eitaa logo
کانال براهین پاسخگویی به شبهات مذهبی وسیاسی روز
3.5هزار دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
5.6هزار ویدیو
122 فایل
ابرگروه( براهین )پاسخگویی به شبهات‌مذهبی وسیاسی روز در ایتاء http://eitaa.com/joinchat/925368339Ca1732dd521 کانال《 براهین @barahin آیدی مدیر @Sotoudeh2
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از Zahra
شبهه اول چرا در خصوص این موضوع مهم پیامبر اسلام از کلمه مولی استفاده می کند که حدود 27 معنی مختلف می دهد و جالب اینجاست که حتی یکی از این 27 مورد معنای خلیفه و جانشین و اولی الامر نمی دهد ! در حالیکه در لسان عرب برای این موضوع مهم کلمات فراوانی مانند : مالک ، اولی الامر ، سلطان ، والی ، حاکم ، امام و . . . وجود داشته است .
هدایت شده از Zahra
🔥 شبهه دوم: ابن تیمیه می گوید: مردم در صحت حدیث من کنت مولاه نزاع دارند و در صحاح نیامده است! و از عده ای از علما از جمله بخاری و ابراهیم حربی نقل شده که آن را تضعیف کرده اند
هدایت شده از یاسریع الرضا
❌پاسخ شبهه: ✅اولا این شبهه پر از تناقض است که دروغگویی شبهه گر و عدم دقت در بیان شبهه دروغش را روشن می کند چراکه وی از یک طرف می گوید یکی از این 👈۲۷ مورد معنای و اولی الامر را نمی دهد آنوقت در چند کلمه بعد می گوید لسان العرب معانی همچون اولی الامر را استفاده کرده است. ✅ثانیا پیامبراسلام در روز غدیر خم فقط از کلمه مولا استفاده نکردند بلکه از کلماتی مانند ولی هم استفاده کردند: در کتاب علی بن أبی طالب ، ج ۱ ، ص ۹۶ ، ح۷۹ با سند صحیح نقل شده است که دست على علیه السّلام را گرفت و فرمود :من کنت ولیّه فهذا ولیّه اللّهم وال من والاه و عاد من عاداه. و اسنادی از نیشابوری و کثیر دمشقی هم درباره صحیح بودن این حدیث آورده شد . ✅ثالثا حقیقت آن است که رسول خدا(ص) با هر خلافت و امامت على(ع) را بیان کرد. مگر نه آن است که در روایات بسیارى با عنوان « من» على(ع) را معرفى کرده است، پاسخ اهل سنت به آن روایات چیست؟ 👈به عنوان نمونه چند مورد از روایاتى که رسول خدا(ص) در آنها على(ع) را به عنوان خلیفه خود نام برده است از مصادر عامه بیان مى کنیم: 💠۱ـ تاریخ الامم والملکوک، حافظ ابن جریر الطبرى، ج۱، ص۵۴۱؛ 💠۲ـ الکامل ، ابن اثیر، ج۲، ص۶۲؛ 💠۳ـ کنز العمال، العلامة المتقى الهندى، ج۱۳، ص۱۱۴؛ 💠۴ـ المستدرک على الصحیحین، الحافظ الحاکم النیشابورى، ج۳، ص۱۳۳؛ 💠۴ـ التلخیص، الحافظ الذهبى (چاپ شده در حاشیه مستدرک حاکم)، ج۳، ص۱۳۳ . اضافه بر اینها علامه امینى در روایت رسول اکرم(ص) لفظ « » را از منابع بسیار متعدد روایى، تفسیرى و تاریخى اهل سنت نظیر: احمد حنبل، کشف البیان ثعلبى، الجوامع سیوطى و نسائى نقل مى کند که برای آگاهی بیشتر می توانید به کتاب ارزشمند الغدیر ج۲، ص۲۷۸ مراجعه بفرمایید. 🔵🔴🔵 ابرگروه( براهین )پاسخگویی به شبهات‌مذهبی وسیاسی روز در ایتاء👇 http://eitaa.com/joinchat/925368339Ca1732dd521 کانال《 براهین 》👈 @barahin
هدایت شده از یاسریع الرضا
