eitaa logo
Materials for EFL Teachers
3.7هزار دنبال‌کننده
371 عکس
304 ویدیو
671 فایل
🆔ارتباط با ادمین @Abolfazl_ghanbary 📱شماره تماس 09197951247 🛍️ فروشگاه basalam.com/elt 🚹 Teacher Trainer, CELTA Holder, IELTS Instructor Abolfazl Ghanbari Resume: https://cvresume.ir/r/22z1lT80EkaYvFxNkgu2PQ
مشاهده در ایتا
دانلود
💥دبیران و مدرسان زبان انگلیسی را به این گروه و کانال ها دعوت کنید. 💥محتواهای مورد نیاز مدرسان زبان انگلیسی Eitaa.com/efl_teachers 💥استیکر و کلیپ‌های آموزشی زبان انگلیسی Eitaa.com/Englishstickers 💥تجربیات مدرسان زبان انگلیسی https://eitaa.com/joinchat/1653343064Cc81f5a3432 💥کانال زبان انگلیسی دانش آموزان پایه هفتم تا دوازدهم https://eitaa.com/zaban7ta12 💥کانال آموزش بازی سازی https://eitaa.com/construct
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
محرم آمد 😭😭😭😭 ارباب بطلب امسال خادم بیام
دانش Listening برای مدرسان زبان انگلیسی برای تدریس مهارت شنیداری (Listening) در زبان انگلیسی، مدرسان باید دانش و مهارت‌های زیر را داشته باشند: آشنایی با لهجه‌ها و تلفظ‌ها: مدرسان باید با لهجه‌های مختلف انگلیسی (مانند بریتانیایی، آمریکایی، استرالیایی و غیره) و تلفظ‌های متفاوت کلمات آشنا باشند. استراتژی‌های شنیداری: مدرسان باید استراتژی‌های مختلفی را برای بهبود مهارت شنیداری دانش‌آموزان بشناسند، مانند پیش‌بینی محتوا، تشخیص کلمات کلیدی و فهم کلی متن. مواد آموزشی مناسب: مدرسان باید بتوانند مواد آموزشی مناسب برای سطح‌های مختلف زبان‌آموزان انتخاب کنند، مانند پادکست‌ها، گفتگوهای روزمره، اخبار و سخنرانی‌ها. فن آوری‌های آموزشی: آشنایی با ابزارها و نرم‌افزارهای آموزشی برای تمرین شنیداری، مانند اپلیکیشن‌های موبایل، سایت‌های آموزشی و برنامه‌های کامپیوتری ضروری است. ارزیابی مهارت شنیداری: مدرسان باید روش‌های مختلف ارزیابی مهارت شنیداری را بشناسند و بتوانند توانایی شنیداری دانش‌آموزان را به درستی سنجش کنند. تشویق به تعامل: مدرسان باید دانش‌آموزان را به شنیدن و تعامل بیشتر با محتوای شنیداری تشویق کنند، مثلاً از طریق بحث و گفتگو درباره مطالب شنیده شده. داشتن این دانش‌ها و مهارت‌ها به مدرسان کمک می‌کند تا به طور مؤثر مهارت شنیداری دانش‌آموزان را تقویت کنند و آنان را برای مواجهه با موقعیت‌های واقعی زبان آماده سازند.
دانش Speaking برای مدرسان زبان انگلیسی رای تدریس مهارت گفتاری (Speaking) در زبان انگلیسی، مدرسان باید دانش و مهارت‌های زیر را داشته باشند: آشنایی با تلفظ و آواشناسی: مدرسان باید با قواعد تلفظ و آواشناسی زبان انگلیسی آشنا باشند تا بتوانند تلفظ صحیح کلمات و جملات را به دانش‌آموزان آموزش دهند. گرامر و ساختارهای زبان: مدرسان باید به گرامر و ساختارهای مختلف زبان انگلیسی مسلط باشند تا بتوانند جملات صحیح و مناسب را به دانش‌آموزان آموزش دهند. واژگان: آشنایی با دایره واژگان گسترده و کاربرد آن‌ها در مکالمات روزمره و موقعیت‌های مختلف ضروری است. استراتژی‌های ارتباطی: مدرسان باید تکنیک‌ها و استراتژی‌های مختلف ارتباطی مانند استفاده از زبان بدن، تغییر لحن و تاکید بر کلمات مهم را بشناسند و آموزش دهند. فعالیت‌های تعاملی: مدرسان باید با روش‌ها و فعالیت‌های تعاملی که موجب تقویت مهارت گفتاری دانش‌آموزان می‌شود آشنا باشند، مانند بحث و گفتگو، بازی‌های زبانی و فعالیت‌های گروهی. تشویق به صحبت کردن: مدرسان باید تکنیک‌های انگیزشی برای تشویق دانش‌آموزان به صحبت کردن و افزایش اعتماد به نفس آن‌ها را بدانند. اصلاح و بازخورد: مدرسان باید بتوانند اشتباهات گفتاری دانش‌آموزان را به صورت سازنده اصلاح کنند و بازخورد مناسب بدهند. آشنایی با فرهنگ‌ها: مدرسان باید با فرهنگ‌های مختلف کشورهای انگلیسی‌زبان آشنا باشند تا بتوانند به دانش‌آموزان در فهم بهتر زبان و استفاده صحیح از آن در موقعیت‌های مختلف کمک کنند. داشتن این دانش‌ها و مهارت‌ها به مدرسان کمک می‌کند تا به طور مؤثر مهارت گفتاری دانش‌آموزان را تقویت کرده و آنان را برای مکالمات واقعی و ارتباطات مؤثر آماده کنند.
