eitaa logo
فناوری اطلاعات و توسعه پژوهش ناحیه ۶
1.5هزار دنبال‌کننده
498 عکس
45 ویدیو
166 فایل
🔊کانال اطلاع‌رسانی واحد #فناوری اطلاعات و آمار نیروی انسانی، توسعه پژوهش و آموزش نیروی‌ انسانی مدیریت آموزش‌وپرورش ناحیه ۶ اصفهان 🆔️ shad.ir/ict1730 #شاد 🆔 eitaa.com/ict1730 #ایتا 🌐zil.ink/ict1730
مشاهده در ایتا
دانلود
✨دبیرخانه استانی معلم پژوهنده مستقر در مدیریت آموزش‌وپرورش ناحیه۶ اصفهان برگزار می‌کند:⚜ 🔸🔹کارگاه کاربردی "درمان اختلالات خواندن با اقدام‌پژوهی(استفاده از نظریات بازی وارسازی و رویکرد چندحسی فرنالد)"🔹🔸 ▫️مدرس: سرکارخانم الهام آقابابایی 🥇معلم پژوهنده ۱۴۰۲ 📆 پنج‌شنبه ۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۳ ⏰ساعت ۹ صبح 📍وبینار بصورت کاملا در بستر اسکای‌روم و همزمان در کانال شاد دبیرخانه و گروه تحقیق استان بصورت پخش زنده برگزار می‌گردد. 🔖 حضور معتبر/ضمن‌خدمت 🔴 لینک حضور در نشست بصورت "مهمان": 🌐 www.skyroom.online/ch/famin2isf/research 🆔 shad.ir/edutechisf 🆔 eitaa.com/edutechisf
📶برگزاری سومین جلسه بیست‌وهشتُمین برنامه دبیرخانه با موضوع "درمان اختلالات خواندن با اقدام‌پژوهی(استفاده از نظریات بازی وارسازی و رویکرد چندحسی فرنالد)" و حضور گرانقدر "الهام آقابابایی" بر بستر اسکای‌روم و پخش زنده کانال شاد با حضور بالغ بر ۲۰۰۰ نفر از سراسر استان و کشور 📚دبیرخانه بیست‌وهشتُمین برنامه معلم پژوهنده اصفهان مستقر در آموزش‌وپرورش ناحیه۶ 🆔 eitaa.com/edutechisf 🆔 shad.ir/edutechisf
هدایت شده از EdUteCh
📊گزارش آماری شرکت‌کنندگان در مجموعه وبینارهای برگزار شدۀ بیست‌وهشتُمین برنامۀ معلم پژوهندۀ اصفهان مستقر در مدیریت آموزش‌وپرورش ناحیه6 🔻مجموع شرکت‌کنندگان از استان : 2283 نفر 🔻مجموع شرکت‌کنندگان از استان‌ها: 1527 نفر 🔻شرکت‌کنندگان از نواحی 6گانه: 🟠ناحیه 6: 341 نفر 🟡ناحیه 5: 171 نفر 🟢ناحیه 4: 112 نفر 🔵ناحیه 3: 82 نفر 🟣ناحیه 2: 140 نفر ⚪ناحیه 1: 212 نفر 🔗کانال‌های بیست‌و‌هشتُمین برنامۀ دبیرخانۀ معلم پژوهنده استان مستقر در آموزش‌و‌پرورش ناحیه 🆔 shad.ir/edutechisf 🆔 eitaa.com/edutechisf
هدایت شده از EdUteCh
رتبه برگزیده کشوری اصفهان.pdf
2.34M
📝عنوان: فایل گزارش اقدام‌پژوهی برتر کشوری سال تحصیلی 1403-1402 ‼توجه: قسمت‌هایی از فایل به دلیل اطلاعات فردی دانش‌آموز و حریم شخصی نگارنده حذف گردیده است. ضمناً فایل، صرفاً جهت گرفتن ایده و اطلاع از ساختار کلی و قالب گزارش است و انجام آن می‌بایست مطابق آخرین شیوه‌نامه و دستورالعمل‌ انجام پذیرد. 📁نوع فایل: pdf 💾حجم: 2/23 مگابایت 🗳دسته بندی: 🙏ما را به همکاران خود معرفی کنید: 🙋🏻بیست‌و‌هشتُمین برنامۀ دبیرخانۀ معلم پژوهنده استان مستقر در آموزش‌و‌پرورش ناحیه 🙋🏻shad.ir/edutechisf 🆔 eitaa.com/edutechisf
