فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥سخنان قابل توجه استاد سید محمدجواد علوی بروجردی
انقدر افراد را نکوبیم
انقدر نیروها را ترد نکنیم
انقدر خودی و غیر خودی نکنیم
در مقام کوبیدن شخصیتها، انقدر حوزه انقلابی و... درست نکنیم
هر کسی مثل من فکر نمیکند باید کوبیدش! به حدیث «باهتوهم» هم تمسک میکنیم و به عنوان یک مجاهده تلقی میکنیم!
اینها خلاف شرع است و این کوبیدنها مرضی آقا حجت بن الحسن (عج) نیست
بله، فکر این آقا با من مطابق نیست، ولی معنای نفی و طرد ندارد، مگر بزرگان ما اشتباه نداشتند؛ ما هم اشتباه داریم!
ممکن است فکر من اشتباه باشد، این احتمال را بدهیم!
چرا ما خودمان را، فکر خودمان را، درایت و برداشت خودمان را صددرصد درست مطابق واقع میدانیم اما فهم دیگران را همیشه محکوم میکنیم!
✍پ.ن: گرچه نقدهای بسیاری به استاد علوی بروجردی وارد شده و بعضی از این نقدها هم درست است و ایشان اشتباهاتی دارند ، اما این سخنان ایشان قابل توجه و مفید است و آسیب شناسی خوبی از اوضاع فعلی حوزه قم می باشد، متاسفانه علامه عسکری ها هم در حوزه قم توسط برخی مورد اهانت قرار گرفتند، چه برسد به بقیه! تحمل شنیدن حرف مخالف فهم خود را نداریم و این مشکل بزرگیست!
#نقد_حوزه
🌹کشکول ناب حوزوی👇
🌸 @kashkolenab
هدایت شده از پندهای آیت الله حق شناس
ماه رجب_۲۰۲۲_۰۲_۱۲_۲۱_۳۹_۱۲_۲۰۱.mp3
1.17M
💥رجب رو باید قدر بدونی آقا
🌧یکی از اسامی این ماه شهر الله الاصب است. یعنی پروردگار رحمت خودش را می ریزد بر سر بنده. اون وقت باید مقتضیاتش رو خود من فراهم کنم.
✨چند عمل است که وقتی (انسان) اینها را به جا میاره در معرض رحمت پروردگار واقع میشه...
💫خوشا به حال اون اشخاصی که متذکر اند.
❗️نگیر بخواب تا صبح آقاجون
#رجب
#سحر
🕋@pand_hagh_shenas
عرفان اسلامی و عدالت اجتماعی.mp3
16.51M
💥عرفان اسلامی و عدالت اجتماعی
▫️نشست تخصصی "عدالت اجتماعی از نظریه تا عمل"
🎤استاد #امینی_نژاد
📆 چهارشنبه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۰
▫️اهم مطالب مطرح شده به قرار ذیل است؛
- اوج معنای عدالت اجتماعی تنها در بستر دین و توسط انبیاء امکان تحقق دارد. این خلاصه دیدگاه اهل معرفت نسبت به مساله عدالت اجتماعی است.
-در عرفان اسلامی معنای عدالت میل به جانب حق است.
- سه مؤلفه در عرفان اسلامی پیرامون عدالت وجود دارد:
حق، علم به حق، میل و حکم به حق
- سرّ عدالت جامعیت ولی نسبت به همه اسماء الهیه است.
- عدالت از یک منظر به عدالت تکوینی و عدالت تشریعی تقسیم میشود.
- عدالت تکوینی در قوس نزول و صعود بر اساس مولفههای عدالت است.
- در عدالت تشریعی دین خدا بر اساس اسم الحکم العدل جریان پیدا کرده است.
- اسمی که در میان اسماء الهیه عدالت را جاری میکند اسم الحکم العدل است
- مظهر حقیقی اسم الحکم العدل در عالم انسانی، در هر عصر، نبی آن زمان است.
