🎥 توضیحاتی پیرامون سینمای آینده ساز
🔷 سینمای آیندهساز، سینمایی است که از آینده خبر میدهد؛ یعنی اگر نشانهها را در آن فیلمها دنبال کنید، میتوانید به یک پیشبینی اجمالی از آینده برسید. همانگونه که قبل از شیوع کرونا فیلمهای زیادی دیدیم که نشان میداد در آینده یک ویروسی در جهان منتشر خواهد شد. حتی در بعضی فیلمها با ریزترین جزئیات نمایش داده شد.
🔶 سینمای آیندهساز، سینمایی است که میخواهد ذهن مخاطب را برای یکسری اتفاقاتی که قرار است در آینده بیافتد آماده کند. سیر عظیم فیلمهایی که عربها را وحشی، تروریست و افرادی نشان میداد که باید جلو آنها گرفته بشود و الان امروز برج دوقلو را خراب کردند، فردا خانههای ما را خراب میکنند، باعث شد تا ذهن مردم آماده شود که حتی در حین جام جهانی، جهان پذیرش جنگ به عراق را داشته باشند.
📎 دکتر حفیظه مهدیان، نشست «تحلیل فیلم دختران آفتاب، روایتی سینمایی از دختران تجزیه طلب کرد»
#سینمای_غرب
#عکس_نوشت
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 #ببینید|توضیحاتی پیرامون سطح «تکنیک» در سطوح چهارگانه مدیریت
📎 مهندس فاطمه کریمی دردشتی، نشست «نافرمانی مدنی زنان در شبکههای اجتماعی»
#عملیات_روانی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥#ببینید|روش مطالعه و بررسی یک فیلم
👤استاد محمد حسین فرج نژاد
#سواد_رسانه
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
💬 پشت پردهی فتنهها
◽️ در اکثر فیلمهای آنارشیستی این صحنه و سناریو وجود دارد که پشت سر رهبران جنبشها، ورای لیدرهای جنبشها، جریانها، افراد یا نظام حاکم و قدرتمندی وجود دارد که دیده نمیشوند و این مردم و لیدرها را به عنوان عروسکهای بازی خود قرار داده و از آنها سوءاستفاده میکنند.
◽️ برای مثال در فتنه سال ۷۸ یا همان کوی دانشگاه تهران شما میدانید مدیریت اصلی فتنه را چه ارگانی برعهده داشتند؟ وزارت کشور! یک حاکمیتی که مخالفتهای جدی با رهبری داشتند.
◽️میخواستند فشار بیاورند به ایشان، یک جریان فتنه ایجاد کردند، مورد حمایت غرب قرار گرفتند و نمایندگان مجلس به سنای آمریکا نامه نوشتند که ایران را تحریم کنید. جریانی از حاکمیت پشت سر فتنه قرار گرفتند تا رهبری تحت فشار قرار بگیرند و مجوز رابطه با آمریکا را بدهند.
📎 استاد سعید ارجمندفر، نشست «آنارشیسم اجتماعی در رسانه»
#انقلاب_اسلامی
#عکس_نوشت
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🔘 تفکر هزارهگرایی و بروز عینی آن
☑️همیشه فیلمهای آخرالزمانی وجود داشتهاند؛ اما در یک مقطعی، تعداد این فیلمها بسیار زیاد شده است. از اواخر قرن بیستم تا دهه اول قرن بیست و یکم به وفور فیلمهای آخرالزمانی در هالیوود ساخته میشد.
☑️در یک مقطع حدود ده ساله بیش از ۱۵۰ فیلم قدرتمند و شاخص آخرالزمانی در هالیوود تولید شد. سوال پیش میآید که چرا در این دوره به این اندازه فیلمهای آخرالزمانی ساخته شده است؟
☑️یکی از دلایلی که در این مقطع فیلمهای آخرالزمانی زیادی ساخته شد، به تفکر هزارهگرایی مسیحیان صهیونیست بازمیگردد. مسیحیان صهیونیست و اشراف یهود معتقدند که در هر هزاره، ظهور منجی آخرالزمان و جنگ آخرالزمانی رخ میدهد.
