eitaa logo
روزنه
6.2هزار دنبال‌کننده
4.1هزار عکس
2.1هزار ویدیو
256 فایل
دریچه ای به تاریخ، سیاست و اندیشه دینی معاصر ارتباط با ادمین @M_shahidani
مشاهده در ایتا
دانلود
روزنه
#شبی_که_ماه_کامل_شد؛ روایتی لیبرال از پدیده تکفیر یاسر حسینپور 💥اختصاصی @rozaneebefarda 🔻🔻🔻 🔹فیلم
بازتاب/۱ 🔸عشق و جنون@: نقد فیلم نرگس آبیار خیلی خوب بود... بخوبی نقاط ریز و دقیق رو پیدا کردید. این ادم گرایشات لیبرالی و غربزدگی داره ... در فیلم نفس هم انحرافات فکری اش معلوم بود... متاسفانه فرهنگ شوم و هولناک لیبرالیسم و پلورالیسم بشدت در دنیا و کشور ما تبلیغ شده و با تبلیغات جذاب و دهن پرکن، حسابی فریب میدن... @rozaneebefarda
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پیش‌بینی مسعود فراستی دربارهٔ جوایز جشنواره فیلم فجر به «شبی که ماه کامل شد»‌ @rozaneebefarda
روزنه
اعتراض اولیای دانش آموزان #مسجد_محور، به اقدام مشکوک اداره آموزش و پرورش قم @rozaneebefarda 🔻🔻🔻
💥اتفاق خوب 🔹بنا به معاونت ناحیه یک اداره آموزش شهر مقدس قم، در تاریخ 980322 نسبت به ثبت نام جهت امتحان سطح در یکی از مدارس، تا اطلاع ثانوی مراجعه به اداره کل لغو شد! 🔶پی افزود طبیعتا چنانچه این وعده محقق نشود، موج دوم اطلاع رسانی و مطالبه گری آغاز خواهد شد و در این مرحله معلوم نیست خسارت های معنوی قابل جبران باشد. @rozaneebefarda
💥امر_عجیب 🔻اهدای نسخه بازآفرینی شده قرآن نفیس آستان قدس توسط آقای به آقای ، در مشهد گفتنی است این تصویر مدت کوتاهی پس از انتشار، از صفحه رسمی تولیت آستان قدس شده است! 🔶پی افزود بحث بر سر اینکه قرآن اهدایی نسخه اصلی است یا بازآفرینی شده، بحثی حاشیه‌ای و انحرافی است. طبیعی است که هیچ تولیتی حق ندارد اموال آستان را به دیگران ببخشد و در این موارد نوعا به اصطلاح نسخه فاکسیمیله (چاپ نفیس عکسی از نسخ قدیمی) را هدیه می دهند. نکته اصلی آن است که بعد از شکست پروژه و قرار دادن معیشت مردم متدین ایران در تنگنای شدید، این قبیل اقدامات برای وجه تراشی و تقدس نمایی دولتمردان طراحی می شود که انتظار نیست که رجال هوشمند حوزوی، در این پازل بازی کنند. @rozaneebefarda
💥امر_عجیب 🔻اهدای انگشتری مخصوص مرقد منور حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) به از سوی تولیت آستان قدس رضوی @rozaneebefarda
جایگاه مبهم حوزه در ساختار نظام اسلامی @rozaneebefarda 🔻🔻🔻 🔹 هر روزه در گوشه و کنار نقدهایی بر متد آموزشی، ساختار و عملکرد سران حوزه‌های علمیه دیده می شود که به جز عده‌ای بسیار اندک که اساسا با اسلام و روحانیت مشکل دارند الحمدالله غالبا بیان‌گر دغدغه‌ها و نشان از پویایی نسل جدید حوزویان دارد. 🔸 اما به نظر حقیر هنوز جهت و عمق نقدها آنگونه که باید نیست و تضارب آراء منتقدین و مدافعین در فضای "خانه از پای بست ویران است / خواجه در بند نقش ایوان است" صورت می پذیرد. ♦️ تا زمانی که تکلیف مؤثرین در وضعیت فعلی حوزه علمیه اعم از بیوت مراجع معظم، جامعه محترم مدرسین و سایر مجموعه‌های حوزوی جایگاهشان به لحاظ ساختاری (برنامه ریزی، تصمیم سازی، تصمیم گیری، مدیریت و اجرا و نظارت و ارزیابی) با جایگاه ولایت فقیه و جانماییشان در ساختار نظام اسلامی و ارتباطشان با سایر