فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔️ پاسخ جلیلی به ادعای روحانی
❌ پس چرا از فرصت برجام استفاده نمیکنید؟ مگر نگفتید تحریمها لغو شد؟
#بازخوانی
@teribon_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 شباهت عصر پسابرجام و پساجنگ/ رمزگشایی از راهبرد مشترک امام و رهبر انقلاب در هر 2 دوره
#بازخوانی
@teribon_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑 هرکه میخواهد با دشمنان این ملت مبارزه بکند با فساد مبارزه کند
💠رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(حفظه الله) :
بزرگترین مبارزه با آمریکاخدمت به این مردم است. هرکه میخواهد با دشمنان این ملت مبارزه عملی کارآمد بکند با فساد مبارزه کند.
ابزار های دشمن در درون کشور ما و نظام ما عبارت است از فساد، از تبعیض، از فاصله طبقاتی. ما باید با این ها مبارزه کنیم. این وظیفه دولت است، وظیفه مجلس است، وظیفه قوه قضائیه است، وظیفه همه ارکان نظام است، به مردم خدمت کنند با مفسد مماشات نکنند.
فساد را در بدنه ی دستگاه های حکومت به هیچ وجه نپذیرند و تحمل نکنند.
@teribon_ir
منشور روحانیت و خطه منا.pdf
2.76M
⭕ جزوه منشور روحانیت امام و خطبه منا سیدالشهدا
▪️ترجمه خطبه منا توسط استاد رحیم پور ازغدی
#کپسول_مطالعاتی_نوروز
@teribon_ir
🔴 #انتظار_فعال از ادعا تا عمل*
۱. آنچه #مهدویت پنداشته ایم
🔹هرجا که حرف از #مهدویت می شود -حالا موضوعات اجلاسی باشد، عناوین مجله ای باشد، یا موضوع خطابه ای- اولین مضامینی که مطرح می شوند عبارتند از: «نشانه های ظهور»، «موعود در نگاه ادیان»، «آخر الزمان»، «بهاییت»، «وهابیت»، «شیطان پرستی»، «هالیوود» و خلاصه #دشمن_شناسی . البته گهگاه عناوینی مثل «جهان پس از ظهور» و «امام خمینی احیاگر عصر غیبت» و از این قبیل هم لابلای این موضوعات به گوش می خورد!
در این میان، در مقام عمل بسیاری موضوعات دیگر غریب و مغفول می مانند، بدون این که کسی بخواهد در مقام نظر آن ها را نفی و انکار کند.
۲. آنچه فراموش کرده ایم
🔹چرا در این جور مواقع هیچ وقت #دوست_شناسی به اندازه دشمن شناسی پررنگ نیست؟ چون مرغ همسایه غاز است؟ یا این که ما به رصد «تهدید»ها بیشتر عادت کرده ایم تا به بهره گیری میدانی از «فرصت»ها؟
🔹 با این که می دانیم #مهدی موعود (عج) احیاگر کتاب و سنت است، چرا دوست داریم فقط روایات صادره از حضرتش یا روایاتی درباره عصر ظهور و جهان پس از ظهور را معیار شناختمان از دوازدهمین امام و سیره اش قرار دهیم؟ چون به کتاب و سنت اعتقادی نداریم؟ یا این که عادت کرده ایم مفاهیم دینی را با جزئی نگری و فارغ از چارچوب کلی و جامع و یکپارچه اش مورد مطالعه و حتی عمل قرار دهیم؟
🔹با این که همیشه در مباحثی چون «وظایف منتظران» سخن از آمادگی عملی و مبارزه با ظلم می زنیم، چرا مباحث جاری مهدوی و دوره ها و طرح ها و مجلات و پژوهشکده های تخصصی مهدوی، کمتر درباره تکالیف عینی و امروزی منتظران و جامعه منتظر با تمام ابعادش سخن گفته اند و راه را روشن کرده اند؟
