eitaa logo
امام حسین ع
17هزار دنبال‌کننده
389 عکس
1.9هزار ویدیو
1.9هزار فایل
کانال مداحی و شعر و سبک https://eitaa.com/emame3vom
مشاهده در ایتا
دانلود
۲۰ (ورود اهل بیت به مدینه) یا محمد زینب تو ز کربلا آمد سوی دیار آشنا آمد با دل خون غرق عزا آمد یا رسول الله خون شده دلم یا رسول الله از تو خجلم یا رسول الله زینب توام داغ حسینت گشته قاتلم یا رسول الله وا محمدا۴ یا محمد از سفر آمده سویت زینب روزم در این سفر شده چون شب از این مصیبت شده جان بر لب یا رسول الله گویم این خبر یا رسول الله گشته خونجگر یا رسول الله جد اطهرم زد داغ حسین بر دلم شرر یا رسول الله وا محمدا۴ یا محمد رنج و محن به کربلا دیدم گل های پرپر از جفا دیدم سر بریده از قفا دیدم یا رسول الله شمر دون رسید یا رسول الله خنجرش کشید یا رسول الله از ظلم و ستم سر حسینت از قفا برید یا رسول الله وا محمدا۴ یا محمد ظلم و ستم شام بلا دیدم سرها به روی نیزه ها دیدم من گریه های بی صدا دیدم یا رسول الله مردمان شام یا رسول الله بهر انتقام یا رسول الله سنگ کین زدند بر سر و روی ما ز روی بام یا رسول الله وا محمدا۴ @yaghubianreza .
۱۴ (طفلان حضرت مسلم بن عقیل ع) ای وای ای وای طفلان مسلم هر دو چون شیرند در راه دین حق دو اکسیرند بی گنه و بدون تقصیرند گل های باغ دین معطرند گل های مسلم دو برادرند آماده از بهر شهادت و چون ماه رخشنده منورند واویلتا آه و واویلتا۴ ای وای ای وای این دو پسر فخر آفرین بودند با غم و ماتم همنشین بودند راهی سوی خلد برین بودند طفلان مسلم کوه غیرتند اسیر درد و رنج و محنتند به دست دشمن ستمگری کشته ی راه دین به غربتند واویلتا آه و واویلتا۴ ای وای ای وای به آن دو گل ظلم فراوان شد حارث دون دشمن قرآن شد قاتل آن دو طفل گریان شد کس مثل این دو ظلم و کین ندید آن ها را حارث بنموده شهید بهر دنیای بی ارزش و پست گل های مسلم را ز شاخه چید واویلتا آه و واویلتا۴ ای وای ای وای طفلان مسلم غرق در خونند اسیر بر حارث ملعونند شیعه ز داغ هر دو محزونند خریدار هر دو خدا شده رأس شان از بدن جدا شده جان گل های مسلم عقیل در راه دین حق فدا شده واویلتا آه و واویلتا۴ @yaghubianreza .
4_5951703148920834346.mp3
1.85M
ثلاث ندارد چشم من سویی ندارد پای من قدرت بیا مادر سر راهم که بر می گردم از غربت گلم از من جدا مانده دلم در نینوا مانده وجودم مبتلا مانده حسینم کربلا مانده ➖حسین جانم(۲) ➖حسین ای جان جانانم(۲) چه سوغات سفر مادر ز فرزندت من آوردم ببین خونین ببین گلگون همان پیراهن آوردم به فرزندت جفا گشته لبِ تشنه فدا گشته اسیر کینه ها گشته جدا سر از قفا گشته ➖حسین جانم(۲) ➖حسین ای جان جانانم(۲) چهل منزل اسیری و چهل منزل کتک خوردن چهل منزل به پای سر به روی نیزه ها مُردن تمامی یه طرف مادر امان بزم و طشت زر امان از خواهری مضطر لب و چوب و شراب و سر ➖حسین جانم(۲) ➖حسین ای جان جانانم(۲) (حسن ثابت جو)✍ https://emam8.com/upload/sabks/97/8/44923_1397815000030_1760574.mp3
4_6021504622407977557.mp3
8.45M
اگر سنگِ مسی را کوه زر کردم ضرر کردم
زمزمه بازگشت اسرا به مدینه.mp3
3.01M
مدینه کاروان از ره رسیده غریب و بیکس و مِحنت کشیده تماشا کن که زینب بی حسین است رسیده از سفر قامت خمیده دم پیری بی یاور شد – عزادار برادر شد دو چشمانش از غم تر شد زدم ناله – خودم دیدم – غم دلبر زدم بوسه – به قدی خم – بر آن حنجر وای حسین وای ۳ برای جد خود روضه بخوانم نما گریه بر آن قد کمانم کنار قتله گه کردم صدایت تماشا کرده ای اشک روانت دمی که سینه سنگین شد – محاسن از خون رنگین شد جسارت بر همه دین شد نمی گویم – چه شد از آن – همه غوغا همین پیراهن از او مانده یا جدا وای حسین وای ۳ انیس سینه ام آهی حزین است به یاد علقمه قلبم غمین است دگر سوغاتیم یک مشک پاره / برای مادرم ام البنین است کجا بودی ام البنین – که با عمود آهنین شده سقا نقش زمین ز بعد او – عدو رویش – به ما وا شد شبیه خارجی ها با – حرم تا شد شعر ✍ نغمه پردازی:
295.9K
👇 https://eitaa.com/emame3vom/104863 . ماهى دريا كند گريه براى حسن سينه بزن سينه زن روز عزاى حسن زَهْر كرده ناتوانم پُر ز خون شده دهانم خاطرات كودكىّ ام مى زند شرر به جانم "فلك ديدى چه خاكى بر سرم كرد به طفلى رَخت ماتم در برم كرد الهى بشكنه دست مغيره ميون كوچه ها بى مادرم كرد" امون اى دل اى دل٣ امون اى دل واى… - اين غصه ها اى خدا - كِى ميشود باورم؟! در پيش چشمم فتاد - روى زمين مادرم شد خزان همه بهارم بعد كوچه بى قرارم من ز قنفذ و مغيره تا هميشه كينه دارم "چرا بال و پر ما را شكستى؟ تو نخل بى بَر ما را شكستى الهى بشكنه قنفذ دو دستت كه دست مادر ما را شكستى" امون اى دل اى دل٣ امون اى دل واى… - در پيش من يا أخا - مى ريزى اشك از دو عِيْن من ديده ام غم ولى - لا يَومْ كَيَومِ الحسين در كنار پيكر تو مى رسد برادر تو مى زند به دلْ شراره روضه هاى مادر تو "اگر كشتند چرا آبت ندادند تو را زآن دُر نايابت ندادند اگر كشتند چرا خاكت نكردند كفن بر جسم صد چاكت نكردند" امون اى دل اى دل٣ امون اى دل واى… .
. پس از مادر که لبخندش گشاید باب رحمت را خدا بر دختران بخشیده دریای محبت را به مردان شعله ای از غیرت خود داده و جایش به زنها هدیه داده مهربانی و نجابت را به آنانکه پسر داده توان و عزت افزوده به هرکه دختری بخشیده کامل کرده نعمت را پسر دلگرمی و آرام مادر می شود اما پدر با دخترش طی می کند راه سعادت را به دخترها مگر چیزی به غیر از ناز می آید پدرها خوب می فهمند وصف این لطافت را خدا آیات رحمت را به دختر دارها گفته بپرس از هرکه دختر دارد این حق و حقیقت را زمانی می شود ام ابیها بهر پیغمبر به پایان می رساند سالها ظلم و جهالت را زمانی می شود زینت برای ساقی کوثر مزین می کند دامان خورشید ولایت را زمانی چون سه ساله دختر شیرین ثارالله وجودش رنگ بو بخشد بهار سبز عصمت را یگانه دختری از نسل پیغام آور خاتم به روی دست آورده برای خلق رحمت را یگانه دختری مثل علی عالی اعلا صبورانه به عالم هدیه می دارد هدایت را سه ساله دختری از نسل نور و آب و آیینه که مثل جده اش زهرا شرف داده شرافت را گلی از نسل بخشاینده بی منت و خواهش حسن حُسنی که معنا کرده احسان و کرامت را حسین بن علی را جان و از جان نیز شیرین تر بمیرم این همه آرامش و مهر و عطوفت را دل و جان پدر بوده،دل و جان پدر برده چه باید گفت این دلدادگی بی نهایت را گلی که ارث برده از عموی مهربان خود بصیرت را فضیلت را اصالت را شجاعت را بمیرم دختری را که به زینب اقتدا کرده به جا آورده چون او حق پاکی و صداقت را در آن وادی که از هر سو بلایی تازه سر می زد به صبری زینبی می برد با خود در غربت را به روی شانه ها می برد پرچم را اگر زینب سه ساله بر ملا می