eitaa logo
مختاررحیمی (راهبرآموزشی)
3.7هزار دنبال‌کننده
20هزار عکس
9.7هزار ویدیو
13.3هزار فایل
فعالیت کانال: 🔹مسائل آموزشی و پرورشی و اداری و بخشنامه ها 🔹فیلم تدریس، درسنامه ها 🔹️ ارزشیابی 🔹️انواع روش‌های تدریس 🔹️چک لیست ها، جشنواره ها 🔹️اخبار استخدام و آموزش وپرورش 🔹️ روانشناسی و مشاوره 🔹️آیدی تبلیغات وارتباط بامدیرکانال @MRAHIMI72
مشاهده در ایتا
دانلود
4_5884332742887345728.pdf
320.6K
آزمون نوبت دوم اجتماعی پایه ششم مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
4_5791804157895640406.pdf
192.7K
آزمون نوبت دوم اجتماعی پایه ششم مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
❓ بهترین روش اختلالات یادگیری چیست؟ ♨️ اختلالات یادگیری شامل مجموعه‌ای از مشکلات رفتاری و شناختی هستند که باعث مشکلات در یادگیری شده و تأثیرات بسیاری بر روی زندگی روزمره فرد می‌گذارند. 💯 روش درمان اختلالات یادگیری بستگی به نوع اختلال دارد. به طور کلی، برای درمان اختلالات یادگیری می‌توان از روش‌ های مختلفی استفاده کرد، از جمله:👇👇 1. مشاوره و پشتیبانی : شامل استفاده از روش‌ های مختلفی همچون روان درمانی، مشاوره خانواده و یا مشاوره تحصیلی- حرفه‌ای (در صورت نیاز) می‌شود. 2. آموزش‌های : شامل آموزش مدیریت زمان، تقویت حافظه، توانمندی‌های خواندن و نوشتن و یا یادگیری خاص مانند استفاده از نمودارها، جداول و... می‌شود. 3. پرورش آموزشی مناسب: این روش شامل فرآیندهایی همچون تدریس با روش‌ های فعال و تعاملی، بکارگیری ابزارهای دیجیتالی‌، اصلاح ساختار و درسی، ایجاد محیط نظام مند و سازمان‌یافته و یا کلاس‌های کوچک می‌شود. 4. درمان : در برخی موارد (در صورت نیاز و با تجویز پزشک متخصص) استفاده از داروهایی که به بهبود عملکرد شناختی و انجام فعالیت‌های روزمره کمک می‌کنند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. 💥 تشخیص و اختلال (نقاط قوت و ضعف دانش آموز) بسیار حائز است. 🌟🌸🌟🌸🌟🌸🌟🌸🌟🌸🌟 💥اختلال تمرکز و توجه نداشتن توجه و تمرکز کافی سبب بروز مشکلات و اختلال املا نویسی می‌شود، بیشتر دانش آموزان مبتلا به این اختلال حافظه‌ی دیداری و شنیداری خوبی دارند ولی به علت عدم توجه در فرایند املا نویسی با مشکل مواجه می‌شوند. تقص در توجه بیشتر در کودکان بیش فعال شایع می‌باشد. از جمله مشکلات ناشی از این اختلال در دیکته نویسی می توان موارد زیر را نام برد.🌟 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
1_4245130230.pdf
800K
کاربرگ ض پایه اول ابتدایی مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
1_4152983071(1).pdf
954.5K
تثبیت ج چ ح خ پایه اول ابتدایی مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
@MoallemYariR5 آزمون اسفند فارسی پنجم (5).pdf
910.4K
🔺 کاربرگ اسفند ماه فارسی پنجم ابتدایی مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
@MoallemYariR5 آزمون جامع اسفند 98 پنجم.pdf
828.3K
🔺 آزمون جامع اسفند ماه پنجم ابتدایی مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
@MoallemYariR5 آزمون اسفند ریاضی پنجم10.pdf
704.9K
🔺 آزمون اسفند ماه ریاضی پنجم ابتدایی مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
@MoallemYariR5 جامع اسفند فارسی پنجم (7).pdf
1.17M
🔺 آزمون جامع اسفند ماه فارسی پنجم ابتدایی مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