🔹به راستی اگر گمان می کنیم برخلاف #حجتیه ای ها، ما به #انتظار_انقلابی معتقدیم و امام خمینی را احیاگری در عصر غیبت می دانیم، چرا سخنان و پیام ها و دغدغه های امام، غریبترین مضامین در مباحث مهدوی امروز ماست؟ اگر مرزبندی #اسلام_ناب از #اسلام_آمریکایی که مورد تاکید مکرر امام بود در ذیل مباحث مهدوی طرح نشود، باید کجا طرح شود؟
🔹با این که معتقدیم حضرت موعود «یملأ الارض عدلاً و قسطاً، کما ملئت ظلماً و جوراً» چرا طوری #مهدی (عج) را شناسانده ایم و جامعه را تحلیل کرده ایم که گویی #اولویت اصلی او این است که: «یملأ الارض عفافاً و حجاباً بعدما ملئت بهائیتاً و شیطان پرستیاً»؟
۳. چند پرسش
🔹آری، منحصر کردن #مهدویت و دغدغه های مشتاقان ظهور مهدی موعود (عج)، در مجموعه کوچکی از مضامین صرفاً نظری، یا صرفاً انفعالی، یا صرفا ًبه اصطلاح مهدوی (و نه اسلامی)، جز «ظلم» به مکتب حیاتبخش اسلام نیست. که فرموده اند: العدل یضع الامور مواضعها. و ما با جابجا کردن موضوعات اهم از موضع عادلانه شان، سوالاتی از این قبیل را به کلی فراموش کرده ایم:
🔹 - #امام_زمان وارث کدام دین است و کدام دینداری را ترویج خواهد کرد؟
- با استناد به منابع دینی می توان چه شناختی از امام عصر و دوران حاکمیت او به دست آورد و در زمان حال به کار گرفت؟
- چه عواملی باعث شده تا #انتظار حتی نزد مدعیان انقلابی گری، به رویکردی منفعلانه تبدیل شود؟ و چرا ما دوستان و فرصت های جهانی خود را کمتر از دشمنان و تهدیدهای خود می شناسیم؟
🔹- آیا ما با تشکیلات #حجتیه مشکل داریم یا آن مدل فکری؟ آیا انتظار منفعل را نمی توان در تمام لایه های اجتماعی ردگیری کرد؟
- حق نمایی جریان باطل چگونه اتفاق می افتد؟ و اسلام #تحجر و #مقدس_نمایی از کجا آغاز می شود؟
- جریانات #کفر، #شرک، #نفاق و #تحجر هر کدام چه سهمی در انحراف مکتب داشته و دارند؟
- پذیرش #ولایت_فقیه به عنوان نیابت امام عصر چه لوازم «عملی»ای دربردارد؟ آیا امام زمانی بودن با کاری برای تحقق #اقتصاد_مقاومتی نکردن قابل جمع است؟
- جریانات سیاسی و فرهنگی برآمده از انقلاب و ظرفیت های بالفعل ملی و جهانی ما در مسیر انتظار فعال کدامند و چه نقشی دارند؟
🔹- چرا مجموعه های و نهادهای تخصصی مهدویت معمولاً در مطالبه #عدالت داخلی و جهانی نه تنها پیشتاز نیستند بلکه اساساً غیرفعالند؟
- آیا تکرار مدام مباحث مشهور به مهدوی، بدون هیچ تصفیه معرفتی و تکلیف گرایی واقعی، مورد رضایت امام عصر (عج) هست؟
و...
۴. عقیده خوب یا اقدام بهترین؟
🔹 #شیعه، به "خوب"ها بسنده نمی کند. که اگر به دنبال "خوبترین" افراد و شرایط نبود، نه فدایی #علی (ع) می شد و نه منتظر #مهدی (عج) می ماند. #اهم_و_مهم کردن و ترجیح دادن خوبترین ها بر خوب ها، رسالت شیعه است. تا وقتی مهم ترین تکالیف مهدوی در عرصه اقدام و عمل روی زمین مانده است، آیا سرگرم شدن به چند موضوع صرفاً خوب و مستقلاً قابل دفاع، مایه سربلندی ما در برابر خون شهدای این مکتب خواهد بود؟
#محمد_صادق_شهبازی
@teribon_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 چرا روحانی سال۹۶ رای بیشتری آورد؟!