قوا و نهادهای حاکمیتی تعریف و مشخص نشود مشکلات نه تنها کم نخواهد شد بلکه روز به روز افزایش پیدا خواهد کرد. ♦️ همانگونه که در قانون اساسی جایگاه ولایت فقیه، خبرگان رهبری، شورای نگهبان، قوای سه‌گانه و نیروهای مسلح و غیره و غیره همگی تعریف و حدود و ثغورشان در وظایف و اختیارات مشخص شده است باید برای حوزه علمیه و مؤثرین در آن نیز فکری کرد تا هر از گاهی و به هر بهانه‌ای سکولارهای لیبرال مسلک بر طبل جدایی نهاد دین از سیاست نکوبند و معرکه‌های منورالفکری عوام فریبانه نگیرند. ♦️ اساسا بهترین اقدام جهت خشکاندن آبشخورهای سکولاریزم، تنیده شدن ساختار حوزه علمیه و مؤثرین در آن در کالبد نظام اسلامی است و بس... ناگفته نماند منظور از نظام اسلامی قوه مجریه یعنی دولت نیست، چرا که ما هنوز با دولت اسلامی فاصله داشته و به عبارتی خودِ ساختار و بدنه دولت نیز نیاز به انقلاب و هضم در کالبد نظام اسلامی دارد. حسین کاوه سایت و کانال (پیرو) @rozaneebefarda
روزنه
💥امر_عجیب 🔻اهدای نسخه بازآفرینی شده قرآن نفیس آستان قدس توسط آقای #احمد_مروی به آقای #حسن_روحانی، د
بعدها معلوم خواهد شد چقدر از مشکلات معیشتی مردم تقصیر حوزۀ علمیه بوده است! @rozaneebefarda 🔻🔻🔻 🔸گاهی با چند اقدام ساده می‌توان جلوی فتنه و گرفتاری جامعه را گرفت؛ اما وقتی این اقدامات ساده انجام نشود، خدا غضب می‌کند. بسیاری اوقات، آغاز فتنه‌ها از سکوت نابجاست. علی(ع) به مردمی که از دستِ معاویه به‌ستوه آمده بودند، فرمود: «اگر توهینِ باطل کرده بودید، کارتان به اینجا نمی‌رسید» یعنی از همان اول، اگر مردم یا نخبگان جامعه وقتی باطلی را دیدند، در مقابلش سکوت نمی‌کردند، کارشان به آنجا نمی‌کشید. 🔸تفکر لیبرالی سالهاست که این کشور را زمین‌گیر کرده و هیچ دولتی هم از این تفکر فاصله نگرفته است، درحالی‌که ما تفکر دیگری لازم داریم؛ در این زمینه به تولیدِ دانش نیاز هست. 🔸بعدها در تاریخ ثبت خواهد شد که چقدر از مشکلات اقتصادی و معیشتیِ امروز مردم، به‌عهدۀ حوزه علمیه بوده که به شیوۀ لیبرالی ادارۀ کشور اعتراض نکردند؛ البته با یک حرکت به‌موقع، یک‌صدا و همه با هم. 👤 علیرضا پناهیان 🚩 هیئت شهدای گمنام - ۹۶.۱۱.۲۶ @rozaneebefarda
روزنه
💥امر_عجیب 🔻اهدای نسخه بازآفرینی شده قرآن نفیس آستان قدس توسط آقای #احمد_مروی به آقای #حسن_روحانی، د
روحانی جایزه کدام اقدام خارق‌العاده را از تولیت آستان گرفت؟! @rozaneebefarda 🔻🔻🔻 در طول تاریخ معمولا رسم بوده است که امیران و پادشاهان و نام آوران، هدایایی به آستان اهل بیت تقدیم می کرده اند و متولیان حرم، بخشی را مسئول حفاظت از آنان می نمودند. این هدایا ممکن بود یک اثر تاریخی، فاخر و یا معمولی ولی دارای اهمیت برای مالکان آن باشد مقام معظم رهبری نیز حتی هدایای شخصی خود را به آستان ملائک پاسبان حضرت شمس الشموس تقدیم می کند و در گنجینه فراتر از ارزش مادی آستان قدس رضوی نگه داری می شود و این گنجینه یکی از ذخایر نفیس مادی و معنوی ملت ایران به حساب می آید حال چه شده و یا چه کسی آمده که از آستان امام رئوف حضرت رضا (ع) اینگونه هدیه ای به رئیس جمهور اهدا می شود. این نتیجه کدام کار خارق العاده اوست؟!! پ.ن: اینکه این قرآن نسخه بازآفرینی شده است، درست؛ ولی : اولا اصل قرآن که از نسخ تاریخی است و هیچ عاقلی این نسخه های اصلی را از موزه به اشخاص هدیه نمی دهد (لذا اصلا سخن در تاریخی و نفیس بودن قرآن نبوده است.) ثانیا: سخن در اصل چنین نوع هدیه ای است که بسیار جای حرف دارد. ثالثا: نحوه اطلاع رسانی غلط این کار بسیار زننده و نابجا بود که خود مسئولین آستان، مجبور به حذف و اصلاح آن شدند. مرتضی عبداللهی @rozaneebefarda
