✡️ ظهور باستانگرایی و کوروشپرستی!
1️⃣ ظهور #باستانگرایی آریایی در قرن نوزدهم و گسترش آن در دوره #پهلوی ارتباط تنگاتنگی با هدفهای استعماری بریتانیا در ايران داشته است!
2️⃣ سیاستگزاران انگلستان به منظور توجیه سلطه و حضور همهجانبه خود در ايران موج باستانگرایی #آریایی و تمركز مطالعات تاریخی بر روی 2500 سال تاریخ شاهنشاهی را گسترش داده به طوری كه تمدن 4000 سالهی پیش از #هخامنشیان و تاريخ 14 قرن حضور اسلام در ايران به بوتهی فراموشی سپرده شد!
3️⃣ دستاندركاران جشنها در راستای اهداف خاص خود كه به نحوی ظریف با آرمانها و اهداف #صهیونیسم پيوند داشت حاضر شدند بنیاد شاهنشاهی را كه از دوره مادها در ايران سابقه داشت به #کوروش كه در نزد #یهودیان مسيح موعود يا مشياه نام گرفته بود پيوند نمايند!
4️⃣ چنانچه در مرداد ماه سال 1340 جشن 2500 ساله آزادی #یهود در #اسرائیل برپا شد و سومين كنگره #یهود به سپاسگزاری از #کوروش اختصاص يافت و آهنگسازان اسرائیلی آهنگی برای #کوروش تهيه كردند كه بعدها در جشنهای شاهنشاهی نيز مورد استفاده قرار گرفت!
5️⃣ اندیشه #آریایی و اعتقاد به یک پادشاه مقتدر و یک #دیکتاتور_مصلح از اصول ایدئولوژی حکومت #پهلوی بود و اشخاصی نظیر #محمدعلی_فروغی که خود از دستپروردگان مکتب جلالالدین میرزا و میرزا ملکم خان و... بود به تبیین آن پرداختند و بدینسان جلوس #کوروش_هخامنشی بر اریکهی قدرت مبدأ تاریخ ایران قرار گرفت و این جریان در دو دههی پایانی حکومت #پهلوی شدت گرفت!
6️⃣ چنانچه بر اثر خودبزرگبینی، برتریجویی و کسب وجههی بینالمللی #محمدرضا_پهلوی بنا بود جشنهای 2500 ساله درسال 1340 برگزار شود و بارها به علت وضعیت بغرنج اقتصادی و مضیقه مالی دولتی به تعویق افتاد!
7️⃣ بالاخره #محمدرضا_پهلوی در مهر ماه سال 1350 به رویاهای خود جامه عمل پوشاند و یکی از عظیمترین و پرهزینهترین جشنهای تاریخ معاصر ایران و جهان را در #تخت_جمشید شیراز در کنار آثار به جا مانده از کاخهای پادشاهان #هخامنشی برگزار نمود و شهرک مدرنی بنا کرد که همه چیز آن از ساختمان گرفته تا مبلمان، غذاها و... غیرایرانی بود!
✍️ ابراهیم حدیدی
✅ اندیشکده مطالعات یهود
🔹کارشناس حوزه فرق و ادیان:
🌀ذات فرقهها، شکافزی است
🔰 نظر یکی از کارشناسان حوزه فرق و ادیان در خصوص مهمترین راههای نفوذ فرقهها در جامعه: «نظام ما پیش از هر چیز، یک نظام دینی است. به عبارتی، بستر موجود، یک بستر دینی است؛ این یعنی خواهناخواه، زمینه برای شکلگیری و ورود گروههای شبهدینی به جامعه ما باز است که آنها هم بهاصطلاح، از این نمد برای خودشان کلاهی ببافند. بر این اساس میتوان گفت، ورود و نفوذ جریانهایی مانند اٌشو، عرفان سرخپوستی، شیطانپرستی یا فرقههایی که ادعای مهدویت و موعودگرایی و مواردی از این دست دارند، ریشه در همین بسترها و زمینهها دارد. مردم کشور ما همواره عاشق و بهاصطلاح "منتظر" بودهاند، لذا این فرقهها به راحتی توانستهاند از این روحیه مردم شیعه سوءاستفاده کرده و با دست گذاشتن بر اعتقادات مردم، راهی برای نفوذ خود بیابند.