📚 فراخوان بیست‌و‌هشتُمین برنامۀ معلم پژوهنده (اقدام‌ پژوهی) استان اصفهان در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ #⃣ ویژۀ کلیۀ فرهنگیان و کارکنان ستادی آموزش‌وپرورش ✨دبیرخانۀ استانی معلم پژوهنده مستقر در آموزش‌وپرورش ناحیه 📞شماره تماس: ☎️ 031-35235657 📪 لینک کانال اختصاصی دبیرخانه در و : 🆔 shad.ir/edutechisf 🆔 eitaa.com/edutechisf
دستورالعمل کشوری برنامه معلم پژوهنده.pdf
11.56M
📝دستورالعمل کشوری برنامه معلم پژوهنده 📪 لینک کانال اختصاصی دبیرخانه در و : 🆔 shad.ir/edutechisf 🆔 eitaa.com/edutechisf
نکات مورد توجه در فرایند اقدام پژوهی.pdf
226K
#⃣نکات مورد توجه در فرایند اقدام پژوهی 📪 لینک کانال اختصاصی دبیرخانه در و : 🆔 shad.ir/edutechisf 🆔 eitaa.com/edutechisf
💡 برای معلمان تا کلاس‌های درس خود را مطالعه کنند - برای مثال، روش‌های آموزشی خودشان، دانش‌آموزان خودشان، و ارزیابی‌های خودشان - تا بتوانند آن‌ها را بهتر درک کنند و بتوانند کیفیت یا اثربخشی آن‌ها را بهبود بخشند. 📚دبیرخانه بیست‌وهشتُمین برنامه معلم پژوهنده اصفهان مستقر در آموزش‌وپرورش ناحیه۶ 🆔 eitaa.com/edutechisf 🆔 shad.ir/edutechisf
فناوری اطلاعات و توسعه پژوهش ناحیه ۶
💡#اقدام‌پژوهی #فرصتی برای معلمان تا کلاس‌های درس خود را مطالعه کنند - برای مثال، روش‌های آموزشی خودش
📚اقدام‌پژوهی«action research» را تحقیقی نظام‌دار، ، مبتنی بر همکاری، و تعریف کرده‌اند که توسط شرکت‌کنندگان در این پژوهش انجام می‌پذیرد(آهنچیان و همکاران، 1383). به بیان ساده‌تر، اقدامی در جهت حل مساله‌ای است که فرد در ضمن کار خود با آن مواجه می‌شود و گام به گام و طی مراحل مختلف زمانی، توسط خود افراد و ضمن کارشان صورت می‌پذیرد. در واقع، پژوهش در ، فعالیتی آموزشی و پژوهشی است که توسط برای حل سریع مشکلاتی که در حین فعالیت یاددهی یادگیری با آن مواجه می‌شود، صورت می‌پذیرد(آهنچیان، 1382). 📖سابقه اقدام‌پژوهی در نظام تعلیم و تربیت در جهان به نیمه دوم قرن بیستم می‌رسد و سوابق نشان می‌دهد که این رویکرد از انگلستان آغاز گردید(امیرحسینی، 1384). اقدام پژوهي را منتسب به کورت لوين(kurt lewin) و طرح آن را از سال 1944 توسط وي مي‌دانند. وي معتقد بود که اگر پژوهش اجتماعي صرفا منجر به توليد دانش گردد، بدون آن‌که در چرخه فعاليت‌هاي اجتماعي بهبودي و تغيير ايجاد کند به مقصود خود است. از ديدگاه وي، هدف پژوهش تنها شناخت جهان و تفسير آن نيست؛ بلکه آن نيز مي‌باشد. وي، اقدام پژوهي را عاملي نيرومند براي نيل به اين هدف مهم مي‌دانست. 