eitaa logo
کلاس سوم شهید جهانی
55 دنبال‌کننده
995 عکس
144 ویدیو
19 فایل
مدیریت : ✅ @khodaye_aziz معاونت آموزشی و فرهنگی: ✅ @masoudhajian معاونت اداری: ✅ @Seyedshademan خانم سکاکی: ✅ @Sakaki313
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👌 تولد پیامبر عزیز رو به همه شما تبریک عرض می کنیم. 🌺👏🌺👏👏🌺👏 دنیارو کرد غرق نور با دین خوب اسلام مهر و محبت اورد دشمنی ها شد تمام ❇️😁❇️😁❇️😁 تولدش همیشه هست عیدی خوب و زیبا تبریک بگوییم به هم این روز هر ساله ما 🔷🔸💠🔸🔷
🌺🌺برنامه هفتگی کلاس سوم 🌺🌺 گل پسرهای نازنین لطفاً این برنامه را یادداشت کنید و از روز شنبه طبق این برنامه کتاب و دفتر همراه خود داشته باشید😊 در ضمن چون فردا اردو دارید فقط کاربرگ های آخر هفته و کتاب ریاضی را به همراه خود به کلاس بیاورید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎊عید زیباى برائت از عدو دارد ربیع🌸🍃 🎊عید میـلاد دو دلدار نکو دارد ربیع🌸 🎊موسم سرمستى دلهاى شیدا آمده🌸 💖مصطفى با حضرت صادق به دنیــــا آمـــــده 🎊🌸 🎉💖ولادت حضرت محمد(ص) 🎉💖وحضرت امام جعفر صادق(ع) برشما عزیزان مبارکــــَ باد 🎊 🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
شنبه۷/۲۳ ریاضی: صفحه ۱۴ در کتاب کامل شود . با چوب کبریت ۲ مدل الگو درست کنید و روی برگه آچهار بچسبانید . فارسی : یک جدول بکش و از وسط به دو قسمت مساوی تقسیم کن . در یک قسمت جدول از کتاب فارسی ۱۰ کلمه ای که حروف آن به هم چسبیده باشد را پیدا کن و بنویس (مانند:عظمتی)و در قسمت دیگر ۱۰ کلمه که حروف آن از هم جدا باشد بنویس (مانند: آرام،ورودی) دیکته شب یادت نره عزیزم 🌺
در ابتدا از نقاش باشی های خوش سلیقه خواستم تا با انتخاب خودشان تصویر یکی از دو مار خزیده و حلقه زده را که روی تخته کشیدم روی دفتر بکشند و بدن مار را به ۲۰ قسمت تقسیم کنند حالا اولین کلمه را که از درس محله ی ما انتخاب کرده بودم گفتم و در اولین خانه نوشتند باید از کتاب فارسی کلمه ای پیدا میکردند که حرف اول آن حرف آخر کلمه ی قبل بود .
چهارشنبه۷/۲۰ 👇👇👇👇👇 هدف : شمارش چند تا چند تا با روش و ابزارهای مختلف در پایان درس باید دانش آموز بتواند: شمارش کند . دسته های متنوع بسازد. برا ی شمارش از الگوی عددی استفاده کند . شمارش با استفاده از ابزارهای مختلف ( کاغذ،ماشین حساب ،ذهنی ) مدلسازی از شمارش در زندگی روزمره مهارت ها : استفاده از ابزار شمارش با الگویابی تقویت درک مهارت فضایی تقویت مهارت های ذهنی پیش دانسته ها : در پایه دوم با شمارش چند تا چند تا آشنا شدند ابزار و وسایل مورد نیاز :استفاده از چینه های رنگی ، دفتر شطرنجی ،تصاویر از پیش تهیه شده روی تخته ویا فتوکپی ،موزاییک های کلاس یا حیاط و ....... روش تدریس : بادفتر های شطرنجی اشکال مختلف میکشیم ویا به دانش آموزان می گوییم تاچینه شکل بسازندو مربع ها رابشمارند ودر گروه راجع به شمارش خود توضیح دهند و باهم مقایسه کنند تا ب درک جدیدی از شمارش برسند. از چوب خط هم می شود استفاده کرد .حتی از مداد رنگی هایشان الگو های هم شکل ب دانش آموز داده می شود تا تعداد شکل های آن را از طرق مختلف به دست آورد . دراین مبحث دست ورزی کار با دفتر شطرنجی با رنگ های مختلف و ماشین حساب انجام می شود. مبحث شمارش چند تا چند تا با تصویر و ابزار تدریس شد چند نمونه را دسته بندی کردیم و برای آنها جمع و الگوی مناسب نوشتیم و کاردر کلاس کتاب کامل شد
با روش و ابزار های مختلف اموزشی 1⃣دانش اموزان در پایان درس شمارش کنند و دسته های متنوع بسازند 2⃣برای شمارش از الگوی عددی استفاده کنند 3⃣شمارش با ابزارهای مختلف (ذهنی،کاغذی)
در این ساعت بازی با چینه و چوب خط و مداد رنگی داشتیم هر کدام از مبتکران کوچک الگوی جدیدی می ساختند و به دوستانشان نشان میدادند سپس شمارش چند تا چند تای آن را می گفتند.