☑️در سالهای نزدیک 1000 میلادی هم این اعتقاد را داشتند و به همین دلیل جنگهای صلیبی را راه انداختند. یکی از محورهای اصلی تفکر هزارهگرایی مسیحیان صهیونیست این است که جنگ آخرالزمان در منطقه فلسطین اشغالی اتفاق میافتد و مسیحیان برای اینکه زمینه ظهور حضرت مسیح در هزارهها را فراهم کنند باید منطقه بیتالمقدس را در اختیار داشته باشند.
📎 استاد آرش فهیم، دوره دین و سینما
#سینمای_غرب
#عکس_نوشت
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🎞 دور شدن واقعیت از سینما
📜 در تاریخ، رسانهها هرچه جلوتر میروند، واقعیتها کمتر میشود. پنچاه، شصت سال پیش و قبلتر از آن هر فیلمی ساخته میشد یک چهارچوبی مانند یک معلم بر سر فیلمها و فیلمسازان بود و به آنها تأکید میکرد که باید مطابق با واقعیت صحبت کنند.
📜 اما بعد از آن گفتند که ما تا به حال هرچه ساختهایم باور کردهاند؛ بیخیال واقعیت، هرچه میخواهیم بسازیم. چون در دورهی وانموده و «hyperreality» هستیم. دورهای که بسیار جادوگری رواج دارد، مردم هم که کتاب نمیخوانند و تاریخ نمیبینند.
📜 اگر هم مراجعه کنند در وبلاگ و پیچ خود دو نکته مینویسند اما ما هم فروش خود را کردهایم و هم تأثیر گذاشتهایم. جریان اصلی سینما ایجاب میکند تاریخ به چه نحوی روایت بشود. همانگونه روایت میکند.
📎 استاد محمد حسنی، نشست «شورشهای آخرالزمانی غرب و ایران اکنون همراه با بررسی فیلم جوکر»
#نقد_فیلم
#نشست
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥#ببینید|وادادگی در برابر سینمای غربی
👤 استاد محمد حسین فرج نژاد
#سینمای_غرب
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
☑️ نگاه همهجانبه در نقد فیلم
🔘 فیلم تهران از لحاظ هدف، یک فیلم رئال و قابل تأمل است، گرچه از لحاظ پرداخت و نمایش خوب عمل نکرده و ضعف دارد. یک زمانی دو فرد عزیزی در تلویزیون میخواستند پیرامون این سریال صحبت کنند که اول صحبت گفتند چه فیلم ساده و مزخرفی است. از اینطور تعاریف ذکر کردند و بحث را جمع کرده و در مورد یک فیلم دیگری که در مورد اسرائیل ساخته شده بود به گفتوگو پرداختند.
🔶 اینطور برخوردها نباید معیار سنجش ما قرار بگیرد. همین اثر اگر ۱۰۰ واحد هزینه و تلاش برداشته و تنها به اندازه ۱ واحد تأثیرگذاری داشته باشد باید به آن توجه داشت و هدف از ساخت این سریال را مورد بررسی قرار داد.
🔷 این فیلم در نگاه ما طوری جلوه میکند که چیز خاصی ندارد؛ اما یک مخاطب دیگر با عقبهی دیگری که دارد ممکن است از این فیلم تأثیر بپذیرد و ما به این دلیل باید نگاه همهجانبه به این فیلم و فیلمهای دیگر داشته باشیم.
📎 استاد علیرضا سلطانشاهی، نشست «نقدی بر سریال اسرائیلی تهران»
#نقد_فیلم
عکس_نوشت
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
استاد محمدحسین فرجنژاد
◾️تفکرات انحرافی اسپینوزا چه بود؟ ▫️در برخی اندیشهها، اسپینوزا متأثر از اندیشههای کابالیستها بود
◾️جریان کابالا در تفکرات اندیشمندان معروف
◽️ البته باید به تأثیر جدی آموزههای کابالا در میان این اندیشمندان اروپایی پس از قرن سیزدهم و دوران رنسانس توجه بیشتری شود. چرا که فردی مانند اسپینوزا، گرچه از فقه و کلام و فلسفه رسمی یهودی فاصله گرفت، ولی متأثر از استاد کابالیست خود «منسح بن اسرائیل» و قبالای یهودی بود.