#امیر_حسین_ثابتی
@teribon_ir
⭕ولایتمدار هم ولایتمدارهای قدیم
🔸روزگاری مرامِ جماعت انقلابیها این بود که
"حرف، حرفِ ولایت است،
نه یک کلمه بیشتر نه یک کلمه کمتر"
🔸آنان نه فقط جانشان را،
بلکه ذهن و دل خود را به ولیّشان سپرده بودند؛
به اصطلاح هنوز جوهر اعلامیهی امام خشک نشده بود که کلمه به کلمهاش را از بَر میشدند..
🔸 همین رفتار اسلامی، هم سبب پیروزیِ نهضت و ایجاد انقلاب اسلامی و هم تشکیل نظام اسلامی شد.
🔸فضا به سمتی پیش رفت که به تدریج این شأنیت و تقدّس، به #منصوبین_ولایت و دیگران هم تعمیم داده شد..!
🔸جایگاه رفیع و منیع ولایت، رو به تشریفاتیشدن گذاشت و عدّهای کوچک و متوسّط، به غلطْ بزرگ شدند..
🔸بخشی از انقلابیها تبدیل به #رئيسجمهورمدار و #رئیسمجلسمدار شدند،،
و این سیرِ تنزّل، ابتذالش بیشتر و بیشتر شد..
🔸دستورالعملهای بیربط به اسلام، از جانب رؤسای احزاب و شوراهای سقیفهمسلک، گروهکهای قدرتپرست(جامعتین، قبیلتین، مؤتلفه، شانا، جمنا و..)،حکایات منبریها و تک مضرابهای سلبریتیهای مذهبی،
برای بخشی از انقلابیها حکم وَحیِ مُنزل پیدا کرد...
🔸بخشی از انقلابیها، بدون آنکه متوجه باشند به نقطهای کشانیده شدند که تبدیل به توجیهگرِ فساد و تبیینگرِ تئوریهای سُست و بعضا غیراسلامی و پیادهنظام و لشکرِ نامرئیِ جریانِ غیرانقلابیِ درونِ نظام شدند..
🔸ولایتمداری به تندخویی و تندروی تغییر نامْ داد و #حزببازی، ادای تکلیفِ یومیهی عدّهای شد به انقلاب!
🔸بخشی از انقلابیها، تمام کلیپهای هجو و استندآپ های سیاسی و افاضات فعالان رسانهای(که بعضا همسو با ادبیات انقلاب هست) را میبینند،
ولی نسبت به دیدگاههای امام راحل و رهبر معظم انقلاب و تئوریپردازهای اصیل انقلاب و اسلامشناسان واقعی، تا حد بسیارزیادی بیگانه هستند..!
🔸دقیقا از زمانی که ولایتمداری معنای حقیقی خودش را از دست داد، هیچکدام از مراحل تحقق تمدن نوین اسلامی به نتیجه نرسیده و حدود 42 است که لشکر میلیونیِ انقلابیون نتوانسته یک #دولت_اسلامی تشکیل دهد....
🔶بگذریم..
حالا در گام دوم انقلاب اسلامی،
یک زرتشتیِ خارجنشین و هتّاک به ساحت نورانی معصومین(علیهمالسلام)، عنانِ تفکرِ همان بخشْ از انقلابیهای دوستدارِ ولایت و ناآشنا با ولایت را به دست گرفته و در حال تربیت نیرویهای انقلابی مدرن و سربازان تمدّن نوین اسلامی است!
البته تنها یک مثال از این روند نزولی است..
#یاأیُّهاالَّذینَآمَنواآمِنوا
@teribon
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠پذیرش کدخدا در نظام جهانی در داخل هم بی عدالتی و فرهنگ کدخدامنشی را بازتولید میکند؛ مانند حقوقهای نجومی!
#بازخوانی
@teribon_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ یک کلیپ متفاوت
🚫 6سال بعد از اجرای برجام؛ کدام نگاه درست بود؟
جلیلی= نمی شود
ظریف= می شود
#بازخوانی
@teribon_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ اعتقاد به امام زمان(عج) امید آفرین برای مستضعفان در راه مبارزه
🔺 #رهبر_انقلاب: ما مبارزه میکنیم چون عاقبت متعلق به ماست
✅ @teribon_ir
⭕️ آیا #انتظار ما #انقلابی است؟!
