمان امام علی (ع) با فتنههای امروز
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
اللَّهُمَّ اجْعَلْنِي فِي دِرْعِكَ الْحَصِينَةِ الَّتِي تَجْعَلُ فِيهَا مَنْ تُرِيدُ
#مهدوی_ارفع
#حوزه_سکولار
#فتنه
https://eitaa.com/howzehsecular
🔻مقدسین روحانی نما
🔸«متأسفانه بعضى از علما بى توجه به مسائل، به خیال پشتیبانى از اسلام تحت تأثیر شایعات واقع شده و یکسره به انتقاد از جمهورى اسلامى و از تمام دادگاهها و همه ارگانهاى جمهورى اسلامى برخاسته و به دشمنان اسلام و قرآن کریم ناآگاهانه کمک و شریک جرم گروهکهاى منحرف مىشوند.»
امام خمینی (ره) صحیفه؛ ج 14، ص 254
♨️پی نوشت:
🔸رهبر کبیر انقلاب نزدیک به سه دهه قبل از مقدسین #روحانی_نما نام برده بودند، کسانی که لباس دین میپوشند و در عمل به اسلام ضربه میزنند. از جمله آقایانی که ادعاهای دشمنان را تکرار میکنند مثل برخی از #روحانیون_اصلاح_طلب و عدای از اعضای #نشست_دوره_ای_اساتید. به طور حتم خطر افرادی که با قلب و تشبیه خود به علمای دین در جامعه اسلامی #نفوذ میکنند بیشتر از معاندان و مخالفانی است که به طور علنی و صریح به #مبارزه با #انقلاب_اسلامی برخاستهاند.
🖊#مهدی_باقری
#حوزه_سکولار
#افول_آمریکا
#براندازان
#سکولارهای_حوزوی
#نفوذی
#کرونا
#به_امید_خدا_کروناراشکست_می_دهیم
https://eitaa.com/howzehsecular
قاسطین، ناکثین و مارقین انقلاب
💢مقام معظم رهبری(مدظله العالی)
🔻پیشوای عدالت خواهان امیرالمومنین(علیهالسلام ) با سه جبهه رویارو بود؛
🔻قاسطین یعنی دشمنان بنیانی و مخالفان اصل حكومت او،
🔻ناكثین یا همان همراهان سستبنیاد
🔻و مارقین یعنی كجفهمها و انسانهای نادانی كه سرانشان خائن بودند اما خودشان به خیال تبعیت از قرآن در مقابل قرآن مجسم یعنی امیرمؤمنان ایستادند.
🔸جبهه دشمنان و مخالفان امام راحل نیز تركیبی از همین سه گروه بود؛
🔺قاسطین یعنی امریكا، رژیم صهیونیستی و وابستگان داخلی آنها كه با اصل جمهوری اسلامی دشمنی دارند،
🔺ناكثین یا عهدشكنان و همراهان سستكمربند كه به علت خواسته های دنیایی در مقابل امام ایستادند
🔺و مارقین كه با عدم درك موقعیت كشور و نفهمیدن جبهه بندی دشمنان، حقانیت حركت امام را تشخیص ندادند.»
(17خرداد97).
✅ایستادگی امیر المومنین(علیهالسلام) در برابر معاویه و برخی از اصحاب قدیمی، اما دنیاطلب, نمونه هایی از پایداری در اجرای اسلام ناب است، از طرفی دیگر در مقابل ایتام یا ضعفا، آن چنان از خود رقت و لطافت نشان می داد که انسان دچار حیرت و شگفتی می شود.
❎امام راحل ره نیز همین دو خصوصیت را داشتند، از یک طرف در مقابل رژیم منحط و طاغوتی پهلوی، آمریکا، صدام متجاوز و در برابر شاگرد و یار قدیمی خود! که دچار رفتار برخلاف حق شده بود، همچون صخرهای مستحکم و کوهی استوار ایستاد اما در برابر پیام ارادت و فداکاری یک مادر شهید و در دفاع از مستضعفان و پابرهنگان دچار تأثر و رقت قلب می شد.