◽️ دکتر دینانی در همین رابطه مینویسد: « آثار آموزههای کابالا در منظومه فکری فیلسوفان معروف اروپایی، لایب نیتس و حتی اسپینوزا نیز دیده میشود. البته اصول آموزههای کابالایی در فضای فکری این فیلسوفان جنبه فلسفی پیدا کرده و به گونه دیگری مطرح گشته است.
◽️دکتر دینانی در همینجا اشاره میکند که همینطور «فرانسیس بیکن» در کتاب آتلانتیس نو که دین آرمانی مردمان را قبالا میپندارد و «هنری مور» در کتاب «اشراقات کابالایی» و «پیکودلا میراندولا» و «توماس ناش» و «کافکا» و «فروید» نیز به شدت متأثر از آیین کابالا میباشند.
📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما، صفحه ۱۳۳ و ۱۳۴، محمد حسین فرجنژاد و رفیعالدین اسماعیلی
#یهود_شناسی
#پاراکتاب
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
نقد استاد فرج نژاد به سینما.mp3
5.41M
🎙#بشنوید|نقد استاد فرج نژاد به سینما
👤 دکتر حسن عباسی
#استاد_فرج_نژاد
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
استاد محمدحسین فرجنژاد
◾️جریان کابالا در تفکرات اندیشمندان معروف ◽️ البته باید به تأثیر جدی آموزههای کابالا در میان این ا
◾️تفکر الحادی اسپینوزا در مورد خدا و وحی
◽️ خدای اسپینوزا تفاوت بسیار فاحشی با خدای دینی دارد؛ از همین رو است که یهودیان و سپس مسیحیان، او را تکفیر کردند. مهمترین تفاوت خدای اسپینوزا با خدای دینی همان است که خدای دینی موجودی مستقل و جدا از باقی چیزها است و دارای شخصیت است، اما خدای اسپینوزا چنین موجودی نیست؛ بلکه طبیعت و خدا یک چیزند.
◽️اسپینوزا همچنین پیامبر و ارسال وحی را بعد از مطالعه کتب دینی، رد کرده است و علیه نبوت گمانهزنی کرده است. وی بیان میدارد که هرگاه پیامبران خوشحال و سر کیف هستند، از محبت، دوستی، بهشت و سایر چیزهایی که انسان را شاد میکند، به آنها وحی شده است! و هر وقت عصبانی و خشمگین بودهاند، آیههای قتل و کشتار و جهنم به آنها وحی شده است! این پندار، نشان میدهد که آیات برخاسته از تمایلات این افراد بوده است نه کسی دیگر. حتی روش نوشتن نیز متفاوت بوده است.
◽️پیامبرانی که دانش بیشتری داشتهاند، نوشتههای زیباتری بهوجود آوردهاند و پیامبرانی که با فلاسفه آشناتر بودهاند، نوشتارهای فلسفیتری پدید آوردهاند. او میگوید: «تفاوت میان گفتار پیامبران در تورات و انجیل به پیش زمینههای آنها و دانش آنان از مسائل برمیگردد.» اسپینوزا میگوید: «این کتابها را نباید جدی گرفت و قابل استناد دانست.» از همین روست که برخی نیز او را بیخدا میدانند.
📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما، صفحه ۱۳۴ و ۱۳۵، محمد حسین فرجنژاد و رفیعالدین اسماعیلی
#فلسفه_غرب
#پاراکتاب
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
مکتب استاد فرج نژاد.mp3
1.86M
🎙#بشنوید|مکتب استاد فرج نژاد
👤 دکتر حسن عباسی
#استاد_فرج_نژاد
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
⚡️مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد برگزار میکند:
🧕دوره آموزشی #زن_و_رسانه
📌ویژه بانوان
✨سرفصلهای دوره:
💡#کنشگری_زنان در فضای مجازی
💡هویت زنانگی در فضای مجازی
💡#سلبریتیسم زنانه و فضای مجازی
💡کنشگری #بانوان_حوزوی در فضای مجازی
💡جریانشناسی #فمینیسم در ایران
💡جریانشناسی فمینیسم در #سینمای_ایران
💡زنانگی در #شبکه_نمایش_خانگی
💡تطور بازنمایی زن و جنسیت در نقاشی غربی
💡زن در رسانه ملی
💡زن در شبکههای ماهوارهای
💡زن در سینمای مسیحی
💡نقد فیلم ابلق
👈همراه با دورهمی آسیبشناسی و الزامات کنشگری زنان در شبکههای اجتماعی
📋ثبت نام از 15 الی 22 آذر
💳هزینه ثبت نام: 300 هزار تومان، تخفیف برای ثبت نام گروهی
📆شروع دوره از 24 آذر
📍مکان: قم، هنرستان، مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد، پلاک 245
🖇جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آی دی @Media_Institute در ایتا پیام دهید یا با شماره 09197455891 تماس حاصل فرمایید.
#دوره
#زن_و_رسانه
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥#ببینید|مخالفت جریان «ناتورای کارتا» با اسرائیل
📎 استاد علیرضا سلطانشاهی، نشست «نقدی بر سریال اسرائیلی تهران»
#یهود_شناسی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
✨ پیدایش فرقهی نژادپرستانهی کو کِلاکس کلَنها
⚡️ در آمریکا یک فرقهی نژادپرستانهای وجود داشت که هدف اصلیشان کشتن سیاهپوستان بود. سیاهپوستان را یک نوع شیطان میدانستند و آنها را تجلی و پدیداری شیطان در قالب انسان میپنداشتند؛ حتی میگفتند اساساً سیاهپوستان را هرکجا و به هر طریقی باید کشت.
⚡️ اسم این فرقه کو کِلاکس کلَنها بود. در فیلم تولد یک ملت به کارگردانی گریفیس، یکی از محورهای اصلی به این فرقه پرداخته میشود و این فرقه را تطهیر کرده و به عنوان منجی از آن یاد میکند.
⚡️ شاید تصاویر آنها را در مستندات یا فیلم آمریکایی دیده باشید؛ چهرهی نمایش داده شده کو کِلاکس کلَنها، به این صورت بود که پارچههایی را مانند نقاب بر سر خود میکشیدند به طوری که تنها چشم و دهان آنها نمایان بود.
📎استاد آرش فهیم، دوره دین و سینما
#غرب_شناسی
#عکس_نوشت
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🎞 واحدهای اندازهگیری فیلمبرداری
🔶 در بررسی موضوعات مختلف از واحدهای اندازهگیری آن موضوع استفاده میکنیم. برای مثال واحد اندازهگیری مسافت با میلی متر شروع میشود، و سپس به متر، کیلومتر و... میرسد که این واحدها با هم ارتباط مستقیم دارند.
🔷 حال به سراغ واحدهای اندازهگیری فیلمها میپردازیم. کوچیکترین واحد تصویربرداری و فیلمبرداری، پلان است. از لحظهای که دکمه فیلمبرداری را میزنیم تا زمانی که به دلایل مختلف قطع میکنیم را یک پلان میگویند.
🔶 واحد بعد از پلان، سکانس است که به مجموعهای از یک یا چند پلان گفته میشود که یک موضوع مشخص و مرتبط داشته باشند و مجموعهای از سکانسها، یک فیلم کامل را تشکیل میدهند.