⏱ زمان: ۵۰ دقیقه
💿 حجم: ۱۵.۷ مگابایت
مؤسسه آموزشی پژوهشی نفحات
@nafahat_eri
#عدالت_اسلامی
#عدالتخواهی
#عرفان
🔸کشکول ناب حوزوی🔻
✳️ @kashkolenab
کشکول ناب حوزوی
💥چهار جلسه با عنوان "مواجهه ما با فلسفه اسلامی و تاریخ آن"+ نقد روایت مستشرقان از فلسفه اسلامی 🎤 اس
💥فارابی فیلسوف غریب!
✍ استاد نصرالله #حکمت :
وضعیّت امروز ما در عرصهٔ فارابی شناسی به گونهای است که از یک سو هیچگونه ضرورتی برای مراجعه به متن آثار فارابی ، و بازخوانی آنها احساس نمیکنیم. زیرا چنین فکر میکنیم که در مورد وی ، همه چیز روشن است و جای ابهامی وجود ندارد تا برای رفع آن ، به متن آثار مراجعه کنیم . از سوی دیگر ، جرأت و جسارت متنخوانی را از ما ستاندهاند و به ما چنین القا کردهاند که بدون مراجعه به تحقیقات بینالمللی ، حقّ متن خوانی نداریم .
🔸وضعیّتِ شیون آفرین مذکور ، در حالی تثبیت شده است که سطر سطرِ آثار فـارابی ، عطشِ خوانش و بـازخوانی دارد و با فـریادهای خود از ما میخواهد که آنها را از زندان مهجوریّت و ناخوانده ماندن ، برهانیم .
🔹ترجمه و تجزیه و تحلیل و نقد و بررسی که هیچ ؛ جای هزار شیون و وایلا است که ما خیلی از آثـار معلّم ثـانی حکیم ابـونصر فـارابی ، بزرگترین فیلسوف این سرزمین را ، هنوز به چاپ نرساندهایم . غربیان مشغول مطالعه و تحقیق دربارهٔ فارابیاند تا چهرهٔ او را آن چنان که میخـواهند و میپسندند ، تثبیت کنند و مـا مشغول حرف و شعار و جشنواره و هماندیشی و همایشیم!
📚فارابی فیلسوف غریب ، ص ۴۲ - ۴۳
.
چاپ اول ۱۳۸۹
۴۱۲ صفحه
گالینگور
رقعی
🗃 انتشارات الهام
#تاریخ_علوم
#فلسفه_اسلامی
🌹کشکول ناب حوزوی👇
🌸 @kashkolenab
کشکول ناب حوزوی
💥سخنان قابل توجه استاد سید محمدجواد علوی بروجردی انقدر افراد را نکوبیم انقدر نیروها را ترد نکنیم ان
🔻نظر یکی از اعضای کانال درباره سخنان استاد علوی بروجردی:
با کمال احترام باید عرض شود که رطب خورده کی منع خرما کند
بیانیه ایشون و همراهانشون علیه سید کمال حیدری کاملا موضع عملی ایشون رو در مقابل مخالفان نشان داده. روحانیت امروز به خاطر عمل نکردن به گفته های خود و یا حتی عمل کردن بر خلاف گفته های خود، دچار بحران نظر و عمل شده.
✍پ.ن کانال: با اینکه آقای سید کمال حیدری اشتباهات متعددی دارد و ماهم به ایشان انتقادات جدی داریم اما این نقد درست است که آقای علوی بروجردی خود از بیانیه نویسان علیه آقای حیدری بودند و متاسفانه این حرکتها بازخورد خوبی در جامعه ندارد! توقع از حوزه می رود که محل بحث علمی و نقد باشد و نه تکفیر و تفسیق و...
💥انقلابها و عقدههایی که نتیجه اختلاف طبقاتی است...!