❌پاسخ به شبهه مذکور 👈ابن تیمیه مى گوید: « و اما حدیث «من کنت مولاه مولاه» در وجود ندارد، ولى علما آن را نقل کرده اند، و مردم در صحت آن نزاع دارند. از بخارى و ابراهیم حربى و طایفه اى از اهل علم به حدیث، نقل شده که آنان در این حدیث طعن وارد کرده و آن را تضعیف کرده اند...».(1) ✅در پاسخ باید گفت: 🔺اوّلا: این حدیث را در خود نقل کرده و تصریح به صحّت آن نموده است. 🔺ثانیاً: کسى را نمى شناسیم که در این حدیث نزاع کرده باشد، اگر کسى مى بود حتماً ابن تیمیه نام او را مى برد. 🔺ثالثاً: کار در این حدیث و احادیث دیگرى که در مدح اهل بیت، خصوصاً (علیهم السلام) وارد شده به جایى رسیده که حتى که از اتباع او در مسائل اعتقادى است، این عمل او را ناخرسند دانسته و تصریح مى کند که وى در احادیث سرعت داشته است، بدون آن که طرق آن را مورد بررسى قرار دهد.(2) ✅در حقیقت باید گفت: به جهت خصومت با شیعه و یا بهتر بگوییم: خصومت با اهل بیت(علیهم السلام) در صدد تضعیف بدون دلیل تمام احادیث و مقامات اهل بیت(علیهم السلام) و در رأس آنان امام على(علیه السلام) برآمده است.(3) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ پی نوشت: (1). منهاج السنة، ج 7، ص 319. (2). سلسلة الاحادیث الصحیحة، ح 1750. (3). گردآوري از کتاب: سلفی گری و پاسخ به شبهات، علی اصغر رضوانی، انتشارات مسجد مقدس جمکران، چاپ پنجم، ص 84. 🔵🔴🔵 ابرگروه( براهین )پاسخگویی به شبهات‌مذهبی وسیاسی روز در ایتاء👇 http://eitaa.com/joinchat/925368339Ca1732dd521 کانال《 براهین 》👈 @barahin
هدایت شده از یاسریع الرضا
هدایت شده از سید علی حسینی
سلام اساتید محترم یه جواب واسه این متن میخوام با تشکر
هدایت شده از یاسریع الرضا
بله منظور حکومت معاویه ،یزید ، و حکمرانان شیطانی بوده و خلفای ناحق . 🔵🔴🔵
هدایت شده از یاسریع الرضا
هدایت شده از Zahra
🔥شبهه اول: اهل سنت مي گویند :آیه آیه شریفه »اِنِّما وَليُّکُّمْ اللُّه وَ رَسُّولُّهُّ وَ الَّذینَ آمَنُّوا الَّذینَ یُّقيمُّونَ الصلَّوهَ 1 وَ یُّؤتُّونَ الزَّکاهَ وَ هُّمْ راکِعُّونَ» در شأن امام علي نيست، و شيعه افترا ميکنند بلکه احتمال ندارد که در شأن علي باشد؛ چرا که هفت جا صيغه جمع غایب در این آیه است، و در هيچ جا نه در قرآن و نه در استعمال عرب، تعبير از واحد غایب به لفظ جمع نشده[است] . 🔥 شبهه دوم: چرا حتی یک نفر از این 120 هزار نفری که به قول شما در غدیر خم با حضرت علی بیعت کردند پس از شنیدن به قول شما کودتا در سقیفه به جانب مدینه نمی آید تا علت امر را جویا شود ؟
هدایت شده از یاسریع الرضا
❌پاسخ شبهه اول: ✅بیشتر احادیثی که درباره شأن نزول آیه ، روایت شده است، نزول آن را مربوط به امیرالمؤمنین‏ علیه السلام و دادن خود به سائل در حال دانسته‏ اند. در دو حدیث یکی از بن حکیم و دیگری از مجاهد این شأن نزول را روایت کرده است. علاوه بر دو حدیث مزبور، پنج حدیث دیگر از خطیب ، ، به نقل از عباس، یاسر ، بن کهیل، و در مورد نزول آیه در شأن حضرت علی‏ علیه السلام روایت کرده است. تفتازانی و علی‌قوشچی اشعری اتفاق نظر مفسران بر نزول آیه در شأن حضرت علی‏ علیه السلام را نقل کرده‏ اند 👈 مؤلف کتاب بیش از حدیث از کتابهای درباره نزول آیه در مورد ‏ علیه السلام روایت کرده است. 