soalemtehani_riazi_Fasl7_1_Nomreyar.pdf
1.97M
آزمون ریاضی فصل ۷
پاسخنامه دارد.
پایه ششم
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
دفتر تمرین ریاضی ششم5.pdf
2.32M
کتاب کار ریاضی
پایه ششم
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
1_2522269875.pdf
2.55M
پاسخنامه دفتر کار ریاضی
فصل ۶
پایه ششم
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
هدایت شده از باشگاه فرهنگیان ایران
☀️ارتباط خوداظهاری ها با مستندات بارگذاری شده در رتبهبندی
═✧❁🌸❁✧═
https://eitaa.com/joinchat/376111423C34e4dfb3eb
هدایت شده از باشگاه فرهنگیان ایران
🗂 مستندات لازم رتبه بندی فرهنگیان در سامانه: موارد امتیاز آور و شایستگی ها، ابعاد و عناوین
✅ انواع شایستگی ها:
1️⃣ *شایستگی عمومی (۳۰۰):*
◻️ابعاد۲، عناوین:۶
❌خود اظهاری و عدم نیاز به بارگذاری مستندات
2️⃣ *شایستگی تخصصی (۲۶۰):*
◻️ابعاد: ۴، عناوین:۷
بعد۱. تسلط بر فرایند و برایند دانش تخصصی(۱۲۰):
❌خوداظهاری و عدم نیاز به بارگذاری مستندات
عنوان۱.تسلط بر دانش تخصصی موضوعی(۴۰)
عنوان۲.تسلط بر دانش یاددهی یادگیری(۳۰)
عنوان۳.تسلط بر دانش تربیتی(۳۰)
عنوان۴.تسلط بر اسناد بالادستی(۲۰)
بعد۲. دستاوردها، خلاقیت و نوآوریهای علمی (۳۰):
🖇نیاز به بارگذاری مستندات
عنوان۱. پیشنهاد، تولید و ساخت
➖طراحی و تولید نرم افزارهای آموزشی تربیتی اداری (۱۰)
➖ساخت ابزار و تجهیزات آموزشی (۱۰)
➖ساخت وسایل کمک آموزشی (۱۰)
➖آشنایی با ابزار تجهیزات و تکنیکهای نوین (۵)
➖تولید محتوا در فضای مجازی، طراحی و تولید بسته های آموزشی و درسنامه (۵)
بعد۳. توانایی تفکر علمی و انجام پژوهش (۳۰):
🖇نیاز به بارگذاری مستندات
عنوان۱. پژوهش های مرتبط با بهبود عملکرد معلم، تدوین و تالیف کتب و مقالات مرتبط (۳۰)
➖ اقدام پژوهی، درس پژوهی، روایت پژوهی هر کدام ۳ امتیاز
➖ تألیف ،تدوین یا ترجمه کتب در زمینه آموزشی و تربیتی، هر مورد ۵ امتیاز
➖ مقاله چاپ شده در نشریات علمی معتبر و مرتبط با آموزش و پرورش هر مورد ۵ امتیاز
بعد۴. آخرین مدرک تحصیلی (۸۰)
❌ عدم نیاز به بارگذاری آخرین مدرک تحصیلی اعمال شده. در صورتی که مدارک بالاتر کسب شده نیاز به بارگذاری می باشد.