🔹سوزنی به خود و جوالدوزی به #حجتیه
🔺سالهاست میپنداریم دعوای اصلی ما انقلابیون، تنها با آنانی است که به #اسلام_فردی معتقدند، مفهوم #مبارزه و #شهادت را قبول ندارند، اهل #برائت و #امر_به_معروف و #نهی_از_منکر نیستند، معتقدند در عصر غیبت باید فساد را ترویج کرد تا #امام_زمان –عجل الله فرجه- بیاید و...! البته که درگیری با چنین جماعتی –اگر هنوز وجود داشته باشند- واجب است. اما این سادهانگاری در مرزبندی دو نوع انتظار، باعث شده بسیاری از ما نخواسته و ندانسته، اتفاقاً آب به آسیاب همان #انتظار_قلابی بریزیم و به گزارهها و نمادهای حجتیهای دامن بزنیم.
🔺طیف #مذهبی_سنتی به انفاق، کار خیر، ترویج دین و... دعوت میکنند و این اتفاقا یعنی #اسلام_اجتماعی و نه سیاسی. اسلامی اجتماعی که نه به ابزارهای حاکمیتی برای تحقق اهداف دین میاندیشد و نه به پیچیدگی ها و معادلات ستمساز و ستمسوز ملی و بینالمللی کاری دارد. نگاه اجتماعی اینان #مسیحی وار، بیخطر و مثبت است و هرگز خود را به دردسرهای #اسلام_حکومتی و #اسلام_انقلابی و #اسلام_سیاسی گرفتار نمیکند. آیا تربیت اجتماعی و پیامهای تبلیغی امروز ما این #اسلام_حداقلی اجتماعی را تبلیغ می کند یا #اسلام_حداکثری انقلابی را؟
🔺طیف #مذهبی_سنتی بعضاً با #بهائیت جنگ اعتقادی کردهاند، دغدغه #آمادگی اعتقادی و معنوی برای #ظهور دارند، با #فرق_انحرافی مقابله کردهاند و... اما هیچ گاه خطر مبارزه آشکار با دشمنان فرقهساز را به جان نخریدهاند و به ریشههای انحرافات نیاندیشیدهاند و کانون اصلی آن یعنی #استکبار #امریکا و #صهیونیسم را در عمل به چالش نکشیدهاند. آیا بسیاری از سرگرمیهای امروز ما در عرصه #کار_فرهنگی، جلوهای از بازی کمخطر و وجدانراضیکن حجتیه نیست؟!
🔺طیف #مذهبی_سنتی اهل #دشمنستیزی اند اما اول از همه #اهل_سنت را دشمن میگیرند و حاضر نیستند امام زمانی را که «مهدی الامم» و #منجی_بشریت است، بیشتر از منتقم و منجی شیعیان و «آقامون» بنامند. از میان همه قصههای تشرف، قصه «انار و حاکم بحرین» را میپسندند.
🔺و در اوج حملات #اسرائیل به #فلسطین، شبهه ناصبی بودن فلسطینیان را شایعه میکنند. و حتی اگر به مسالمت با #مسیحیت تن دهند، دلشان با #اهل_سنت پاک نمیشود. آیا بخش بزرگی از ادبیات آیینی ما و نیز تربیت ناقص مذهبی ما جز اینچنین نگاهی را اقتضا میکند؟
🔺خلاصه، خلاصهی اسلام اینان، با احترام به خلوصشان، دو چیز است: یکی #ظاهربینی و #سطحینگری و دیگری #عافیتطلبی و #راحتطلبی. و اگر ما جماعت #مذهبی_انقلابی هم دچار چنین آفاتی شویم، فحش دادن مان به حجتیه و تظاهرمان به انقلابیگری دردی از ما دوا نخواهد کرد. این، همزمان پاسخی بود به آن پرسش پیشین، که چرا برخی موضوعات اهم از قبیل فراخوان #نائب_امام_زمان به جهاد برای #اقتصاد_مقاومتی، آن قدر در ما جوش و خروش ایجاد نمیکند که برخی جنجال ها و موضوعات مهم یا بی اهمیت؟!
✍🏻 #محمد_جواد_میری
✅ @teribon_ir
طبقه_ی_مرفه_جدید_و_آینده_ی_انقلا.pdf
417.9K
جزوه #طبقه_مرفه_جدید
جزوه ای مهم و خواندنی از حجته الاسلام #مجتبی_نامخواه
#کپسول_مطالعاتی_نوروز
@teribon_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پاسخ جلیلی به روحانی: بحث را عوض نکنید، دستاوردهای اقتصادی برجام چه شد؟
#بازخوانی
@teribon_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 امتیاز جعلی که جلیلی نپذیرفت و در برجام به عنوان "دستاورد" مطرح شد!
#بازخوانی
@teribon_ir
⭕ انتظار حداکثری یا حداقلی!!
🔸انتظار یک حرف نیست، یک اکت است. هیاهو نیست، تکاپوست. بیش از احساسی شدن، حساس شدن است. انتظار خمودگی نیست، یک نوع بودگی است، یک بودگی که "امید" عامل هویت بخش آن و "حرکت" حقیقت وجودی آن است. در #کربلا نیز منتظران واقعی آنهایی بودند که با حسین ع حرکت کردند، خودشان را به کاروان وصال رساندند، سرنوشت منتظران نشسته، مردمان کوفه و مکه است.
🔸کلمه مهم است، معنا مهم تر، در مساله مهدویت، در معنای منتظر ما با یک تعریف حداقلی و یک تحریف حداکثری مواجهیم. یک فرم که معنا زدایی میکند، یک کوشش بی کُنش، یک جُهد که #ضد_جهاد است! ما با یک انتظار بیگانه از اعتراض، بی ربط با عدالت خواهی، بی تفاوت با جهاد و مبارزه با ظالمان جهان مواجهیم! این انتظار مصداق بارز "دین مُخدّر است" که عامل مبارزه مارکسیست ها و توده ای ها با دین هم شده بود.
🔸یکی از وجوه انتظار در رویکرد "اسلام ناب" مبارزه با این انتظار حداقلی و محرف است. جملات امام در نقد انجمن حجتیه را در این فضا فهم کنید.
شاید امروز اسم حجتیه ای ها کم رنگ باشد اما آن منطق پررنگ تر از دیروز مطرح است، ضعف های چهار دهه حکمرانی ما و عدم تحقق عدالت در حد مطلوب آنها را جرئت مندتر هم کرده تا "اسلام مناسک میان تهی" و منطق باطشان را بیشتر ترویج کنند.
🔸یک از وجوه انتظار امروز، مقابله با این قرائت تحریف شده از مذهب شیعه است. شیعه که جهاد و مبارزه با #ظلم در حد جهانی و خُرد جز عوامل وجود بخش این مکتب است. نگذارید انتظار را در حد یک احساس و عامل "حال خوب کن" معرفی کنند. انتظار را طوری باید تبیین کرد که اتفاقا حال معاویه و ابوسفیان صفت ها، اشراف و مفسدان خراب شود. منتظر بیش از احساس، باید حساس باشد به ظلم و بی عدالتی، بیش از آنکه دنبال حال خوب شدن های لحظه ای باشد، باید حال ظالمان را خراب کند، این انتظار واقعی است.
#محمدامین_رضایی
@teribon_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🚨عدهای میگویند اگر فلان کنوانسیون تصویب نشود اقتصاد کشور فلج میشود!/ این راه را رفتید و نتیجه اش را دیدید؛ حالا میگویید دوباره آن را تکرار کنیم؟ این چه منطقی است؟!
#بازخوانی
@teribon_ir
فکری به حال صبح ظهور خویش کنیم!
جهان هر کس، همان پیرامون در دسترسی است که بیرون از او قرار دارد: همخانواده، همسایه، همشهر، همکشور، هممذهب، همدین، همزبان و همنوع بشر.