1⃣درک ماشین ورودی و خروجی و استفاده از ان در محاسبات 2⃣محاسبه افزایش و کاهش یک مقدار ثابت از مجموعه 3⃣ابعاد یک مکعب را یاد بگیرد 4⃣تشخیص مکعب مربع و مکعب مستطیل در محیط پیرامون خود(که جلسه ی بعد توضیح آنرا دریافت خواهند کرد) 5⃣توانایی ساخت مکعب _ها با ابزار مهارت ذهنی فضایی(هوش فضایی) در این ساعت ماشین های ورودی و خروجی اعداد تدریس شد و دو جدول در کلاس حل شد . پس قرار شد تمرین های این بخش حل شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔷فارسی همسایه جدیدی به محله تان آمده است که پسری هم سن شما دارند که نام او قاسم است مادر قاسم از شما میخواد قاسم را به محله ببرید و جاهای مختلف محله تان را به او معرفی کنید. حالا در ۵ خط محله تان را معرفی کنید و بنویسد چه مکان ها و مغازه هایی در محله تان قرار دارد.. این معرفی را در برگه آچهار که خط کشی کرده اید و کادر بندی شده بنویسید و به عنوان تحقیق تمیز و رنگی رنگی بنویسید و بیاورید . خوشگلهای با سلیقه میتوانید پایین این تحقیق نقاشی قشنگ از محله،کوچه و خیابان بکشید و رنگ کنید . این فعالیت را تا روز ۴شنبه فرصت دارید که انجام داده و بدون تا خوردگی به کلاس بیاورید.لطفا حتما در برگه آچهار انجام دهید. 🌸🌸🌸🌸🌸🌸 🔴 تکالیف فارسی: 🔷از درس محله ما ۵ کلمه بنویس و با نشانه (ها)جمع کن ۵ کلمه بنویس و با نشانه (ان)جمع کن ۵ کلمه بنویس و با نشانه (ات)جمع کن. از خط هشتم( امید) تا خط ۱۵ (وارد بوستان شد ) درس محله ی ما خوانا و زیبا بنویس. 🔷یک دیکته از محله ما بنویس،به ازای هر غلط باید برای مامان کار انجام بدهی😊پس سعی کن غلط نداشته باشی😁 🔶تکلیف ریاضی 🔶رضا به پدرش گفت ساختمان جدیدی که در ان ساکن هستند چند طبقه دارد،پدر گفت این ساختمان ۱۰طبقه دارد،در هر طبقه ۳ واحد وجود دارد . حالا به سوالات زیر پاسخ دهد. الف)۳ طبقه چند واحد دارد ؟ ب)۵طبقه چند واحد دارد؟ ج)۸طبقه چند واحد دارد؟ ت)۶طبقه چند واحد دارد؟ 🔷🔶نازنینم همیشه نگاه دقیقی داشته باش
تکلیف ۲۴\۷ سلام دردانه های من💞💞💞 امروز به کمکتون نیاز دارم مریم و علی و حسین و فاطمه رفتند مغازه اصغر اقای میوه فروش مریم دو کیلو سیب خرید 🍎🍎 فاطمه یک هندوانه بزرگ که پنج کیلو میشد🍉🍉 علی اقا سه کیلو موز خرید🍌🍌🍌 حسین اقا هم چهار کیلو پرتقال🍊🍊 حالا میخواستن پول اصغر اقا را حساب کنند میشود شما کمکشون کنید که هر کدوم چقدر پول باید به اصغر اقا بدهند ؟🤓🧐 موز کیلویی ۵۰۰تومان سیب کیلویی۱۵۰۰تومان هندوانه کیلویی۴۰۰تومان پرتقال کیلویی۷۰۰تومان
هدف درس علوم ایجادقوه ی کاوشگری علمی است و شکوفا شدن این پدیده در دانش اموزان پس باید دانش اموزان را در درس علوم به سمتی راهنمایی کنیم ،که هم به سواد علمی و هم فن آوری (تبدیل علم به عملی و کاربردی کردن)برسانیم . در این درس با اینکه بر روی تغذیه میان وعده متمرکز شده ایم ولی می توان به حسب علاقه ی دانش اموزان برای بهتر درک کردن درس از موضوعاتی مثل فیلم،کارتون،کتاب،برنامه و ....که تا به حال مشاهده کردند استفاده کنیم .
