Modiryar | مدیریار
✍ مهارت های زندگی #پایگاه_جامع_مدیریار www.modiryar.com @modiryar
✍ مهارت های زندگی
✅ #مهارت_های_زندگی در واقع نوعی تمرین های رفتاری است که کمک می کند در موقعیت های مختلف زندگی بهترین واکنش و رفتارها را داشته باشید. طبق تعریف سازمان بهداشت روانی، مهارت های زندگی، مهارت هایی هستند که برای افزایش توانایی های روانی اجتماعی افراد آموزش داده می شوند و فرد را قادر می سازند که به طور موثر با مقتضیات و کشمکش های زندگی رو به رو شود.
✅ در واقع بسیاری از شکست ها، ناکامی ها و مشکلاتی که افراد در زندگی خود تجربه می کنند به خاطر وجود نقص هایی است که در این زمینه دارند. مهارت های زندگی ویژگی هایی نیستند که به طور ذاتی در افراد وجود داشته باشند بلکه نیازمند #آموزش و تمرین بسیار در موقعیت های مختلف هستند که عبارتند از:
1⃣ مهارت روانشناختی خودآگاهی
توانایی شناخت نقاط ضعف و قوت و یافتن تصویری واقعبینانه از خود. شناخت نیازها و تمایلات فردی برای آشنایی با حقوق و مسئولیتهای فردی و اجتماعی.
2⃣ مهارت روانشناختی همدلی
درک کردن دیگران و مشکلاتشان در هر شرایطی. این #مهارت_روانشناختی به دوست داشتن و دوست داشته شدن و در نتیجه روابط اجتماعی بهترِ افراد با یکدیگر میانجامد.
3⃣ مهارت روابط بین فردی
مشارکت و همکاری با دیگران، همراه با #اعتماد_واقع_بینانه، که در کنار تقویت دوستیها، دوستیهای ناسالم را خاتمه میدهد تا کسی از چنین روابطی آسیب نبیند.
4⃣ مهارت ارتباط مؤثر
درک بهتر نیازها و #احساسات دیگران، به شیوهای که فرد بتواند نیازها و احساسات خودش را نیز در میان بگذارد. تا ارتباطی رضایتبخش شکل گیرد.
5⃣ مهارت مقابله با فشار عصبی
با آموختن این #مهارت افراد هیجانهای مثبت و منفی را در خود و دیگران میشناسند و سعی میکنند واکنشی نشان دهند که این عوامل مشکلی برای آنها ایجاد نکنند.
6⃣ مهارت مدیریت هیجان
هر انسانی که در زندگی خود با #هیجانات گوناگونی از جمله غم، خشم، ترس، خوشحالی، لذت و موارد دیگر مواجه است که همه این هیجانات بر زندگی او تأثیر میگذارد. شناخت و مهار این هیجانات، همان مدیریت هیجان است. برای کسب این مهارت فرد به طور کامل باید بتواند احساسات و هیجانات دیگران را نیز درک و به نوعی این هیجانات را مهار کند.
7⃣ مهارت حل مسئله
#زندگی سرشار از مسائل ساده و پیچیده است. با کسب این مهارت بهتر میتوانیم مشکلات و مسائلی را که هر روز در زندگی برایمان رخ میدهند، از سر راه زندگیمان برداریم.
8⃣ مهارت تصمیمگیری
برای برداشتن هر قدمی در زندگی باید #تصمیم_گیری کنیم، مسیر زندگی انسان را تصمیمگیریهای او مشخص میکند. با آموختن این مهارت اهداف خود را واقعبینانه تعیین و از میان راهحلهای موجود، بهترین را انتخاب میکنیم و مسئولیت عواقب آن را نیز به عهده میگیریم.
9⃣ مهارت روانشناختی تفکر خلاق
تفکر یکی از مهمترین مهارتهای زندگی است. مهارت تفکر خلاق، همان قدرت کشف، نوآوری و خلق ایدهای جدید است تا در موارد گوناگون بتوانیم راهی جدید و مؤثر بیابیم. با آموختن تفکر خلاق، هنگام مواجهه با مشکلات و دشواریها احساسات منفی را به احساسات مثبت تبدیل میکنیم. هنگامیکه #تفکر_خلاق را میآموزیم دیگر مشکلات زندگی مزاحم ما نیستند، بلکه هر کدام فرصتی هستند تا راهحلهای جدید بیابیم و مشکلات را بهگونهای حل کنیم که کسی تاکنون این کار را نکرده باشد.