شمشیر برچسب علیه حوزه انقلابی درنگی در نظرپراکنی علیه مفهوم 💥اختصاصی @rozaneebefarda 🔻🔻🔻 غیر از جناب آقای که هر از گاهی خود را مصداق می خواند و به دفاع صریح از این عنوان در عصر حاکمیت نظام اسلامی می پردازد، حد اقل دو گروه دیگر هستند که مدام از موضوع سخن به میان آورده، آن را نماد وابستگی به قدرت و امری مذموم و برخلاف سیره علمای ماضین معرفی می کنند؛ گروه نخست هستند که نوعا گوشت و پوست شان در دنیای سیاست شکل گرفته و نه تنها حکومتی اند که در مرتبه نازل تر، چهره هایی حزبی محسوب می شوند که همه حیثیت شان را در هر موسم انتخاباتی خرج فلان جریان سیاسی یا فلان رجل سیاسی می کنند و اصلا به روی خودشان هم نمی آورند که همین دو روز پیشتر، در مذمت سیاست ورزی روحانیون انشاءهای فراوان نوشته اند! دسته دوم روحانیون سنتی هستند که با ادبیات سلف گرایانه و با تکیه بر شعار تلاش دارند حوزه را به دوران پیش از انقلاب برگردانند. نماد دسته اول، است و نماد گروه دوم .(طبعا بدنه اساتید عضو این تشکل نوپدید مراد نیست و برخی سران آن مورد خطابند) در مورد این دو گروه و کار و کردارشان گفتنی زیاد است اما توجه به چند نکته مهم خالی از لطف نیست؛ ۱) امثال فاضل میبدی و سایر اعضای مجمع محققین قم، در تمام چهار دهه پیشین مسؤولیت های کلان سیاسی داشته و یا در رأس احزاب سیاسی قرار داشته اند و در حال حاضر که در سراشیبی عمر قرار دارند هم دست از دنیای سیاست به معنای سخیف و سطحی آن(کار حزبی) نکشیده اند پس این قبیل ژست های استقلال از حکومت و نفی آخوند حکومتی و ... به این جماعت نمی آید و بهتر است به شعور مخاطبان هوشمند خود احترام بگذارند و به جای نسخه پیچی برای عموم حوزویان که قطعا انقلابی و آماده خدمت در بستر نظام اسلامی اند، نسخه نپیچند و علمای خدوم و مجاهد را تخطئه نکنند که چراغی را ایزد برفروزد، هرآنکس پف کند ریشش (ریشه اش) بسوزد! ۲) دسته دوم هم بهتر است نگاهی به گذشته داشته باشند و یادآورند که اولا همین جماعت دسته نخست که اکنون به اتحاد استراتژیک با یکدیگر رسیده اند، همان پیروان دیروز و شاید امروز دکتر شریعتی اند که علمای عظام شیعه از جمله محقق کرکی و مجلسیین و شیخ بهایی را به دلیل حضور در دربار صفوی، آخوند درباری می خواند و تخطئه می کرد و بهتر است یادآورند که امام خمینی بود که در کوران مبارزه، دفاع از حیثیت فحول علمای شیعه از یاد نبرد و مردانه وارد میدان شد. حتمن این سروران در یاد دارند که در آن هنگام جماعت مدعی استقلال امروز، نسبت شان با پهلوی های سفاک و نوکران استکبار و استعمار چه بود! اینان در دوراهی مانده اند؛ از یک سو خود را پیرو و دوستدار امثال مجلسی نشان می دهند که اگر چنین است آنها برای ادای تکلیف حضور در دربار طاغوت را پذیرفته بودند و اینان خدمت در حکومت ولایت فقیه را ننگ و عار می شمارند!! از