درس هنر و مطالعات پرچم ملی و روش :درزنگ هنر دانش اموزانم هر کدام به روشی(مقوا رنگی،مداد رنگی،ماژیک یا گواش)شروع کردن به ساختن پرچم مقدس کشورمان و هم زمان با این فعالیت من در باره نشانه ملی ،اهمیت و احترام پرچم مقدس کشورمان دلیل و حکمت هر رنگ روی پرچم برایشان توضیحاتی دادم ،تا یادشان بماند خانواده بزرگ ایران برای بالا نگه داشتن و سرفرازی این پرچم چه جان فشانی ها کردند . طبق ساحت ،علمی،اموزشی،اخلاقی و زیباشناسی پسرانه مکتب النبی (ص)ارومیه چهارم :پورهاشم _استان اذربایجانغربی_ارومیه مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
ریاضی ورزی با مفهوم اجتمال و روش: برای اشنایی با مفهوم احتمال و زمینه سازی برای شروع تدریس ،ما در کلاس به کمک هم چرخنده ساختیم و بعد احتمال را روی ان تمرین کردیم ،با این روش هر دانش اموز خودش یک چرخنده داشت و هر کدام احتمال تکرار هر رنگ را خودشان تمرین کردند . ساحت علمی و اموزشی و فناورانه پسرانه مکتب النبی (ص)ارومیه چهارم پورهاشم اذربایجانغربی_ارومیه مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
تدریس با مفهوم احتمال و روش:، با چند دست ورزی ساده در کلاس سعی کردم مفهوم احتمال را به دانش اموزانم توصیح دهم و پیش زمینه ای برای شروع تدریس فصل احتمال برایشان ایجاد کنم ، با چرخنده احتمال تکرار هر رنگ ،با تاس،احتمال تکرار هر عدد،با مهره رنگی احتمال تکرار هر رنگ و با قایم کردن شکلاتی زیر لیوان ها و..... استفاده از دست ورزی ساده میتواند کمک بسیاری به درک مطلب کند و مطلب را برای دانش اموزان قابل فهمتر میشود. ساحت علمی و اموزشی وفناورانه پسرانه مکتب النبی (ص)ارومیه چهارم پورهاشم مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
♦️آزمونک فروردین مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
1_4211692119.pdf
713.6K
♦️تمرین و مرور بخش بی مهره ها مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
♦️آزمون عملکردی خطوط موازی مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
1_4174639952.pdf
421.4K
♦️تمرین و مرور گیاهان مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
♦️تمرین درس یک تا۹ مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
26.24M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان📖📖📖 خانم قرباندوست شهید مطهری 🌺 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
آزمون نوبت دوم ریاضی.pdf
865.4K
آزمون ریاضی 🔻 نوبت دوم 🔸پایه سوم مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
ازمون نوبت دوم.هدیه های اسمان.pdf
506.2K
آزمون هدیه های آسمان 🔻 نوبت دوم 🔸پایه سوم مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
ارزشیابی فارسی نوبت دوم پایه اول مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
4_5776073264648423299.pdf
393K
فارسی نوبت دوم پایه اول مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
4_5776073264648423300.pdf
451.3K
ریاضی نوبت دوم پایه اول مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
استان:آذربایجان غربی شهر/روستا:سلماس/روستای سیلاب دبستان: خدیجه کبری(س) ✅️مدیر: خانم رقیه ماکویی ✅️آموزگار: خانم احمدی ✅️دانش آموزان:پایه ششم ۲ موضوع:فعالیت درس بیستم(تحقیق درباره همسایگان ایران) مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