✍امام #موسی_صدر:
ما چون از مال یا هر چه داریم در راه خدا انفاق کنیم، خطر هلاکت را از خود و جامعه دور کردهایم؛ هلاکت در اینجا هلاکت اجتماعی و عقدههایی است که در اجتماع به وجود میآید. جوامع دچار عقده میشوند، اختلاف به وجود میآید و ناگهان منفجر میشوند.
انقلابها و سختیها و عقدههای درونی در نتیجۀ ظلم اجتماعی و اختلاف طبقاتی به وجود میآید. این عقدهها نیز زمانی به وجود میآید که برخی تمام امکانات جامعه را به انحصار خود درمیاورند یا حقوق دیگران را غصب کنند.
اگر طبقات مرفه تفاوت طبقاتی را احساس کنند و ضرورت کمک و انفاق و احسان را دریابند، با عمل خویش سطح طبقات زحمتکش را ارتقا میدهند تا آنان نیز بتوانند در زندگی اجتماعی مشارکت کنند و در نتیجه زندگی اجتماعی ارتقا یابد. ارتقایی که نیکوکار و کمک گیرنده هر دو به یک اندازه از آن بهره میگیرند.
📚 کتاب حدیث سحرگاهان / برگرفته از تفسیر امام موسی صدر بر آیه ۲۷۰ تا ۲۷۲ سوره بقره
#عدالت_اسلامی
#عدالتخواهی
🔰 کشکول ناب حوزوی🔻
🌀 @kashkolenab 👈
پاسخ به هشت پرسش مخالفان فلسفه.pdf
164.6K
💥پاسخ به هشت اشكال رايج به #فلسفه
✍توسط دکتر فنائی اشكوری(عضو هیئت علمی گروه فلسفه مؤسسه امام خمینی ره)
#فلسفه_اسلامی
✅ کشکول ناب حوزوی🔻
🔴 @kashkolenab
دربارهخلقتوولادتامیرالمومنین (علیهالسلام).m4a
35.75M
💥فرمایشات استاد #ربانی_گلپایگانی درباره خلقت و ولادت امیرالمومین علی علیهالسلام
#تاریخ_اسلام
#کلام_اسلامی
🔰 کشکول ناب حوزوی🔻
🌀 @kashkolenab 👈
📚موسوعة الأصول الرجالية الأربعة
مع تعليقات آية الله العظمى البروجردي
حققه: الشيخ محمود درياب النجفي
✍مصادر اولیه رجال(رجال طوسی- نجاشی، الفهرست طوسی و... با تعلیقات آیت الله #بروجردی به چاپ رسید)
#معرفی_کتاب
#رجال
🌐 اطلاعات بیشتر 👉
✅ کشکول ناب حوزوی🔻
🔴 @kashkolenab
وضعیت فعلی میراث مکتوب شیعه .pdf
172.3K
📒 #مقاله کوتاه "وضعیت فعلی میراث مکتوب شیعه"
✍حسین متقی
🗞روزنامه ایران 28 بهمن 1400 ص 19
بهعنوان یک شاخص از وضعیت آثار شیعی، اگر تنها به پنج اثرِ فهرستی کهن، یعنی فهرست ابن ندیم، فهرست نجاشی، فهرست شیخ طوسی، فهرست منتجبالدین رازی و معالم العلمای ابن شهرآشوب؛ نظری افکنده و اسامی مواریث شیعی در سطر سطر آنها را از دیده بگذرانیم و سپس آن آثار را در کتابخانههای تراثی جهانِ امروز یا سطر سطرِ فهرستهای نسخ خطی منتشر شده به زبانهای مختلف، پیجویی نماییم، شاید بتوانیم تصویر نسبتاً دقیقی از وضعیتِ آنها و آنچه بر آنها گذشته است، برای نسل حاضر ترسیم کنیم. در یک کلام، باید گفت، آری، هزاران اثر کهن شیعی، حتی در حدّ یک دهم آنها هم، به دست نسل حاضر نرسیده است!...