#حسن_محمدی
#حوزه_سکولار
#حوزه_انقلابی
https://eitaa.com/howzehsecular
💢 خفگی مزمن سکولارهای حوزوی در سالروز برجام
♦️در پنجمین سالروز امضای #سند_ننگین #برجام، #سکولارهای_حوزوی مثل محسن غرویان، فاضل میبدی و سروش محلاتی و #سکولار مسلکان حوزوی که از سینه چاکان اصلاحات چی ها و حامیان این عهد نامه ترکمن چای بودند؛ مثل روزنامه های زنجیره ای #اصلاحات_چی_ها روزه سکوت گرفته و از یادآوری این واقعه امتناع کردند. گویا سینهچاکان #برجام از یادآوری سالگرد آن خجالت کشیدند.
♦️با تلاشهای دولت بی تدبیر و فشل خصوصا شخص رئیسجمهور در سال ۹۵ شورای عالی انقلاب فرهنگی با نامگذاری ۲۳ تیر، روز تصویب سند ذلت بار #برجام، با عنوان روز «گفتوگو و تعامل سازنده با دنیا» موافقت کرد. اما باید تا دیر نشده نام این روز را به نام «روز عبرت» یا «روز پشیمانی از اعتماد به #کدخدا» یا «روز تکیه به #جوانان_انقلابی» تغییر داد.
🖊#مهدی_باقری
#حوزه_سکولار
#افول_آمریکا
#براندازان
#سکولارهای_حوزوی
#نفوذی
#کرونا
#سرطان_اصلاحات
#به_امید_خدا_کروناراشکست_می_دهیم
https://eitaa.com/howzehsecular
دو لبه یک قیچی
🔔 وقتی آدم زیادی جامعه شناسی غربی را جدی بگیرد، گاهی قاطی میکند و جز پمپاژ نا امیدی و ترغیب به فروپاشی چیزی ندارد که بگوید، ان شالله که #ابراهیم_فیاض به این بلیه مبتلا نشده باشد📣
🔔امام #خامنه ای،مدظله العالی، در دیدار (ویدئو کنفرانس) اخیر با اعضای #مجلس شورای اسلامی فرمودند:
مجلس یازدهم از قویترین و #انقلابی ترین مجالس بعد از انقلاب است. (99/4/22)
اما آقای ابراهیم #فیاض می گویند:
اگر #دولت بعدی مثل همین مجلس یازدهم باشد، فروپاشی اجتماعی رخ خواهد داد...
این مجلس یازدهم یکی از بیهویتترین مجالس پس از انقلاب است و وجه اصلی هویتش شاید فقط ضدیت با دولت فعلی باشد.
✍️ باید گفت همان طور که در زمان حضرت #امام ره، کشور دچار #متحجرین_سکولار بود امروز هم کشور مبتلا به #التقاطیون_سکولار است...
#محسن_جعفری
#حوزه_سکولار
#براندازان
#سکولارهای_حوزوی
https://eitaa.com/howzehsecular
🔻وظیفه نسل جوان در مقابله با عُمال غربزده
🔹امام خمینی(ره): شما نسل جوان موظف هستید غربزدهها را از خواب بیدار کنید فجایع حکومتهای ضد انسانی آنها و عُمال آنها را بر ملا نمائید.
(صحیفه،ج 1،صفحه152)
🔶یکی از روش های دیرین دشمن برای بسط سلطه خویش، استفاده از اعتقادات انحرافی در برابر عقاید و ارزشهای اصیل است. آنان در تلاشند تا مذهب را که عامل بیداری، پویایی، #ظلم_ستیزی، #عدالت_گستری و تأمین کننده سعادت دنیا و آخرت است، به عامل تخدیری، انفرادی(سکولاریزه کردن)، #انزواطلبی، ظلم پذیری، واپسگرایی و رهبانیت تبدیل نمایند و به تعبیر #امام_راحل، اسلام ناب محمّدی را به #اسلام_آمریکایی مبدّل سازند،که برخی از عُمال دشمن در داخل و خارج کشور مثل #جریان_شیرازی ها آن را دنبال می_کنند.
🔶وظیفه جوانان خصوصا #طلاب_انقلابی افشاگری در مقابل این عُمال #غربزده است تا مردم در دام نفوذیهای در لباس #روحانیت نیفتند.