🔍زیچنر(2001) و هاپکینز (2002)، اقدام‌پژوهی را به‌عنوان یک سنت پژوهشی معرفی می‌کنند؛ این در حالی است که در دو دهه گذشته، اقدام‌پژوهی در آمریکا محبوبیت گسترده‌ای یافته و بیشتر توسط دانشگاه‌ها حمایت می‌گردد. در این زمینه، زیچنر خاطرنشان می‌کند که بیشتر اقدام‌پژوهی‌هایی که در گذشته اجرا شده‌اند در سطوح دانشگاهی و در ارتباط با معلمان بوده است(والسا کوشای، 1390). بررسی‌ها نشان می‌دهد اقدام‌پژوهي از بستر تحقيقات کيفي متولد شده است. 📚دبیرخانۀ بیست‌وهشتُمین برنامۀ معلم پژوهندۀ اصفهان مستقر در آموزش‌وپرورش ناحیه۶ 🆔 eitaa.com/edutechisf 🆔 shad.ir/edutechisf
❓سوال: ❌برای ثبت کارنامه ها یک سری از کلاس چند نفر از دانش آموزان نیستن، هم کلاس‌بندی درسته هم در سامانه نماد و شهاب؛ نمی دونم چرا موقع ثبت کارنامه اسمشون نیست؟ ✅پاسخ سوال همکار: 🔰وضعیت را از مشخصات فردی از فعال به ترک تحصیل تبدیل کنید و تایید، بعد مجدد به فعال و تایید کنید. 🆔 @ict1730
1️⃣ در رابطه با مشکل عدم دسترسی به برای نیروهای جدیدالاستخدام (ماده۲۸) از این روش اقدام بفرمایید؛ مشکل برطرف خواهد شد: عملیات اولیه ⬅️ سازماندهی و ثبت نام ⬅️ویرایش موبایل پیام‌رسان ⚠️بعد از ۲۴ ساعت، همکار، مای خودشون رو بروز کنند، دسترسی ایجاد خواهد شد. 2️⃣ اگر همکار با سابقه بیش از یک‌سال یا جدیدالاستخدام با وجود طی مرحله اول برای ورود به سیدا مشکل داره: از مسیر مدیریت⬅️ انتصاب و دسترسی⬅️ پرسنل سال جاری ⬅️سمت مشاور،مراقب سلامت، معاون فنی و ... (هر سمتی که در مدرسه شما وجود نداره) براشون تعریف کنید همکار مای خودشون رو بروز کنند می‌تونند به راحتی وارد سیدا بشند. به محض موفقیت در ورودشون به سیدا، سمت تعریفی رو براشون حذف کنید. 3️⃣ نهایتا اگر همکاری با وجود انجام دو مرحله قبل، نتونستند وارد سیدا بشند، و یا تموم دروسشون نمایش داده نمی‌شد، در تخصیص دروس، براشون ویرایش بزنید و اسمشون رو از نیروی خرید خدمات یا برون سپاری و ... انتخاب کنید. همکار مای رو بروز کنند اوکی میشه. 🔴🔴همکاران بعد از ثبت نمرات فقط دکمه تایید رو بزنند و از تایید نهایی نمرات جدا خودداری کنند🔴🔴 ✴️اگر اسم دانش آموزان در لیست کلاسی پنل مدیر هست و در پنل معلم نه؛ وضعیت دانش آموز رو یکبار روی مثلا انتقال رفته یا ترک تحصیل بزنید تایید کنید. مجدد بگذارید روی فعال و تایید. همکار بروزرسانی کنند مای خودشون رو درست میشه. اگر با وجود انجام این کار همچنان اسمشون برای دبیر قابل رؤیت نبود، انتخاب واحد قبلی شون رو حذف، مجدد انجام بدید. بروزرسانی مای همکار و ... 🆔 @ict1730