🔟 مهارت تفکر نقادانه
این مهارت موجب میشود هر چیزی را به سادگی قبول یا رد نکنیم و پیش از آن، موضوع مورد نظر را به خوبی مورد بررسی قرار دهیم و پس از آن، در مورد رد یا پذیرش آن تصمیمگیری کنیم. با آموختن تفکر نقادانه فریب دیگران را نمیخوریم و به عاقبت امور به خوبی فکر میکنیم و دقیق و درست #تصمیم میگیریم و ارتباطات درستی برقرار میکنی.
✍ منبع: مجله تخصصی بهداشت روان
#پایگاه_جامع_مدیریار
www.modiryar.com
@modiryar
#پیامبر_اعظم_ص
📖 #میزان_الحکمه، جلد ۵
در باب عدم مزاحمت برای مردم
۞ شَرُّ الناسِ عندَ اللّهِ یَومَ القِیامَهِ الذین یُکرَمُونَ اتِّقاءَ شَرِّهِم.
۞ روز قیامت، بدترین مردم در پیشگاه خدا ، کسانى هستند که مردم از ترس گزندشان به آنها احترام بگذارند.
#حدیث_نگار
#پایگاه_جامع_مدیریار
www.modiryar.com
@modiryar
✍ گره مباش
#دکتر_مهدی_یاراحمدی_خراسانی
🔴 پاداش مردن
✅ همه ی آدم ها به توجه، محبت، تکریم و احترام نیاز دارند. این ها قوام روح هستند و سبب حال خوب و آرامش ذهن و ضمیر انسان می شود. اما چه سود که بسیاری از ما انسان ها گویی از این مهم بی خبر هستیم و در هیاهوی زندگی از سر «فراموشی» یا شاید هم «غفلت» یادمان می رود که نسبت به اطرافیان و عزیزان خود چه وظایفی بر عهده داریم. جالب است تا فردی زنده است قدرش را نمی دانیم، سراغی از او نمی گیریم، به او محبت نمی کنیم، هدیه یا حتی شاخه گلی را از او دریغ می کنیم ولی همین آدم زمانی که جان به جان آفرین تسلیم می کند،
✅ برای ما عزیزتر از جان می شود، در سوگش اشک می ریزیم، بر سر مزارش یا مجلس ترحیمش یک شاخه که نه یک تاج گل هدیه می کنیم و گویی حالا که مرده است شایسته ی دریافت پاداشی است که قبلاً نبوده است. نمی خواهم بگویم «مرده پرستی» چون اصلاً واژه ی قشنگی نیست اما در واقع بسیاری از آدم های این دوره زمانه گرفتار این نوع رفتار شده اند و از مهرورزی، توجه مثبت و ادای تکلیف خود نسبت به دیگران غفلت می ورزند.
🔴 احسان و خیر رساندن به دیگران
✅ یکی از چیزهایی که در آموزه های #اخلاقی و دینی ما بسیار تاکید شده که برکت آفرین است و مایه های عمر و زندگی مان را زیاد و پررونق می کند احسان و خیر رساندن به دیگران است. در قالب این که انسان صدقه می دهد، آبروی کسی را می خرد، گره از کار فردی باز می کند، برای دیگران مهربان و شادی آفرین است، غمی را از دلی می زداید و...همه ی این ها نمونه ای از مواردی هستند که باید در طول زندگی خود به آن توجه ویژه ای داشته باشیم.
✅ آدم ها تا زنده اند نیاز به #مهربانی و توجه دارند بعد از مردن این ها برای شان فایده و ارزشی نخواهد داشت. امتحان کنید! ضرری ندارد شما یک گره از کار خلق باز کنید تا خداوند مهربان هزارها گره از کار شما باز کند. این گونه هم از کار خیری که کرده اید حال تان خوب می شود، هم به خیر فوق العاده و چشمگیر خواهد رسید و هم دیگران از برکت وجودی شما بهره می برند. هر چند همه ی آنچه گفته شد کاملاً بدیهی و واضح است اما زمانی که جامعه آن را به فراموشی می سپارد چاره ای جز تأکید و تکرار نیست.