عنوان۱. مدرک تحصیلی اخذ شده (۸۰):
➖دکترا ۸۰ امتیاز
➖کارشناسی ارشد ۶۰ امتیاز
➖کارشناسی ۴۰ امتیاز
➖کاردانی ۳۰ امتیاز
➖دیپلم ۱۰ امتیاز
➖اخذ مدرک از دانشسراها و مراکز تربیت معلم و دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی ۲۰ امتیاز
3️⃣ شایستگی های حرفه ای(۲۴۰):
◻️ابعاد۲، عناوین: ۵
بعد۱. به کارگیری تلفیقی دانش و نگرش و مهارت(۱۲۰):
❌خود اظهاری و عدم نیاز به مستندات
عنوان۱. کاربست مهارت های یاددهی یادگیری (۶۰)
عنوان۲. مهارتهای تربیت در ساحتهای ششگانه (۶۰)
بعد۲. عملکرد رقابتی در موقعیت آموزشی و پرورشی(۱۲۰):
🖇نیاز به بارگذاری مستندات
عنوان۱. مشارکت در شوراها و امور مدرسه و مراکز آموزشی تربیتی و اداری (۶۰):
➖عضویت در کارگروه ها (۶)
➖کمیته های مصوب (۶)
➖ستاد تربیتی مدرسه (۳)
➖پایگاه بسیج (۶)
➖مشارکت در اجرای فعالیتهای فوق برنامه اموزشی فرهنگی و پرورشی (۳)
➖گروه های آموزشی (۶)
➖شورای مدرسه و شورای معلمان (۳)
➖انجمن اولیا و مربیان (۳)
➖هیئت ها و انجمن های علمی آموزشی فرهنگی و هنری، ورزشی و پرورشی معلمان
➖انجمن ها و موسسات خیریه (۶)
➖شوراها و نهاد های آموزش و پرورش (۶)
عنوان۲. یادگیری مستمر (۳۰)
➖تلاش مستمر برای کسب دانش مهارت و تخصص
➖نشان دادن تعهد به یادگیری مداوم و رشد خود ودیگران
➖مشارکت داوطلبانه و مشتاقانه در تجربیات مدرسه
➖ گواهی های مهارتی
عنوان۳. کسب مقام در مسابقات و رویداد ها و جشنواره های تابعه وزارت (۳۰)
➖ رتبه ۱ تا ۳ در مسابقات و جشنواره های منطقه ای ،ناحیه و شهرستان ۳ تا ۵ امتیاز
➖ رتبه ۱ تا ۳ در مسابقات و جشنواره های استانی ۸ تا ۱۰ امتیاز
➖ رتبه ۱ تا ۳ در مسابقات و جشنواره های کشوری ۱۳ تا ۱۵ امتیاز
( سقف ارائه مقام های کسب شده در طول خدمت ۲۰ امتیاز است)
➖ معلم پژوهشگر و کارمند نمونه: منطقه ای ۱۰ امتیاز، استانی ۱۵ امتیاز، کشوری ۲۰ امتیاز
4️⃣ شایستگیهای تجربی (۲۰۰):
◻️ابعاد: ۱، عناوین: ۵
بعد۱: توانمندی های کسب شده در طول خدمت
عنون۱. سنوات خدمتی (۶۰):هر سال سابقه تجربی ۲ امتیاز
عنوان۲. ارزشیابی عملکرد سالانه اداری و آموزشی(۳۰):
اشتغال به ازای هر نمره بالاتر از ۷۰، ۱ امتیاز
عنوان۳. گواهی های ضمن خدمت (۶۰): هر ۵ ساعت ۱ امتیاز
➖ عمومی، حداکثر ۱۰۰ ساعت ( سقف ۲۰ امتیاز )
➖ تخصصی ،حداکثر ۲۰۰ ساعت ( سقف ۴۰ امتیاز)
✅ مورد ۱و۲و۳ تجربه به صورت سیستمی ثبت شده و قابل تغییر نیست در صورت اشتباه یا عدم مشاهده به کارشناسی امور اداری منطقه مراجعه نمایید.
عنوان۴. سابقه تدریس به همکاران(۳۰):
🖇نیاز به بارگذاری مستندات
➖تدریس در کارگاه های تخصصی و کلاس های آموزش خانواده، هر مورد ۱ امتیاز
➖ تدریس در دوره های ضمن خدمت و دانشگاه های وابسته به وزارت، هر ۱۰ ساعت تدریس یک امتیاز
عنوان۵. دریافت تشویقی و تقدیرنامه (۲۰):
ت🖇نیاز به بارگذاری مستندات
➖ رئیس جمهور هر مورد ۳/۵امتیاز
➖ معاون رئیس جمهور و وزیر ۳ امتیاز
➖ استاندار و معاون وزیر و رئیس سازمان هر مورد ۲/۵
➖ مدیر کل هر مورد ۲ امتیاز
➖ رئیس اداره هر مورد ۱ امتیاز
➖ مدیر واحد آموزشی هر مورد ۰/۵ امتیاز
═✧❁🌸❁✧═
https://eitaa.com/joinchat/376111423C34e4dfb3eb
هدایت شده از باشگاه فرهنگیان ایران
۵۲ کمیته و کارگروه برای بارگذاری رتبهبندی