🖊#مهدی_باقری
#حوزه_سکولار
#افول_آمریکا
#براندازان
#سکولارهای_حوزوی
#نفوذی
#کرونا
#به_امید_خدا_کروناراشکست_می_دهیم
https://eitaa.com/howzehsecular
♨️بورسیه یا فلوشیپ تحصیلی
🔻جوامع جهت پیشرفت، نیاز به نیروی خوش فکر و ظرفیتهای انسانی دارند. امروزه #دانشگاه ها، #دولتها ،افراد خیر و موسسات علمی #دانشجویان واجد شرایط و با استعداد را شناسایی کرده و برای تواناییهای آنها برنامه ریزی میکنند تا در راه پیشرفت علم از آن ظرفیتها استفاده کنند. #بورسیه تحصیلی افراد موفق یکی از راههای جذب و بکارگیری طالبان دانش است.
🔹 اسناد و مدارکی هست که نشان می دهند، حوزه علمیه در سال 93 در لبیک به ندای رهبری معظم انقلاب مبنی بر لزوم ورود طلاب در عرصه علوم و دانش راهبردی، یک خیز راهبردی جهت بورسیه نمودن تعدادی از طلاب مستعد و توانمند در دوره دکتری راهبردی دانشگاه عالی دفاع ملی انجام داد، اما حوزه در تداوم این حرکت بسیار ضعیف عمل نمود تا جایی که از یک طرف هیچ اقدامی جهت تسهیل ورود #طلاب جدید به عرصه علوم و دانش راهبردی انجام نداده و از طرف دیگر تکلیف طلاب بورسیه شده حوزوی که برخی فارغ التحصیل شده و برخی دیگر در حال تحصیل هستند هنوز مشخص نکرده است.
🔸براستی جایگاه نیروهای بورسیه حوزوی با تجربه و دانش راهبردی بعنوان سرمایه نظام و حوزه در برنامه تحول حوزه کجاست؟!
چرا مدیریت حوزه بعنوان پرچمدار امر #تحول_در_حوزه، در پیگیری، جذب و بکارگیری ایشان کوتاهی میکند؟!
چرا #شورای_عالی_حوزه مجوز جذب و بکارگیری #طلاب_بورسیه را صادر نمیکند؟!
#محسن_جعفری
#حوزه_سکولار
#حوزه_انقلابی
https://eitaa.com/howzehsecular
آنتی سکولار
فرقه سازی از لندن تا عراق ♨️ #افراطیگری مقولهای است که از دیرباز تا به امروز ادامه داشته و دین مب
🔻در طول تاریخ حوزات علمیه، رسم بوده است که هرکجا نطفه فکر و اندیشه ای منعقد می شد و نشو و نمو می یافت، نام منطقه مذکور بر آن جریان نهاده می شد لکن بر خلاف این سنت تاریخی و علمی، نام #جریان_شیرازی اساسا برگرفته از نام یک خاندان و فامیل است نه جمعی از صاحبان اندیشه که در شهر شیراز دور هم گرده آمده باشند؛
🔹#فرقه_شیرازی از اصلیترین دشمنان #وحدت اسلامی است و این مهمترین علت دشمنی این فرقه با نظام ایران به خصوص حضرت امام خامنهای است؛ چرا که معظمله تاکید فراوانی بر وحدت اسلامی دارد، این گروه افراطی شبانهروز از طریق شبکههای ماهوارهای درصدد هدف قرار دادن و توهین به بزرگان اهل سنت است.
🔺جریان شیرازی با بهره گیری «سید محمد» از نام پدر یعنی «سید میرزا مهدی» در کربلا آغاز شد. وی در ابتدای ورود حضرت امام به کربلا به استقبال ایشان می رود و بعدها نیز خود در زمره حامیان حضرت امام و نهضت انقلابی ایشان قرار می گیرد. وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، #عراق را ترک گفته و به #قم می آید؛ لکن در جریان حضور ایشان در ایران اتفاقاتی رخ می دهد که باعث می شود روز به روز «سید محمد» از حضرت امام خمینی فاصله بگیرد.
🔸 اوج این اختلاف دیدگاه ها در حوادث مربوط به آقای شریعتمداری بوجود می آید و باعث می شود تا عملاً «سید محمد» در حمایت از آقای شریعتمداری برابر حضرت امام (ره) قرار گیرد. این اختلافات با رحلت امام و روی کار آمدن #امام_خامنه_ای بعنوان رهبر، نه تنها کاهش نیافت بلکه گسترده تر نیز شد و کم کم پا به عرصه میدان عملی نیز گذاشت.
ادامه دارد...
#سید_علی_شبستری
#حوزه_سکولار
#افول_آمریکا
#براندازان
https://eitaa.com/howzehsecular
🔰 امام خامنه ای:
#حوزه_های_علمیه نمی توانند سکولار باشند.