کرد با گریه حقیقت را دم دروازه ساعت که خون شد چشم ها از غم به لحن کودکی فریاد زد بر شام غیرت را خرابه دردهایش را به پایان برد تا زینب به خاک تیره بسپارد نسیم صبح رحمت را میان چادری کوچک نهانش کرد تا فردا به دست کوچک خود وا کند قفل قیامت را ✍ .............. چگونه می تواند تا به این حد مهربان باشد که با غرق گناهی هر زمانی هم زبان باشد  به ما آموخت هر کس پا به راه عشق بگذارد نباید فکر جان خویش یا فکر امان باشد به پایت اشک می ریزد گدا و خوب می داند که باید آخرش بر گریه هایش شادمان باشد شبی مهمان من باشی یقین پروانه می فهمد چگونه در کنار شمع باید جان فشان باشد چرا زلفی که پیغمبر نوازش کرده بود آن را درون مقتلی باید به دستان سنان باشد و اوج روضه آنجایی است که مداح می گوید که قاتل نیزه نه ، طرز نگاه دشمنان باشد بیاور نیزه را پایین که زیبا نیست بابایی کنار دختری روی زمین در آسمان باشد .
. ایام قطره بودم در حریم قدسی ات دریا شدم ذره بودم با نگاهت آسمان آرا شدم زندگی می برد سمت تیرگی هایش مرا دیده گرداندی به من در روشنی پیدا شدم سنگی از جنس عدم بودم شبی کنج رواق توبه کردم از خودم آیینه ای زیبا شدم در جدالِ سختِ بین بندگی و برده گی دست پیش آوردی و از خواب غفلت پا شدم من نمی دانم کجا بودم!؟ چه می کردم!؟ فقط اینقدر می دانم از لطف شما آقا شدم باز بود ابواب تو هر جا که درها بسته بود گرم بود آغوش تو هر لحظه ای تنها شدم نور تو دست مرا در عین گمراهی گرفت پا به پا آورد تا در روضه ها معنا شدم روضه گفتم ناله ی «یابن شبیب »آمد به گوش باز دلخون از غم دردانه ی زهرا شدم ✍ .
.
. 🌷🌷🌷 ✅بنداول دلم وحال وهوای کربلاتو کرده و آروم ندارم تویی شیرینتر از خواب شبم برای تو دل بیقرارم 🍀 من از سفره ی روضه ی توآقاعمریه روزی میگیرم دعام اینه یه روز کاش توی کربلای توبرات بمیرم 🍀 میدونی فقط تویی همُّ و غم و غصه و دردم کاش یه روزی برسه باهروله دور ضریح تو بگردم 🍀 تذکره بده بیام بامادرم زیارت ارباب خیلی وقته ندیدم کرببلاتو منو دریاب حسین آقام ای ____________________ ✅بنددوم توی خواب وتو رؤیا چشم من به گنبد وضریحت افتاد مثل کبوتری میشم بازم از تودل این قفس آزاد 🍀 تلاطم نفسهام همیشه ذکردل آرای توبوده مرورمیکنه قلبم اون ترانه ای رو که برات سروده 🍀 تا توی زیارت عاشورامن با دله خونم اللهمَّ اجعَلَ مَحیایَ ومَحیاتو میخونم 🍀 به تومن سلام میدم با دله پر شیون وشینم دوچشمام دریا میشن باسلامٌ علی الحسینم 🍀 حسین آقام ای ___________________________ .👇
. شاید یمن کشور بعدی باشه برای انتقام از جنایات صهیونیستها. و ایران در آخر وقتی ایران تیر آخر رو که کاری تر هم هست بزنه، اونوقت ،اگر تا قبل از حمله ی ایران ، اسرائیل غاصب ،حمله ای مجدد به لبنان و یمن داشته باشه، با حمله ی ما ،انتقام آن حملات هم گرفته خواهد شد. و جیگرِ کل جبهه ی مقاومت خنک میشه. ان شاءالله
. آخه چرا نه غزه نه لبنان ... ! یه زمانی مجاهدین ما در فلسطین و لبنان آموزش نظامی و چریکی می دیدند و بعد در مبارزه با طاغوت و صدام از این آموزش ها بهره می بردند. مقام معظم رهبری فرمودند "ما کشورهای دوستی رو که در مواقع سخت، به ما کمک کردند فراموش نمیکنیم"(یعنی به موقعش خوبی آنها را تلافی میکنیم)... در مورد و الان وقتشه... محبت های پاکستان رو هم در وقتش جبران میکنیم. ان شاءالله .