1-کمیته ستاد ثبت نام
2-کمیته پروژه مهر
3-کمیته بررسی پرونده های تحصیلی
4-کمیته ستاد انتخابات انجمن اولیا و مربیان
5-کمیته و ستاد انتخابات دانش آموزان
6-ستاد دهه فجر
7-ستاد مسابقات فرهنگی و هنری
8-ستاد پرسش مهر
10-ستاد هفته معلم
11-ستاد اجرای و برنامه ریزی برنامه تدبیر
12-کار گروه بررسی کتب درسی
13-کارگروه توانمند سازی معلمان
14-کار گروه طرح بوم
15-کار گروه شورای معلمان
16کارگروه شورای مالی
17-ستاد شورای مدرسه
18-ستاد انجمن اولیا و مربیان
20-ستاد مسابقات قرآنی
21-کار گروه طرح خوانا
22-ستاد مشاوره
23-ستاد کانون ورزشی
24-کمیته سواد حرکتی
25-کمیته بهداشت
26-کارگروه طرح صالحین
27-ستاد بسیج دانش آموزی
28-ستاد بسیج کارکنان
29-ستاد امتحانات
30-ستاد تربیتی
31-کار گروه کمک به دانش آموزان بی بضاعت (جهادی )
۳۲-کمیته طر ح نماد
۳۳_کار گروه درس پژوهی
۳۴_کار گروه اقدام پژوهی
۳۵_کارگروه عید و داستان
۳۶_کمیته تجهیزات آزمایشگاهی
۳۷_کار گروه تعمیرات و نگهداری
۳۹_ستاد برگزاری اردو
۴۰_ستاد برنامه شهاب
۴۱_ستاد طرح کار آمد
۴۲_ستاد طرح جابربن حیان
۴۳_ستاد مسابقات جشنواره های مختلف فرهنگی _علمی_هنری
۴۴_ستاد عفاف و حجاب
۴۵-کمیته قرآن و عترت
۴۶-کمیته ی قرآن و عترت
۴۷- شهاب
۴۸-کمیته ی برگزاری المپیاد درون مدرسه ای
۴۹-کارگروه اجرایی جشنوارهی جابربن حیان
۵۰-کمیته ی سلامت آموزشگاه
۵۱-کارگروه اجرایی طرح بوم
۵۲-کمیته برنامه ریزی و اجرایی برنامه های دهه ی فجر
═✧❁🌸❁✧═
https://eitaa.com/joinchat/376111423C34e4dfb3eb
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید
🔹امام حسین (ع): عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
#صبح_نو
⏳امروز پنجشنبه
۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۲
۲۲ رمضان ۱۴۴۴
۱۳ اوریل ۲۰۲۳
═✧❁🌸❁✧═
https://eitaa.com/joinchat/376111423C34e4dfb3eb
✅ اَلله یُحِبُّ ... خدا دوست دارد ...
✅ اَلله لایُحِبُّ ... خدا دوست ندارد ...
خداوند متعال در قرآن کریم با تکرار دو جمله در آیات متعدد، چند دسته از افراد را مورد محبت خود و چند دسته افراد را دور از محبت خود معرفی کرده است.
آن دو جمله این است :
الف - «اَلله یُحِبُّ»
ب - « اَلله لایُحِبُّ»
در ادامه این جملات صفات پسندیده و ناپسند را آورده و به آنها اظهار محبت و یا اظهار غضب فرموده است.
الف - «اَلله یُحِبُّ»
1⃣ آیه 134 سوره آل عمران
وَ اللّهُ يُحِبُّ المُحسِنينَ
خدا نيكوكاران را دوست ميدارد.
2⃣ آیه 146 سوره آل عمران
وَ اللّهُ يُحِبُّ الصّابِرينَ
خدا صابرين را دوست ميدارد.
3⃣ آیه 159 سوره آل عمران
إِنَّ اللّهَ يُحِبُّ المُتَوَكِّلينَ
چون قطعاً خدا كساني را كه توكّل ميكنند، دوست دارد.
4⃣ آیه 13 سوره مائده
إِنَّ اللّهَ يُحِبُّ المُحسِنينَ
خدا نيكوكاران را دوست ميدارد.
5⃣ آیه 42 سوره مائده
إِنَّ اللّهَ يُحِبُّ المُقسِطينَ
قطعاً خدا عادلها را دوست ميدارد.
6⃣ آیه 4 سوره توبه
إِنَّ اللّهَ يُحِبُّ المُتَّقينَ
قطعاً خدا پرهيزگاران را دوست ميدارد.
7⃣ آیه 7 سوره توبه
إِنَّ اللّهَ يُحِبُّ المُتَّقينَ
خدا قطعاً پرهيزگاران را دوست ميدارد.
8⃣ آیه 9 سوره حجرات
إِنَّ اللّهَ يُحِبُّ المُقسِطينَ
قطعاً خدا اهل قسط را دوست ميدارد.