🔴 روشنای زندگی
✅ اهالی عقل و #منطق که پنجرهی دل و احساس خود را چهار قفله کردهاید و همه چیز را با حساب و کتاب و دو دوتا چهارتا اندازه گیری میکنید، به رسم سود و زیان و برای منفعت شخصیتان هم که شده به خود آیید و قدر مهربانیها را بدانید که عشق و محبّت آفتاب لب بام است و عمری کوتاه دارد و پس از آن شما میمانید و سردی و تاریکی در برهوت تنهایی و نامهربانی. همانی که هر روز به شما زنگ میزند و پاسخش را یک در میان میدهید، کسی که خیلی به خیر و شر شما کار دارد و میگویید گیر میدهد،
✅ فردی که مرتّب قربان صدقه شما میشود و حوصلهاش را ندارید و یا همانی که چشم به محبّت و توجه شما دوخته است و او را طرد میکنید و میگویید حوصلهی لوس بازیهایش را ندارید همان چراغی است که در فقدان و خاموشی خواهید فهمید چقدر زندگیتان بهخاطر وجودش رونق و نور داشته است و شما نمیدانستید. خواهر، برادر، همسر، رفیق، فرزند و از همه مهمتر پدر یا مادر، هر یک بسته به شرایط زندگی شما میتوانند همان منبع و منشا نور و امید در زندگی باشند که با بیمهری و بیتفاوتی به بهانهی مشغلههای کاری و دغدغههای #زندگی از آنها و حال و احوالشان غفلت میکنید.
🔺منبع: #روزنامه_شهرآرا،
🔻سه شنبه ۲۶ دیماه ۱۴۰۲، شماره ۴۱۳۵
#تحلیل_مسائل_روز
#پایگاه_جامع_مدیریار
www.modiryar.com
@modiryar
Modiryar | مدیریار
✍ مقایسه رویکردی مدیریت و رهبری #رهبری #مدیریت #پایگاه_جامع_مدیریار www.modiryar.com @modir
✍ مقایسه رویکردی مدیریت و رهبری
🔴 رهبری چیست؟
✅ رهبری ایجاد تغییرات مثبت و غیر خطی از طریق برنامه ریزی دقیق، چشم انداز و استراتژی است. توانمندسازی نیروی کار و تصمیم گیری تطبیق پذیر نیز از ویژگیهای حیاتی رهبری هستند. اغلب، افراد جایگاه رهبری را با موقعیت یک فرد در یک سازمان مرتبط میدانند، اما رهبری ربطی به عناوین، جایگاه مدیریتی یا اهداف شخصی افراد ندارد. همچنین به ویژگیهای شخصیتی مانند #خلاقیت بیشتر یا شخصیت کاریزماتیک نیز محدود نمیشود.
✅ رهبری بیشتر شبیه یک فرآیند تاثیرگذاری #اجتماعی است که تلاش دیگران را برای دستیابی به یک هدف مشترک به حداکثر میرساند. بنابراین موقعیت رهبری از نفوذ اجتماعی فرد ناشی میشود و رهبر برای دستیابی به نتایج مورد نظر خود به نیروی انسانی نیاز دارد. رهبر کسی است که همیشه ابتکار عمل را به دست میگیرد و تلاش زیادی برای تحقق چشم انداز شرکت میکند. این تنها دلیلی است که افراد شروع به پیروی از آنها میکنند.
🔴 مدیریت چیست؟
✅ مدیریت اساسا به انجام وظایف از پیش #برنامه_ریزی شده، به طور منظم و با کمک زیردستان اشاره دارد. یک مدیر مسئولیت کامل انجام چهار کارکرد اصلی مدیریت را دارد: برنامهریزی، سازماندهی، راهنمایی و کنترل. مدیران تنها در صورتی میتوانند رهبر شوند که مسئولیتهای رهبری را به اندازه کافی انجام دهند، از جمله مشخصکردن و ارائه ارزشهای سازمان، الهامبخشی و راهنمایی و تشویق کارکنان به ارتقاء به سطح بالاتری از بهره وری.