. |⇦•در حسینیه ی جبین.... و توسل ویژه شهادت پیامبر اکرم صلوات الله علیه اجرا شده به نفسِ حاج محمد رضا طاهری ●━━━━━━─────── در حسینیه ی جبین روضه است خط به خط گریه، چین به چین روضه است آسمان گریه کرده بالأخره هر شبی را که در زمین روضه است به کجا می روی ؟در عالم اگر؛ خبری هست در همین روضه است در میان اهالی گریه اولین روضه آخرین روضه است زهر کم کم بر او اثر می کرد زردی چهره هم یقین روضه است لفظِ "اِرْجِع فاِنَّهُ یَهْجُر" تا قلم خواست بدترین روضه است *پیغمبر فرمود: برام کاغذ و قلم بیارید که بنویسم براتون. نانجیب گفت این مرد داره هذیان میگه. از همین جا فاطمه آهی کشید...* با گریزش شکستن دندان وسط کوچه اولین روضه است *اگه اون روز دندان رسول خدا رو نمی شکستن، مثل چن روز قبل با چوب خیرزان بر اون دندان ها نمی زد...* با دلیل شهادت زهرا لفظ پیغمبر امین روضه است شتر سرخ در جمل فتنه است اسب اما بدون زین روضه است همه از خیمه ها بیرون دویدند ولی سالار زینب را ندیدند *الهی برات بمیرم. خودش دستور داده محتضر وقتی میخواد از دنیا بره، سینه اش باید سبک باشه. حتی میگن باید دکمه پیراهنم باز کنن. در باز شد، حسنین دویدن، خودشونو رو سینه پیغمبر انداختن. میگن امیرالمومنین دوید بچه ها رو برداره، فرمود: نه علی جان! بذار حسین رو سینه ام باشه. زینب داره این صحنه رو می بینه. تا اون موقعی که اومد نیگا کرد، "یوم علی صدر المصطفی"... آه... "و یوما علی تحت الثری.." یه طوری باید حسینو بگی که پیغمبر بشنوه دعات کنه... حسین آه آه.... الهی برات بمیرم. گفت بذار حسین رو سینه ام باشه. من با او احساس سنگینی نمی کنم. راحت تر جون میدم. یا رسول الله! اینجا حسین رو سینت اومد، من بمیرم برا اون لحظه ای که دیدن عمه سادات مضطربه. هی دستاشو رو سر میزنه، آخه جلو چشم زینب نانجیب وارد گودال شد..*. او می دوید و من می دویدم او سوی مقتل من سوی قاتل او می نشست و من می نشستم او روی سینه من در مقابل *والشمر جالس علی صدره... یه وقت ارباب ما احساس کرد کوهی رو سینش اومده...* روضه از این به بعد رفت به دشت روضه دنبال خواهرش می گشت روضه شد عاطفی دمی که حسین یک قدم رفت یک قدم برگشت با غدیر و کریم و بزم شراب روضه می زد گریز هی بر تشت *اینم برا اونایی که دلشون امشب پیش امام رضاست ...* کاش بودم پس از دو ماه عزا پشت باب الجواد، ساعت هشت : ✍ .....ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ..... ┅═┄⊰༻↭༺⊱┄═┅ .👇