9⃣ آیه 8 سوره ممتحنه
إِنَّ اللّهَ يُحِبُّ المُقسِطینَ
قطعاً خدا عدالتكنندگان را دوست ميدارد.
🔟 آیه 195 سوره بقره
إِنَّ اللّهَ يُحِبُّ المُحسِنينَ
قطعاً خدا نيكوكاران را دوست ميدارد.
⏸ آیه 222 سوره بقره
إِنَّ اللّهَ يُحِبُّ التَّوّابينَ وَ يُحِبُّ المُتَطَهِّرينَ
خدا توبهكنندگان و پاككنندگان روح را دوست ميدارد.
ب - «اَلله لایُحِبُّ»
1⃣ آیه 190 سوره بقره
إِنَّ اللّٰهَ لايُحِبُّ المُعتَدينَ
قطعاً خدا متجاوزين را دوست نميدارد.
2⃣ آیه 36 سوره نساء
إِنَّ اللَّهَ لايُحِبُّ مَن كانَ مُختالًا فَخورًا
چون قطعاً خدا، كسي كه متكبّر و فخرفروش باشد، دوست نميدارد.
3⃣ آیه 107 سوره نساء
اِنَّ اللهَ لايُحِبُّ مَن كانَ خَوّانًا أَثيمًا
زيرا خدا افراد خيانتكار و گناهكار را دوست نميدارد.
4⃣ آیه 87 سوره مائده
إِنَّ اللّهَ لايُحِبُّ المُعتَدينَ
قطعاً خدا متجاوزين را دوست ندارد.
5⃣ آیه 58 سوره انفال
إِنَّ اللّهَ لايُحِبُّ الخائِنینَ
قطعاً خدا افراد خائن را دوست نميدارد.
6⃣ آیه 38 سوره حج
إِنَّ اللّهَ لايُحِبُّ كُلَّ خَوّانٍ كَفورٍ
حتماً خدا هيچ خيانتكار ناشكري را دوست ندارد.
7⃣ آیه 76 سوره قصص
إِنَّ اللّهَ لايُحِبُّ الفَرِحینَ
قطعاً خدا شادهاي (به زخارف دنيا را) دوست ندارد.
8⃣ آیه 77 سوره قصص
إِنَّ اللّهَ لايُحِبُّ المُفسِدینَ
قطعاً خدا فسادكنندگان را دوست نميدارد.
9⃣ آیه 18 سوره لقمان
إِنَّ اللّهَ لايُحِبُّ كُلَّ مُختالٍ فَخورٍ
قطعاً خدا هيچ متكبّر مغروري را دوست نميدارد.
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
گام-به-گام-فصل-5-محیط-و-مساحت-ریاضی-(سری1)-سوم-دبستان_Biamoz.com.pdf
552.1K
آموزش #ریاضی
گام به گام فصل پنجم - محیط و مساحت
پایه #سوم ابتدایی
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
آزمون-عملکردی-فصل-5-ریاضی-سوم-ابتدایی_Biamoz.com.pdf
118.7K
آموزش #ریاضی
آزمون عملکردی فصل ۵
پایه #سوم ابتدایی
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
ارزشیابی-فصل-4-و-5-ریاضی-(سری1)-سوم-دبستان_Biamoz.com (1) (1).pdf
337.8K
آموزش #ریاضی
ارزشیابی فصل ۴ و ۵
پایه #سوم ابتدایی
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
درسنامه-و-پرسش-و-پاسخ-فصل-6-جمع-و-تفریق-ریاضی-با-پاسخ-(سری3)-سوم-دبستان_Biamoz.com (1).pdf
1.59M
آموزش #ریاضی
درسنامه و پرسش و پاسخ فصل ۶ جمع و تفریق با پاسخ
پایه #سوم ابتدایی
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
هدایت شده از باشگاه فرهنگیان ایران
🗓استفاده از ظرفیت آموزشدهندگان غیرفعال سوادآموزی
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان نهضت سوادآموزی گفت آموزشدهندگان غیرفعال که شروط لازم رادارند ولی اطلاعاتشان در سامانه سوادآموزی ثبت نشده است در صورت تایید مدارک و صحتسنجی توسط ادارات کل آموزش و پرورش استانها می توانند در فرآیند پالایش شرکت کنند
با رعایت شرایط ذیل :
* حداقل مدرک تحصیلی فوق دیپلم داشته باشد. (در سامانه سوادآموزی توسط منطقه و با تایید استان بهروزآوری شده باشد)
* حداکثر سن 40 سال که به ازای هر فرزند، یک سال اضافه میشود
* حداقل یک دوره همکاری موفق (قبولی)داشته باشد
* اطلاعات فرد در سامانه سوادآموزی قبلاً ثبت شده و در حال حاضر غیرفعال باشد
═✧❁🌸❁✧═
https://eitaa.com/joinchat/376111423C34e4dfb3eb
سودوکو_چیست؟
سودوکو یک جدول اعداد است که امروزه یکی از سرگرمیهای رایج در کشورهای مختلف جهان به شمار میآید.
