📌 به منظور تکمیل فرایند ارزیابی ها در تعدادی از مدارس که هنوز موفق به انجام این امر نگردیده اند ، سامانه برای مدت کوتاهی در دسترس می باشد.
#معلم_نمونه
🆔 @ict1730
#ضمن_خدمت
#کشوری
📣🟢 دوره ضمن خدمت
پدافند پرتوی (مزین به نام شهیدفخری زاده🇮🇷)
🟢 استان: سراسری
🟢 مدت دوره: ۱۶ ساعت
❇️ ثبت نام: فعال تا ۷ بهمن
❇️ تاریخ آزمون: 20 الی 21 بهمن
ساعت 10 الی 17
🌐 my.medu.ir
🆔 @ict1730
✨دبیرخانه استانی معلم پژوهنده مستقر در مدیریت آموزشوپرورش ناحیه۶ اصفهان برگزار میکند:⚜
🔸🔹کارگاه کاربردی "درمان اختلالات خواندن با اقدامپژوهی(استفاده از نظریات بازی وارسازی و رویکرد چندحسی فرنالد)"🔹🔸
▫️مدرس: سرکارخانم الهام آقابابایی
🥇معلم پژوهنده #برتر #کشوری ۱۴۰۲
📆 پنجشنبه ۴ بهمنماه ۱۴۰۳
⏰ساعت ۹ صبح
📍وبینار بصورت کاملا #رایگان در بستر اسکایروم و همزمان در کانال شاد دبیرخانه و گروه تحقیق استان بصورت پخش زنده برگزار میگردد.
🔖 #گواهی حضور معتبر/ضمنخدمت
🔴 لینک حضور در نشست بصورت "مهمان":
🌐 www.skyroom.online/ch/famin2isf/research
#وبینار #آموزشی
#اقدام_پژوهی #اطلاعیه
🆔 shad.ir/edutechisf
🆔 eitaa.com/edutechisf
📶برگزاری سومین جلسه #وبینار بیستوهشتُمین برنامه دبیرخانه #معلم_پژوهنده با موضوع "درمان اختلالات خواندن با اقدامپژوهی(استفاده از نظریات بازی وارسازی و رویکرد چندحسی فرنالد)" و حضور #استاد گرانقدر "الهام آقابابایی" بر بستر اسکایروم و پخش زنده کانال شاد #دبیرخانه با حضور بالغ بر ۲۰۰۰ نفر از سراسر استان و کشور
📚دبیرخانه بیستوهشتُمین برنامه معلم پژوهنده اصفهان مستقر در آموزشوپرورش ناحیه۶
🆔 eitaa.com/edutechisf
🆔 shad.ir/edutechisf
هدایت شده از EdUteCh
📊گزارش آماری شرکتکنندگان در مجموعه وبینارهای برگزار شدۀ بیستوهشتُمین برنامۀ معلم پژوهندۀ اصفهان مستقر در مدیریت آموزشوپرورش ناحیه6
🔻مجموع شرکتکنندگان از استان #اصفهان: 2283 نفر
🔻مجموع شرکتکنندگان از #سایر استانها: 1527 نفر
🔻شرکتکنندگان از نواحی 6گانه:
🟠ناحیه 6: 341 نفر
🟡ناحیه 5: 171 نفر
🟢ناحیه 4: 112 نفر
🔵ناحیه 3: 82 نفر
🟣ناحیه 2: 140 نفر
⚪ناحیه 1: 212 نفر
🔗کانالهای بیستوهشتُمین برنامۀ دبیرخانۀ معلم پژوهنده استان #اصفهان مستقر در آموزشوپرورش ناحیه #شش
🆔 shad.ir/edutechisf
🆔 eitaa.com/edutechisf
هدایت شده از EdUteCh
رتبه برگزیده کشوری اصفهان.pdf
2.34M
📝عنوان:
فایل گزارش اقدامپژوهی برتر کشوری سال تحصیلی 1403-1402
‼توجه: قسمتهایی از فایل به دلیل اطلاعات فردی دانشآموز و حریم شخصی نگارنده حذف گردیده است. ضمناً فایل، صرفاً جهت گرفتن ایده و اطلاع از ساختار کلی و قالب گزارش است و انجام آن میبایست مطابق آخرین شیوهنامه و دستورالعمل انجام پذیرد.
