eitaa logo
فناوری اطلاعات و توسعه پژوهش ناحیه ۶
1.5هزار دنبال‌کننده
494 عکس
45 ویدیو
164 فایل
🔊کانال اطلاع‌رسانی واحد #فناوری اطلاعات و آمار نیروی انسانی، توسعه پژوهش و آموزش نیروی‌ انسانی مدیریت آموزش‌وپرورش ناحیه ۶ اصفهان 🆔️ shad.ir/ict1730 #شاد 🆔 eitaa.com/ict1730 #ایتا 🌐zil.ink/ict1730
مشاهده در ایتا
دانلود
📌 به منظور تکمیل فرایند ارزیابی ها در تعدادی از مدارس که هنوز موفق به انجام این امر نگردیده اند ، سامانه برای مدت کوتاهی در دسترس می باشد. 🆔 @ict1730
📣🟢 دوره ضمن خدمت پدافند پرتوی (مزین به نام شهیدفخری زاده🇮🇷) 🟢 استان: سراسری 🟢 مدت دوره: ۱۶ ساعت ❇️ ثبت نام: فعال تا ۷ بهمن ❇️ تاریخ آزمون: 20 الی 21 بهمن ساعت 10 الی 17 🌐 my.medu.ir ‌ 🆔 @ict1730
✨دبیرخانه استانی معلم پژوهنده مستقر در مدیریت آموزش‌وپرورش ناحیه۶ اصفهان برگزار می‌کند:⚜ 🔸🔹کارگاه کاربردی "درمان اختلالات خواندن با اقدام‌پژوهی(استفاده از نظریات بازی وارسازی و رویکرد چندحسی فرنالد)"🔹🔸 ▫️مدرس: سرکارخانم الهام آقابابایی 🥇معلم پژوهنده ۱۴۰۲ 📆 پنج‌شنبه ۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۳ ⏰ساعت ۹ صبح 📍وبینار بصورت کاملا در بستر اسکای‌روم و همزمان در کانال شاد دبیرخانه و گروه تحقیق استان بصورت پخش زنده برگزار می‌گردد. 🔖 حضور معتبر/ضمن‌خدمت 🔴 لینک حضور در نشست بصورت "مهمان": 🌐 www.skyroom.online/ch/famin2isf/research 🆔 shad.ir/edutechisf 🆔 eitaa.com/edutechisf
📶برگزاری سومین جلسه بیست‌وهشتُمین برنامه دبیرخانه با موضوع "درمان اختلالات خواندن با اقدام‌پژوهی(استفاده از نظریات بازی وارسازی و رویکرد چندحسی فرنالد)" و حضور گرانقدر "الهام آقابابایی" بر بستر اسکای‌روم و پخش زنده کانال شاد با حضور بالغ بر ۲۰۰۰ نفر از سراسر استان و کشور 📚دبیرخانه بیست‌وهشتُمین برنامه معلم پژوهنده اصفهان مستقر در آموزش‌وپرورش ناحیه۶ 🆔 eitaa.com/edutechisf 🆔 shad.ir/edutechisf
هدایت شده از EdUteCh
📊گزارش آماری شرکت‌کنندگان در مجموعه وبینارهای برگزار شدۀ بیست‌وهشتُمین برنامۀ معلم پژوهندۀ اصفهان مستقر در مدیریت آموزش‌وپرورش ناحیه6 🔻مجموع شرکت‌کنندگان از استان : 2283 نفر 🔻مجموع شرکت‌کنندگان از استان‌ها: 1527 نفر 🔻شرکت‌کنندگان از نواحی 6گانه: 🟠ناحیه 6: 341 نفر 🟡ناحیه 5: 171 نفر 🟢ناحیه 4: 112 نفر 🔵ناحیه 3: 82 نفر 🟣ناحیه 2: 140 نفر ⚪ناحیه 1: 212 نفر 🔗کانال‌های بیست‌و‌هشتُمین برنامۀ دبیرخانۀ معلم پژوهنده استان مستقر در آموزش‌و‌پرورش ناحیه 🆔 shad.ir/edutechisf 🆔 eitaa.com/edutechisf
هدایت شده از EdUteCh
رتبه برگزیده کشوری اصفهان.pdf
2.34M
📝عنوان: فایل گزارش اقدام‌پژوهی برتر کشوری سال تحصیلی 1403-1402 ‼توجه: قسمت‌هایی از فایل به دلیل اطلاعات فردی دانش‌آموز و حریم شخصی نگارنده حذف گردیده است. ضمناً فایل، صرفاً جهت گرفتن ایده و اطلاع از ساختار کلی و قالب گزارش است و انجام آن می‌بایست مطابق آخرین شیوه‌نامه و دستورالعمل‌ انجام پذیرد. 📁نوع فایل: pdf 💾حجم: 2/23 مگابایت 🗳دسته بندی: 🙏ما را به همکاران خود معرفی کنید: 🙋🏻بیست‌و‌هشتُمین برنامۀ دبیرخانۀ معلم پژوهنده استان مستقر در آموزش‌و‌پرورش ناحیه 🙋🏻shad.ir/edutechisf 🆔 eitaa.com/edutechisf