نام این بازی مخفف یک عبارت ژاپنی است به معنی (ارقام باید تنها باشند).
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
✅ فایده_سودوکو_برای_کودکان
🔖سودوکو چه فوایدی برای کودکان دارد؟
سودوکو فقط یک بازی جالب و سرگرم کننده نیست بلکه کودک را برای موفقیت بهتر در مدرسه و زندگی آماده میکند.
✅ برخی فواید سودوکو عبارتند از:
1-بازی سودوکو به کودکان یاد میدهد فکر کنند و مهارتهای استدلالی استقرایی یا قیاسی را حتی در سن کم فرا بگیرند.
2-بازی سودوکو به کودک کمک میکند تا با توجه بیشتر به جزییات، متفکران ریزبین و با قاعدهای شوند.
3-در سودوکو کودکان یاد میگیرند که سریع بین عملی که انجام میدهند با نتیجه ارتباط برقرار کنند. تنها هنگامی که آن ها مسئله را به درستی آنالیز کرده باشند و استدلال دقیقی به کار برده باشند به جواب صحیح خواهند رسد.
4-بازی سودوکو از لحاظ ذهنی بازی فعالی است و تمام مدتی که کودکان در حال بازی هستند، مغز آن ها در حال فعالیت و تمرین است.
5-سودوکو یک ابزار آموزشی مناسب برای بهبود استدلال انتزاعی و به خاطر سپردن اطلاعات و تقویت حافظه است.
6-بازی سودوکو ایده ی مناسبی است تا ما به کودکان صبر را بیاموزیم. زیرا این بازی بر پایه فکر کردن، تامل و تصمیم گیری محتاطانه استوار است.
7-بازی سودوکو جز بازی هایی است که نسخه ی دیجیتالی آن هم به شدت محبوب است و بسیار توصیه می شود.
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
هدایت شده از باشگاه فرهنگیان ایران
باسلام و احترام
کارورزی آموزشی سال 1400 به حساب همکاران ذینفع امروز پنجشنبه مورخه 24 فروردین ماه واریز گردید(بجز ناحیه یک و دو که هنوز تاییدیه کمیسون دیون این مناطق صادر نگردیده است)
امور مالی استان آذربایجان غربی
═✧❁🌸❁✧═
https://eitaa.com/joinchat/376111423C34e4dfb3eb
هدایت شده از باشگاه فرهنگیان ایران
❇️ اطلاعیه در خصوص برنامه شهاب
✅ همانگونه که مستحضرید با توجه به رویکرد جدید وزارت آموزش و پرورش در خصوص متمرکز نمودن همه سامانه ها, اطلاعات و داده های برنامه شهاب از سامانه همگام به سیدا انجام گرفته است و مراحل پایانی خود را پشت سر می گذارد .
✅ در حال حاضر گویه های برنامه در سامانه سیدا قابل رویت برای آموزگاران می باشد اما با توجه به اینکه بارگذاری گویه ها هنوز نهایی نشده است توصیه اکید می شود مدارس و آموزگاران از ورود اطلاعات خودداری نمایند .
⚡️همکاران تا نهایی شدن موارد فوق الذکر که حداکثر تا هفته آینده خواهد بود اقدام خاصی انجام ندهند. سپاس
═✧❁🌸❁✧═
https://eitaa.com/joinchat/376111423C34e4dfb3eb
کلیه مدارس شهری و روستایی
با سلام و دعای خیر
احتراماً نظر به بارندگیهای اخیر شایسته است مدیران محترم مدارس جهت جلوگیری از خسارتهای احتمالی نکات ایمنی زیر را رعایت نمایند.
1- از پشت بام و ناودانیها بازدیدبعمل آید و از باز بودن خروجی آب اطمینان حاصل شود.
2-در هنگام بارش باران از بسته بودن تمامی درب و پنجره کلاسها اطمینان حاصل نمایند.
3- تمامی نقاطی که احتمال ورود آب به محوطه مدارس و کلاس های درسی دارند را بازدید و مسدود نمایند.