تکنیک‌های ارائه به عنوان روش‌ها و استراتژی‌های مختلفی تعریف می‌شوند که توسط معلمان برای معرفی موارد جدید زبان یا مفاهیم به زبان‌آموزان به‌صورت واضح، جذاب و مؤثر استفاده می‌شوند. این تکنیک‌ها به معلمان کمک می‌کنند تا اطلاعات جدید را به گونه‌ای منتقل کنند که برای دانش‌آموزان قابل فهم و به‌یادماندنی باشد، و پایه‌ای محکم برای تمرین و تولید بیشتر زبان ایجاد کنند. هدف تکنیک‌های ارائه این است که اطمینان حاصل شود که دانش‌آموزان معنای، فرم و استفاده از زبان جدید را قبل از شروع به تمرین آن درک کرده‌اند. این کار اغلب شامل فراهم کردن یک بستر برای زبان، نشان دادن استفاده صحیح آن، بررسی درک دانش‌آموزان و ارائه فرصت‌هایی برای تمرین کنترل شده می‌شود. با به‌کارگیری تکنیک‌های ارائه مؤثر، معلمان می‌توانند تجربه یادگیری دانش‌آموزان را بهبود بخشند، فهم بهتری را تسهیل کنند و محیط کلاسی تعاملی و پویا ایجاد کنند. از این تکنیک‌های برای تدریس language systems که عبارتند از grammar, vocabulary, and function استفاده می‌شود. تعدادی از این تکنیک‌های عبارتند از PPP - TTT - TBL - GD - ESA - TPR - TBI
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💥دبیران و مدرسان زبان انگلیسی را به این گروه و کانال ها دعوت کنید. 💥محتواهای مورد نیاز مدرسان زبان انگلیسی Eitaa.com/efl_teachers 💥استیکر و کلیپ‌های آموزشی زبان انگلیسی Eitaa.com/Englishstickers 💥تجربیات مدرسان زبان انگلیسی https://eitaa.com/joinchat/1653343064Cc81f5a3432 💥کانال زبان انگلیسی دانش آموزان پایه هفتم تا دوازدهم https://eitaa.com/zaban7ta12 💥کانال آموزش بازی سازی https://eitaa.com/construct
رخت عزامو،پیرهن سیامو از بـقـچـه بیرون می‌کشم دلــــ🖤ــتـنـگــی‌هـامـو السلام علیکَ یا اَبا عبدالله🖤🖤
سعی کنید پایتان را از کشتی حضرت سیدالشهداء ع بیرون نگذارید و دائما به امری از امور دستگاه امام حسین ع مشغول باشید. آشپزی، چای دادن، سینه زدن، کفش جفت کردن و ... تا بواسطه آن، از همه شیعیان دستگیری شود و إلا حساب و کتاب آن طرف، دقیق تر از این حرفهاست که چاره‌ای داشته باشیم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ❌پول هیئت رو بدید فقرا❌ 💯پنج جواب درجه یک به این شبهه رایج💯 👌رفقا تا جایی که میتونید منتشر کنید ✅ |بیـکـران👇 ♾️ @bikarran ♾️
سلام میشه این پوستر رو در گروهها و  دوستان و فامیل و آشناهاتون ارسال کنید ممنون میشم چون الان مدارس تعطیل میشه و کنکور هم تموم بشه کلی کتاب میره تو سطل آشغال فقط تاکید کنید که لازم نیست به جایی تحویل بدن فقط جمع آوری کنن و به شماره های داخل پوستر پیام بدن باهاشون هماهنگ میشه و میان از درب منزل تحویل میگیرن از کلیه شهرستانهای ایران پذیرش کتاب داریم حتی اگر یک جلد کتاب باشه در ضمن کیف و مداد خودکار مداد رنگی و کلیه ملزومات  مدرسه حتی دسته دوم هم پذیرفته میشود
32.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مصاحبه جذاب و شنیدنی خانم فاطمه مهیمی شهروند جیرفتی مقیم آمریکا در مورد حجاب ... ...
PPP.pdf
115.4K
PPP stands for Presentation, Practice, and Production. It is a widely used teaching model in English Language Teaching (ELT). Here is a brief explanation of each stage: Presentation: In this stage, the teacher introduces new language concepts (such as vocabulary, grammar, or functional language) in a context that makes sense to the students. This can be done through various means such as stories, dialogues, videos, or texts. Practice: During this phase, students engage in activities that help them practice the new language in a controlled environment. Activities typically include drills, gap-fill exercises, or structured speaking tasks where students can repeat and use the language with guidance from the teacher. Production: In the final stage, students use the new language more freely and creatively in less controlled activities. This can involve role-plays, discussions, writing tasks, or other communicative activities where students have the opportunity to produce the language independently. The PPP model is designed to help learners move from understanding new language concepts to being able to use them confidently in real-life situations. ویدئوهای زیر را در باره PPP‌مشاهده نمایید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اشبه الناس خَلقاً و خُلقاً و منطقاً برسولک ای یل کربلا، ای علی اکبرم...
165_60868904543889.pdf
580.8K
گواهی حضور وبینار شش اردیبهشت فقط برای همکاران شهرستان های تهران صادر شده است و برای بقیه حاضرین صادر نمیشود
50.86M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
معنا و حقیقت  «لَعَنَ الله اُمّةً اسْرَجَتْ وَ اَلْجَمَتْ وَتَنَقَّبَتْ لِقِتالِکَ» در زیارت عاشورا التماس دعا😭