اینکه ما به مسائل #نظام کار نداریم،
به مسائل #حکومت کار نداریم،
این #سکولاریسم است. 1391/07/19
💠 کانال تحلیلی_خبری همراه با تبیین برعلیه علَم به دوشان #سکولار و #محافظه_کار_حوزوی
📱ایتا، تلگرام، سروش، اینستاگرام، توئیتر، آپارات
📣 اخبار #حوزه_سکولار را در اینجا دنبال کنید.
👇👇👇👇👇
https://eitaa.com/howzehsecular
♨️ همراهی شفقنا با معاندان نظام‼️
🔻 مدت هاست که طیفی از مدعیان اعتدال و #اصلاحات با بی تدبیری یا سوء تدبیر، نارضایتی تولید می کنند و مقدمه اغتشاش را فراهم می سازند، پیاده نظام گروهکی و رسانه های معاند داخلی و خارجی بر موج سوار می شوند و دست به جنایت می زنند.
🔸 طراحان اصلی هشتگ "اعدام نکنید"، همان ها هستند که حضرت امام (ره) را به خاطر مجازات منافقین (پیاده نظام ارتش متجاوز صدام) مورد ملامت قرار دادند. داغ دل مستکبرانی که سال 67 خیال کردند با منافقین، تهران را فتح می کنند، هرگز فروکش نخواهد کرد.
🔹 در همین راستا خبرگزاری #شفقنا طی روزهای گذشته با انتشار هشتگ "اعدام نکنید" به مخالفان اجرای حکم اعدام سه سارق مسلح پیوسته است.
این خبرگزاری وابسته به یکی از وکلای آیت الله العظمی سیستانی حفظهالله در #قم، در حالی به حمایت تلویحی از این سه سارق مسلح پراداخته که تمام گروه ها و دولت های داخلی و خارجی مخالف نظام از این قضیه به عنوان سکوی #براندازی استفاده کرده اند.
🔺به نظر میرسد حفظ شان مرجعیت و حداقل اتخاذ موضع سکوت در این موارد چندان اهمیتی برای این خبرگزاری که منتسب به آقای #شهرستانی است وجود ندارد‼️
#سید_علی_شبستری
#حوزه_سکولار
#افول_آمریکا
#براندازان
https://eitaa.com/howzehsecular
آنتی سکولار
فرقه سازی از لندن تا عراق ♨️ #افراطیگری مقولهای است که از دیرباز تا به امروز ادامه داشته و دین مب
♨️ جریان شیرازی خطرناک تر از جریان حجتیه
🔹#جریان_شیرازی امروز با شاخصه هایی شناخته می شود که مهمترین آنها موارد ذیل هستند: تاکید بر مطرح ساختن مسائل اختلافی میان #شیعه و #سنی در تریبون های علنی مانند: ولایت بلافصل حضرت امیر، شهادت حضرت زهرا، لعن و سب بزرگان اهل سنت از خلفا و برخی صحابه گرفته تا برخی از امهات مومنین، تاکید ویژه بر بزرگداشت شعائر حسینی در انواع روش های مرسوم و غیر مرسوم آن چون: قمه زنی، زنجیر تیغی زنی، راه رفتن روی خار، راه رفتن روی آتش، مخالفت با جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد به ظالمانه بودن نظام حاکم در ایران و نیز اظهار دشمنی با شخص رهبری و نیز اظهار مخالفت با مناسبت هایی چون هفته وحدت و ... .
🔸 در این میان توجه به این نکته حایز اهمیت است که بسیاری جریان شیرازی را با #جریان_انجمن_حجتیه به دلیل مواضع آن با نظام جمهوری اسلامی ایران یکی می دانند حال آنکه این دو جریان در یک موضوع اساسی و بنیادی اختلاف نظر دارند و آن «تشکیل حکومت اسلامی» است. به استناد مواضع «سید محمد» و نیز برخی مواضع «سید صادق» اختلاف این جریان با نظام جمهوری اسلامی ایران نه بر سر اصل و اساس که بر سر نحوه و چگونگی حکومت است. این اختلاف نظر را می توان در مواضع شبکه صوت العتره (فدک سابق) #یاسر_الحبیب ـ وابسته به شیرازی ها ـ و شبکه اهل بیت حسن اللهیاری ـ وابسته به جریان انجمن حجتیه ـ به خوبی مشاهده کرد. این دو هرچند در دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران همسو و هم جهت هستند لکن یاسرالحبیب ضمن اظهار اعتقاد به ولایت فقیه مشکل را در مصداق این ولایت و شخص رهبری عنوان می کند در حالی که #اللهیاری از اصل و اساس شکل گیری حکومت اسلامی در زمان غیبت را انحراف و اشتباه می داند.