🔸 از طرفی، متأسفانه کمکاری و اهمال دستگاههای ذیربط در این زمینه باعث شده تا برخی ابزارهای مستهجن و مواضع و روشهایی که این جریانها داشتهاند، تقویت شود و به راحتی بتوانند در بطن جامعه نفوذ کرده و جایگاهی برای خود ایجاد کنند.
🔸ما به ظاهر جامعه مینگریم و احساس میکنیم جامعه، آرام است اما وقتی پردهها را کنار زده و لایههای پنهان و بهاصطلاح زیر پوست جامعه را آشکار میکنیم، میبینیم وقایع بسیاری در حال جریان است. فرقهها از همین بیخبری ما بهرهبرداری و در این مراکز نفوذ کردهاند. اساساً ذات فرقهها یک ذات "شکافزی" است یعنی ذاتاً در جاهایی رشد و نفوذ میکنند که ما در آنها حضور نداریم و متوجهشان نیستیم.
🔸 به عبارت دقیقتر، هر نقطهای از جامعه که در آن یک شکاف اجتماعی، فرهنگی، دینی یا اقتصادی وجود داشته باشد، بهراحتی مورد حمله فرقهها واقع شده و در این خلل و فرجها، جایی پیدا کرده و خود را تحمیل میکنند. اینها ابزارها و روشهایی هستند که یا فرقهها عمداً خودشان در راستای اهداف خویش تولید میکنند یا اینکه ما به طور ناخواسته با بیخبری، عدم حضور، کمکاریها و بیتوجهی خود در اختیار آنها قرار میدهیم.»
📖منبع: روشنا
💢 نگاهی بر «#ابلاغیه_الف» #علیمحمد_باب
♨️ #بهائیان معتقدند #علیمحمد_شیرازی ملقب به #باب، همان #قائم و منجی دادگستر آخرالزمان است که در سال 1266 قمری کشته شده است.
♨️ پیروان مسلک #بهائیت که علیمحمد باب را #ناسخ دین مبین #اسلام و مبشر آیین خود میپندارند، استقامتِ در راه را به عنوان یکی از مهمترین دلایل حقانیت او میدانند و به صورت جدّی، ادعای توبهی او را منکر میشوند.
✍ اما لازم است بدانیم که مبشر خیالی فرقهی بهائیت، بارها از ادعای خود برگشته و در #مسجد_وکیل_شیراز، پیروان خود را اینگونه مورد خطاب قرار داد:
⏪ «لعنت خدا بر کسی که مرا وکيل امام غايب بداند. لعنت خدا بر کسی که مرا باب امام بداند. لعنت خدا بر کسی که مرا #منکر_نبوت حضرت رسول بداند. لعنت خدا بر کسی که مرا منکر انبيای الهی بداند. لعنت خدا بر کسی که مرا منکر امامت اميرالمؤمنين و ساير ائمهی اطهار(ع) بداند».[1]
✍ اما جالبتر آنکه علیمحمد شیرازی در ابلاغیهی معروف به «#دعای_الف» که پس از ماجرای توبهی خود در شیراز منتشر ساخت، مُهر بطلانی بر تمامی ادعاهای خود و #پیشوایان_بهائی کوبید و بطلان #بابیت و بهائیت را بر همگان آشکار ساخت.
☑️ مبلّغ بهائی به نقل از وی مینویسد:
«إنّ بعض النّاس قد إفتروا علیَّ كلمة البابيّة المَنصوصَة و ادّعوا الرؤيةَ لِنَفسی لَعَنهُمُ الله بِما إفتَروا ما كان لِبقيَّة الله صاحب الزمان بعد الأبواب الأربعة بابٌ منصوص و لا نائبٌ مخصوص و مَن إدّعی الرّؤيَةَ بدون بَيّنة فرضٌ عَلی الكُلّ بأن يكذّبوه و يقتلوه الّلهمّ إنّی اشهدک بأنّی ما إدعيت رؤية حجّتک الحقّ و لا بابيّة نفسه بنصّ مِن قبل... و أشهد أنَّ حلاله حلالٌ إلی یَوم القیامه و لَم ینسخ شریعتُهُ و لَم یبدل مِنهاجه عن زاد حَرفاً أو نقص... و أشهد انَّ الیوم کان حجَّتک محمّد بن الحَسن صلواتُکَ علیه و عَلی مَن اتَّبعه... و أشهَد انّ بعد الأبواب الأربعة ليس لَهُ بابٌ قَد ورد فی الحديث... و إنَّ لَه فی ايّام غيبة علماء مستحفظين [2]؛
به درستی كه بعضی از مردم به من #تهمت بابیت زدند و ادعای رؤیت ایشان را توسط من نمودند. خداوند به واسطهی این تهمتشان لعنتشان کند. برای #امام_زمان(عج) بابی بعد از #نواب_اربعه و نائبی خاص موجود نیست و هرکس بدون دلیل ادعای رؤیت ایشان را کند، بر همگی واجب است که او را تکذیب کنند و بکُشند. خدایا تو را شاهد میگیرم به درستی که من ادعای رؤیت حجت حقت را نداشته و ادعای بابیت برای خود ننمودم... و شهادت میدهم که حلال حضرت محمّد(ص) حلال است تا روز قیامت و شریعتش نسخ نمیگردد و راه روشنش به واسطهی زیادی یا نقصانی، مبدل نمیگردد... و شهادت میدهم امروز حجّت تو محمد بن الحسن(عج) است که درود تو بر او و پیروانش باد... و شهادت میدهم همانطور که در حدیث وارد شده، بعد از نواب اربعهی ایشان بابی نیست... و قطعاً در زمان غیبتش علما حافظان دین به شمار میآیند».
♻️ آری؛ بهائیان در حالی با کمال وقاحت مدعی عدم توبهی پیشوای بابی و مبشّر خیالی خود میشوند که نویسندگان سرشناس آنان، حکایات توبهنامههای مکرر او را در کتُب خویش ذکر کردهاند؛ توبهنامههایی که صراحتاً زیربنای اعتقادی بهائیان را با پوچ برابر میسازد.⭕️
#توبه_نامه_باب
📚پینوشت:
📙[1]. عبدالحمید اشراق خاوری، تلخیص تاریخ نبیل زرندی، ص 132.
📕[2]. فاضل مازندرانی، اسرارالآثار، ص 182-179.
@feraghvaadyan
@n_bahaiat
✅✅ قدردانی «پاپ» از ارسال کتاب «مسیح در شب قدر»
🔸به گزارش انجمن رهپویان هدایت :
پاپ فرانسیس با ارسال نامهای بوسیله جانشین خود از ارسال نامه و کتاب «مسیح در شب قدر» که انتشارات صهبا برایش در دی ماه گذشته ارسال کرده بود تشکر کرد.
🔸کتاب «مسیح در شب قدر» روایتی از حضور مقام معظم رهبری در منازل خانوادههای شهدای مسیحی است که به زبان انگلیسی و عربی نیز ترجمه شده است.این کتاب برای پاپ فرانسیس در دی ماه ارسال شد و پاسخ آن به تازگی به موسسه صهبا از سوی اسقف پائولو بورجیا (جانشین پاپ فرانسیس، رهبر مسیحیان کاتولیک جهان) ارسال شده است.
🔸در نامهای که به همراه این اثر ارسال شده بود، آمده است:
«کتاب «مسیح در شب قدر»، روایت حضور رهبر ایران، آیت الله سیدعلی خامنهای در منازل شهدای مسیحی از سال 1984 تا 2015، که در سال 2016 توسط مؤسسۀ فرهنگی صهبا، تولید و منتشر شده بود، به زبان انگلیسی ترجمه و منتشر شده است.