4- دیوارهایی که احتمال نفوذ آب را دارند را با عایق های ضد آب بپوشانند تا جلوی نفوذ آب و آسیب های بعدی گرفته شود .
5-تمامی وسایل الکترونیکی اعم از رایانه ، چاپگر، دستگاه تکثیر و ویدئو پروژکتور از سطح زمین و کنار پنجره ها فاصله داشته باشند و حتی المقدور روی آنها حتما با وسایل ضد آب پوشانده شوند
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
کلیه مدارس ابتدایی پسرانه شهر و روستا
موضوع : مسابقات فوتسال قهرمانی آموزشگاههای پسرانه مقطع دوره دوم ابتدایی شهرستان سلماس
با سلام و احترام
به پیوست برنامه زمانبندی و کارت شرکت در مسابقات فوتسال مدارس پسرانه مقطع دوره دوم ابتدایی این شهرستان بحضورتان ارسال می گردد . لازم است نسبت به هماهنگی و اعزام دانش آموزان مطابق با دستورالعملهای شرکت در مسابقات شامل مقررات اردوئی و همچنین قوانین و مقررات برگزاری رشته های ورزشی اقدام لازم صورت گیرد.
گروه :A سماء – شهید امراهی – شهید ایازی گروهB : شهید بهترزاده – مشکینی – متولی گروه C: احمدزاده2 – امام حسین (ع) – امیرالمومنین (ع) گروه D: فرهنگیان – امام سجاد (ع) – عبداله زاده مغول گروه :Eشهید باقری2 – شهید جوادی – خاتم الانبیاء گروه F : هدف – سروش – مکتب الصادق
مدارک لازم :
1 – شناسنامه ورزشکاران
2 – معرفی نامه تایید شده بوسیله آموزشگاه مذکور با معرفی مربی و سرپرست
3 – کارت عکسدار و تکمیل شده برای هر کدام از دانش آموزان
4 – ثبت اسامی بازیکنان + مربی + سرپرست در سامانه سیدا
نكته :
1 - داشتن لباس ورزشی یک دست و شماره دار برای کلیه تیمها الزامی است .
2 – داشتن قلم بند ( ساق بند) الزامی است .
3 – ورزشکاران تیمها در طول مسابقات از یک شماره پیراهن استفاده خواهند کرد .
4- بازیها طبق اخرین قوانین و مقررات فوتسال برگزار خواهد شد .
5- تعدا بازیکنان هر تیم حداکثر 10 بازیکن + یک مربی + یک سرپرست می باشد.
6 - مسابقات راس ساعت برگزار خواهد شد ، لازم است تیمها نیم ساعت قبل از شروع مسابقه در محل سالن مجتمع ورزشی شهید باهنر حضور داشته باشند .
شرایط سنی :
01/07/1389 الی 10/10/1392
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
باسلام ودعای خیر
وبا آرزوی قبولی طاعات و عبادات
همکارانی که نسبت رتبه بندی اعتراض دارند جهت ثبت اعتراض خود به برادران زینالی (کارشناس نیروی انسانی ) و نژاد اسد (کارشناس انجمن و اولیا و مربیان )مراجعه فرمایند.