دیگر سو همینان برخی شان در عصر پهلوی (که علاوه بر ننگ استبداد، ننگ وابستگی را نیز داشت)، ارتباط خوبی با دستگاه داشته اند و هرگز در آن دوران به تئوری سازی برای جدایی روحانیت از دربار، اقدامی نکرده اند و از قضا در همان زمان هم به تخطئه روحانیت مبارز که نماد استقلال روحانیت از دربار طاغوت بود، دست می زدند و به همین دلیل بعضا بعنوان نماد آخوند درباری شناخته می شدند! ۳) امثال آقای خاتمی هم اگر واقعا به آنچه فرموده اند باور دارند باید در کارنامه شان این مدعا قابل بازیابی باشد. صد البته انصاف نیست خدمات افراد متعهد نادیده گرفته شود اما مطالبات برزمین مانده رهبر از حوزه و نیازهای نظام اسلامی به تولیدات حوزوی را مقایسه کنید به اختیارات، موقعیت و مسؤلیت برخی از این سروران و آنگاه باید قضاوت کرد که آیا واقعا این عزیزان در آخوند حکومتی بودن موفق بوده اند یا خیر؟! @rozaneebefarda
راهکاری برای مقابله با بی‌حجابی اجباری مرتضی عبداللهی 💥مهم @rozaneebefarda 🔻🔻🔻 حضور غیر طبیعی و پرتکرار این روزهای دخترکان و زنان بد حجاب در محافل و خیابانها، حکایت از سناریوی از پیش برنامه ریزی شده دشمن دارد که متاسفانه به صورت ناخودآگاه توسط طیفی از جوانان دختر و پسر جامعه ایرانی در حال عملیاتی شدن است. زشتی این مسئله، در لجام گسیختگی بی حجابی و دهن کجی به قانون شرع و مملکت به بروز در سطح جامعه منجر شده است. عدم کنترل صحیح این مسئله، کار را به جایی رسانده که حضور بانوان محجبه و خانواده های مومن در خیابان، پارکها و فضای عمومی سخت تر شده است. گویا است. جسارت، هتاکی، بی ادبی و حتی برخورد فیزیکی برخی از این خانم های بد حجاب و یا عملا مانکن و فاسد در خیابان، عرصه را برای امر به معروف و نهی از منکر سخت کرده و این خود موجب انفعال بسیاری از مومنان و خانواده های آنان شده است. ترس از افتادن در دام این زنان نیمه برهنه، و یا اتهام تعرض به آنها در فضای عمومی، سختی کار را بر ناهیان از منکر دو چندان کرده است. جوانان آتش به اختیار، باید فکری برای بی حجابی اجباری دختران جامعه کنند و در مرحله اول با فعال کردن مومنان مساجد و پایگاههای بسیج ـ زیر نظر و با کمک افراد مسن و با تجربه ـ به ها و اماکن عمومی بپردازند و در مرحله دوم، برخورد قانونی و سلبی لازم با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه را از نهادهای مسئول مطالبه و پیگیری کنند که در این مسیر، این امری اجتناب ناپذیر است. البته نهادهای فرهنگی نیز باید دایره ویژه ای برای احیای فریضه باز کنند و در عرض کارهای بالا به فعالیت منسجم و تشکیلاتی در این زمینه بپردازند. میدهم: برخلاف این سالها که متصدیان امر حجاب عمدتا آقایان بوده اند، از این به بعد تا 5 سال امور اصلی مربوط به فرهنگی سازی حجاب به واگذار شود و مسئولیتها، برنامه ریزیها و فعالیتهای اجرایی مربوط به آن نیز تنها از طریق خانم ها انجام شود. @rozaneebefare
💥 تحریم آثار توسط اختصاصی @rozaneebefarda
💥 دیدگاه پیرامون آثار که با صحه گذاری بر دیدگاه منتقدان همراه است. اختصاصی @rozaneebefarda
💥 دیدگاه پیرامون آثار که با صحه گذاری بر دیدگاه منتقدان همراه است. اظهارنظر نخست🔻 اختصاصی @rozaneebefarda