آنچه در این کتاب آمده، از طرفی نشاندهندۀ احساس تعلق هموطنان مسیحی به کشور و ایثارگری آنها در راه عزت ایران است، و از طرفی، اوج قدرشناسی و احترام و تکریم جمهوری اسلامی نسبت به این هموطنان عزیز؛ تا جایی که عالیرتبهترین مقام کشور، سالهای متوالی، در ایام میلاد حضرت مسیح، به منزل این خانوادۀ شهدای مسیحی رفتهاند و صمیمانه و بدون تشریفات، با آنها گفتگو کردهاند. لحظات و گفتگوهای بسیار زیبایی در این دیدارها خلق شده که همه در این کتاب منعکس شدهاند.
در شرایط امروزی و با ظهور نسخههای تقلبی و خشن از اسلام، معرفی این نمونه از رابطۀ زیبا و صمیمی مسلمانان حقیقی و پیروان حضرت مسیح، میتواند چهرۀ زیبای نظام اسلامی را به جهانیان نشان بدهد؛ لذا ضمن اهدای این کتاب، امیدواریم مطالعۀ این کتاب، برای جنابعالی، مفید و موثر واقع گردد.»
🔸 اما اسقف پائولو بورجیا (جانشین پاپ فرانسیس، رهبر مسیحیان کاتولیک جهان) در پاسخی که آن را ارسال کرده آورده است:
«آقای ادیب زاده عزیز
جناب آقای پاپ فرانسیس، نامۀ شما و کتاب «مسیح در شب قدر» را دریافت کرده و از من خواسته است تا از شما تشکر کنم. او از احساساتی که این حرکت اندیشمندانه را به دنبال داشته، قدردانی میکند.
ایشان شما را در دعاهای خویش یاد خواهد کرد و برای شما برکتهای الهی فراوانی را طلب دارند.
ارادتمند شما
پائولو بورجیا
🌐پایگاه خبری فرقه
💫 پاسخ به توجیه نقض #معاشرت_با_ادیان، در #بهائیت
♨️ مبلّغان بهائی، در پاسخ به این تناقض رفتاری پیشوایان خود، (که از یکسو خود را منادی اصل همزیستی با تمام انسانها معرفی و از سویی دیگر، پیروان خود را حتی از ملاقات با مخالفانشان نهی میکردند)، به ارائهی توجیه متوسل شدند.
♨️ چنان که در توجیه این تناقض آشکار رفتاری، به نقل از پیامبرخواندهی بهائیان مدعی شدند:
«و این که مرقوم فرموده بودند در بعضی آیات از ملاقات مُعرضین (مخالفین) نهی شده؛ این نظر به آن بوده که مبادا از تلاقی (ملاقات) احداث فساد شود (فساد ایجاد شود) و سبب ضوضاء (هیاهو) گردد. وإلّا #اهل_بهاء (#بهائیان که)، روح ما سِواهم فداهم (روح غیرآنان فدایشان باد)، از برای هدایت عالم خلق شدهاند. در ملاقات ایشان بأسی (بیمی) نیست. چه که ایشان مقدّسند؛ الوان (رنگها) و اریاح (بادهای) عالم بر ایشان تأثیر ندارد و نفوذ ننماید».[1]
⭕️ اما حقیقت مسئله اینست که در #تعالیم منتسب به پیامبرخواندهی بهائیان، تناقضی عجیب به وجود آمده است.
⭕️ چرا که بهائیان از یکسو وی را یگانه مُبشر #وحدت_عالم_انسانی و زندگی مسالمتآمیز (با نایدیده گرفتن گرایشات عقیدتی، تحت شعار «#عاشروا_مع_الأدیان بالروح و الریحان [2]؛ با پیروان سایر ادیان به روح و ریحان معاشرت کنید») معرفی میکنند و از سویی دیگر، آثار وی، سرشار از حس خود برتر بینی، مرید پروری و حزببازی میباشد.