🌐 مطالعه متن کامل 👉
#نسخ_خطی
#فهرست_نگاری
✔️ کشکول ناب حوزوی🔻
▪️ @kashkolenab
دربارهحضرتزینب (سلاماللهعلیها).m4a
36.66M
💥درباره حضرت زینب سلام الله علیها
🎤استاد #ربانی_گلپایگانی
#تاریخ_اسلام
✔️ کشکول ناب حوزوی🔻
▪️ @kashkolenab
33.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⁉️پاک یا نجس بودن سگ؟
پاسخ حجت الاسلام جواد ابوالقاسمی به سخنان عجیب چند سال پیش حجت الاسلام رضایی بیرجندی و موسوی زنجانی
✔️ کشکول ناب حوزوی🔻
▪️ @kashkolenab
28.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥انسان سنتی انسانی مُقَلِد و فرمانبردار بود / انسان معاصر جرئت اندیشیدن پیدا کرد
🎤ناصر مهدوی:
تحولاتی که از قرن شانزدهم رخ داد برخی باورهای دوران قرون وسطی را به طور جدی نقد کرد و آن باورها مورد تردید قرار گرفت. آدمها به این نتیجه رسیدند که خودشان میتوانند بفهمند. انسان سنتی انسانی مُنقاد و مُقَلِد بود. تفکر قرون وسطایی بر اندیشه و تولیدات عقلی و پدیدههای علمی حاکم بود و همۀ تفاسیر هستی و جهان و انسان از یک منبع یعنی کلیسا صورت میگرفت و این آدمها را همیشه زیر سایه قرار میداد. انسان معاصر انسانی است که از خوابی عمیق بیدار شده است و به نیروی خِرَد خود باور مییابد. کانت میگفت برای اینکه از ظلمتِ زندگی رها شوی باید جرئت فهمیدن داشته باشی. آهسته آهسته انسانِ مقلد و وامدار، تبدیل به انسانی خودبنیاد شد و خودش را مُحِق دانست و جزئت اندیشه یافت.
@Soore_tv4
#غرب_شناسی
✔️ کشکول ناب حوزوی🔻
▪️ @kashkolenab
4_5765028197901011676.pdf
26.57M
📚 #کتاب "نخستین بیست گفتار در مباحث علمی و فلسفی کلامی و فرق اسلامی"
✍استاد مهدی #محقق
✅ کشکول ناب حوزوی🔻
🔴 @kashkolenab
معرفی کتاب اندیشه سیاسی در گفتمان علوی.mp3
2.43M
#معرفی_کتاب
🎤 استاد #مهدوی_راد
🔹 عنوان کتاب: "اندیشه سیاسی در گفتمان علوی"
✅ کشکول ناب حوزوی🔻
🔴 @kashkolenab
💥معرفی مجموعه طلبگی "مسیر طلبه"
🔹آشنایی با رشتههای تخصصی طلبگی
🔸آشنایی با کار ویژه های طلاب و مشاغل طلبگی
🌐 masirtalabe.ir
📱 Instagram.com/masirtalabe
✅ لینک کانال🔻
✴️ @masirtalabe
💎 کشکول ناب حوزوی👇
🔴 @kashkolenab
کتاب خودشناسی برای خودسازی.pdf
1.28M
📚 #کتاب "خودشناسی برای خودسازی"
✍آیت الله #مصباح_یزدی (ره)
✅ به #ندای_تهذیب بپیوندید:🔻
https://eitaa.com/nedaye_tahzib
🔹 کشکول ناب حوزوی👇
🔴 @kashkolenab
کشکول ناب حوزوی
💥نحوه ارزیابی احادیث بِحار الانوار توسط علامه طباطبایی ره 🎤آیت الله احمد #عابدی @deraiat #علوم_حدی
⚡️توجه به متن روایت
"فصاحة المتن دليلٌ معتمد و ربما أغنتك عن أمر السند"