جهانی بودن به این معنا، برای هر کس تعریفی ویژه دارد که فارغ از دایرهی کوچک یا بزرگ آن در یک چیز مشترک است: نفی خودخواهی. این یعنی که تنها مرز معتبر پیرامون ما، مرز خویشتن است و مابقی مرزها همگی به نحوی از انحاء اعتباریاند.
زیستن در چارچوب اندیشهی ظهور ـ با دال مرکزی عدالت ـ نیز همبستهی همین نگرش جهانی است و عیار ما مدعیان باور به اندیشه ظهور منجی، میبایستی با همین دو معیار محکی سخت بخورد:
۱. چقدر عدالتطلبیم؟
۲. چقدر افق جهانی داریم؟
ما که نه برای تحقق عدالت در پیرامون خویش برمیخیزیم و نه کمتر نگاهی به آنسوی مرزهای اعتباری جغرافیایی و دینی و مذهبی میاندازیم، چه نسبتی با مهدی موعودی داریم که قرار است برای تحقق عدل جهانی در گوشه گوشه دنیا، قیام کند؟
ما چه وصلههای نچسبی به امام زمان و زمین هستیم وقتی نه فهمی از زمانه داریم و نه درکی از زمین؟ آیا هنر ما تکرار روایات ظهور است و بس؟ نقل قصص دیدار حد فاصل مسجد سهله و جمکران است و بس؟ استمرار همان اندیشهای که امام زمان را در زمین جزیره خضراء حبس کرده بود؟
اساسا خاصیت باور بنیادین به اندیشهی ظهور همین است که انسان مهدوی چشم میدواند و گوش تیز میکند و بو میکشد تا از معرکه تقابل حق و باطل در دنیای پیرامون خویش باز نماند؛ تا مبادا صبح ظهور - که شاید همین فردا باشد - خواب بماند؛ تا مبادا از معرکه نهایی دور بماند؛ تا مبادا صدای امام زمانش را نشنود و او را تنها رها کند.
ما انسانهای چشم و گوش بسته و بینی گرفته که کاری به کار این معرکه جهانی نداریم، باید فکری به حال صبح ظهور خویش کنیم.
✍#سرباز_روح_الله_رضوی
@teribon_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕ همه باید پاسخگو باشند
🔺استاد رحیم پور ازغدی:
رهبری میگه نزدیک ترین آدم به من تو بیت من مستثنی نیست اگه کسی رو دیدید که داره سوء استفاده میکنه بیخ خرش رو بگیرید و آبروشو ببرید
دیگه چی باید بگم؟
🔺خود من{رحیم پور ازغدی} اگه مشکوکم منو احضار کنید به دادگاه من میام جواب میدم
هیچکس مستثنی نیست
همه باید پاسخگو باشن
هرکس تو حکومت به اندازه ایی که امکانات و اختیارات داره به همون اندازه باید جواب بده.
@teribon_ir
teribon.pdf
1.46M
⚪️ جزوه «برای ما چه خوابی دیده اند؟»
🔹گفتاری تحلیلی و جامع از #محمد_صادق_شهبازی پیرامون وضعیت چند سال اخیر کشور و آینده پیش رو..
#کپسول_مطالعاتی_نوروز
@teribon_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 قدرت رای آوری ملاک اصلی وحدت؟!
#امیر_حسین_ثابتی
@teribon_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ سردار های ضد ولایت
#حسین_دهقان، مدعی ریاست جمهوری ، وزیر سابق دفاع دولت سهمیه ایِ #روحانی که قدرت، میانِ باند اصولگرا و اصلاح طلب تقسیم شده بود! :
"من آن موقع یه کاری کردم!! ، یه فعالیتی کردم!! ، یه اتفاقی افتاده ، نظام تصمیم گرفته به من سکه بده (صد #سکه تمام بهار آزادی)
ملک من هست!!
به شما چه ربطی داره که باهاش چه کار کردم؟"
🔹️به کار گیری واژه "نظام" ترفند همیشگی جماعت #لیبرال و #اصولگرا و قدرت طلب مشترکا علیه منویات #ولایت است!