💥 دیدگاه پیرامون آثار که با صحه گذاری بر دیدگاه منتقدان همراه است. اظهارنظر دوم🔻 💥اختصاصی @rozaneebefarda
💥 تحریم آثار توسط 🔻ایشان آثار دکتر را مصداق دانسته اند. 💥اختصاصی @rozaneebefarda
💥 تحریم آثار توسط 🔻ایشان آثار دکتر را مصداق دانسته اند. 💥اختصاصی @rozaneebefarda
💥 تحریم آثار توسط 🔻ایشان آثار دکتر را مصداق دانسته اند. 💥اختصاصی @rozaneebefarda
💥 تحریم آثار توسط 🔻ایشان آثار دکتر را غیرمطابق با اصول مذهب و خرید و فروش آن را حرام دانسته اند. 💥اختصاصی @rozaneebefarda
💥 تحریم آثار توسط 🔻ایشان آثار دکتر را غیرمطابق با اصول مذهب تشیع دانسته اند. 💥اختصاصی @rozaneebefarda
💥 تحریم آثار توسط 🔻ایشان آثار دکتر را غیرمطابق با اصول مذهب تشیع دانسته اند. 💥اختصاصی @rozaneebefarda
💥 تحریم آثار توسط 🔻ایشان آثار دکتر را از اباطیل دانسته اند. 💥اختصاصی @rozaneebefarda
💥 تحریم آثار توسط 🔻ایشان مطالعه آثار شریعتی را برای متخصصین با عقاید محکم، مجاز دانسته اند. 💥اختصاصی @rozaneebefarda
ما و مسأله دکتر شریعتی 💥اختصاصی @rozaneebefarda 🔻🔻🔻 دکتر شریعتی، آخوندزاده خراسانی، معلم پرحرارت روشنفکری بود که در دهه سی به جمعیت خداپرستان سوسیالیست پیوست و حتی در جمع ملی گراهای مشهد دستگیر شد. علی شریعتی بعد از مدتی به دلیل مهارت ویژه در سخنوری و قلم، مورد توجه کانون های نخبگانی قرار گرفت و همزمان که مورد التفات امثال بود، توسط و نیز به دربار نزدیک شد و بعدا با بورس دولتی راهی پاریس شد. در پاریس از اساتید مختلفی درس گرفت که برخی شان چپ گرا، و برخی دیگر ماسون بودند. شریعتی بعد از بازگشت در نامه های خصوصی به محمدتقی شریعتی، از ایده اسلام منهای آخوند، سخن به میان آورد و بعدا در توضیحات مکتوبش خطاب به ، صراحتا از تلاشش برای تحقق ، سخن گفت. با تأسیس حسینیه ارشاد و با حمایت شهید مطهری، پدیده شریعتی در دهه پنجاه در سطحی گسترده مطرح شد و در این دوره اگرچه بحث های سطحی و التقاطی با لعاب اسلامی در سخنان وی فراوان یافت می شد اما همین میزان نیز موجب می شد که دانشجویان مسلمان در مقابل تبلیغات پرطمطراق چپ ها، به اعتماد به نفس نسبی در اسلام گرایی دست یابند. بعد از بالاگرفتن زاویه التقاط و بی نتیجه ماندن تلاش های برخی از سران روحانی برای جذب و اصلاح شریعتی، شهید مطهری نیز به جرگه مخالفان دوآتشه دکتر (قاطبه علمای سنتی قم و مشهد و بزرگانی چون علامه طباطبایی و آیات مصباح یزدی ‌و سید مصطفی خمینی) بپیوندد و خطر آثار و افکار دکتر را در قالب نامه ای مفصل به امام خمینی ابراز کند. صدالبته برخورد مخالفان انقلابی دکتر شریعتی، هرگز مورد قبول طیف دیگری از روحانیون مبارز واقع نشد و بزرگانی چون مقام معظم رهبری و شهید بهشتی، با نگاهی راهبردی به میدان مبارزه، علی رغم قبول اشکالات در آثار دکتر، نحوه برخورد با وی را مورد نقد قرار دادند که انشقاق در مدرسه حقانی تنها یکی از آثار این اختلاف نظر بود. شاید توجه به همین مصالح مبارزاتی کلان بود که موجب شد امام خمینی هرگز تا قبل از فوت دکتر، موضع صریحی در مورد آثار او ابراز نفرماید، هرچند که به دقت هرچه تمام تر، هیچ تأییدی نیز از ناحیه ایشان مشاهده نشد که مورد سوءاستفاده قرار گیرد. گرچه با خروج دکتر شریعتی از ایران، ظاهرا بخشی از اختلافات حل شده بود اما