👈 علاّمه نیز تعداد زیادی از دانشمندان اهل سنت را نام می‏برد که روایت شأن نزول آیه را در مورد امیرالمؤمنین‏ علیه السلام در کتابهای خود نقل کرده‏ اند. مربوط به نزول آیه در شأن ‏ علیه السلام که از و سنّت نقل شده در حد بوده و مفید است، و این احادیث مورد استناد ، ، و قرار گرفته است، تا آنجا که فقها در مسأله در و این که آیا مستحبی نامیده می‏شود یا نه، به آن استناد کرده‏ اند. با توجه به مطالب یاد شده، تردید برخی از افراد همچون رازی و جبایی نسبت به نزول آیه در شأن ‏ علیه السلام بی اساس خواهد بود....، ـــــــــــــــــــــــــــ 👇 ـــــــــــــــــــــــــ 🔺 تفسیر طبری، ج6، ص 344. 🔺الدر المنثور، ج3، ص 98 99. 🔺شرح المقاصد، ج5، ص 270، شرح التجرید، ص 368 369. 🔺غایة المرام، ج2، ص 12. الغدیر، ج2، ص 53. 🔺 احکام القرآن، ج2، ص 625 626؛ 🔺تفسیر قرطبی، ج6، ص 208؛ المیزان، ج6، ص 25. 🔺التفسیر الکبیر، ج12، ص 30. 🔺المغنی، الإمامة، ج1، ص 137 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ❌اگر آیه ولایت در شأن آمده چرا الفاظ به صورت آمده؟ http://www.valiasr-aj.com/persian/mobile_shownews.php?idnews=5451 🔵🔴🔵 ابرگروه( براهین )پاسخگویی به شبهات‌مذهبی وسیاسی روز در ایتاء👇 http://eitaa.com/joinchat/925368339Ca1732dd521 کانال《 براهین 》👈 @barahin
هدایت شده از یاسریع الرضا
❌پاسخ شبهه دوم : بسیاری از کسانی که در بودند با بیعت نکردند این نشان میدهد که خم را فراموش نکرده اند طوری که در کتاب بخاری ( البخاری الجعفی، ابوعبدالله محمد بن إسماعیل (متوفاى۲۵۶هـ)، صحیح البخاری، ج ۶، ص ۲۵۰۵، تحقیق د. مصطفی دیب البغا، ناشر: دار ابن کثیر، الیمامة - بیروت، الطبعة: الثالثة، ۱۴۰۷ - ۱۹۸۷. ) 👈این روایت آمده که بن خطاب گفت:👇👇👇 عن عمر : حین توفى اللّه نبیّه صلى اللّه علیه وسلم أنّ الأنصار خالفونا، واجتمعوا بأسرهم فى سقیفة بنى ساعدة وخالف عنّا على والزبیر ومن معهما . عمر گوید:۰ بعد از پیامبر صلی اله علیه وآله، با ما در امر خلافت کردند و همه آنها در جمع شدند و علیه السلام و و همراهان آن دو نیز با ما کردند. و در جایی دیگری از کتاب صحیح البخاری، ج ۴، ص ۱۵۴۹، تحقیق د. مصطفی دیب البغا، ناشر: دار ابن کثیر، الیمامة - بیروت، الطبعة: الثالثة، ۱۴۰۷ - ۱۹۸۷. این روایت آمده که حدثنا یحیى بن بُکَیْرٍ حدثنا اللَّیْثُ عن عُقَیْلٍ عن بن شِهَابٍ عن عُرْوَةَ عن عَائِشَةَ ... وَعَاشَتْ بَعْدَ النبی صلى الله علیه وسلم سِتَّةَ أَشْهُرٍ فلما تُوُفِّیَتْ دَفَنَهَا زَوْجُهَا عَلِیٌّ لَیْلًا ولم یُؤْذِنْ بها أَبَا بَکْرٍ وَصَلَّى علیها وکان لِعَلِیٍّ من الناس وَجْهٌ حَیَاةَ فَاطِمَةَ فلما تُوُفِّیَتْ اسْتَنْکَرَ عَلِیٌّ وُجُوهَ الناس فَالْتَمَسَ مُصَالَحَةَ أبی بَکْرٍ وَمُبَایَعَتَهُ ولم یَکُنْ یُبَایِعُ تِلْکَ الْأَشْهُرَ. 