📎 استاد روحالله رفیعی، دوره «مستندسازی با موبایل»
#مهارتهای_رسانهای
#دوره
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
استاد محمدحسین فرجنژاد
◾️تفکر الحادی اسپینوزا در مورد خدا و وحی ◽️ خدای اسپینوزا تفاوت بسیار فاحشی با خدای دینی دارد؛ از ه
◾️آغاز انحراف اسپینوزا و رانده شدن توسط یهودیان
▫️ میتوان چنین گفت که در سن ۱۸ سالگی، نشانههای تردید در مورد کتاب مقدس یهودیان بهعنوان وحی الهی در او آشکار شد و تدریجاً موضوعاتی چون دخالت یک خدای شخصی در امور انسانی، برگزیدگی قوم یهود از طرف خداوند و نیز حقوق ویژه روحانیون را مورد شک و پرسش قرار داد. اسپینوزا مراسم عبادی و دینی را بیاهمیت و زائد خواند و به این نظر رسید که متون کتاب مقدس را نباید لغت به لغت فهمید.
▫️ پس از این حرفها، یهودیان هلند، او را به جرم اینکه گفته بود، عالم بهمنزله بدن خداست و فرشتگان، زاده خیالاتاند و روح، همان حیات است و نیز بهدلیل نقد تورات و ابراز این عقیده که کتاب «عهد عتیق» سخنی درباره بقای روح و زندگی پس از مرگ نگفته است، تکفیر کردند.
📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما، صفحه ۱۳۵، محمد حسین فرجنژاد و رفیعالدین اسماعیلی
#یهود_شناسی
#پاراکتاب
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🔰 ارتباط هوش مصنوعی و حکمرانی مجازی
💬 در کتابی به نام «Governance for digital world» یا حکمرانی جهان دیجیتال که در سال ۲۰۲۰ چاپ شد، گفته شده است که: اپلیکیشنهایی مانند گوگل، فیسبوک، توئیتر، اینستاگرام و...، یک زمینهای شکل میدهند و بوسیله مخاطبانشان، یک «community» و جامعه شکل میگیرد.
💬 برای مثال کسانی که از یوتیوب استفاده میکنند، یک جامعه هستند، کسانی که از توئیتر استفاده میکنند وابسته به اینکه چه گروهی باشند، یک اجتماع تشکیل میدهند و با بهرهگیری از هوش مصنوعی، این رابطه و اجتماع، شکلدهی و جهتگیری میشود.
💬کمپانیهای بزرگی پشت این فضا هستند و اصطلاحاً یک حکمرانیای ایجاد میکنند که بسیار بزرگتر از حکمرانیهای بزرگ کشورهای اروپایی است. برای مثال درآمدی که گوگل از سرویس سئو (اولویت نمایشهای جستوجو) دارد، از درآمد دولت دانمارک بیشتر است.
👤 استاد بهروز مینایی، دوره رسانه و جنگ شناختی
#فضای_مجازی
#دوره
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📌جایگاه ایران در جنگ جهانی چهارم
◽️یک دیالوگ بسیار مهمی در سریال تهران گفته میشود که: ما آماده پذیرش یک ایران هستهای نیستیم. به نظر شما چرا این تمرکز بر بخش هستهای ایران وجود دارد؟
◽️آقای الکساندر دومارانش، در کتاب جنگ جهانی چهارم کشورها را به دو دستهی شمالی و جنوبی تقسیم میکند. کشورهای شمالی از جمله آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونسیتی و باقی کشورهای اروپایی و صنعتی که کشورهای ثروتمندی هستند، بازدارندگی هستهای دارند که برای حفظ و برقراری امنیت از طریق انرژی هستهای و بمب اتم ورود میکنند.
◽️اما کشورهایی که ثروتمند نیستند یا همان کشورهای جنوب، یک شاه دارند و آن شاه ایران است. اما چون این کشورها مثل کشورهای شمال ثروتمند و صنعتی نیستند، بازدارندگی هستهای ندارد و امنیت خود را از طریق تروریسم تأمین میکنند. با تصورات آقای دومارانش فرض کنید که شاه جنوب، قدرت بازدارندگی هستهای - تروریستی داشته باشند. قطعاً این را نمیپذیرند!