✅ اما متأسفانه همه #مدیران نمیتوانند به این جایگاه دست پیدا کنند. مسئولیت اصلی مدیران اغلب در شرح شغل مشخص میشوند و زیردستان به خاطر عنوان یا جایگاه حرفه ای مدیران از آنها پیروی میکنند. تمرکز اصلی یک مدیر بر تحقق اهداف سازمانی است. آنها اغلب چیز دیگری را در نظر نمیگیرند. دارنده این عنوان شغلی، اقتدار و اختیار ارتقاء، استخدام یا پاداشدهی به کارکنان را بر اساس عملکرد و رفتار آنها دارد.
#رهبری
#مدیریت
#پایگاه_جامع_مدیریار
www.modiryar.com
@modiryar
Modiryar | مدیریار
✍ بزرگ فکر کن کوچک عمل کن #عکس_و_مکث #پایگاه_جامع_مدیریار www.modiryar.com @modiryar
✍ بزرگ فکر کن کوچک عمل کن
✅ بسياري از افراد كه با مكتب موفقيت آشنا مي شوند و شيوه زندگي #هدفمند را مي آموزند، در ابتداي راه، اهداف بسيار بلند پروازانه اي را براي خود بر مي گزينند و با اشتياق فراوان منتظرند كه در مدت زمان كوتاهي به آرزوهاي بزرگشان دست پيدا كنند. آنها آنچنان در روياهاي خودساخته شان غرق مي شوند كه اندك اندك فراموش مي كنند كه براي موفق شدن بايد پاهاي خود را بر روي زمين بگذارند.
✅ ايراد اين نوع تفكر كه «تفكر بر مبناي آرزوها» ناميده مي شود اين است كه زمان و راهي كه بايد براي رسيدن به آرزوها طي شود اغلب كمتر از آنچه هست ديده مي شود و در نتيجه شخص وقتي در طي مدت كوتاهي به نتيجه مطلوب ذهني خود نمي رسد سرخورده و مايوس گرديده و از پيگيري اهدافش منصرف مي شود. حال آن كه #موفقيت امري تدريجي و نيازمند تلاش مستمر و كوشش فراوان است.
✅ مي گويند روزي #كرايسلر كه نوازنده مشهور پيانو است قطعه اي را آنچنان لطيف و باظرافت نواخت كه تمام جمعيت حاضر غرق در شور و شعف شدند، در پايان كنسرت خانمي كه به شدت تحت تاثير شيوه نوازندگي وي قرار گرفته بود نزدش رفت و با حالتي شگفت زده گفت: «من حاضرم تمام لحظات عمرم را بدهم تا بتوانم مثل شما بنوازم.»
كرايسلر لبخندي به او زد و گفت: «اين دقيقا همان كاري است كه من در تمام طول عمرم كرده ام.»
✅ به نظر من روز كه كرايسلر براي نخستين بار دست به پيانو زد، در ذهنش چنين روزي را مي ديد، اما احتمالا انتظار نداشت كه اين موفقيت خيلي آسان و پس از چند ماه نواختن #پيانو به دست آيد. تدريج همه جا قاعده موفقيت است و هر موفقيت بزرگي حاصل جمع يا حاصل ضربي از موفقيت هاي كوچك و درس هايي است كه از شكست هاي كوچك مي آموزيم.
#عکس_و_مکث
#پایگاه_جامع_مدیریار
www.modiryar.com
@modiryar
🔴 فرآیند های مدیریت زمان پروژه
این فرآیند ها با یکدیگر و با فرآیندهای سایر حوزه ها در تعامل هستند:
1⃣ برنامه ریزی مدیریت زمان بندی:
این فرآیند جهت تعیین خط مشی ها، رویه ها و اسناد برای برنامه ریزی مدیریت، اجرا و کنترل #زمان_بندی یک پروژه است.
2⃣ تعریف فعالیت:
#فرآیند شناسایی و مستند سازی اقدام های خاص زمان بندی که لازم است به منظور تولید تحویل دادنی های مختلف پروژه انجام شوند.
3⃣ تعیین توالی فعالیت ها:
فرآیند شناسایی و #مستندسازی روابط بین فعالیت های یک پروژه
4⃣ برآورد منابع فعالیت ها:
فرآیند برآورد نوع و کمیت مصالح، #نیروی_انسانی، تجهیزات یا لوازم برای اجرای هر فعالیت.
5⃣ برآورد مدت زمان فعالیت ها:
فرآیند برآورد تعداد دوره های کاری لازم برای تکمیل هر #فعالیت با منابع برآورده شده.