📚المقبولة الحسينية، الشيخ هادي كاشف الغطاء
#فقه_الحدیث
#علوم_حدیث
♦️ کشکول ناب حوزوی👇
🔵 @kashkolenab
کشکول ناب حوزوی
🚨مسئله ای که روحانیت نباید هرگز از آن عدول کند...! #امام خمینی (ره) #عدالتخواهی #عدالت_اسلامی ✅
💥درجه بندی حساسیت ها و واکنش ها
✍استاد شهید #مطهری :
🔹گاهی مردم به علل خاص اجتماعی درباره بعضی مسائل بسیار اصولی دین حساسیت خود را از دست میدهند، گویی شعورشان نسبت به آن اصول خفته است، به چشم خود میبینند که آن اصول پایمال میشود ولی ککشان به اصطلاح نمیگزد؛ ولی درباره بعضی مسائل که از نظر خود دین جزء اصول نیست، جزء فروع است، یا احیاناً جزء فروع هم نیست، جزء شعائر است، یا خیر جزء اصول است ولی بالاخره اصلی است در عرض اصلهای دیگر، آنچنان حساسیت نشان میدهند که حتی توهّم خدشهای بر آن یا شایعه دروغ خدشه بر آن، آنها را به جوش میآورد.
🔸گاهی هم حساسیتهای کاذب در جامعه به وجود میآورند یعنی مردم درباره اموری حساسیت نشان میدهند که دلیلی ندارد. یکی از آقایان نقل میکردند که در یکی از شهرستانها مردی از کسبه که خیلی مقدس بود، خدا به او فرزندی نداده بود جز یک پسر، آن پسر برایش خیلی عزیز بود، طبعاً لوس و ننر و حاکم بر پدر و مادر بار آمده بود. این پسر کم کم جوانی برومند شد. جوانی، فراغت، پولداری، لوسی و ننری دست به دست هم داده بود و او را جوانی هرزه بار آورده بود. پدر بیچاره خیلی ناراحت بود و بچه به سخنانش گوش نمیداد، و از طرفی چون یگانه فرزند پدر بود پدر حاضر نمیشد طردش کند، میسوخت و میساخت. کار هرزگی فرزند به جایی رسید که کم کم در خانه پدر که هیچ وقت جز مجالس مذهبی مجلسی تشکیل نمیشد بساط مشروب پهن میکرد. تدریجاً زنان هر جایی را میآورد. پدر بیچاره دندان به جگر میگذاشت و چیزی نمیگفت.
🔹در آن اوقات، تازه «گوجه فرنگی» به ایران آمده بود. عدهای علیه این گوجه ملعون فرنگی! تبلیغ میکردند به عنوان اینکه فرنگی است و از فرنگ آمده حرام است، و مردم هم نمیخوردند و تدریجاً مردم آن شهر حساسیت شدیدی درباره گوجه فرنگی پیدا کرده بودند و از هر حرامی در نظرشان حرامتر بود. در آن شهر به این گوجه «ارمنی بادمجان» میگفتند. این لقب از لقب «گوجه فرنگی» حادتر و تندتر بود، زیرا کلمه «گوجه فرنگی» فقط وطن این گوجه را مشخص میکرد؛ ولی کلمه «ارمنی بادمجان» مذهب و دین آن را معین کرد! قهراً در آن شهر تعصب و حساسیت مردم علیه این تازه وارد بیشتر بود.
🔸روزی به آن حاجی که پسرش هرزه و لاابالی شده بود و خودش خون میخورد و خاموش بود، اهل خانه خبر دادند که امروز آقا پسر کار تازهای کرده است، یک دستمال «ارمنی بادمجان» با خود به خانه آورده است.