باتشکر
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#تدریس با دست ورزی
#تدریس اسان
#کار گروهی
#تلفیق هنر و مطالعات
#شروع تدریس درس ۱۵
#هدف و روش: با گروهبندی دانش اموزان
و همکاری انها با یکدیگر
به ساخت کاردستی و ماکتی از ساختار دشت و کوه پرداختیم
وقتی در بحث تدریس دانش اموزان را مشارکت میدهیم درواقع تدریس را اسان تر ویادگیری رالذت بخش تر میکنیم
#طبق ساحت علمی و اموزشی و زیباشناسی
#دبستان پسرانه مکتب النبی(ص)ارومیه
#اموزگار:پورهاشم
#مدارس_راهیان_کوثری_استان_آذربایجانغربی_ارومیه
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
42.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#تدریس دانش زبانی
#دست ورزی
#بازی با کلمات
#جمله ۴جزئی
#هدف وروش: برای تدریس دانش زبانی من از پازل و بازی با کلمات استفاده کردم
هر تیکه از جمله را مرحله به مرحله روی تخته اوردم و دلیل نیاز به هر کلمه رو بیان کردم
این روش از اموزش با دست ورزی برای دانش اموزان بیشترقابل درک هست چون تدریس عینی تر صورت گرفته
#طبق ساحت علمی و اموزشی و فناورانه
#دبستان پسرانه مکتب النبی (ص)ارومیه
#پایه چهارم
#اموزگار:پورهاشم
#مدارس_الگوی_صالح_استان_اذربایجانعربی_ارومیه
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
#تدریس درس مطالعات
#حفظ زیستگاه
#ساخت لانه برای پرندگان
#بکارببندیم درس ۱۹
#هدف وروش: در درس مطالعات دانش اموزان با زیستگاه و اهمیت حفظ ان برای جانواران و پرندگان اشنا شدند
در این درس ما برای کمک به حفظ زیستگاه پرندگانی که مجبورن محیط زندگی خودرا با انسان ها شریک شوند ،با کمک دانش اموزانم
برایشان لانه هایی،مقوایی ساختیم و اب و دانه در ان قرار دادیم و چند جای مدرسه جاگذاری کردیم ،در حین کار درباره احترام به حقوق حیوانات و چگونگی کمک کردن به اونها بخصوص درفصل سرد بحث و گفت و گو کردیم ،تمامی مراحل دانش اموزانم با علاقه وذوق همکاری کردند
#طبق ساحت علمی و اموزشی و اخلاقی
#دبستان پسرانه مکتب النبی(ص)ارومیه
#پایه چهارم
#اموزگار:پورهاشم
#مدارس_الگوی_صالح_استان_اذربایجانغربی_ارومیه
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
#فعالیت درس ۱۸مطالعات
#حفظ محیط زیست
#کاشت گل ونهال
#کار گروهی
#هدف وروش :برای حفظ محیط زیست و فضای سبز ،همیشه باید مراقب طبیعت باشیم،در این درس دانش اموزان با اهمیت حفظ طبیعت اشنا شدند ،در پایان درس،از دانش اموزان فعالیت هایی برای حفظ محیط زیست خواسته شده بود،با درنظر گرفتن امکانات و شرایط با همکاری دانش اموزانم وسایل کاشت گل را اماده کردیم
با همدیگر گلدان های گل کاشتیم و در فضای مدرسه قرار دادیم .(دانش اموز محور)
#طبق ساحت علمی ،اموزشی،زیباشناسانه
#دبستان پسرانه مکتب النبی(ص)ارومیه
#پایه چهارم
#اموزگار:پورهاشم
#مدارس_الگوی_صالح_استان_اذربایجانعربی_ارومیه
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
38.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#تدریس فصل ششم
#مساحت شکل های ترکیبی
#روش اسان
#چه زمانی برای بدست اوردن مساحت کلی در شکل ترکیبی مساحت هارااز هم کم میکنیم
#هدف و روش :در فصل ششم واشنایی با شکل های ترکیبی دانش اموزان من برای بدست اوردن مساحت کلی دچار تردید میشدن که چه موقع مساحت هاراجمع و چه موقع از هم کم کنند،برای همین با اسان سازی مبحث به کمک یک مقوا شکل ترکیبی درست کردم و با روش ترسیم مشاحت کلی به روش شکل این مبحث را قدم به قدم به انها اموزش دادم.
#طبق ساحت علمی واموزشی فناوانه
#دبستان پسرانه مکتب النبی (ص)ارومیه
#پایه چهارم
#اموزگار:پورهاشم
#مدارس_الگوی_صالح_استان_اذربایجانغربی_ارومیه
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#بازی و ریاضی
#تلفیق ریاضی با هنر و خلاقیت
#ریاضی و کاردستی
#زنگ هنر ساخت صحفه میخی و اشنایی با چهار ضلعی
#گروهبندی و مسابقه
#همکاری و رقابت
#هدف و روش :در زنگ هنر بچه ها با گروهبندی و همکاری صفحه میخی را درست کردند
و برروی ان انچه در باره چهار ضلعی ها اموخته بودند شروع کردند به تمرین و بازی و ساخت چهارضلعی ها با کش