👈 زهرا سلام الله علیها بعد از صلی الله علیه و آله و سلم ماه زنده بود ، وقتی از دنیا رفت ، شوهرش او را شبانه دفن کرد و را خبر نکرد و خود بر او نماز خواند . تا فاطمه علیها السلام زنده بود ، علی علیه السلام در میان مردم احترام داشت ؛ اما وقتی فاطمه علیها السلام از دنیا رفت، مردم از او روی گرداندند و این جا بود که علی علیه السلام با ابوبکر مصالحه و بیعت کند . علی علیه السلام در این ماه که فاطمه علیها السلام زنده بود ، با ابوبکر بیعت نکرده بود. ماوردی شافعی و ابویعلی حنبلی در أحکام السلطانیة (هر دو عالم کتابی با همین نام دارند) به این نکته اشاره کرده‌اند که مشروعیت خلافت بخاطر بیعت عده‌ محدودی بوده است در این‌باره گفته‌اند: قَدْ اخْتَلَفَ الْعُلَمَاءُ فِی عَدَدِ مَنْ تَنْعَقِدُ بِهِ الْإِمَامَةُ مِنْهُمْ عَلَى مَذَاهِبَ شَتَّى ؛ فَقَالَتْ طَائِفَةٌ لَا تَنْعَقِدُ إلَّا بِجُمْهُورِ أَهْلِ الْعَقْدِ وَالْحَلِّ مِنْ کُلِّ بَلَدٍ لِیَکُونَ الرِّضَاءُ بِهِ عَامًّا وَالتَّسْلِیمُ لِإِمَامَتِهِ إجْمَاعًا ، وَهَذَا مَذْهَبٌ مَدْفُوعٌ بِبَیْعَةِ أَبِی بَکْرٍ رَضِیَ اللَّهُ عَنْهُ عَلَى الْخِلَافَةِ بِاخْتِیَارِ مَنْ حَضَرَهَا وَلَمْ یَنْتَظِرْ بِبَیْعَتِهِ قُدُومَ غَائِبٍ عَنْهَا من تنعقد به الإمامة. 👈به تحقیق در بیعت کنندگان که در انعقاد نقش دارد، اختلاف کرده اند که بعضی از آنها بر مذاهب گوناگونی هستند طایفه‌ای گفته‌اند که امامت جز با اجماع اهل حل و عقد از هر شهری منعقد نمی‌شود؛ تا این رضایت عموم مردم از آن استنباط شود و همه مردم تسلیم امامت او باشند، این دیدگاه مردود است به واسطه بیعت با ابوبکر بر خلافت که تنها حاضران با او بیعت کردند و اصلا منتظر آمدن و بیعت غائبان نشدند. الأحکام السلطانیّة للماوردی: ۳۳ص والأحکام السلطانیّة لأبی یعلى محمد بن الحسن الفراء:ص ۱۱۷. یعنی تنها حاضران در با بیعت کردند و او را انتخاب کردند و اصلا منتظر دیگر اصحاب رسول خدا صلی الله علیه وآله که همه آن‌ها در جیش اسامه یا در جاهای دیگر حضور داشتند، نماندند و را انتخاب کردند. قرطبی نیز، خلافت را با بیعت (عمر) دانسته و می‌نویسد: فإن عقدها واحد من أهل الحل والعقد فذلک ثابت ویلزم الغیر فعله خلافا لبعض الناس حیث قال : لا تنعقد إلا بجماعة من أهل الحل والعقد ودلیلنا أن عمر رضى الله عنه عقد البیعة لأبی بکر. اگر امامت و خلافت توسظ یک از اهل حل و عقد منعقد شد، بر دیگران لازم است که آن را قبول کنند بر خلاف عده‌ای ازمردم که می‌گویند خلافت و امامت منعقد نمی‌شود مگر با جماعت اهل حل وعقد ولی دلیل ما این است که (که یک نفر بود ) با ابوبکر بیعت کرد. الأنصاری القرطبی، ابوعبد الله محمد بن أحمد (متوفاى۶۷۱هـ)، الجامع لأحکام القرآن، ج ۱، ص ۲۶۹، ناشر: دار الشعب القاهرة. 👈در اینجا بر این مطلب اشاره می‌کند که بیعت با ابوبکر توسط جمیع اهل حل و عقد نبود، دلیل این مطلب را فقط بیعت با می‌داندکه گروهی نبوده است. ✍ 🔵🔴🔵 ابرگروه( براهین )پاسخگویی به شبهات‌مذهبی وسیاسی روز در ایتاء👇 http://eitaa.com/joinchat/925368339Ca1732dd521
هدایت شده از یاسریع الرضا
هدایت شده از یاسریع الرضا