🔹پدر وقتی که این خبر را شنید دیگر تاب و توان را از دست داد، آمد پسر را صدا زد و گفت: پسر! شراب خوردی صبر کردم، دنبال فحشاء رفتی صبر کردم، قمار کردی صبر کردم، خانهام را مرکز شراب و فحشاء کردی صبر کردم، حالا کار را به جایی رساندهای که «ارمنی بادمجان» به خانه من آوردهای، این دیگر برای من قابل تحمل نیست، دیگر من از تو پسر گذشتم، باید از خانه من به هر گوری که میخواهی بروی.
🔸این نمونهای بود از حساسیتهایی که در مورد هیچ و پوچ و یا در مورد امور جزئی پیدا میشود؛ صد برابر حساسیتی است که در مورد امور اساسی پیدا میشود؛ کار حساسیت به جایی میرسد که تحمل «ارمنی بادمجان» از تحمل شراب و قمار و فحشا دشوارتر میگردد!
🔹اما نمونه حساسیتهای کاذب در مورد مسائل اصلی. حتماً تعجب میکنید که چگونه ممکن است در مورد مسائل اصولی، حساسیتهای کاذب به وجود آید. تعجب ندارد؛ دلیل کاذب بودنش این است که اصول دیگر در همان درجه یا بالاتر پایمال میشود و هیچ حساسیتی نیست، پس معلوم میشود آنجا هم که حساسیت هست کاذب است.
📚 استاد مطهری، امدادهای غیبی در زندگی بشر، ص155
✍پ.ن: امام خمینی(ره): "آن چیزی که روحانیون هرگز نباید از آن عدول کنند... حمایت از محرومین و پابرهنه هاست. ما باید تحت هر شرایطی خود را عهده دار این مسئولیت بزرگ بدانیم..."
♦️ کشکول ناب حوزوی👇
🔵 @kashkolenab
هدایت شده از حامد کاشانی
موضع گیری درباره مشکلات و خطاهای دینیِ اجتماعی، مهم و واقعا #شایسته_تقدیر است.
اما مهم تر، توازن، اولویت بندی و #عدالتمحوری است.
گاهی از کنار هزاران مشکل بزرگ دینی و اجتماعی با سکوت عبور میکنیم و درباره یکی از آنها یکپارچه واکنش داریم.
«مدیریت ذهن و واکنشِ» ما دست چه کسانی است؟
@kashani1395
کشکول ناب حوزوی
💥درجه بندی حساسیت ها و واکنش ها ✍استاد شهید #مطهری : 🔹گاهی مردم به علل خاص اجتماعی درباره بعضی مسا
⚠️آثار بی عدالتی در معنویت جامعه
✍استاد شهید #مطهری:
🔻...اگر در جامعه اى عدالت اجتماعى برقرار نباشد پايه معنويت هم متزلزل خواهد بود.
✅منطق اسلام اين است كه معنويت را با عدالت توأم با يكديگر مى بايد در جامعه برقرار كرد.
🔹در جامعه اى كه #عدالت وجود نداشته باشد، هزاران هزار بيمار روانى به وجود مىآيند. محروميت ها ايجاد عقده هاى روانى مى كند و عقده هاى روانى تولید انفجار؛ 🔸يعنى اگر جامعه به تعبير على عليه السلام به دو گروه گرسنه گرسنه و سيرِ سير تقسيم شود، وضع به همين منوال باقى نمى ماند، بلكه صدها تالى فاسد به همراه خواهد آورد.
يك گروه گرفتار بيماريهايى نظير تفرعن، خودبزرگ بينى و ... مى شوند و گروه ديگر دچار ناراحتي هاى ناشى از محروميت.
🔹سخن درست بگويم نمىتوانم ديد
كه مِى خورند حريفان و من نظاره كنم
📚مجموعه آثار استاد شهيد مطهرى، (آینده انقلاب اسلامی )ج24، ص: 257- با تلخیص و ویرایش جزئی
#عدالتخواهی
#عدالت_اسلامی
✅ کشکول ناب حوزوی🔻
🔴 @kashkolenab
شفافیت اقتصادی در اقتصاد اسلامی (با پافشاری بر منابع قرآنی و روایی)__.pdf
859K
📕 #مقاله "شفافیت اقتصادی در اقتصاد اسلامی" (با پافشاری بر منابع قرآنی و روایی)
💦چکیده
شفافیت اقتصادی از مهمترین موضوعات در هر نظام اقتصادی به شمار میرود. این ضرورت زمانی بیشتر میشود که شفافسازی اقتصادی یکی از بندهای سیاستهای اقتصاد مقاومتی را به خود اختصاص داده است؛ از آنجا که اقتصاد مقاومتی به عنوان الگوئی الهامبخش از نظام اقتصادی اسلام معرفی میگردد این پرسش مطرح میشود که ظرفیت آموزههای فقهی و نیز قرآنی- روایی به عنوان منابع معرفتی نظام اقتصادی اسلام در ایجاد شفافیت اقتصادی چگونه است؟ به همین منظور با استفاده از روش تحلیلی توصیفی و نیز مطالعه ابواب فقه اقتصادی، مؤلفههای شفافیت اقتصادی مطرحشده در ادبیات اقتصادی، در آموزههای فقهی و با رویکردی قرآنی- روایی مورد کاوش قرار گرفت و احکام تکلیفی –الزامی و غیر الزامی- ناظر به شفافیت اقتصادی، قواعد فقهی مؤثر در شفافیت اقتصادی و نیز مؤلفههای شفافیت اقتصادی در عقود اسلامی استخراج و این نتیجه حاصل شد که آموزههای فقهی و قرآنی-روایی در ایجاد شفافیت اقتصادی از ظرفیت بالایی برخوردارند.
#اقتصاد_اسلامی
#فقه_تمدنی
♦️ کشکول ناب حوزوی👇
🔵 @kashkolenab
💥 نامه اقتصادی اساتید اقتصاددان حوزوی و دانشگاهی به رئیس جمهور
🔹 ۲۱نفر از اساتید حوزه و دانشگاه و مدیران اقتصادی در نامهای، پیشنهاداتی درباره تحول اقتصادی و تیم اقتصادی دولت جدید به حجتالاسلام والمسلمین رئیسی ارائه دادهاند.
📝 در بخشی از نامه آمده: پیشنهاد میکنیم لجنهای متشکل از اساتید دانشگاهی و حوزوی متخصص و معتقد به اقتصاد اسلامی با نظر جنابعالی تشکیل شود، به گونهای که اولا به الگوی اقتصاد مقاومتی به عنوان تنها الگوی نجاتبخش اقتصاد ایران معتقد باشند؛ ثانیا درک و تبیین آن را براساس تفسیر رهبری معظم و اصول اقتصاد مقاومتی قبول نمایند؛ و ثالثا هیچ انگیزهای برای پست و مسئولیت نداشته باشند. اعضای این لجنه از سوی حضرتعالی ماموریت پیدا کنند تا برای مشکلات اقتصادی کشور براساس الگوی اقتصاد مقاومتی راهحلهای کوتاهمدت، میانمدت و بلندمدت تحولآفرین ارایه دهند.
📝 ما کمک به دولت جنابعالی را وظیفه و رسالت انقلابی خود میدانیم و تمام توان و ظرفیت خود را در خدمت به دولت شما قرار خواهیم داد. از این رو برای انجام بهتر این وظیفه و رسالت از جنابعالی درخواست یک جلسه حضوری داشته تا دغدغهها و بایستههای حل مشکلات اقتصادی کشور را تقدیم نماییم.
✅ متن کامل: http://ihkn.ir/?p=27053
#اقتصاد_اسلامی
@meftahandishe_com
♦️ کشکول ناب حوزوی👇
🔵 @kashkolenab
هدایت شده از پذیرش مدرسه علمیه عباسقلیخان
tjrb1.mp3
3.26M