♦️ به همین دلیل این جریان هرچند تا کنون نتوانسته بصورت رسمی در داخل کشور فعالیتی گسترده داشته باشد و مخاطبین را جذب کند لکن بصورت غیرمستقیم و غیرملموس و تحت پوشش #شعائر_حسینی در میان طیف مذهبی جامعه در حال گسترش است؛از سوی دیگر نیز این جریان در خارج از کشور به مدد شبکه های ماهواره ای شیعی که به راه انداخته است و نیز حمایت های مالی از سوی برخی تجار ایرانی و عرب توانسته است در بدنه شیعیان #نفوذ کنند. به گونه ای که حتی در برخی کشورهایی که شیعه اقلیت محض به شمار می آید نفوذ، این جریان منجر به انشقاق شیعیان مذکور به دو گروه شیرازی و انقلابی شده است.
ادامه دارد....
#سید_علی_شبستری
#حوزه_سکولار
#افول_آمریکا
#براندازان
https://eitaa.com/howzehsecular
شاهکاری دیگر از سران اصلاحات
🔺 در مسخره ترین مراسم جشن گرفته شده در طول تاریخ و در سالروز تصویب #قطعنامه۵۹۸، مدیر موسسه حفظ و نشر آثار امام(ره) و گزینه #اصلاحات_چی_ها برای انتخابات 1400 به جای پرداختن به موضوع قطعنامه، #جام_زهر مشکلات مردم و خطر نفوذ دشمن، ترجیح میدهد به همراه شهردار تهران و برخی دیگر از بی بخاران #اصلاحات_چی کیک تولد 50 سالگی قبرستان را میل کند. آن هم در شرایطی که کشور در جنگ ظالمانه اقتصادی قرار دارد و ویروس منحوس #کرونا به جان ملت افتاده است.
😂با اینها شدیم 80 میلیون جمعیت میگن با این عکس هر جای دنیا برید ضمن دادن پناهندگی، بهتون ۳ شیفت محافظ ورزیده هم میدن...
#مهدی_باقری
#حوزه_سکولار
#افول_آمریکا
#براندازان
https://eitaa.com/howzehsecular
🔹 امام خامنه ای:
🔸 امام #جواد _علیه السلام_مانند دیگر ائمهی معصومین برای ما اسوه و مقتدا و نمونه است.
زندگی کوتاه این بندهی شایستهی خدا، به #جهاد با #کفر و #طغیان گذشت.
🔺در نوجوانی به رهبری #امت اسلام منصوب شد و در سالهایی کوتاه، جهادی فشرده، با دشمن خدا کرد به طوری که در سن ۲۵ سالگی یعنی هنوز در جوانی، وجودش برای #دشمنان خدا غیر قابل تحمل شد و او را با زهر شهید کردند.1359/7/18
#حوزه_سکولار
#شهادت_امام_جواد
#امام_جواد
https://eitaa.com/howzehsecular
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌎 پشت پرده جریان غیرانقلابی حوزه.
👈 جریان اصلاحات به خوبی می دانست که برای انقلاب زدایی، راهی جز ایجاد پایگاه حوزوی و همراه ساختن اندیشمندان حوزوی ندارد.
👈 علی رغم مخالفت مراجع و شورای عالی حوزه، مجمع محققین و مدرسین کار خود را شروع کرد، اما نتوانست پایگاه حوزوی چندانی برای اصلاح طلبان فراهم آورد.
👈 با حمایت های پنهان اصلاح طلبان، نشست دوره ای اساتید با شعار استقلال حوزه تاسیس، و منجر به ایجاد شکاف و انشقاق در حوزه، و تقلیل اعتبار جامعه مدرسین شد.
👈 با روی کار آمدن دولت اعتدال، موسساتی سربرآوردند که برای هر سخنِ صواب یا ناصواب دولتمردان، موجی از نظریات و تحلیل های فقهی و دینی، در توجیه آن حرف روانه فضای عمومی کشور می کردند.