⭕️ همچنان که وی با پلید و بد ذات خواندن مخالفین خود، از ملاقات پیروانش با آنان نهی کرده است:
«بر هر نفسی الیوم لازم که از انفس خبیثه مشرکه اجتناب نماید».[3]
⭕️ و یا در جایی دیگر با تقسیمبندی انسانها به موافق و مخالف خود، مخالفین خویش را #مشرک و #منافق خطاب کرده و دستور میدهد:
«إعلَم بِأنَّ الله حرَّم عَلی أحباءِالله لِقاءِ المُشرکین و المُنافقین [4]؛ بدان که قطعاً خدا دیدار أحبایش را با مشرکین و منافقین حرام اعلام کرده است».
⚠️ اما بسی عجیب است که بهائیان با چه رویی از تقسیمبندی انسانها توسط سایر ادیان (به مؤمن و غیرمؤمن)، خرده میگیرند و آن را با #وحدت نوع بشر ناسازگار میپندارند و از طرفی دیگر خود، به توجیه تقسیمبندیهای اربابان خویش میپردازند‼️
⚠️ بعلاوه؛ هنگامی که حکمت نجاست کفار در اسلام، عدم همنشینی آنان با مسلمانان بیان میشود، بهائیان به این حکم نیز خُرده میگیرند و از طرفی، دقیقاً همین توجیه را برای تناقضگویی پیشوایان خود به کار میبرند‼️
⚠️ در پایان میپرسیم که اگر به راستی مدعی پیامبری بهائیت، تا این حد از ایمان پیروانش اطمینان داشته، پس دیگر چه دلیلی برای وضع چنین احکامی داشته تا خود را گرفتار تناقض نماید و دوروییاش را هرچه بیشتر آشکار کند⁉️
📚پینوشت:
📓[1]. وحید رأفتی، مآخذ اشعار در آثار بهائی، ج 5، ص 192.
📕[2]. حسینعلی نوری، اقدس، ص 137.
📙[3]. حسینعلی نوری، بدیع (در جواب اسئله قاضی)، ص 350.
📘[4]. اشراق خاوری، مائده آسمانی، ج 4، ص 280.
@feraghvaadyan
@n_bahaiat
⚠️روش جذب فرقه #شیطان_پرستی
یکی از ابزارهای جذب به فرقه شیطان پرستی #موسیقی است، به باور بعضی از کارشناسان غربی، یکی از عوامل رشد قتل، خشونت و بیبند و باری در کشورهای غربی موسیقی و ترانههای #متال بوده است. بیش از دو هزار کانادایی که غالباً زنان هستند از آزارهای فرقههای شیطانپرست شکایت کردهاند... #رابرت_تاکر معتقد است که این موارد در تمام کانادا و امریکا در حال افزایش است.
در فلسفه شیطانپرستی، #قتل، #خودکشی، #تجاوز و... #تقدیس میشود. گروههای موسیقی #هوی_متال و #راک تحت عنوان آزادی بیان، مطالبی را در آهنگهای خود زمزمه میکنند که آشکارا دعوت به قتل، خوردن خون و اجزای بدن، ستایش شیطان و بیزاری از #مسیح است. بسیاری از این نوع آهنگها چیزی نیستند جز سرودههای مملو از #سکس توأم با خشونت که بر روی موزیکهای کرخکننده گذاشته شدهاند.
#منبع؛
ویلیام گاردنر، جنگ علیه خانواده، نشر موسسه تحقیقات و مطالعات زنان، ۱۳۸۷، ص ۳۲۷.
🌐 پایگاه تخصصی مقابله با عرفان حلقه و عرفان های کاذب و دشمن شناسی
روشنگر مدیا
🔴 احسان طبری: 🔸مبارزه علیه حجتیه از همان اوائل پیروزی انقلاب از طرف روحانیون و یاران امام انجام می
🔴 احسان طبری: مبارزه علیه حجتیه از طرف روحانیون و یاران امام انجام میگرفت
یڪی از موضوعاتی ڪه انجمن حجتیه سعی دارد تا آن را برجسته نماید، نقش حزب توده در اختلاف افڪنی میان انجمن و انقلاب است. آنان با استناد به خاطرات احسان طبری و ڪیانوری بر این مسئله پافشاری می نمایند.