📁نوع فایل: pdf
💾حجم: 2/23 مگابایت
🗳دسته بندی: #آموزشی #اقدام_پژوهی
#دبیرخانه_استانی_معلم_پژوهنده
🙏ما را به همکاران خود معرفی کنید:
🙋🏻بیستوهشتُمین برنامۀ دبیرخانۀ معلم پژوهنده استان #اصفهان مستقر در آموزشوپرورش ناحیه #شش
🙋🏻shad.ir/edutechisf
🆔 eitaa.com/edutechisf
📚 فراخوان بیستوهشتُمین برنامۀ معلم پژوهنده (اقدام پژوهی) استان اصفهان در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳
#⃣ ویژۀ کلیۀ فرهنگیان و کارکنان ستادی آموزشوپرورش
✨دبیرخانۀ استانی معلم پژوهنده مستقر در آموزشوپرورش ناحیه #شش
📞شماره تماس:
☎️ 031-35235657
📪 لینک کانال اختصاصی دبیرخانه در #شاد و #ایتا:
🆔 shad.ir/edutechisf
🆔 eitaa.com/edutechisf
دستورالعمل کشوری برنامه معلم پژوهنده.pdf
11.56M
📝دستورالعمل کشوری برنامه معلم پژوهنده
📪 لینک کانال اختصاصی دبیرخانه در #شاد و #ایتا:
🆔 shad.ir/edutechisf
🆔 eitaa.com/edutechisf
نکات مورد توجه در فرایند اقدام پژوهی.pdf
226K
#⃣نکات مورد توجه در فرایند اقدام پژوهی
📪 لینک کانال اختصاصی دبیرخانه در #شاد و #ایتا:
🆔 shad.ir/edutechisf
🆔 eitaa.com/edutechisf
💡#اقدامپژوهی #فرصتی برای معلمان تا کلاسهای درس خود را مطالعه کنند - برای مثال، روشهای آموزشی خودشان، دانشآموزان خودشان، و ارزیابیهای خودشان - تا بتوانند آنها را بهتر درک کنند و بتوانند کیفیت یا اثربخشی آنها را بهبود بخشند.
📚دبیرخانه بیستوهشتُمین برنامه معلم پژوهنده اصفهان مستقر در آموزشوپرورش ناحیه۶
🆔 eitaa.com/edutechisf
🆔 shad.ir/edutechisf
فناوری اطلاعات و توسعه پژوهش ناحیه ۶
💡#اقدامپژوهی #فرصتی برای معلمان تا کلاسهای درس خود را مطالعه کنند - برای مثال، روشهای آموزشی خودش
📚اقدامپژوهی«action research» را تحقیقی نظامدار، #گروهی، مبتنی بر همکاری، #خوداندیشیده و #انتقادی تعریف کردهاند که توسط شرکتکنندگان در این پژوهش انجام میپذیرد(آهنچیان و همکاران، 1383). به بیان سادهتر، اقدامی در جهت حل مسالهای #ملموس است که فرد در ضمن کار خود با آن مواجه میشود و گام به گام و طی مراحل مختلف زمانی، توسط خود افراد و ضمن کارشان صورت میپذیرد. در واقع، پژوهش در #عمل، فعالیتی آموزشی و پژوهشی است که توسط #معلم برای حل سریع مشکلاتی که در حین فعالیت یاددهی یادگیری با آن مواجه میشود، صورت میپذیرد(آهنچیان، 1382).
📖سابقه اقدامپژوهی در نظام تعلیم و تربیت در جهان به نیمه دوم قرن بیستم میرسد و سوابق نشان میدهد که این رویکرد از انگلستان آغاز گردید(امیرحسینی، 1384). اقدام پژوهي را منتسب به کورت لوين(kurt lewin) و طرح آن را از سال 1944 توسط وي ميدانند. وي معتقد بود که اگر پژوهش اجتماعي صرفا منجر به توليد دانش گردد، بدون آنکه در چرخه فعاليتهاي اجتماعي بهبودي و تغيير ايجاد کند به مقصود خود #نرسيده است. از ديدگاه وي، هدف پژوهش تنها شناخت جهان و تفسير آن نيست؛ بلکه #تغيير آن نيز ميباشد. وي، اقدام پژوهي را عاملي نيرومند براي نيل به اين هدف مهم ميدانست.
🔍زیچنر(2001) و هاپکینز (2002)، اقدامپژوهی را بهعنوان یک سنت پژوهشی معرفی میکنند؛ این در حالی است که در دو دهه گذشته، اقدامپژوهی در آمریکا محبوبیت گستردهای یافته و بیشتر توسط دانشگاهها حمایت میگردد. در این زمینه، زیچنر خاطرنشان میکند که بیشتر اقدامپژوهیهایی که در گذشته اجرا شدهاند در سطوح دانشگاهی و در ارتباط با معلمان بوده است(والسا کوشای، 1390). بررسیها نشان میدهد اقدامپژوهي از بستر تحقيقات کيفي متولد شده است.
📚دبیرخانۀ بیستوهشتُمین برنامۀ معلم پژوهندۀ اصفهان مستقر در آموزشوپرورش ناحیه۶
🆔 eitaa.com/edutechisf
🆔 shad.ir/edutechisf