مداحی_آنلاین_در_حسینیه_جبین_روضه_است_محمدرضا_طاهری.mp3
5.62M
|⇦•در حسینیه‌ جبین...... و توسل ویژه شهادت پیامبر صلوات الله علیه اجرا شده به نفسِ حاج محمد رضا طاهری
. 📢 رهبر انقلاب: نعمت تشکیل دولت با همت رئیس جمهور و کمک ارزنده مجلس / برای انتخاب وزرا با بنده هم مشورت کردند، بعضی‌ها را تأیید و بعضی‌ها را تأکید کردم و تعداد بیشتری را نمی‌شناختم و نظری نداشتم 📩 رهبر انقلاب در نخستین دیدار اعضای هیئت دولت چهاردهم: ✏️ خدا را شکرگزاریم که بحمدالله دولت با همت رئیس جمهور محترم و با کمک ارزنده‌ی مجلس شکل گرفت. این خیلی نعمت بزرگی است. در دولتهای گذشته گاهی تا نزدیک یک ماه یا بیشتر دولت نمیتوانست شکل بگیرد و همه‌ی وزرا از مجلس رأی اعتماد نگرفته بودند. این را خدا لطف کرد به شما و به ما و به کشور که بحمدالله همه‌ی وزرا از مجلس، با اعتماد مجلس به آنها به سلامتی بیرون آمدند. کسانی که در این انتخابات و تشکیل این دولت بعد از آن حادثه‌ی سنگین و تلخ مؤثر بودند، همه‌شان پیش خدای متعال مأجورند. ✏️ آقای رئیس‌جمهور در این زمینه خیلی پُر کار و با تلاش وارد شدند برای انتخاب وزیرانی که باید با ایشان همکاری کنند با بنده هم مشورت کردند و من خب بعضی از افرادی که تعدادی را که می‌شناختم یا صلاحیت آنها از طرق مورد وثوق به ما رسیده بود اینها را تأیید کردم، بعضی‌ها را هم تأکید کردم، تعداد بیشتری را هم نمی‌شناختم گفتم نظری نسبت به آنها ندارم. خب بحمداللّه ایشان توانستند انتخاب را انجام بدهند و مجلس را هم قانع کنند و این موفقیت بزرگی بود خدا را سپاس میگوییم. ۱۴۰۳/۶/۶ .
. حجه الاسلام : از نظر تاریخی آنچه برای من مهم و جالب و باعث تأسف است این است که گروهی بخش اول این سخنان را می‌گیرند و پررنگ می‌کنند که بگویند رییس‌جمهور خلاف واقع گفته یا دقیق بیان نکرده و بخش دوم را ندید میگیرند و از طرف دیگر گروهی فقط روی بخش دوم که رأی اعتماد به همه نمایندگان را موفقیت بزرگ قلمداد می‌کند، تمرکز می‌کند( این یعنی مجلس هم درست عمل کرد و رئیس جمهور هم در جلب اعتماد موفق بود) اما تأسف آور است است که هر دو طرف، رهبری را به صورت جامع نمی‌خواهند و هر جریانی بخش مورد نظر خود را اعلام و اعلان و بیان می‌کند. تاریخ هم گاهی اینگونه، یک طرفه و کاریکاتوری گزارش می‌شود. .