در صورتی که نظام بدون #ولایت_فقیه اصلا معنی ندارد!!
بارها تصمیمات غلط و ضد انقلابی مسئولان کشور، تصمیم نظام خوانده شده!
🔹 بله جناح راست و چپ و احزاب اشرافی و ضد مردمیِ اصولگرا و اصلاح طلب بخشی از بدنه ی حاکمیت را به تصرف خود در آورده و غصب کردند! با نظام این جماعت هم آقا مخالف است و هم مردم.
🔹آن برجامی که شما سکه ی آن را گرفتید؛ امام امت آن را خسارت محض خواندند و همچنانی که شما از وجود آن خوشحال شدید، جبهه استکبار ؛ آمریکا و اسرائیل و انگلیس و فرانسه و... به خاطر این موفقیت! به شدت خوشحال و سرمستند!
🔹باشد تا روزی که خیانت های #احزاب اصولگرا و اصلاح طلب و بزرگ تر های آنها یعنی #روحانیت_مبارز و #روحانیون_مبارز به خصوص در تحمیل ننگ نامه #برجام ، برای مردم افشا شود و موجبات محاکمه آنها فراهم گردد و آن روز ، روز پیروزی مجدد انقلاب و پیروزی مجدد مردم مومن #ایران اسلامی است.
#محسن_شیرازی
@teribon_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🚨 توصیه دکتر جلیلی به دانشجویان درخصوص قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین: صحنه را درک کنید
🔸تحریمهای ثانویه و جنگ اقتصادی؛علت طبقهبندی ضابطهمند
🔸چه بسا اگر مناسبات این قرارداد درست شکل گرفته بود، راهبرد فشار حداکثری علیه کشور به کار گرفته نمیشد.
#بازخوانی
@teribon_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺بعد از جنگ تحمیلی و رو به رو شدن انقلاب اسلامی با فقدان تئورسین های اصلی (بهشتی، مطهری، باهنر و...) و انسانِ های انقلابی تربیت شده و کنشگران اصلی انقلاب و جنگ (شهدا) و روی کار آمدن دولت سازندگی به ریاست شخصی که آن سالها او را یار خاص امام و همتراز رهبری می دانستند و در نماز جمعه فریاد می کشیدند: مخالف هاشمی، مخالف رهبر است مخالف رهبری دشمن پیغمبر است.
🔺کم کم جای ارزش ها را عرضه کالا گرفت!
سیاست های سرمایه سالارانه تکنوکرات های کارگزارانی فرهنگ جهادی و انقلابی را نابود کرد و رقابت برای اشرافیت در بین مسئولان و شیوع رانتخواری و جمع قدرت سیاسی و فعالیت اقتصادی چنان گسترش یافت که شاخص ضریب جینی (اختلاف طبقاتی) سر به آسمان گذاشت.
🔻در تمام این سالهای بعد از جنگ، تنها صدای بلند #عدالتخواهی در کشور صدای #ولایت بود.
صدایی که امروز به صدایی همگانی و عمومی تبدیل شده است.
بگذارید تریبون های روابط عمومی جناح دفاع همه جانبه از #سرمایه_سالاری، عدالتخواهی را عدالتخواری بنامند.
بگذارید مزوّرانه از تقابل عدالت و ولایت سخن پراکنی کنند.
این وعده خداست که مستضعفین بر مستکبرین پیروز خواهند شد.
#محسن_ریسمان_سنج
@teribon_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🚨 چرا باید از قراردادهای اقتصادیمان صیانت کنیم؟
🔸راهبرد آمریکا در تقابل با ایران، «فشار حداکثری» است که با ابزار تحریم اعمال میشود
🔸قرارداد راهبردی 25 ساله با اقتصادی همانند چین، فرصتی است که در این بزنگاه میتواند فشار حداکثری آمریکا را بشکند.
#بازخوانی
@teribon_ir
🔹 امام خمینی(ره): در ایام #سال_نو به ایتام، فقرا و #مستضعفین رسیدگی بکنید تا خداوند سال نو را بر همه مبارک کند.
✅به تریبون مستضعفین بپیوندید.
@teribon_ir