✅ این در حالی است ڪه سران حزب توده بر سابقه اختلاف میان انجمن و انقلابیون تصریح داشته و فقط به تلاش برای افزایش اختلافات معترفند. به مناسبت سالروز درگذشت احسان طبری، بخشی از خاطرات او را تقدیم مینماییم. وی ڪه ایدئولوگ ارشد و عضو ڪمیته مرڪزی و هیئت سیاسی حزب توده ایران بود، در ڪتاب "ڪژراهه" در دو جای مختلف به موضوع انجمن اشاره ڪرده و می نویسد:
✍️ « نڪته جالب در گزارش سیاسی دبیر اول حزب تقسیم جنبش اسلامی به سه بخش، یعنی بخش قشری، بخش واقع بین و بخش روشن بین است ڪه می بایست محور تبلیغ افتراق آمیز حزب توده در میان مسلمانان پیرو امام شود، ولی در عمل مسلمانان انقلابی به این تقسیم بندی بی اعتنا ماندند و بهانه هایی مانند"اجرای بند ج" اصلاح ارضی و قانون ڪار مصوب وزارت ڪار و تبلیغات تفرقه آمیز دیگر در بنیان مرصوص"وحدت ڪلمه" اسلامی رخنه ای نیافت.
ولی حزب این مسئله را تا پایان دنبال ڪرد و در تحلیل های داخلی و تبلیغ راجع به گروه "حجتیه" نمونه هایی بدست می داد. حقایق نشان داد ڪه جمهوری اسلامی نسبت به ڪار و وظایف خود بمراتب آگاهتر و مسلط تر از تحلیلهای بی رنگ و رمق حزب توده است، ڪه با قصد رخنهگری و تفرق اندازی انجام میگیرد....
حزب توده میڪوشید، در میان مسلمانان انقلابی تفرقه بیندازد. جنبش اسلامی را به سه گرایش تقسیم ڪرد و هرڪدام از روحانیون مبارز و رجال انقلابی اسلامی را در چارچوب تنگ معینی جای داد: یڪی "روشن بین" است، یڪی "واقع بین" است، یڪی "قشری" است. مقصد و معنای این نامگذاریها معلوم بود.
⚡️حزب توده مسئله "حجتیه" را بزرگ ڪرد. با استفاده از چند نطق در افشاء حجتیه ناگهان این مسئله به شدت مطرح شد."وزراء" حجتیه معرفی شدند.
🔸مبارزه علیه حجتیه از همان اوائل پیروزی انقلاب از طرف روحانیون و یاران امام انجام میگرفت، ولی مقصد حزب در واقع مغلطه در مسائل و آلوده ڪردن افراد بعنوان حجتیه بود. جنبش اسلامی علاوه بر تقسیم بندیهای دیگر به عناصر "چپ" و "راست" تقسیم میگردید. معلوم نیست چه ڪسی چپ و با چه ملاڪی چپ است و چه ڪسی راست است و مناط و ملاڪ آن چیست؟ امام در مقابل این تحریڪات مسئله وحدت مسلمانان را ڪه با تڪبیر در انقلاب اسلامی پیروز شدند، برجسته ڪرد و از رخنه و دسیسه ڪاری جلوگیری بعمل آورد. ایشان در عین حال ماهیت واقعی و ابعاد "انجمن حجتیه" را می دانستند.»
📚 منبع: ڪژراهه(خاطراتی از تاریخ حزب توده)،احسان طبری، انتشارات امیرڪبیر، چاپ سوم 1367،صفحات 304 و 311
@feraghvaadyan
@hojjatiyeh
🔴 تکاپوی #رسانه_های_معاند برای گل آلود کردن سخنان #وزیر_امور_خارجه ایران و ماهی گیری به نفع #بهائیان!