اهداف کلی: آشنایی فراگيران با خواص غذای سالم اهداف جزئی: ۱ -آشنایی فراگيران با خواص پروتئينها در بدن ۲ -آشنایی فراگيران با خواص قند و نشاسته در بدن ۳ -آشنایی فراگيران با خواص چربیها در بدن ۴ -آشنایی فراگيران با خواص ویتامينها در بدن اهداف رفتاری: ۱ -فراگيران باید بتوانند غذای سالم را تشخيص دهند. (مهارتی) ۲ -فراگيران باید بتوانند فواید غذای سالم را بيان کنند. (دانستنی) ۳ -فراگيران باید بتوانند به خوردن غذای سالم علاقه مند باشند. (نگرشی) ۴ -فراگيران باید بتوانند خواص پروتئين، چربی، ویتامين، قند را در بدن بيان کنند. (دانستنی) ۵ -فراگيران باید بتوانند بيان کنند که غذای سالم از چه چيزهایی تشکيل شده است. (دانستنی) : سوالات_انگیزشی ۱ -چند نوع غذا نام ببرید؟ ۲ -غذا چه فایدهای برای بدن دارد؟ ۳ -در طول شبانه روز چه غذاهایی میخورید؟
"چگونه غذاهای سالم برای کودکان می‌تواند مفید باشد؟ اگر برنامه‌ای سرشار از غذاهای سالم برای کودک داشته باشید، می‌توانید با استفاده از آن عادات سالم غذایی را برای کودک پایه ریزی کنید. رشد صحیحش را تضمین نمایید و قدرت شناختی‌اش را بالا ببرید. سالم نگه‌شان دارید و خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن را در آن‌ها کاهش دهید. 1⃣ایجاد عادات غذایی سالم 2⃣رشد قدرت شناختی 3⃣تقویت سیستم ایمنی 4⃣پیش گیری از بیماری های مزمن 5⃣بهبود فرایند رشد در ابتدا در مورد انواع خوراکی ها در کلاس بحث شد و از راه مراحل پژو هش که در درس قبل یادگرفتیم با مشاهده مواد غذایی سوالی طرح کردیم که مواد غذایی سالم چه چیزهایی هستند ؟اجازه دادم بچه ها نظراتشان را بدهند حتی بچه ها نظرات تخصصی در زمینه ی غذاهای گرم و سرد و مصلح انها و ...عنوان میکردند مرحله. چهارم دسته بندی اطلاعات بود نظرات نوشته شد و دسته بندی کردیم و نتیجه گرفتیم که غذاها و صبحانه سالم مثل ارده با عسل،شیر عسل،نان و پنیر و گردو ،ماهی با خرما ،عدسی با گلپر ،کشک ،بلغور شیره و 😋😋😋😋 در آخر زنگ ۴ گروه مواد غذایی را دسته بندی کرده و نوشتیم . خلاصه کلاس خوشمزه ای داشتیم
زنگ فارسی در ابتدا علامتهای جمع در قالب داستان خانم خرگوشه گفته شد . اینکه در سال گذشته با علامت جمع ( ان و ها ) آشنا شدند و امسال علامت جمع ( ات )را آموختند .کلی مثال زدیم و خندیدیم . شعر زیبای پدربزرگ خوانده شد . پسرهای گلم هر کدام از روی شعر با صدای زیبا خواندند و بعد با هم همخوانی کردیم .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شعر زیبای پدربزرگ تقدیم به همه ی فرشته های زمینی 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
ام 🔴 عنوان درس. من بزرگ تر شدم اهداف : اشنایی دانش اموزان با تغییرات بدنی و تغییر نیازها و توانایی های خود آشنایی دانش اموزان با خط زمان. مفاهیم حال اینده و گذشته کسب مهارت در برقراری ارتباط با دیگران کسب مهارت در طبقه بندی مدارک و شواهد را بر اساس زمان هنگام تدریس این درس از دانش اموزان پرسیدم چه وسایل و مدارکی از سال های کودکی یا سال های قبل دارند ؟ این مدارک میتونه لباس کودکی یا شیشه شیر نوزادی یا وسایل اسباب بازی در سنین کودکی روپوش سال قبل. دست خط کلاس اول. عکس و ... باشد. حتی پسران گلم میتوانند این وسایل را بچینند و خط زمان درست کنند عکس بگیرند و برای من ارسال کنند تا در کانال قرار دهم. برای اموزش درس ابتدا مراحل رشد گیاه را بیان کردم و از بچه ها خواستم مشاهدات خودشان را بیان کنند و بعد توضیحاتی دادند . بعد در مورد تغییرات بدنی تغییر نیازها و تغییرات توانایی‌ها و خط زمان با یکدیگر صحبت و گفتگو کردیم. پسرهای گلم در مورد وسایل کودکیشان با یکدیگر صحبت کردند . گل پسرهای نازنین بعد از پاسخ ب سوالات کاربرگ ۱و۲و۳ را از آخر کتاب بیابند و در کتاب کامل کنند . 🌺🌺🌺🌺 تا جلسه ی بعد زمان برای انجام دادن این تکلیف دارید .🌺
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 قدردان و سپاسگزار زحمات بزرگترها هستیم . 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 وقتی به دنیا آمدید خیلی از کارها را نمی توانستید انجام دهید پدر و مادر به شما یاد دادند که راه بروید و حرف بزنید. شما مهارت های زیادی را از پدر، مادر معلم و بزرگترها آموختید.
اهداف: در این روش ابتدا از متن درس محله ی ما کلماتی انتخاب کردم و این کلمات را به صورت جاخالی در اختیار نویسندگان کوچک قرار دادم و از آنها خواستم بدون مراجعه به کتاب و با توجه به جملات داخل درس که خوانده اند این جاهای خالی را کامل کنند..