6⃣ تهیه زمان بندی:
فرایند تحلیل توالی فعالیت ها، مدت زمان، الزامات منابع و محدودیت های زمان بندی به منظور ایجاد مدل #زمان_بندی_پروژه.
7⃣ کنترل زمان بندی:
فرآیند نظارت بر وضعیت فعالیت های #پروژه برای به روز رسانی میزان پیشرفت عملیات و مدیریت تغییرات مبنای زمان بندی، به منظور تحقق برنامه ها.
#مدیریت_پروژه
#پایگاه_جامع_مدیریار
www.modiryar.com
@modiryar
✍ چارچوب استقرار و انجام بازاریابی B2B
#مدیریت_بازاریابی
#پایگاه_جامع_مدیریار
www.modiryar.com
@modiryar
Modiryar | مدیریار
✍ چارچوب استقرار و انجام بازاریابی B2B #مدیریت_بازاریابی #پایگاه_جامع_مدیریار www.modiryar.co
✍ کارکرد بازاریابی B2B برای ارائه محصولات جدید
✅ امروزه بازاریابی B2B با مشتریانی که کمیته خرید دارند در ارتباط است. کمیتههای خرید معمولاً زیرمجموعههایی دارند که از محصول یا خدمت ارائه شده، استفاده میکنند. در این شرایط ممکن است پیچیدگی در تعاملات به وجود بیاید و بازاریابی سخت شود (هوت و اسپه، 2021). حسن انجام این کار، به دست آمدن #اطلاعات دقیقتر از وضعیت کسبوکارها است. درنهایت این اطلاعات برای دسترسی بهتر به شرکتهای خریدار، کمککننده است (والدیمیروویچ، 2020).
✅ #بازاریابی B2B یک نوع بازاریابی بلندمدت است و تعداد تراکنشها در آن زیاد است. در این نوع بازاریابی، محصول و خدمات توسط سایر کسبوکارها نیز تبلیغ میشود و تبلیغات نسبت به فروش عام، سختتر است و محصول باید بدون تبلیغ و از طریق کیفیتی که دارد، به مخاطب معرفی شود (تیواری و همکاران، 2021). ابزارهای کارکردی در بازاریابی B2B عموماً شامل موارد زیر است:
1⃣ سایت:
اولین و مهمترین گزینه، وبسایت #اینترنتی برای شرکت است. برای اینکه سایت ارتقا پیدا کرده و در دسترس مشتریان قرار گیرد، باید اقداماتی روی آن انجام داد. تأثیر سئو بر بهینهسازی سایت، بسیار مهم است. راههای دیگر، بازاریابی محتوایی، شبکههای اجتماعی، استفاده از تبلیغات کلیکی است. سئو باعث میشود موتورهای جستجو و حیطه کاری را شناساند. این کار موجب میشود سایت بهتر دیده شود و هنگامیکه کاربران در مورد کسبوکار جستجو میکنند، سایت بهراحتی در معرض دید کاربران قرار گیرد (رائو هیل و همکاران، 2022).
2⃣ شرکت در نمایشگاهها:
با انجام این کار میتوان در نمایشگاههای بزرگ و معتبر شرکت کرد و با هزاران مشتری در ارتباط بود. در این شرایط بهراحتی میتوان #محصولات جدید را به مشتریان معرفی کرد.
3⃣ کنفرانس اینترنتی:
با برگزاری #وبینار و کنفزانسهای اینترنتی، در وقت و هزینه صرفهجویی میشود. کنفزانسهای اینترنتی امکان برقراری ارتباط با حجم وسیعی از مشتریان را فراهم میکنند (همان).
4⃣ بازاریابی محتوایی:
با تولید محتوا انحصاری و مخصوص شرکت، نیاز به هزینههای بالا برای #تبلیغات نیست. بازاریابی محتوا موجب تثبیت و ارتقا هویت برند در زمینه کاری میشود. محتوای باکیفیت، موجب جذب آسانتر مشتریان میشود. مطالعات نشان میدهد بیش از ۲۰ درصد از شرکتها، تقریباً نیمی از بودجه خود را به تولید محتوا اختصاص میدهند. همچنین درصد قابلتوجهی از آنها پس از مشاهده نتایج مثبت محتوای تولید شده، بودجه تولید محتوا را افزایش میدهند.
5⃣ جلب رضایت مشتری:
در #بازاریابی B2B با افراد حرفهای تعامل برقرار میشود. آنها انتظار قیمت پایین، ارسال سریع و کیفیت بالا محصولات را دارند. در این صورت تنها راه جلب رضایت شرکتها، حفظ کیفیت و ارتقا خدمات به آنها است (سیباچر، 2021).
6⃣ رسانههای اجتماعی:
قدرت رسانههای اجتماعی بالا است. گسترش #ارتباطات و استفاده از نرمافزارهای اجتماعی، فرصت بسیار خوبی برای معرفی محصول جدید است. با ابزارها و استراتژیهای حرفهای، میتوان توجه سایر کسبوکارها را به شرکت جلب کرد. شبکه اجتماعی در این زمینه بیشترین فعالیت را دارند. شبکه اجتماعی، یک شبکه قدرتمند و بستری حرفهای برای معرفی محصول جدید است و استفاده از آن، قدمی مؤثر برای کسبوکار به حساب میآید (همان).
7⃣ کنترل و کاهش قیمت:
قیمت محصولات در این نوع #بازاریابی بسیار مهم است. درصورتیکه قیمتها از سایر رقبا بهصرفهتر باشد، زمینه برای توسعه کسبوکار فراهم میشود. علاوه بر کنترل قیمتها، در بازاریابی B2B تخفیف مهم است و درصد تخفیف به میزان حجم سفارش، بستگی دارد (همان).
8⃣ ارزیابی فعالیت:
تحلیل دادهها و ارزیابی گزارشها در بازههای زمانی منظم کمک میکند تا نقاط ضعف و قدرت کسبوکار پیدا شود (ویلند، 2018؛ وولاو همکاران، 2022). #چارچوب_بازاریابی B2B را نشان میدهد که نوعی تعامل اطلاعاتی و اقتصادی است که هدف آن معرفی و فروش محصولات یک شرکت به شرکت دیگر است؛ که شرکتهای خریدار و فروشنده میتوانند تولیدکنندهها، توزیعکنندهها، شرکتهای بازرگاني، واردكننده ها و غيره باشند.
#مدیریت_بازاریابی
#پایگاه_جامع_مدیریار
www.modiryar.com
@modiryar
✍ مدل چهارچوب بازاریابی محتوایی بر پایه SOSTAC
✅ با کمک این مدل و چهارچوبی که در اختیارتان قرار میدهد، میتوانید انواع مختلفی از پلنهای دیجیتال را برای کسب و کارتان ایجاد کنید. استفاده از مدل بازاریابی بر پایه SOSTAC به شما این امکان را میدهد، هر طرحی را که نیاز دارید، به وسیله آن #توسعه دهید.
✅ از طرحهای تجاری گرفته تا بازاریابی ارتباطات و بازاریابی را میتوان به وسیله این مدل توسعه و گسترش داد. زمانی که اجزای مدل SOSTAC در کنار هم قرار میگیرند، شبیه به تکههای پازل عمل میکنند و در نهایت یک بیگ پلن را تشکیل میدهند که میتواند شما را برای طراحی #استراتژی_بازاریابی کمک کند.
#SOSTAC
#مدل_مفهومی
#مدل_مدیریت
#پایگاه_جامع_مدیریار
www.modiryar.com
@modiryar
✍ جنبه های مهم و اساسی زندگی
✅ #سلامت
▪تغذیه
▪خواب
▪مراقبه
▪استراحت
▪فعالیت بدنی
✅ #ارتباطات
▪همدلی
▪گوش کردن
▪سئوال پرسیدن
▪کنترل احساساست
▪مهارت های اجتماعی
✅ #بهره_وری
▪عادت سازی
▪حالت غرفگی
▪اولویت بندی
▪مدیریت زمان
▪حذف حواس پرتی
✅ #رشد
▪یادگیری
▪بازاندیشی
▪پذیرفتن شکست
▪تعیین هدف بلند مدت
▪آزمایش و تجربه کردن
✅ #اضطراب
▪نه گفتن
▪ذهن آگاهی
▪پاکسازی ذهنی
▪گوش دادن به موسیقی
▪نوشتن افکار و احساسات
#سبک_زندگی
#پایگاه_جامع_مدیریار
www.modiryar.com
@modiryar