. ۱۴۰۳ صلی الله علیه و آله ✍ ایام 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ معروف به مهربانی و رأفت بود رو در روی کفار چه با شدت بود فرمود علی پناه ما وقت نبرد در سایه ی پیغمبر با هیبت بود نرسد - احدی - به کمالات نبی به امیر نجف - تو امیر ادبی تو تَجَلی حق - ز تمامی جهات تو امیر دلِ - عجم و هر عربی ای افتخار حضرت جبریل در برین! هستی تو الگوی اسدالله در زمین ای خار چشم قوم یهود! ای امیر دین! بر هم زننده ی صف کفر و منافقین! یا ایها البشیر / یا ایها النذیر ما همراه توایم / تا آخر مسیر لبیک - ایها النبی ۳ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ اول خَلَقَ الله تویی یا احمد در عرش برین شاه تویی یا احمد فرمود علی عالِم دَهر است نبی بر گمشدگان راه تویی یا احمد تو مدینه علم - تویی استاد علی تو ظهورِ تمام خدای ازلی تو به خُلق حَسن - به خلائق مَثَلی به خدای جلی - تو شه بی بدلی ای ذکر اعظمت به لب جمله انبیا! ای روح آیه آیه قرآن محمدّا! ای اسوه حسن به تمامی اولیا! محتاج رحمتت همه در وادی جزا! یا ایها السفیر / ای راوی غدیر این شد پیام تو / حیدر بود امیر لبیک - ایها النبی ۳ ..👇
شور - روایت از جنگ احد.mp3
4.85M
متن 👇 https://eitaa.com/emame3vom/100580 روایت از جنگ احد بگم گوش کنید یه خورده از فضائل مولا رو گوش کنید یک نفره محافظ شخصیت پیمبره محاله که این صحنه رو فراموش کنید بعد از حمزه فقط حیدره که مونده پای کار زخمی پیکر پای کار مصطفی با ذوالفقار صدا زد احمد نکنید تنگه ی دشمنو رها علی به گوشو لشکری که داره میکنه فرار یه طرف سر میره یه طرف پیکر میره این علیِ که داره به سمت لشکر میره مثل بز کوهی که کوهو بالا میره اولیه که داره با دومی در میره **** روایت از خیبر بگم همه گوش کنید یه خورده از حماسه ی مولا رو گوش کنید وقتی علی درِ خیبر رو هوا میچرخوند محاله که این صحنه رو فراموش کنید با یک ضربه تن مرهب رو درجا میزنه بعدش میره درِ خیبر رو از جا میکنه مات و مبهوت لشکر یهود از اینکه چطوری کوه قلعه مثل کاهی با اشاره میشکنه فتاح خیبره سر و سامون لشکره تنها با یه دستش کارا رو کرده یکسره از جا کندن در شک نکن کار خداست چون دستای خدا توی دستای حیدره .
. (ع) 🔘🔘🔘 بند1⃣ چقده ذکره حسن روی لبا میشینه بردن نام آقا مثله عسل شیرینه میوه ی فاطمه و علی به دل تسکینه ،تسکینه ........... میگیره دست عشاق ،پسره شیره حُنِین عشق زینب کبری ،ولیِّ امرِ حسین خوشگل و مه جبینه ،ماه روی زمینه استاد رزم عباس ،امام دومینه ........... آب و گلم حسن ماه دلم حسن رفع درد و غم و هر مشکلم حسن یا حسن یا حسن •┈┈••✾❀🕊💓🕊❀✾••┈┈• بند2⃣ توی میدون نبرد آقام حسن سرداره به لبش ذکره اَناَ بنُ حیدَره کرّاره تا به لشگر میزنه عدو کارش، فراره ،فراره ......... توی پیکار نبرد،شجاع و بی بدله پا به فرار میزاره ،دشمنش با عجله سری به تن نَمونه وقتی شمشیر بزنه سردار جنگ جمل ،مرد میدون حسنه ........ علی هیبت حسن کوه غیرت حسن الگوی عباس و اوج قدرت حسن یا حسن یاحسن •┈┈••✾❀🕊💓🕊❀✾••┈┈• بند3⃣ کریمی مثل حسن الحق گدایی داره گدایی درخونه ش حکم خدایی داره هزار تایوسف مصری جونفدایی داره،فدایی داره ........... شیر غران میدون ، حسن دلاوره باتیغ سرخ ابروش،سر رو ازتن می بره زمین از خوف خشمش،زیرپاهاش میلرزه از تیغ توی دستو ،برق چشماش می لرزه ........... یل صفدر حسن مثله حیدرحسن رودلم حک شده شه و سرور حسن یا حسن یا حسن •┈┈••✾❀🕊💓🕊❀✾••┈┈• بند4⃣ گنبدسبزحسن روبه زودی میسازیم با ألماسودروگوهر ورودی میسازیم به کوریه دوچشمای سعودی میسازیم،میسازیم ........... سقاخونه میسازیم،واسه ی صحن حسن هیأت به پا میکنیم،گوشه ی صحن حسن همه گی دست جمعی،توی صحنش میشینیم زنده باشیم الهی ، اون روزو ما ببینیم ........... یعنی میشه خدا یه روز از کربلا تا حریم حسن بریم با بچه ها یا حسن یا حسن •┈┈••✾❀🕊💓🕊❀✾••┈┈• .👇