#حوزه_سکولار
#جریانات_حوزوی
#حوزه_انقلابی
#انقلابیگری
@Tanwir
https://eitaa.com/howzehsecular
🔻خطر غرب زدگان و روشنفکران وارداتی
🔸من از همه میخواهم، من التماس میکنم به ملت ایران، من دست ملت ایران را میبوسم، اسلام را میخواهند ببرند...روشنفکرهای وارداتی را کنار بزنند. #غربزدهها را کنار بگذارند؛ امام خمینی (ره) 25 خرداد 1358
⚜️پی نوشت:
🔻امروز خطرناک تر از #تحریم و #تهدید_نظامی و دشمنیهایی که در منطقه برای ما هست، خطر غرب زدگی و غرب زدگانی است که در کشور و بعضاً در حوزه علمیه وجود دارند؛ زیرا سبب فاصله گرفتن از فرهنگ قرآنی و جابجای هویت دینی کشور با بی فرهنگی و لاابالی گری غربی میشوند، که در نهایت هدفشان انحراف در مسیر #انقلاب و سکولاریزه کردن آن است.
⚠️باید بدانیم در مقابل با این عُمال غرب وظیفه نیروها و #طلاب_انقلابی 3 چیز است اول دشمن را بشناسند دوم نقشه دشمن را دانسته و سوم شیوه مقابله را به درستی انتخاب کرده و برایش تدبیر کنند.
#مهدی_باقری
#حوزه_سکولار
#افول_آمریکا
#براندازان
https://eitaa.com/howzehsecular
کارکرد حسن مصطفوی در ۴۰ سال اخیر!
🔹خبرها حاکی از آن است که گزینه احتمالی #اصلاحات_چی_ها برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ حسن مصطفوی است؛ در متن زیر با نگاهی گذرا به چهل سال فعالیت ایشان پرداخته میشود.
1-هرساله در سالگرد امام راحل در رسانهها ظاهر میشود و بغض میکند.
2-هر چهارسال یک بار در رسانههای اصلاحطلبان ظاهر میشود، تبلغ آنها را میکند.
3-هرساله برای حفظ و نشر آثار و سایت امام(ره) بودجه میلیاردی گرفته و از انظار پنهان میشود.
با توجه به سابقه اجرایی ایشان و هم کاسههای اصلاحاتیشان باید این نکته را مد نظر قرار داد، که قرار نیست اصلاحاتچیها برای وضعیت کشور و مردم کار مفیدی انجام دهند، بلکه فقط نظارهگر چپاول بیت المال توسط نزدیکان خود باشند.
زیرا گزینههای آنها برای #انتخابات بیشتر به درد جیب خودشان میخورد تا حال مردم.
#مهدی_باقری
#حوزه_سکولار
#افول_آمریکا
#براندازان
https://eitaa.com/howzehsecular
🔹 تجربه 40 ساله مدیریت حوزه های علمیه پس از #انقلاب_اسلامی نشان داده که حضور مدیران عالی حوزوی در چند پست مدیریتی کلان علاوه بر اینکه کمکی به بهبود فرایند آن مجموعه ننموده بلکه موجب به هدر رفتن ظرفیت نیروهای جوان و نخبه حوزوی شده است.
🔸 از مهمترین معاونتهای مرکز مدیریت حوزه، که بازوی علمی کشور در تولید پژوهش های اسلامی-انسانی است، #معاونت_پژوهش است که جناب میرمعزی بعنوان مسئول این مجموعه حساس حوزه، همزمان در چند جای دیگر نیز مشغول فعالیت بوده و عمده سمت هایی که از ایشان ثبت و قابل ملاحظه هست بدین شرح می باشد؛
1.رئیس #مرکز_مطالعات_راهبردی حوزههای علمیه (بعنوان یک مرکز حساس و بالادستی حوزه های علمیه کشور که به دستور حضرت آقا در سال 95 و با تصویب شورای عالی حوزه در سال 96 راه اندازی شد.)
2.رییس پژوهشکده #نظام_اسلامی پژوهشگاه فرهنگ واندیشه اسلامی
3.رئيس انجمن اقتصاد اسلامي حوزة علمية انجمن #اقتصاد_اسلامي حوزة علميه
4.عضو هیئت اندیشهورز اقتصاد و الگوی پیشرفت اسلامی حوزه علمیه خراسان
5.عضو هيئت علمی گروه اقتصاد اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامی
6.استاد حوزه علمیه و ...