در پی سخنان اخیر وزیر امور خارجه کشورمان جناب آقای محمد جواد ظریف درباره #حقوق_اقلیت ها، برخی رسانه های معلوم الحال با به خواب زدن خود نسبت به متن #قانون_جمهوری_اسلامی ایران اقدام به فرافکنی و تشویش اذهان نموده اند.
🔹در قسمتی از این سخنان، آقای ظریف می گوید:
"بهایی بودن #جرم_نیست. ما کسی را به عنوان بهایی یا دین بهائیت به رسمیت نمی شناسیم و البته آن ها را به خاطر بهایی بودن هم به زندان نمی اندازیم. اما بهایی بودن نمی تواند کسی را در برابر جرمی که مرتکب شده ایمن کند."
در حالیکه آقای ظریف صراحتا اعلام می کند که بهایی بودن جرم نیست و اگر کسی هم از بهائیان دستگیر شده به خاطر جرمی بوده که مرتکب شده نه بهایی بودنش، ولی باز هم رسانه های معاند دست به هجمه های تبلیغاتی و مشوش نمودن مطالب و نادیده گرفتن قانون زده اند.
بنابر قانون جمهوری اسلامی ایران، فقط مذهب رسمی کشور مجاز به #تبلیغ عمومی است و اگر دین و مذهب دیگری که در اقلیت است خارج از فضایی که برای انجام مناسک و مراسمات دینی اش در اختیار دارد و به رسمیت شناخته شده (مانند کنیسه و کلیسا) اقدام به تبلیغ کند جرم محسوب شده و طبق قانون با آن ها برخورد می شود. طبق اصول ۱۳ و ۱۴ و ۲۶ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، بهائیت حتی جزء اقلیت های دینی ایران محسوب نشده و در نتیجه تبلیغ و دعوت به بهائیت در ایران خلاف قانون است.[۱]
بهائیان برای #مظلوم_نمایی و سیاه نمایی، حتی برخلاف نظر سرکرده فرقه شان (بهاء الله) که دستور اکید برای اطاعت از قانون می دهد[۲]، همیشه قانون فوق را نادیده می گیرند و فریاد حقوق بشری شان بلند است! حال اگر شخصی بهایی جرم دیگری غیر از آنچه که در بالا اشاره شد (تبلیغ فرقه) مرتکب شده باشد باز هم خودشان را به خواب زده و کر و لال می شوند و به گونه ای اظهار می کنند که گویی قانون بهایی بودن را جرم می داند و حرفی از دیگر جرائم بهائیان که مانند هموطنان مسلمان با آن ها برخورد قضایی صورت می گیرد نمی زنند.
📚#پی_نوشت:
[۱] (قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، مصوب ۱۳۵۸، اصلاحات و تغییرات و تتمیم قانون اساسی مصوب ۱۳۶۸)
[۲] بر اساس اعتقادات بهائی، بهائیان موظفند تا در هر کشوری که هستند از قوانین حکومتی کاملاً اطاعت کنند و کوچکترین مخالفتی با آن دولت و قوانینش ننمایند. در کتاب گنجینه حدود و احکام -که از منابع اصلی و معتبر بهائیت است- از قول عباس عبدالبهاء، پیشوای دوم بهائیان، اینگونه آمده است:
«باری به نص قاطع جمال مبارک (بهاءالله) ـ روحی لاحبائه الفداء ـ ابدا بدون اذن و اجازهی حکومت، جزئی و کلی نباید حرکتی کرد و هر کس بدون اذن حکومت ادنی حرکتی نماید، مخالفت به امر مبارک کرده است و هیچ عذری از او مقبول نیست. امر قطعی الاهی این است که باید اطاعت حکومت نمود. این هیچ تأویل بر نمیدارد و تفسیر نمیخواهد از جملهی اطاعت این است: کلمهای بدون اذن و اجازه حکومت نباید طبع گردد، تکلیف احبای الاهی اطاعت و انقیاد حکومت است خواه استقلال و خواه مشروطه. »
گنجینهی حدود احکام باب ۷۵
@feraghvaadyan
@ferghenews