📚 فراخوان بیست‌و‌هشتُمین برنامۀ معلم پژوهنده (اقدام‌ پژوهی) استان اصفهان در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ #⃣ ویژۀ کلیۀ فرهنگیان و کارکنان ستادی آموزش‌وپرورش ✨دبیرخانۀ استانی معلم پژوهنده مستقر در آموزش‌وپرورش ناحیه 📞شماره تماس: ☎️ 031-35235657 📪 لینک کانال اختصاصی دبیرخانه در و : 🆔 shad.ir/edutechisf 🆔 eitaa.com/edutechisf
دستورالعمل کشوری برنامه معلم پژوهنده.pdf
11.56M
📝دستورالعمل کشوری برنامه معلم پژوهنده 📪 لینک کانال اختصاصی دبیرخانه در و : 🆔 shad.ir/edutechisf 🆔 eitaa.com/edutechisf
نکات مورد توجه در فرایند اقدام پژوهی.pdf
226K
#⃣نکات مورد توجه در فرایند اقدام پژوهی 📪 لینک کانال اختصاصی دبیرخانه در و : 🆔 shad.ir/edutechisf 🆔 eitaa.com/edutechisf
💡 برای معلمان تا کلاس‌های درس خود را مطالعه کنند - برای مثال، روش‌های آموزشی خودشان، دانش‌آموزان خودشان، و ارزیابی‌های خودشان - تا بتوانند آن‌ها را بهتر درک کنند و بتوانند کیفیت یا اثربخشی آن‌ها را بهبود بخشند. 📚دبیرخانه بیست‌وهشتُمین برنامه معلم پژوهنده اصفهان مستقر در آموزش‌وپرورش ناحیه۶ 🆔 eitaa.com/edutechisf 🆔 shad.ir/edutechisf
فناوری اطلاعات و توسعه پژوهش ناحیه ۶
💡#اقدام‌پژوهی #فرصتی برای معلمان تا کلاس‌های درس خود را مطالعه کنند - برای مثال، روش‌های آموزشی خودش
📚اقدام‌پژوهی«action research» را تحقیقی نظام‌دار، ، مبتنی بر همکاری، و تعریف کرده‌اند که توسط شرکت‌کنندگان در این پژوهش انجام می‌پذیرد(آهنچیان و همکاران، 1383). به بیان ساده‌تر، اقدامی در جهت حل مساله‌ای است که فرد در ضمن کار خود با آن مواجه می‌شود و گام به گام و طی مراحل مختلف زمانی، توسط خود افراد و ضمن کارشان صورت می‌پذیرد. در واقع، پژوهش در ، فعالیتی آموزشی و پژوهشی است که توسط برای حل سریع مشکلاتی که در حین فعالیت یاددهی یادگیری با آن مواجه می‌شود، صورت می‌پذیرد(آهنچیان، 1382). 📖سابقه اقدام‌پژوهی در نظام تعلیم و تربیت در جهان به نیمه دوم قرن بیستم می‌رسد و سوابق نشان می‌دهد که این رویکرد از انگلستان آغاز گردید(امیرحسینی، 1384). اقدام پژوهي را منتسب به کورت لوين(kurt lewin) و طرح آن را از سال 1944 توسط وي مي‌دانند. وي معتقد بود که اگر پژوهش اجتماعي صرفا منجر به توليد دانش گردد، بدون آن‌که در چرخه فعاليت‌هاي اجتماعي بهبودي و تغيير ايجاد کند به مقصود خود است. از ديدگاه وي، هدف پژوهش تنها شناخت جهان و تفسير آن نيست؛ بلکه آن نيز مي‌باشد. وي، اقدام پژوهي را عاملي نيرومند براي نيل به اين هدف مهم مي‌دانست. 🔍زیچنر(2001) و هاپکینز (2002)، اقدام‌پژوهی را به‌عنوان یک سنت پژوهشی معرفی می‌کنند؛ این در حالی است که در دو دهه گذشته، اقدام‌پژوهی در آمریکا محبوبیت گسترده‌ای یافته و بیشتر توسط دانشگاه‌ها حمایت می‌گردد. در این زمینه، زیچنر خاطرنشان می‌کند که بیشتر اقدام‌پژوهی‌هایی که در گذشته اجرا شده‌اند در سطوح دانشگاهی و در ارتباط با معلمان بوده است(والسا کوشای، 1390). بررسی‌ها نشان می‌دهد اقدام‌پژوهي از بستر تحقيقات کيفي متولد شده است. 📚دبیرخانۀ بیست‌وهشتُمین برنامۀ معلم پژوهندۀ اصفهان مستقر در آموزش‌وپرورش ناحیه۶ 🆔 eitaa.com/edutechisf 🆔 shad.ir/edutechisf