انتظار می رود که مدیریت محترم حوزه به این مطالبه جدی و بحق طلاب و اساتید حوزوی پاسخ بدهند که:
*جناب میرمعزی چقدر بنیه جسمی وفرصت کافی برای حضور مستمر و اداره کارآمد در این مجموعه ها را دارند؟
*سهم #نخبگان_جوان_حوزوی در مطالبه رهبری در خصوص لزوم جوانگرایی، چه جایگاهی در برنامه تحول حوزه های علمیه دارد؟
*با وجود چنین افرادی چقدر امیدوار به #تحول در حوزه باشیم؟
#محسن_جعفری
https://eitaa.com/howzehsecular
💞خوانده احمد به لبش خطبه زهرا و علی
💕جبرییل آمده از عرش به یک صوت جلی
💞من وکیلم که به ساقی بدهم کوثر را؟
💕زیر لب فاطمه از سوی خدا گفت: بلی
♻️ سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(علیه السلام) و حضرت زهرا(سلام الله علیها) و روز ازدواج مبارک باد.
____🍃🌸🍃____#عیدتون_مبارک____🍃🌸🍃____
#حوزه_سکولار
#حوزه_انقلابی
#ازدواج
#روز_عشق
https://eitaa.com/howzehsecular
♨️ بزرگترین خطر برای حوزه علمیه؟!
🔹بزرگترین خطری که در حال حاضر حوزه عملیه را تهدید می کند، حرکت به سمت #حوزه_سکولار_و_غیر_انقلابی است که از چندی پیش مورد هشدار مقام معظم رهبری نیز بوده است. این موج #سکولار_سازی، از حوزه چیزی جز یک جنبه معنوی و علمی که کاری به اجتماع و سیاست ندارد باقی نخواهد گذاشت.
🔸یکی از چالشهای مهم در خصوص #سکولاریسم_حوزوی، چالش بر سر معناشناسی است. امروزه سکولارترین جریانات فکری حوزه نیز حاضر به پذیرفتن این کلیدواژه نیستند و خود را قویاً ضدسکولاریسم معرفی میکنند. بر این اساس فهم گوهره سخنان #امام_خامنه_ای در این خصوص میتواند به تبیین و تنقیح بیشتر موضوع کمک کند.
🔺جانمایهی سخنان هشداردهندگانی که نگران #سکولاریسم_در_حوزه هستند را میتوان «عدم کارآمدی یا عدم کفایت حمایت علمی و سیاسی حوزه علمیه از مسائل نظام جمهوری اسلامی» دانست که در صورت استمرار این #ناکارآمدی، دین از صحنه مدیریت زندگی اجتماعی کنار گذاشته و منزوی خواهد شد و بدین معنا میتوان از تعبیر سکولار در این مسئله استفاده نمود.
🔻سکولاریسم حوزوی، سطوح و لایههای مختلفی همچون اجتماعی، سیاسی و فرهنگی دارد، اما عمیقترین و ماندگارترین لایه این نوع از سکولاریسم، لایه فکری آن است و اشتباه محاسباتی بزرگی است اگر تصور شود حضور #روحانیت در مناصب حکومتی نظام لزوماً نشانه پایان سکولاریسم حوزوی است و به نظر میرسد اینگونه از سکولاریسم، در دو سطح قابل بررسی و تبیین است:
1- سکولاریسم حوزوی برخاسته از #سنت
2- سکولاریسم حوزوی برخاسته از #مدرنیته
#علی_ابراهیمی
#حوزه_سکولار
https://eitaa.com/howzehsecular
🚫خطر شکل گیری سقیفهای دیگر در حوزه علمیه
🔸پایه و اساس ماجرای #سقیفه بر نظریه جدایی دین از سیاست استوار بود. هنوز پیکر مبارک پیغمبر اکرم(ص) به خاک سپرده نشده بود که عدهای در سقیفه جمع شدند تا برای امت خلیفه و امام تعیین کنند. معنی این کار این بود که خدا و پیامبر فقط در امر دین دخالت میکنند و مصالح رهبری جامعه و حکومت چون مربوط به دین نیست، ازاینرو خدا و پیامبر(ص) نیز چیزی در مورد آن نفرمودهاند و ما خود باید در این باره تصمیم بگیریم!
🔸معنای این کار تفکیک دین از سیاست بود و نطفه این نظریه در سقیفه بسته شد.