نزاع و انشقاق بر سر افکار و آثار او هرگز تمام نشد و بعدا همین افکار منجر به تغذیه فکری و رویش جریان های تروریستی چون گردید که برخی متفکران مسلمان را تنها به جرم نقد شریعتی، به شهادت رساندند و برخی ترورهای شان نیز ناتمام ماند. بعد از فوت دکتر شریعتی، سازمان تروریستی مجاهدین و اعضای نهضت آزادی(خصوصا شاخه برون مرزی آن) تلاش زیادی در شهیدسازی از وی انجام دادند و او را معلم شهید نامیدند اما علی رغم همه تلاش ها، امام خمینی در پاسخ به پیام های تسلیت متعدد پیرامون این واقعه، حتی حاضر نشدند، از لفظ مرحوم نیز برای او استفاده کنند که این مسئله موجب قهر و رنجش شدید دکتر ابراهیم یزدی شد که اعتقاد داشت باید لفظ شهید در پیام امام بیاید! آقا سید موسی صدر بر پیکر شریعتی نماز گذارد و جنازه در زینبیه دمشق دفن شد. در ایران نیز انتشار پیام انتقادی مشترک آقایان مطهری و بازرگان، آتش خشم مریدان دکتر را برانگیخت تا بدانجا که مهندس بازرگان بعدا مجبور شد از نظر اولیه اش کمی عقب نشینی کند ولی همچنان منتقد شریعتی باقی ماند. بعد از گذشت بیش از چهار دهه از فوت دکتر شریعتی همچنان آثار و افکار و کارنامه سیاسی او محل نزاع و موجب انشقاق در میان انقلابیون است و این مسئله ضرورت بازخوانی مستند، همه جانبه و بی تعصب ‌پیرامون این موضوع را نشان می دهد. 🔶پی افزود ۱)جریان نوشریعتی ها با همت و حمایت دکتر ، در قم ظهور و بروز یافته و تا کنون آثار مکتوب قابل تاملی ارائه داده است. این جریان که می توان از آن با عنوان یاد کرد، تلاش دارد به روحانیت به دید یک سوژه مطالعاتی صرف بنگرد که نتیجه اش ارائه تصویری غیر مقدس وسکولار از حوزه و روحانیت خواهد بود و از همین حیث، حلقه پسران سارا را می توان انتقام توأمان دکتر شریعتی از حوزه و نظام قلمداد کرد که از یک سو با خط مخالفان انقلابی دکتر در ستیز اند و از دیگر سو مخالفان سنتی شریعتی را مورد هجمه قرار داده اند. ۲) استفاده ازلفظ دکتر، مطابق ادبیات عامه است وگرنه هرگز مدرک دکترای ایشان در محافل علمی مشاهده و ارائه نشده است که البته قطعا به معنی نفی آن نیست و اگر کسی از سند آن اطلاع دارد بازنشر خواهد شد. مطالب بیشتر و اسناد تحریم آثار دکتر شریعتی توسط جمعی از علما و مراجع را در روزنه پی بگیرید 👇 @rozaneebefarda
هدایت شده از دیوار طلاب
🚩 دادستان مرکز گیلان: پرونده زن هنجارشکن در رشت به شعبه بازپرسی ارجاع شد حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصطفوی‌نیا : 🔹 این زن شب دوشنبه گذشته در شهر رشت در حالی که بدون حجاب بود اقدام به انجام حرکات هنجارشکنانه کرده بود. 🔹 مردم و افرادی که در محل شاهد این ماجرا بودند پس از مشاهده رفتارهای خارج عرف به وی درباره رعایت شئونات اسلامی تذکر دادند. 🔹 زن هنجارشکن حتی با وجود حضور یافتن نیروی انتظامی در محل از دستور پلیس سر باز زده بود. 🔹 فرد مذکور بدون توجه به تذکرات به رفتارهای خود ادامه داده است 🔹عوامل انتظامی بر اساس تکلیف ذاتی خود در محل حاضر شده و اقدام به دستگیری زن هنجارشکن کردند. 🔹 در حال حاضر فرد یاد شده با دستور مقامات قضایی بازداشت و پرونده وی به شعبه بازپرسی ارجاع شده است. 🔻🔻🔻 ♨️رسانه مستقل خبر حوزه http://eitaa.com/joinchat/1876819984C877fd4ab65