eitaa logo
Materials for EFL Teachers
3.8هزار دنبال‌کننده
389 عکس
315 ویدیو
675 فایل
🆔ارتباط با ادمین @Abolfazl_ghanbary 📱شماره تماس 09197951247 🛍️ فروشگاه basalam.com/elt 🚹 Teacher Trainer, CELTA Holder, IELTS Instructor Abolfazl Ghanbari Resume: https://cvresume.ir/r/22z1lT80EkaYvFxNkgu2PQ
مشاهده در ایتا
دانلود
💡 برداشت‌های اشتباه درباره سنجش تکوینی و واقعیت آن! 💡 خیلی وقت‌ها ممکنه فکر کنیم که داریم سنجش تکوینی انجام میدیم، اما در واقع اینطور نیست! 🤔 در این پست، تفاوت‌های برداشت‌های اشتباه و واقعیت‌های سنجش تکوینی رو با هم بررسی می‌کنیم! 👇👇 1️⃣ برگزاری آزمون‌های کوتاه برای نمره‌دهی ❌ برداشت اشتباه: فقط آزمون‌های کوتاه و مکرر برای نمره‌دهی، سنجش تکوینی هست! ✅ واقعیت: سنجش تکوینی باید با هدف بازخورد و کمک به پیشرفت یادگیری انجام بشه، نه فقط نمره‌دهی! 2️⃣ نمره دادن بدون بازخورد آموزشی ❌ برداشت اشتباه: نمره دادن به سوالات کلاسی بدون بازخورد، سنجش تکوینی است! ✅ واقعیت: سنجش تکوینی یعنی دادن بازخورد فوری و سازنده که به پیشرفت یادگیری کمک کنه! 3️⃣ برگزاری آزمون‌های استاندارد ❌ برداشت اشتباه: برگزاری آزمون‌های تشریحی و استاندارد، سنجش تکوینی است! ✅ واقعیت: اگر هدف فقط نمره‌دهی و بررسی نتایج باشه، این سنجش پایانی است! 4️⃣ نمره‌دهی به تکالیف حفظی ❌ برداشت اشتباه: نمره دادن به تکالیف حفظی بدون بررسی کاربرد مطالب! ✅ واقعیت: سنجش تکوینی باید فرآیند فهم و کاربرد مطالب رو بررسی کنه، نه فقط حفظ کردن! 5️⃣ سوالات مشابه پایان فصل ❌ برداشت اشتباه: سوالات مشابه پایان فصل سنجش تکوینی است! ✅ واقعیت: این نوع سوالات برای ارزیابی نتایج یادگیری طراحی می‌شوند و بیشتر به سنجش پایانی تعلق دارند! 6️⃣ ثبت نمره برای فعالیت‌های گروهی ❌ برداشت اشتباه: دادن نمره برای فعالیت‌های گروهی بدون بررسی پیشرفت فردی! ✅ واقعیت: سنجش تکوینی باید شامل بررسی یادگیری فردی و گروهی باشد! 7️⃣ تأکید بر نمره و رتبه‌ها ❌ برداشت اشتباه: تأکید بر نمره‌دهی و رتبه‌بندی! ✅ واقعیت: سنجش تکوینی نباید فقط بر نمره و رتبه‌ها تأکید داشته باشد، بلکه باید به پیشرفت فردی کمک کند! 8️⃣ آزمون‌های پایان جلسه بدون تحلیل نتایج ❌ برداشت اشتباه: فقط برگزاری آزمون‌های پایان جلسه بدون تحلیل نتایج! ✅ واقعیت: نتایج آزمون باید تحلیل بشه و برای بهبود تدریس استفاده بشه! 9️⃣ استفاده از ابزارهای سنجش یکسان برای همه دانش‌آموزان ❌ برداشت اشتباه: استفاده از ابزارهای سنجش مشابه برای همه دانش‌آموزان! ✅ واقعیت: سنجش تکوینی باید متناسب با نیاز و سبک یادگیری هر دانش‌آموز طراحی بشه! 🔟 ارزیابی نتایج بدون اصلاح روش تدریس ❌ برداشت اشتباه: ارزیابی نتایج بدون اصلاح روش تدریس! ✅ واقعیت: سنجش تکوینی باید به اصلاح روش تدریس و بهبود یادگیری کمک کنه! 💬 نتیجه‌گیری: سنجش تکوینی به جای اینکه فقط به نمره‌دهی و رتبه‌بندی توجه کنه، باید به پیشرفت فردی، بازخورد و اصلاح فرآیند یادگیری متمرکز باشه! ✨
معرفی برنامه ✨📚 اپلیکیشن Graded Reading 1 📚✨ بهترین ابزار برای تقویت مهارت خواندن، درک مطلب و تلفظ 🎧👂 ✅ شامل 50 درس جذاب از کتاب Graded Reading 1 ✅ صدای تمام درس‌ها برای تقویت تلفظ و شنیداری 🔊 ✅ ترجمه فارسی و پاسخ سوالات درک مطلب 📝 ✅ امکان دانلود و پرینت فایل PDF 🖨 📖 مناسب برای دانش‌آموزان پایه هفتم تا دوازدهم 🎯 هدفمند، کاربردی و منطبق با نیازهای آموزشی شما! 🌟 یادگیری را حرفه‌ای‌تر و آسان‌تر تجربه کنید! 💡🎓 🔗https://cafebazaar.ir/app/ir.hirad.gradedreading1
Materials for EFL Teachers
معرفی برنامه ✨📚 اپلیکیشن Graded Reading 1 📚✨ بهترین ابزار برای تقویت مهارت خواندن، درک مطلب و تلفظ
ممنون میشم همکاران داران کانال و رسانه این اپ رو معرفی و منعکس کنند. این اپ رو از محتوای کتاب graded reading ساختم که شش جلد و پنج اپ دیگه در راهه از این اپ کمال استفاده رو برای کمک به بچه ها در پایه هشتم به بعد میشه داشت. به خصوص بچه های متوسط ۲
یلدا شبی است برای نزدیکی قلوب و صله ارحام همیشه به شادی و خوشی همیشه سالم و سرزنده 🌸🌸🌸🌸🌸🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از دوره‌ها و گواهی‌ها
میلاد حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها، روز زن و روز مادر، نماد محبت و فداکاری بی‌پایان است. او، بانویی که در دل پاکی و ایمان، مادر بهترین انسان‌ها و همسر بزرگ‌ترین معلم بشر بود. در این روز زیبا، بیاموزیم که عشق، ایثار و مقاومت را از او به ارث ببریم. میلاد حضرت زهرا مبارک، روز زنان مقاوم و مادران مهربان که زندگی را با دستان پرمحبت خود می‌سازند. 🌸💫
8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴از آن‌ها نترسید.. +روایت تکان‌دهنده رهبر انقلاب از مشت محکم قرآن بر دهان منافقین وسوسه‌کننده در جنگ احد
چرا این کشورهای جنگ زده و در حال جنگ، ارزش پولشان از ایران بیشتر است؟ علم اقتصاد جوابی ندارد جز حضور دائمی خائنین در سیستمهای اقتصادی