🔻از این روی معممینی که خواسته یا ناخواسته دم از خانه نشینی طلاب میزنند و در مسائل سیاسی روز سکوت کرده و فقط وظیفه طلاب را خلاصه در منبر و مسجد میدانند، آگاه باشند که همان بلایی را سر اسلام میآورند که اهل سقیفه آوردند.
🖌#مهدی_باقری
#حوزه_سکولار
#افول_آمریکا
#براندازان
https://eitaa.com/howzehsecular
♨️ نفوذ رسانه ای
🔹بدون شک نمی توان قدرت تاثیرگذاری شبکه های اجتماعی در ایجاد شبکه ای گسترده از افراد جامعه برای حضور در #فضای_مجازی و ارتباطات را نادیده یا کم اثر فرض کرد. #رسانه_های_مخالف_انقلاب همواره از وجود اختلاف و درگیری در میان نیروهای داخلی استقبال می کنند و از هیچ تلاشی در این زمینه کوتاهی نمی کنند، بنابراین پیش از اینکه حمایت از یک جناح خاص مدنظر آنها باشد، تخریب کل مجموعه #انقلاب_اسلامی را در صدر اقدامات خود قرار داده اند.
🔸 متاسفانه این امر در برخي رسانه های جمعی کشور ما نیز در کمال ناباوری رسوخ و #نفوذ یافته است. از جمله این رسانه ها می توان به خبرگزاری #شفقنا اشاره نمودکه(عموماً) به حقایق نمی نگرند و تنها به مچ گیری و دست اندازی به طرف مقابل می اندیشد.
🔺شفقنارسانه ای است که هدفش #تخریب انقلاب و انقلابیون حوزوی است. اکثر دیدگاههای مراجع و اندیشمندان شیعه و سنی را با هدف تخریب چهره حوزه و انقلابی که ازحوزه برخاسته منعکس میکند.
#سید_علی_شبستری
#حوزه_سکولار
#افول_آمریکا
#براندازان
https://eitaa.com/howzehsecular
♨️ خطر انقلابی نما ها
🔹 ۱۴ قرن بعد از انقلاب نبوی، #انقلاب_اسلامی ایران در مرحلهی دولتسازی و جامعهسازی، با سه دسته از افراد مواجه است:
1-"اصحاب راستین انقلاب اسلامی
2-"ضعیفالایمانهایی" که به دلیل هوای نفس، دنیاطلبی یا ترس از دشمن، در رخدادها و حوادث تاریخی، پایشان لرزید و یا دست از انقلابیگری برداشته و تبدیل به یک انسان خنثی شدند، یا حتی به سمت دشمن، میل پیدا کردند؛
3-"انقلابینماییهایی" که شعار انقلاب داده و میدهند و عکس آن عمل میکنند.
🔺 برخی ازاین افراد با همین حالت نفاق خود وارد #حوزه_علمیه شده و در بزنگاهای حساس که انقلاب و اسلام نیازمند آنها است با مواضع نابجا یا باسکوت خود در مسیر انقلاب سنگ اندازی میکنند و یا هم تفکرات سکولارسیمی را در حوزه علمیه گسترش داده و طلاب را به عدم دخالت در سیاست ترغیب میکنند.
♦️نمود این جریانات را میتوان در برخی از اعضای #نشست_دورهای_اساتید و #مجمع_محققین_و_مدرسین حوزه علمیه دید.
🖌#مهدی_باقری
#حوزه_سکولار
#افول_آمریکا
#براندازان
https://eitaa.com/howzehsecular
🔸راه پیشرفت نظام اسلامی
🔹«راه پیشرفت ایران اسلامی، احیاء #روحیّهی_انقلابی و احیاء روحیّهی مجاهدت است. امام خامنه ای ۵/۴/۹۵»
⚜️پی نوشت:
🔻یکی از مجاهدتهای مهم در عصر حاضر که از وظایف مهم #طلاب_انقلابی است، مطالبهگری و افشاگری در مقابل حوزویانی است که دم از #سکولاریسم میزنند. زیرا این افراد با تفکرات خود سبب خالی کردن میدان از طلاب انقلابی میشوند، در نتیجه دشمنان اسلام را جریح تر کرده و با همنوایی با استکبار می خواهند مردم را از نظام مأیوس کنند.
🖌#مهدی_باقری
#حوزه_سکولار
#افول_آمریکا
#براندازان
https://eitaa.com/howzehsecular