بعد کلاسمون گروهبندی شد و باهم مسابقه دادند ودر اخر گروه برنده را کل کلاس تشویق کرده و باهم عکس گروهی گرفتند
در این روش هم کار هنری انجام دادن که دقت و تمرکز بالایی میخواست ،هم انچه در ریاضی تدریس شده بود بهتر اشنا شدند هم کار گروهی و همکاری و احترام به همدیگر را یاد گرفتند
#طبق ساحت علمی و اموزشی و فناورانه و زیباشناسی
#دبستان پسرانه مکتب النبی(ص)ارومیه
#اموزگار:پورهاشم
#مدارس_راهیان_کوثری_استان_آذربایجانغربی_ارومیه
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
46.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#ریاضی_صحفه شطرنجی
#شروع تدریس چهارضلعی
#ویژگی چهارضلعی ها
#ازمایش و حدس و گمان
#اندازه گیری زاویه ها با کمک طلق
#هدف و روش: بعد از تدریس و یاداوری و معرفی چهار صلعی ها و بیان خصوصیات انها در روی صحفه شطرنجی ،سعی کردم انچه را که تدریس کرده بودم با کمک طلق مرحله به مرحله به دانش اموزانم نشان دهم وقتی میگوییم زاویه روبرو برابر است منظور چه است ؟
وقتی وسیله ای بنام نقاله نداریم چه کنیم ؟
#طبق ساحت علمی و اموزشی
#دبستان پسرانه مکتب النبی(ص)ارومیه
#اموزگار :پورهاشم
#مدارس_راهیان_کوثری_استان_آذربایجانغربی_ارومیه
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
47.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#تدریس ریاضی
#کار گروهی
#دست ورزی
#کار گروهی
#تقویت حس مسئولیت پزیری
#یادگیری اسان
#هدف و روش: برای تدرس اشکال هندسی را بامقوای رنگی با کمک شاگردانم درست کرده و در تابلو نصب کردیم ،سپس تک تک ویژگی چهار صلعی هارو باهممرور کردیم و محیط و مساحت اشکال را تدریس کردم مشارکت دانش اموز در امر تدریس در یادگیری بسیار موثر است واز طرفی باعث تقویت احساس مسولیت و اعتماد بنفس در انها میشود
#طبق ساحت علمی و اموزشی
#دبستان پسرانه مکتب النبی(ص)ارومیه
#اموزگار پورهاشم
#مدارس_کوثری_استان_اذربایجانغربی_ارومیه
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
28.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#بازی و ریاضی
#تدریس ریاضی
#فصل ششم
#شکل هندسی ترکیبی
#مساحت کلی
#چه زمانی برای بدست اوردن مساحت کلی ، حاصل مساحت ها را با هم جمع میکنیم.
#هدف و روش : درفصل ششم دانش اموزان با شکل های چهارضلعی بیشتراشناشدن وچگونگی محاسبه مساحت و محیط شکل هارو یادگرفتن اما دراواخر فصل باشکل های ترکیبی اشناشدن که برای محاسبه در این شکل ها من روش ترسیم مساحت کلی باشکل را به دانش اموزانم یاد دادم ،دراین روش،قدم اول نگاه دقیق هست ،قدم دوم تشخیص شکل هاو قدم سوم ترسیم مساحت کلابا شکل و قدم اخر بدست اوردن تک تک مساحت ها و بعد جمع بندی وبدست اوردن مساحت کلی است ،این روش ،مرحله به مرحله هست و مانند بازی برای بچه هالذت بخش است در این کلیب برای تثبیت یادگیری به کمک کاغذرنگی و ساخت یک شکل ترکیبی مثالی برای دانش اموزانم حل کردم .
#طبق ساحت ،علمی_اموزشی_فناورانه
#دبستان پسرانه مکتب النبی(ص)ارومیه
#پایه_چهارم
#اموزگار:پورهاشم
#مدارس_الگوی_صالح_استان_اذربایجانغربی_ارومیه
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
#تدریس درس علوم
#آزمایش و ازمایشگاه
#آشنایی با ریشه های خوراکی
#ریشه راست ،ریشه افشان
#هدف و روش: بعد از گروهبندی کلاس و تهیه تعدادی از ریشه های خوراکی و انواع سبزی هایی که ما از برگ ،دانه ،ریشه ،ساقه ،میوه انها استفاده میکنیم
اینبار دانش اموزان دیگر به پیاز با دید یک ریشه خوراکی یا به نعنا با دید یک برگ خوراکی اشنا شدند. با اینکه همگی پیاز و پیازچه را دیده بودند مراحل رشد این گیاه و اینکه ما از ریشه و ساقه و برگ ان استفاده میکنیم یا دیدن ریشه افشان گیاه نعنا از نزدیک برایشان بسیار جالب و لذت بخش بود .
#طبق ساحت علمی و اموزشی و فناورانه
#دبستان پسرانه مکتب النبی (ص)ارومیه
#اموزگار:پورهاشم
#پایه:چهارم
#مدارس_راهیان_کوثری_استان_آذریبایجانغربی_ارومیه
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98