استان:آذربایجان غربی شهر/روستا:سلماس/روستای سیلاب دبستان: خدیجه کبری(س) ✅️مدیر: خانم رقیه ماکویی ✅️آموزگار: خانم احمدی ✅️دانش آموزان:پایه ششم ۲ موضوع:فعالیتِ کاروفناوری دوخت جامدادی بانمد مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استان:آذربایجان غربی شهر/روستا:سلماس/روستای سیلاب دبستان: خدیجه کبری(س) ✅️مدیر: خانم رقیه ماکویی ✅️آموزگار: خانم احمدی ✅️دانش آموزان:پایه ششم ۲ موضوع:فعالیت درس بیستم(تحقیق درباره همسایگان ایران) مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
استان:آذربایجان غربی شهر/روستا:سلماس/روستای سیلاب دبستان: خدیجه کبری(س) ✅️مدیر: خانم رقیه ماکویی ✅️آموزگار: خانم احمدی ✅️دانش آموزان:پایه ششم ۲ موضوع:فعالیت درس بیستم(تحقیق درباره همسایگان ایران) موضوع:فصل پنجم ریاضی تدریس زاویه ها با دست سازه ها مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
پیک فروردین.pdf
330.5K
پیک فروردین ماه پایه اول ابتدایی مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
🛑 قابل توجه معلمین «پایه اول» اطلاعیه شماره 1 🛑 ریاضی پایه اول (تم ۱ و ۲) دانش آموز من در پایان سال تحصیلی باید در درس ریاضی، به چه مهارت ها و توانایی هایی رسیده باشد؟ ✅ تشخيص تفاوت ها و شباهت ها در شکل های مثل هم ✅ زمينه سازی برای شمارش گوشه ها و ضلع های اشکال هندسی. ✅ استفاده از نمودار ستونی جهت سرشماری، نمايش ومقايسه ی تعداد اشياء. ✅ شناخت اوليه اشکال هندسی و بيان شباهت ها و تفاوت های آن ها. ✅ تشخيص الگوهايی که در محيط اطراف وجود دارند و بيان قانون آن الگو ✅ شمردن تا عدد ۵ و برقراری تناظر يک به يک بين دو دسته. ✅ تشخيص تساوی دو مجموعه به تعداد مساوی. ✅ چگونگی استفاده از ابزار خط کش. ✅ برقراری تناظر بين دسته هايی که عدد آن ها يکی است. ✅ تکميل مربع شگفت انگيز با رنگ کردن ✅ ارائه نمايش های مختلف يک عدد( کمتر از ۵) با استفاده ازانگشتان دست. ✅ تشخيص جهت های راست و چپ و توجه به شکل انگشتان از روبه رو و يا پشت در دو دست ✅ بيان عدد يک مجموعه بدون شمارش و تعيين عدد بعدی بدون شمارش از ابتدا. ✅ آشنايی با طراحی يک شکل با استفاده از رنگ کردن خانه های صفحه شطرنجی. ✅ آشنايی اوليه با مفهوم قبل و بعد (درک واژه اضافه کردن) ✅ آشنايی اوليه با مفهوم صفر. مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
🛑 قابل توجه معلمین« پایه اول» اطلاعیه شماره 1 🛑 فارسی پایه اول، بخش اول(نگاره ها) دانش آموز من در پایان سال تحصیلی در درس فارسی، باید به چه مهارت ها و توانایی هایی رسیده باشد؟ ✅ آموزش مفاهيم متناسب با برنامه درسی زبان فارسی و همسو با برنامه درسی ملی ✅ يافتن واژه مناسب برای تمرين بيشتر و تقويت توانايی تشخيص شکل نوشتاری و آوايی ✅ گسترش گنجينه واژگانی با تکيه بر تصويرخوانی و تعميق مفاهيم اصلی ✅ آموزش راست به چپ و بالا و پايين (شناخت جهت ها) ✅ تقويت مهارت های زبانی(مهارت خوب ديدن،خوب گوش دادن و خوب سخن گفتن) ✅ تأکيد بر سه مفهوم آغاز، ميانه و پايان در نقل وقايع، حوادث و داستان ها ✅ تقويت خوب ديدن، پرورش قوه تميز و تشخيص رشد توانايی تبديل ديده ها به گفتار ✅ تقويت فرايندهای ذهنی، مهارت گسترش مفهوم اصلی، مهارت های حسی،حرکتی ✅ انطباق واژه های شنيداری با اجزای تصوير مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98