⭕️پاسخ به شبهه ❌اولاً خارج کشور برای هر ارگان یا فردی دستور العمل خاصی دارد که هرسال ابلاغ می گردد و چیزی نیست که مخصوص روحانیت یا غیر آن باشد. ❌دوم اینکه طبق آئین نامه ناظران شرعی، هر ناظر شرعی پس از ۶ سال نظارت در در کشتارگاه های داخلی، (و با حقوقی حدود ۲ تومان) برای یک مرتبه می تواند به عنوان ناظر شرعی به یکی از کشورهای مدنظر اعزام می شوند. ❌سوم اینکه ناظران که در یکسال به خارج از کشور اعزام می شوند، به تعداد انگشتان دست نمی رسد، بنابراین القاء اینکه این مقدار درآمد دارند، نه شامل همه روحانیون می شود و نه حتی یک امر ثابت برای یک نفر است. ❌چهارم اینکه برخلاف ادعای شایعه، حقوق شرعی کشتارگاه ها بنابر مواد ۱۱ و ۱۲ دستورالعمل نحوه پرداخت حقوق ناظرين شرعی ذبح و صید، مطابق ماده ۳۶ قانون اداره کار و مطابق سایر مشاغل است! ✅بنابراین ادعای درآمد بیشتر از دام پزشک، آشکاری است زیرا چه بسا یک همین مبلغ یا بیشتر از آن را در کسب کند، چه رسد به ماموریت‌های خارج از کشور. 👈نکته آخر اینکه: تنها که را قبول ندارند و فقط امور مربوط به و را کار می‌دانند، را بیکار میدانند، وگرنه هرگونه تلاشی چه (مانند کارگران) چه (مانند معلمان و نویسندگان)، چه در جهت دنیا چه در جهت امور ، محسوب می‌شود. ✍ 🔵🔴🔵 ابرگروه( براهین )پاسخگویی به شبهات‌مذهبی وسیاسی روز در ایتاء👇 http://eitaa.com/joinchat/925368339Ca1732dd521 کانال《 براهین 》👈 @barahin
هدایت شده از یاسریع الرضا
هدایت شده از س ن
سلام لطف جواب بدین👆
هدایت شده از یاسریع الرضا
این متن کاملا دروغ هست اصل سخن آقای (رئیس سازمان تبلیغات اسلامی) این بوده: 👇 ((( فرزندآوری و تحکیم بنیان خانواده یکی دیگر از مطالبات مهم مقام معظم رهبری است که توسط هیأت های مذهبی دنبال خواهد شد.))) ✅ خب آیا دنبال شدن فرزندآوری به معنای این هست که یه درست کنند برای در ایام محرم؟!!!!!! ما کاری به صحت این گفته نداریم اگرچه نقل قول کذب و بی اساس هست ،برفرض صحت نقل این حرف، آیا این ادعا مطابق با عقل و شرع هست؟؟؟ ❌اصل خبر👇👇👇 https://www.google.com/amp/s/www.irna.ir/amp/84405192/ 🔵🔴🔵 ابرگروه( براهین )پاسخگویی به شبهات‌مذهبی وسیاسی روز در ایتاء👇 http://eitaa.com/joinchat/925368339Ca1732dd521 کانال《 براهین 》👈 @barahin
هدایت شده از یاسریع الرضا
هدایت شده از چشم من و امر ولی
✅ نامه‌ی اعتراضی خانم نجمه حايری يزدى به مراجع تقلید و فضلای حوزه در نقد سکوت آن‌ها 🔺نجمه حایری یزدی دختر آيت الله حاج شيخ مرتضى حايرى يزدى، عروس علامه طباطبايى و نوه‌ى دو مرجع، آيت الله حاج شيخ عبدالكريم حايرى يزدى و آيت الله سيد محمد حجت كوه كمرى است. بنام خداوند مهربان با سلام و احترام، اينجانب، به سبب دينى كه از نظر انسانى و شرعى بر گردن خود احساس ميكردم، خواستم كلامى چند با شما آقايان داشته باشم: 🔺شما، آیات عظام و حجج اسلام می‌توانید در این وانفسا و الامان مردم از طریق قانون شرع و استدلالهای شرعی و عرفی خودتان، حکومتی را که خود را اسلامی و شرعی می‌داند، محکوم کنید. شما از خیلی قبل می‌توانستید حکومت را به مصلحت اندیشی وادار کنید تا این سیستم ناعادلانه، اينهمه ظلم و تعدی به حقوق مردم نکند. همچنين می توانستید مسئولین دروغین حکومت را مجبور کنید تا خیلی کارها را نکنند و خیلی کارها را بکنند. 🔺اما در حال حاضر که حکومت مشروعیت خود را از دست داده است بهترین وقت است برای فشار آوردن به رژیم، كه نه آبروی شما در خطر است و نه خونی به گردن شما می افتد، چرا كه اکثریت مردم مخالف سیستم هستند و اقدام شما شاید تا حدی جلوی خونریزی را بگیرد. 🔺آیا آتش گشودن و کشتار مردم گرفتار و تشنه مطابق با شرع اسلام است؟ آیا جلوگیری از واکسن سالم و خارجی به خاطر یک تفکر سیاسی غلط که در نتیجه آن گروه گروه از مردم هر روزه به هلاکت می رسند اسلامی است؟ آیا مردمانی که با بی عدالتی و حکم ناروا با شکنجه و بیماری در زندانها گرفتارند با دین سازگار است؟ شما علمای دینی به مردم مدیون هستید، آنها سالهای دراز به شما رفاه و احترام و آبرو دادند شایسته نیست در چنین روزی آنها را رها کنید. 🔺عدالت این نیست که شما و خانواده های شما و اطرافیانتان در راحتی و امنیت بسر برند ولی مردمی که سال ها شما را حمایت کردند در گرسنگی، تشنگی، بی‌خانمانی، ناامنی و وحشت باشند. اميد است نياز جامعه را درك كنيد و چاره انديشي مناسبى نماييد. نجمه حايری يزدى
هدایت شده از چشم من و امر ولی
سلام بزرگواران صحت داره؟
هدایت شده از یاسریع الرضا
❌پاسخ : این متن کاملاً از طرف دشمن طراحی شده ، اصلا چنین فردی (نجمه‌حائری) وجود نداره و استناد به این ادعا هم دروغ هست. ✅اما در مورد قسمت اول متن که حرف از و و به میان آمده این جمله کاملاً دروغ هست چزا که انسانیت با دروغ سازگار نیست، دین و شریعت هم کلید همه بدیها را معرفی کرده... دین و حکومت و نظام مقدس جمهوری اسلامی خالی از هرگونه اشکال هست قوانین اسلامی در چارچوب عقل و شرع و به تبع مصالح و مفاسد تدوین شده و برخلاف فطرت الهی نیست که بر این دین و شریعت خدشه ای وارد بشه. محکوم کردن دین و القای منفی بودن دین اسلام جز حماقت و کوته فکری نیست، چراکه نقد و اشکال فقط در شیوه انجام و عمل به برنامه دین هست، سستی و انفعال و عدم تمرکز در انجام قوانین دین موجب مشکلات بسیاری در جوامع بشری شده، اما آیا خود دین دارای نقص و اشکال هست یا دیندار؟!!!! ✅ سخن از سیستم شد!!!! کدام سیستم ناعادلانه؟؟؟؟ حکومت و نظام جمهوری اسلامی یعنی اصل ، مقصود از نظام هم هست، اشتباه و مشکلات و کم کاریها و قصور دولت ها اصلا مربوط به مدیریت و فعالیت نظام نیست. ✅سیستم نظام در سلامتی کامل خود و استحکام بالایی قرار داره، بیشتر مشکلات کشور برمیگرده به عدم توجه به قوانین و عدم پایبندی به عقلانیت و شریعت . ✅مراجع بزرگوار تقلید حامی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند نه حامی دشمن و اپوزوسیون و انجمن برانداز ....، خودشان از مجموعه حکومت هستند ، هیچگاه بخاطر منافقین علیه حکومت فعالیت نمیکنند. ✅ اساسی ترین جایگاه در کشور ماست. مهمترین جایگاهی که بیشتر از همه به صلاح ملت پرداخته و در جهت امنیت و استقلال ملت گام برداشته حکومت هست. ✅جمهوری اسلامی مستحکم ترین و قدرتمندترین حکومت در منطقه هست، هیچ ملتی همانند ملت ایران دارای ثبات و امنیت نیست، به واسطه همین جمهوری اسلامی ، بخش بزرگی از قدرت اسلام درمیان کشورهای اسلامی به ایران تعلق گرفته.لذا هیچگاه فساد و تخلف دستگاههای مدیریتی کشور و نگرانی و ناامیدی مردم از مسئولین امر دلیل بر نظام نیست. چه کسانی مخالف سیستم هستند؟؟؟؟ جز ضد انقلاب و عناصر وابسته به شبکه های برانداز و منافقین و اربابانشان ،کسان دیگری هم مخالف سیستم جمهوری اسلامی هستند؟!!! ✅امروز تمام شبکه ها و رسانه های دشمن برعلیه نظام عمل میکنند و بیشترمحتوای برنامه هاشون ضد حکومت و انقلاب ماست، با این وصف مخالفین سیستم هم مشخص هستند، هرکس همراه با جریان ضدانقلاب باشه مخالف حکومت هست. ✅از بعد انقلاب تاکنون منافقین و دشمنان کوردل این انقلاب که هیچگاه چشم دین شکوفایی و عزت و پیشرفت انقلاب و ملت را نداشتند شروع به قتل و غارت و چپاول کردند، تاجایی که هزاران نفر را بخاطر انتخابشان به خاک و خون کشیدند، هدف آنها از کشتار ملت ایران ،برگشت استکبار و قاتلان اصلی جان مردم یعنی آمریکا و دیگران به خاک ایران بوده. امروز هم همین منافقین‌و کفاربا در دست داشتن سیستم های پیشرفته ،جواسیس و نوکران در حال اختلاف اندازی و سیاه نمایی و ایجاد تنش و درگیری در داخل کشور هستند. ✅هراعتراض و خواسته منطقی و مسالمت آمیزی که مردم دارند را با دسیسه و طراحی منافقانه و خبیثانه خود با مدیریت جهان غرب تبدیل به آشوب میکنند، در همین فتنه های اخیر گاها مردم به دنبال اعتراض و دادخواهی آرام و بدون تنش بودند، اما دشمن با مخفی شدن در اجتماع مردم شروع به تیراندازی و آشوب و تخریب بیت المال کرد، کشته های اخیر هم کار همین دشمنان کوردل بود نه کار نظام. در حقیقت دشمنان حاضر هستند که تمام تروریست ها و مخالفین نظام برای سرکوبی ملت ایران هم پیمان شوند و به روی ملت ایران اسلحه بکشند. ✅کسانی که در آشوب ها و کشتار علیه مردم به زندان افتادند برخی فریب خورده و برخی وابسته به شبکه های برانداز و جاسوسی و اطلاعاتی mi6 بودند ، نه از خود ملت . ✅دشمنان هربار از مصائبی که برخی مسئولین در انجام وظایف خود به بار می آورند ، ازاین خیانتها و کم کاری ها سوء استفاده میکنند و راه را برای خرابکاری و تفرقه ملت با نظام مساعد می بینند، مثل فتنه ۸۸، قضیه بنزین، هواپیمای اوکراینی، مشکل آب خوزستان و ....، ✅جمهوری اسلامی در تمام شرائط حساس و بحرانی پیش آمده در کنار ملت شریف ایران بوده و هیچگاه برعلیه ملت خود نبوده تا با آنها به مقاتله بپردازه. ✍ 🔵🔴🔵 ابرگروه( براهین )پاسخگویی به شبهات‌مذهبی وسیاسی روز در ایتاء👇 http://eitaa.com/joinchat/925368339Ca1732dd521 کانال《 براهین 》👈 @barahin
هدایت شده از یاسریع الرضا
👈 علت سوءاستفاده و تحرکات جنایتکارانه دشمنان در کشور این هست که مسئولین به قولی که در قبال مردم ایران دادندپایبند نبودند، در انجام وعده ها تخلف کردند، بیشتر آرزوهای دشمنان را برآورده کردند، با طرح های ناسالم و مخرب به ضرر ملت عمل کردند، با سستی و ترس و عدم توانایی و عدم شایستگی موجبات فلاکت جامعه را محیا کردند...، مردم هم می‌بایست در انتخابها و چینش مسئولین دقت کنند تا شاهد این جنایات و خباثتها و ظلم دشمنان نباشیم. ✍ 🔵🔴🔵 ابرگروه( براهین )پاسخگویی به شبهات‌مذهبی وسیاسی روز در ایتاء👇 http://eitaa.com/joinchat/925368339Ca1732dd521 کانال《 براهین 》👈 @barahin