📎 استاد امیر ایوب، نشست «جنگ جهانی چهارم با نگاهی به سریال تهران»
#نقد_فیلم
#نشست
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📑 پژوهشی پیرامون نافرمانی مدنی زنان
(بخش اول)
📎 مهندس فاطمه کریمی دردشتی، نشست «نافرمانی مدنی زنان در شبکههای اجتماعی»
🎥فیلم کامل نشست:
🌐aparat.com/v/8joSX
#زن_و_رسانه
#نشست
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📑 پژوهشی پیرامون نافرمانی مدنی زنان
(بخش دوم)
📎 مهندس فاطمه کریمی دردشتی، نشست «نافرمانی مدنی زنان در شبکههای اجتماعی»
🎥فیلم کامل نشست:
🌐aparat.com/v/8joSX
#زن_و_رسانه
#نشست
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🔻 شناخت روشهای عملیاتی دشمن
⭕️ عملیاتهایی که درحال حاضر توسط دشمن استفاده میشود در سه نوع عملیات روانی، عملیات اقناعی و عملیات شناختی قرار میگیرد.
1️⃣ عملیات روانی کوتاه مدت است و موضوعات اقتضایی دارد. برای مثال امروز کامیوندارها اعتراض میکنند، هدف عملیات روانی این است که بتواند جوّ را تغییر داده و احساسات مردم را جریحهدار کند.
2️⃣ عملیات شناختی بلند مدت است و موضوعات راهبردی دارد. همچنین به دنبال راهبردهای بلندمدت و اجرایی کردن آنها است.
3️⃣ عملیاتهای اقناعی بینابین این دو است. اکثر روزنامهها، مطبوعات، خبرگزاریها و... به دنبال تحلیل و اقناع هستند و از عملیاتهای اقناعی استفاده میکنند.
📎 دکتر رفیعالدین اسماعیلی، نشست «جنگ شناختی دشمن در آشوبهای اخیر»
#جنگ_شناختی
#عملیات_روانی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
استاد محمدحسین فرجنژاد
◾️آغاز انحراف اسپینوزا و رانده شدن توسط یهودیان ▫️ میتوان چنین گفت که در سن ۱۸ سالگی، نشانههای ت
◾️ لعنتنامهای برای اسپینوزا
◽️سال ۱۶۵۶ م. کنیسه مرکزی آمستردام در ۲۴ سالگیاش برائتنامه زیر را در مورد اسپینوزا منتشر کرد:
◽️«به قضاوت فرشتگان و روحانیون، ما باروخ اسپینوزا را تکفیر میکنیم، از اجتماع یهودی خارج میکنیم و او را لعنت و نفرین میکنیم. تمامی لعنتهای نوشتهشده در قانون (منظور تلمود و تورات است) بر او باد، در روز بر او لعنت باد، در شب بر او لعنت باد، وقتی خواب است بر او لعنت باد، وقتی بیدار است بر او لعنت باد، وقتی بیرون میرود بر او لعنت باد و وقتی باز میگردد بر او لعنت باد.»
📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما، صفحه ۱۳۵، محمد حسین فرجنژاد و رفیعالدین اسماعیلی
#غرب_شناسی
#پاراکتاب
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
جریان شناسی سینمای ژاپن .mp3
6.72M
🎙 #بشنوید| جریان شناسی سینمای ژاپن
👤 استاد فرج نژاد
#سینمای_شرق
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
استاد محمدحسین فرجنژاد
⚡️مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد برگزار میکند: 🧕دوره آموزشی #زن_و_رسانه 📌ویژه بانو
تکمیلی: دوره زن و رسانه از روز پنج شنبه 24 آذرماه شروع میشود و به مدت سه هفته در روزهای پنج شنبه و جمعه کلاس برگزار میشود.
زمان کلاس روزهای پنج شنبه: 2 الی 19:30
زمان کلاس روزهای جمعه: 8 الی 17
📋ثبت نام از 15 الی 22 آذر
💳هزینه ثبت نام: 300 هزار تومان، تخفیف برای ثبت نام گروهی
📍مکان: قم، هنرستان، مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد، پلاک 245
🖇جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آی دی @Media_Institute در ایتا پیام دهید یا با شماره 09197455891 تماس حاصل فرمایید. دوره به دو صورت حضوری و آفلاین برگزار میشود.
#زن_و_رسانه
#دوره
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad