eitaa logo
کلاس سوم شهید جهانی
55 دنبال‌کننده
995 عکس
144 ویدیو
19 فایل
مدیریت : ✅ @khodaye_aziz معاونت آموزشی و فرهنگی: ✅ @masoudhajian معاونت اداری: ✅ @Seyedshademan خانم سکاکی: ✅ @Sakaki313
مشاهده در ایتا
دانلود
امروز قسمت اول درس سوم تدریس شد . در مورد تصویر درس ۳ دانش آموزان بارش فکری داشتند و نظرهای مختلفی در مورد تصویر داشتند. بعد در قالب مثال حالت های ماده و مواد اطراف را توضیح دادم. برای آنها بیان شد جامد از خود شکل خاصی دارد و با قرار گرفتنش در ظرف های مختلف شکل آن تغییر نمی کند. درمورد مایع گفتیم که روان است و از خود شکل خاصی ندارد و در هر ظرفی که ریخته شود شکل آن قالب و یا ظرف را به خود میگیرد. با کمک تصاویر کتاب دانش آموزان توضیح دادند که گاز ها در چه مواردی کاربرد دارند و نیز انواع گاز را نام بردیم و فهمیدیم که بزرگترین نعمت خداوند است که همان اکسیژن است به راحتی در هوا پراکنده است. بعدقرار شد بچه ها در منزل با لوازمی مانند صابون رنده شده و آب گرم و یک تکه سیم حباب ساز بسازند و جلسه ی بعد همراه خود به کلاس بیاورند
اهداف کلی: مواد اطراف ما اهداف جزئی: 1. فراگیر با حالت های جامد مایع گاز آشنا باشد. 2. فراگیران بتوانند خصوصیات گاز را بیان کنند. 3. فراگیران با انواع مختلف جامد مایع گاز آشنا شوند. اهداف رفتاری: 1. فراگیران بتوانند کاربرد خاصیت گاز را بیان کنند.(نگرشی) 2. فراگیران بتوانند با جستجو در محیط اجسامی که جامد مایع گاز هستند بیابند.(مهارتی) 3. فراگیران نسبت به انجام کار گروهی اشتیاق داشته باشند.( نگرشی) 4. فراگیران بتوانند انواع حالت های مواد را نام ببرند. (دانشی) 5. فراگیران بتوانند با آزمایش حباب بسازند.( مهارتی) 6. فراگیران بتوانند در گروه همکاری کنند(نگرشی) مواد در اطراف ما به سه حالت[جامد ، مایع ، گاز ] وجود دارند .این مواد همیشه به یک حالت باقی نمی مانند، بلکه از حالتی به حالت دیگر تبدیل می شوند . ♨️مواد : جامد به موادی گفته می شود که همیشه از خود یک شکل معین دارند و وقتی آنهارا با دست می گیریم حالت سفت و سخت دارند. [ مانند : چوب , سنگ , میز , کتاب , مداد و ...] ♨️مواد : موادی هستند که حالت لغزنده و رونده دارند و وقتی انها را در ظرفی می ریزیم , شکل ظرف به خود می گیرند مانند : [آب ، ابلیمو ، نفت و …] ♨️ ها : موادی هستند به راحتی در فضا (هوا) پخش می شوند و تمام فضا را اشغال می کنند مانند هوایی که وارد بادکنک می کنیم. [ گاز خانگی , هوا و ..]
در این ساعت هر بند از داستان دخترک تنگ بلور توسط بچه ها خوانده شد و هر کدام از پسرهای باهوشم مفهومی را که از داستان برداشت کرده بودند در کلاس برای من و دوستانشان بیان کردند و توضیحاتی در مورد موزه داده شد. اینکه موزه چیست؟ و چه چیزهایی در آن نگهداری می شود؟ این وسایل از کجا امده؟ و•••••••••• از نظر من همه ی پسرهای خوشگلم باهوش هستند چون همه ی تلاششان را کردند که بهترین باشند👏 ممنون از همتون🌺
🌺🌺گل پسرهای باهوش یادتون نره که برای ارزشیابی فردا ۳درس اول هدیه هاتون رو حتما مرور داشته باشید. 🌺🌺
اهداف: مرحله ی اول : در این روش کلماتی که دارای چندمعنا هستند از متن درس پیدا شد و برای فراگیران به عنوان املا خوانده شدو نوشتند مرحله دوم : فراگیران به انتهای کتاب قسمت واژه نامه رجوع کرده ومعانی کلمات را جستجو میکنند و مقابل کلمه می نویسند . با این روش فراگیر در صورت نوشتن کلمه ی اشتباه خود نیز متوجه میشود مرحله سوم چند کلمه گفتم که باید مخالف آنها را می نوشتند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تکلیف ریاضی حل ردیف اول کاربرگی که امروز دادم و نوشتن عددهای سه رقمی
پسرهای خوشگلم فردا فقط کتاب علوم و لوازم التحریر و خوراکی و آب همراهتون باشه اگر کیف همراه دارین کیسه پلاستیکی همراه داشته باشیدتا خوراکیهایتان را داخل آن بگذارید🌺
احسنت به آشپزباشی های خلاقمون👏👏
در زنگ بندنویسی 2موضوع مشخص کردم در یک موضوع بچه ها باید از زبان یک شاخه ی شکسته صحبت میکردند و در موضوع دوم در مورد آرتین صحبت کردیم و پسران خوش قلب و نویسنده ی من نامه و دعاهای قشنگی برای آرتین نوشتند. زیبایی کلاس وقتی است که میبینیم بچه هایی که درهفته های اول میلی به نوشتن نداشتند اکنون دوست دارند برای تمام موضوعات بیان شده مطلب بنویسند.
: - برقراری ارتباط بین تصویر و عنوان فصل - برقراری ارتباط با تصویر و مفاهیم ریاضی - احساس نیاز دانش آموزان نسبت به اعداد و چهار رقم آنها -کاربرد اعداد چهار رقمی در زندگی روزمره و محیط هدف : -آموزش حل مسئله با استفاده از راهبرد تفکر نظام دار پیامد آموزشی : در پایان درس دانش آموز بتواند عددهای سه رقمی وچهاررقمی بسازد در تمام حالت های ممکن -نوشتن عددهای سه رقمی با نظم و ترتیب -بیان نظم جدولی که ایجاد کرده -خرد کردن پول - کاربرد تفکر نظام دار در زندگی روزمره
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فارسی: دوبنداول درس زنگ ورزش راخوش خط وزیبا بنویسید علوم: بعدازخواندن درس 1و2 کاربرگ علوم را پاسخ دهیدومرتب و تمیز فرداهمراه تکالیفتان به کلاس بیاورید. ریاضی: تمام عددهایی که جمع آنها 15شود رابنویسید. حل ردیف دوم کاربرگ
یک روز شاد و به یاد ماندنی 🌼😊🌺 کلی بازی کردیم و شعر خوندیم و خندیدیم و بعداز شرکت در جشن پذیرایی شدیم و بعدازرسیدن به مدرسه بچه ها هدایا سون رو دریافت کردند . 🌺🌺🌺🌺 از مدیریت محترم و معاونت گرامی بابت این اردوی به یاد ماندنی سپاسگزاریم 🌺🌺🌺🌺 از اولیای حسین جان اعزازی بابت هدایای زیبا و با ارزشی که به مناسبت این روز تدارک دیده بودند سپاسگزاریم. 🌺🌺🌺🌺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا